Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

Iti recomand piesa originala, daca vrei ceva calitativ. In plus poti sa optezi pentru "piesa la schimb" si vei primi ambreiaj nou la jumatate de pret (aproape) cu conditia sa dai la dealer ambreiajul vechi (si sa fie piesa originala) de ex. la Bora mea ambreiajul complet (placa, disc, rulment) este undeva pe la 300ron cu piesa la schimb.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E avantajos sa schimbi la reprezentanta, cu piesele vechi originale la schimb, cum a zis .:bamse, doar in cazul in care nu schimbi volant. Doar discul si placa de presiune se schimba prin acest sistem si costa vreo 250 ron + manopera. Rulmentul si volant nu sunt acceptate ca, piese la schimb, iar volant costa 2200 ron la reprezentanta (Golf IV TDI, ATD, 2001, 101CP ).

Daca nu vibreaza masina, s-ar putea sa scapi fara schimbul de volant. Apasa pedala doar 5 cm si vezi daca simpt batai in pedala. KIT Sachs complet cu volant, gasesti la volksman pe forum...1600 ron

Ce cod de motor ai...ATD, AXR ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand kit-ul Sachs la 1600RON (eu am luat anu trecut la doar 1470lei - Sachs complet), cred ca pe masina vei gasi ca si piesa originala tot Sachs. Il schimbi cu totul doar daca este nevoie; asta se va vedea cand piesele vor fi desfacute.

Oricum treaba s-a mai discutat aici, aici, aici, aici, aici, aici si aici. Cred ca as mai putea gasi alte cateva topic-uri :) . Un simplu "Search" iti putea arata toate acestea :)

:) Daca vreun moderator ar avea putin timp, cred ca macar jumatate din topic-urile date mai sus s-ar putea uni intr-unul singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu trebuie sa il schimb (142.000km), dar sunt in dilema, ca nu stiu ce sa aleg. Sachs si Luk nu au arcurile de preluare a socurilor pe discul de ambreiaj, la TDI, discul e simplu... in schimb volant e dual-mass, iar arcurile de preluare a socurilor sunt continute in volant. Din cate am inteles, volant e formata din 2 discuri lipite, intre care este cauciuc si arcuri... sa ma corectati daca gresesc :icon_thumright:

Kitul Valeo e ceva mai ieftin 1250 ron, dar volant e single mass si arcurile de preluare a socurilor sunt pe disc. Ar fi avantajul ca la urmatoarea schimbare nu mai trebuie si volant. Are cineva kit Valeo montat... cum se comporta masina?

Nu as vrea sa pun Valeo si sa ma trezesc ca vibreaza ca un tractor deoarece nu are volant dual-mass.

Ar mai fi cateva firme producatoare de ambreaje de tuning (Exedy, Spec, ACT...), tot cu volant single-mass...merita? sunt prea brutale...?

Orice parere e binevenita... Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pus sachs

acum cu 3 luni in urma le-am schimbat si eu tot setul , volant , placa , rulmrnt, disc, ce am gasit pe masina , ma refer la marca la fel am pus si eu(sachs), diferenta este ca pe cele care le-am dat jos de pe masina marca era pansonata pe piesa iar la cele care le-am pus erau scrise cu stanta cu vopsea.cu piesele m-a rezolvat mecanicul care le-a si montat , se ocupa si cu aducerea pieselor din germania, el le-a adus el le-a montat, piesele m-au costat 2350 roni+ 500 manopera, dar sunt super de multumit de om , chiar daca am dat un ban mai mult dar rar am vazut om sa lucreze asa curat ,si in plus orice surub care i-l stringea , numai cu cheia dinanometrica.

concluzie 2350+500 manopera=2850 toata operatiunea.

mentionez ca mecanicul lucreaza la midocar si in timpul liber si acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am gasit kit de ambreiaj VALEO la 1400 lei, dar se pare ca are volant simpla si discul de ambreiaj cu arcuri. Daca pun kitul complet Valeo risc sa am trepidatii mai mari sau ce alte simptome pot apare? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu aceeasi problema ca cea descrisa la inceputul topicului: am pierdut lichidul de frana si pedala de ambreiaj a ramas blocata in podea. Singura diferenta e ca mie mi s-a intamplat in mers :lol: .

Cu ajutorul lui cipos, bunul nostru coleg, am aflat ca pot fi mai multe cauze, printre care si cilindrul receptor de pe cutia de viteze.

Am tractat masina la service si s-a constatat ca intr-adevar asta e problema. Bine, inca nu au desfacut cutia de viteze, dar urmeazasa o faca maine.

Am inteles dintr-o sursa indoielnica sa ii zicem, ca acel cilindru, de fapt, nu se schimba, ci doar garniturile si ca acel cilindru e destul de scump.

Nu as vrea sa fiu pus in situatia de a plati o piesa care nu trebuie schimbata.

Are cineva idee care e treaba de fapt?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema , se aude un zdranganit usor la ambreiaj cand motorul sta la relanti daca calc ambreiajul zgomotul dispare toate astea numai pana se incalzeste motorul.Ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Corneliu, nu merita sa pui SMF, o sa fie mai zgomotos, o sa trepideze si tot socul o sa mearga direct la planetare, deci riscul de a distruge planetarele este mare .

@Olly asa este si la mine, este din cauza uleiului care este prea vascos, din cauza temperaturii scazute. Eu am schimbat uleiul si nici o modificare, deci probabil ca este normal. Oricum nu este foarte deranjant .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci tot zgomotul sa fie doar de la ulei?si de la ce se aude zdranganitul / ma gandesc ca sa slabit ceva pe la ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era ceva la ambreiaj ma gandesc ca zgomotul s-ar fi amplificat in 50k km de cind am masina, si atunci si acum am exact acelasi zgomot. In vara vreau sa schimb tot ambreiajul (masina are 260k km) si poate o sa scap de zgomot. Oricum nu este foarte deranjant .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@olly_max - incearca sa apesi pedala de ambreiaj 3-5 cm, cu motorul la relanti. Daca simpti o bataie ritmica in talpa, e semn ca volant incepe sa faca figuri. Daca nu vibreaza masina la relanti, mai merge. TDI-urile au volant DMF, iar acea vibratie e cauzata in general, de ruperea arcurilor de preluare a socurilor amplasate intre cele 2 placi ale volantei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat ambreiajul cu totul acum un an, adica: disc, placa si volant. La mine in schimb era destul de evident ca trebuie schimbate, pt ca patina ca naiba si volant avea joc intre placi.

Masina avea atunci cca 150.000 km, deci probabil ca pe la kilometrajul asta se cam uzeaza toate.

Eu am pus Luk tot kitul si m-a costat vreo 2000 RON, fara manopera.

Zilele astea am ramas si rafa rulmentul de presiune cu cilindrul receptor(la mine e o singura piesa) si l-am schimbat si pe asta.

L-am luat de la Volksman cu 200 RON, tot Luk.

Deci se poate spune ca am schimbat tot ce tine de ambreiaj si piesele m-au costat 2200 RON, mergand pe varianta Luk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei interesati postez concluzia in cazul meu: a cedat rulmentul de presiune care are in el inclus si cilindrul receptor. Este o singura piesa care se afla in interiorul cutiei de viteze si face parte practic din ansamblul ambreiaj. E posibili sa cedeze cu totul si nici nu am vazut vreo garnitura care sa poata fi inlocuita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Si eu am schimbat ambreiajul cu totul acum un an, adica: disc, placa si volant. La mine in schimb era destul de evident ca trebuie schimbate, pt ca patina ca naiba si volant avea joc intre placi.

Zilele astea am ramas si rafa rulmentul de presiune cu cilindrul receptor(la mine e o singura piesa) si l-am schimbat si pe asta.

Imi zici te rog ce simptome ai avut ?

Si eu am procedat exact ca tine, acum 1,5ani dar in plus eu am schimbat si rulmentul de presiune si ieri m-a lasat masina in drum :Driver: . Cu motorul pornit nu mai pot sa scot sau sa bag in viteza, ambreiajul merge moale si nu mai cupleaza deloc - acelasi simptome le-ai avut si tu ?

Masina e la mecanic, o desface sapt viitoare, mi-a zis ca e posibil sa fie placa de presiune sau discul.

Eu dau vina pe piese, desi au fost SACHS si scria pe fiecare piesa si pe ambalaj "Made in Germany", parerea mea e ca sunt niste turcisme ieftine, altfel nu imi explic cum setul original a tinut peste 100,000km iar cel nou nout a tinut in jur de 20,000km. Imi explica cineva ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu ai vazut cu ochii tai ca ti-au fost montate aceste piese?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu ai vazut cu ochii tai ca ti-au fost montate aceste piese?

Nu am vazut cu ochii mei ca au fost montate disc de ambreiaj, placa de presiune si volant noi dar in schimb pe la noi nu se practica inselaciunea (pana la proba contrarie :rolleyes: ). Oricum atat pot sa iti spun ca dupa ce am scos-o atunci de la reparat si am facut o proba credeam ca masina este noua - atat de usor mergea ambreiajul si vitezele si in plus am primit piesele vechi in mana inainte sa le pun pe cele noi - volant avea joc (de fapt doar aia era problema) iar discul de ambreiaj si placa de presiune erau in stare buna; poate acuma am sa le pun la loc pe masina.

Clar nu se pune problema asa - ori piesele sunt de proasta calitate sau manopera facuta prost sau am nimerit eu o piesa cu defect. O sa va lamuresc care a fost cauza atunci cand masina va fi demontata, dar cu ceva vreme in urma am avut o discutie cu omul ce imi repara masina si imi zicea tot despre un kit complet cu volant care s-a defectat la foarte putin timp dupa ce a fost montat - piesa contrafacuta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am avut probleme la ambreiaj, am facut reparatie capitala la motor, ocazie care m-a determinat sa dau si cutia de viteze jos.Am schimbat rulmentul de presiune (LUK, 65 RON ), si am vazut ca la placa de presiune lipseste 1 dinte(la diafragma). Am comandat alta placa de presiune la o firma de dezmembrari, care este identica cu cea veche a mea. L-am sunat pe omul care mi-a trimis placa, si a zis ca asa sunt ele, iar placa e ca si noua , in stare buna. Intrebarea mea este ptr. cei care au schimbat placa de presiune: asa sunt ele cu un dinte lipsa? Am vazut pe ebay si cu 2 dinti lipsa.

@shimano sa nu mai spui asta niciodata!!! " dar in schimb pe la noi nu se practica inselaciunea"

Am cumparat Golful din semnatura acum un an din Targu Mures, si proprietarul e tot din acel oras, si vreau sa va zic ca a fost tzeapa vietii mele. Am bagat in masina pana acum cam 1800 de euro.Asta e!

post-17334-1205057290_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar. Fara volant kitul de ambreiaj costa doar 530 de ron. Manopera la pret decent inseamna inca 200 de ron. Cam 800 de ron cu tot cu manopera te poti astepta. Daca vrei sa vezi cat te mai tine ambreiajul sau daca e pe moarte faci urmatoarele teste.

1. Tragi frana de mana cat de bine poti si incerci sa pleci de pe loc usor si asa iti poti da seama daca mai tine sau nu.

2. Tragi iar frana de mana si de data asta fara sa apesi acceleratia dai drumul incet la ambreiaj. Motorul ar trebui sa moara. Daca nu moare e dus :)

In primul caz ar trebui sa pot porni cu masina de pe loc, accelerand-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ATY69 imi pare rau sa aud asta, eu ma refeream ca mecanicul nu m-a inselat. By the way si eu am bagat vreo 2500-3000 euro in 3 ani in masina cu consumabile si alte piese, poate asa stai mai linistit (eu am adus din De masina), dar asta e alta poveste si sunt deja off-topic :lol: . Oricum m-am scos scriind acolo in paranteza pana la proba contrarie :).

dsc00401iu7.th.jpg dsc00402tk2.th.jpg

Ce vedeti voi in poza e placa de presiune crapata si mizeria aia din mijloc e ferodoul de pe discul de ambreiaj, care pe o parte era lucios - nu mai avea deloc material. Asta inseamna 20,000km cu Sachs "Made in Germany" cumparate de pe la noi.

Pana la urma m-am scos ieftin punand inapoi placa de presiune si discul de ambreiaj vechi (originalele masinii) care aveau de 5 ori mai multi km si discul avea de 10 ori mai mult material pe el :D . Ce bine ca nu le-am aruncat, de fapt mi-a zis atunci ala care a pus volant ca sunt bune si mai tin dar e de preferat sa punem kit-ul nou.

Concluzia: Mare grija ce kit de ambreiaj, volant si placa de presiune cumparati - sa cereti garantie si sa o montati in service autorizat (au 2 ani garantie). Si a mea avea, dar nici prin gand nu mi-a trecut ca o sa patesc asa ceva asa ca nu stiu ce am facut cu actele, mai avea 3 luni garantie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot discutati despre ambreiaj, va intreb si eu ceva. La masina din semnatura as putea regla ( nu eu, la service) ambreiajul sa prinda mai jos? Prinde prea sus si nu-mi place ca bruscheaza la schimbatul treptelor, as vrea sa prinda un pic mai jos.

Se poate acest lucru? Cand aveam dacia mi-l reglam eu singur, dar la asta nu ma pricep :)

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
La masina din semnatura as putea regla ( nu eu, la service) ambreiajul sa prinda mai jos?

Teoretic nu !

Prinde prea sus si nu-mi place ca bruscheaza la schimbatul treptelor

Asta este o dovada ca ambreiajul este in "moarte clinica" .

Adica e pe duca ! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic nu !

Asta este o dovada ca ambreiajul este in "moarte clinica" .

Adica e pe duca ! :(

aryes, m-am gandit si eu la treaba asta, desi cred ca o parte din vina o am si eu, nu-mi plac masinile care au ambreiaj care prinde sus. Patesc la fel pe inca 2 masini diferite: un ford mondeo si un golf 4, masinile a doi prieteni. O sa merg la service sa-mi verifice gradul de uzura si daca trebuie schimbat o sa-l schimb.

Acea smucitura depinde de cat de repede dau drumul pedalei, curios la cele care prind mai jos nu am probleme, schimb treapta si nici nu se simte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare...nu stiu daca e legata de ambreiaj....chestia e ca dupa ce am mers in bucuresti vreo 3 ore in aglomeratie am cam fortat ambreiahu si la un moment dat cand plecam dupa loc imi vibra masina....si dardaia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

napster

Aceeasi problema o am si io,am fost la service, DIAGNOSTIC: placa de presiune decalita, urmand ca maine sau poimaine sa o bag sai schimb kitul de ambreiaj, 700 ron kitul sachs si 350 ron manopera,la tine e posibil sa fie si volant!

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!