Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

Salutare la toti. de curand am observat ca atunci cand dau drumu la ambreiaj pe loc se aude un zgomot ciudat, ca un zdranganit... ceva de genu. zgomotul dispare in clipa in care ambreuajul este apasat. in mers nu pot sa imi dau seama daca se mai aude sau nu... ce poate fi? de curand un electrician a reparat un pic electromotorul. masina e din 2000, 1.9 tdi, motor alh, km reali 170 de mii. mi-am cumparat masina relativ recent si inca nu o cunosc destul de bine. mersi anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil rulmentul... vei vedea cind se va accentua zgomotul. Intre electromotor si folosirea ambreiajului nu e nici-o legatura, acesta lucrind numai la pornire, in rest nu intervine in nici-un fel in functionarea motorului sau altui subansamblu al masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rulmentul e foarte ieftin...in comparatie cu manopera. circa 80-100 RON rulmenul si minim 300 RON manopera, care poate ajunge si la 500 RON(depinde unde o faci)

Parerea mea, daca nu te deranjeaza prea rau, asteapta sa treci iarna, si avand in vedere rulajul masinii, dai jos cutia si daca e si volant pe duca+ disc, cumperi un kit complet si stai linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Am schimbat kitul de abreiaj(placa, disc , rulment) si uleiul din cutie.Inainte aveam abreiajul tare, dupa ce s-a schimbat a devenit mai moale.Acum a inceput sa fie din nou tare si nu stiu de ce.La plecare de pe loc, parca in pozitia in care pleaca masina la lasarea ambreiajului zici ca agata ceva, in sensul ca merge mai greu si nu are o liniaritate si da sa plece brusc sau da ": in nas" .Din cauza asta am patit de cateva ori sa-mi moara motorul la plecarea de pe loc.l .Oare de la ce sa fie???

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

DMF- oem=2200ron

sachs=1400ron

Voi ce ziceti merita diferenta de bani, avand in vedere ca am auzit pe unii ca s-au plans de sachs cu toate ca si oem-ul este tot sachs?

Kitt ambreiaj am gasit oem cu piesa la schimb la 800 ron, din pacate volant nu este cu piesa la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa iti iei Sachs setul lung volant+set ambreiaj.Acum depinde de ce fonduri dispui.OM sunt tot Sachs sau Luk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si oricine as vrea s-o iau pe cea ieftina, dar sa nu ma trezesc ca dupa 20000km se duce naibii dupa cum s-au plans unii, daca as sti ca la sachs exista linie separata pentru oem(si cam asta banuiesc) m-as duce pe oem.

Este cineva care si-a montat sachs si a trecut de cel putin 80000-100000km, in special volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as zice sa incerci o volant de G60 si disc de ambreiaj LUK.Cu alte cuvinte treci de la masa dubla la masa simpla.Scade un pic confortul al condus(apar trepidatii) dar o sa fie mult mai fiabila.Plus...MULT mai ieftin.Daca totusi vrei DMF,nu lua Sachs aftermarket...mai bine un kit LUK.OEM...prea scump si sa nu crezi ca o fi sfintit si de asta tine mai mult.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista diferenta de calitate SACHS om si af.Sachs (care face parte din concernul ZF)nu are linie de asamblare special de om.Acum tu faci ce vrei....

post-64586-0-60800500-1322646251_thumb.g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zebrocksky- de SMF nu poate fi vorba ca ma dispera tremuratul in relantii, nu mai vorbind de rusinea cand esti cu cineva in masina.

@Gabivvx- daca nu este diferenta de sachs oem si af, atunci cum de, unul din fabrica tine 215000km si altii spun ca au montat sachs af si a tinut 20000km sau din start a fost defect, eu as spune ca fiecare piesa livrata spre grupul VW este supus unui test/verificare mai riguros decat cele af, si poate sunt selectionate piesele realizate cu o precizie mai mare, si de aici, probabil vin acei 215000 de km, cel putin asa imi inchipui eu, si astea fiind spuse parca m-am convins pe mine insumi, pana nu vine cineva si-mi spune ca a montat oem, si s-a dus intr-un timp/km putini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai auzit de octavia cu volant schimbata la 70.000km?Nu comparaa o masina noua cu una sh.Eu la toate ambreajele pe care le-am vazut desfacute de pe masina nu am remarcat diferente.Am un post in care am atasat poze cu un ambreiaj ford fiesta Motorkraft(LUK)..si poze cu ambreajul nou.Conteaza si cum se monteaza,si adevarat sunt si piese noi cu defecte.Ca sa nu mai stai in dubii..achizitioneaza totul original si ai scapat de grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A si indiferent ce ar spune unii,eu iti recomand sa ii faci un "rodaj" dupa ce l'ai montat.Adica un mers normal,fara turatii ridicate,fara viteze schimbate in 0.000005 secunde...pentru vreo 500km.Dupa aia...da'i dublu-turbo(vorba lu' Fernando de la Cranasebes)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.vin si eu cu o problema de ambreiaj.l-am schimbat acum 8000 km adica discul si placa de presiune kitul fiind luk dar pe disc scria saks.am inteles ca luk a cumparat saks sau invers.in fine de la inceput pedala a fost moale mai moale fata de ambreiajul vechi original masina avand 200 mii km si nu tinea destul de jos cum ar fi trebuit.rezulta ca acum dupa 8000 km cu kitul nou am aceeasi problema:ambreiajul tine sus apropae de finalul cursei.mentionez ca nu patineaza in mers.ce as putea sa fac avand in vedere ca am cheltuit deja 300 euro cu ambreiajul.sa se fi dus asa de repede,sau a fost o greseala de montaj ceva.masina e benzina 1.6 AZD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se intampla de multe ori ca Sachs sa ambaleze Luk si invers.Nu o sa se intample niciodata ca una din cele 2 firme sa fuzioneze sau sa fie cumparata de cealalta.Luk face parte din concernul Schaeffler si Sachs din concernul Zf.Daca nu ai probleme ca ambreajul sa patineze poti merge linistit cu el asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag in cntinuare in discutie :)

E posibil sa vine in cutie de LUK disc Valeo?Adica pe cutie scria LUK iar pe disc era stantat Valeo... :scratch: :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut kit ambreiaj luk cumparat. pe cutie scria luk iar discul era saks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ,personal nu am vazut dar in industria auto e posibil.Se fac combinatii mari se imprumuta loturi de piese de la un furnizor la altul.Eu am postat poze din fabrica Road House din Spania..in care erau ambalate si produse pe acceasi banda placute frana,Bosch,Trw,Road House,Remsa,Oem.....O sa mai postez peste ceva timp poze din fabrica Ufi din Italia sa vedeti combinatiile draq si acolo.

Am postat,in legatura cu postul lui ZEBRO,sa nu se inteleaga gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Deci problema este de la rulment.

Azi dimineata cand am pornit si eu masina, se auzea in continuu acest zgmot usor de huruit, ceva in genul zgomotului a doua role mari dintate care calca una pe alta... sper sa ma exprim corect. Cand calc frana sau ambreiajul nu se mai aude :D

Cei drept nu se aude tare, dar la cat de rotund functioneaza motorul, acest zgomtot il strica :(

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce rulment? Rulmentul de presiune? Dupa cate stiu eu la o masina, (poate am ramas in urma cu tehnica) rulmentul de presiune este apasat si solicitat doar la apasarea ambreiajului. Daca era rulmentul de presiune acesta s-ar fi auzit doar la apasarea pe pedala de ambreiaj; in rest rulmentul de presiune este ca si cand nu ar exista.

Pentru inceput eu as verifica nivelul de ulei in cutia de viteze. Daca trebuie adaugat ulei, se cumpara de la reprezentanta original dupa seria din talon cu 43 lei/L. Daca ai volant bimasica, aia este cam proasta si poate da uruitul acela. Mai poate fi vreun rulment, dar din cutia de viteze, nu de presiune.

Acum am mai citit ca zgomotul dispare daca calci frana. Ce legatura are cu cutia de viteze asta? Ai cutie automata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decizia finala cu ce trebuie schimbat sau daca mai poate merge asa, se ia de catre un mecanic impreuna cu tine. Noi aici doar ne dam cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul ala metalic cand dai drumul la pedala de la ambreiaj nu e de la rulment, ii de la volant asa am crezut si eu si cand am dat jos cutia m-am lamurit, cel mai bine pui volant cu masa simpla si nu mai ai probleme, bafta.

Modificat de liviuplaton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul este gros (uruit), dar nu se aude tare. Ascultand cu mare atentie la relanti, se aude, iar cand stai pe langa masina, afara, e insesizabil.

Am mai incercat sa apas pedala de frana si se aude la fel.

Specific, ca numai cand apas pedala de ambreaiaj nu se mai aude acel "uruit" gros...

De cand am luat masina de 4 zile, asta e singura problema + o alta problema minora e atunci cand invart de volan stanga sau dreapta, se aude un scartait subtire. Asta e rola de la pompa de servo sau rola de la alternator.

Aseara i-am schimbat uleiul si toate filtrele. Numai distributia nu e schimbata (lipsa bani :() Probabil se vor rezolva mai multe dupa schimbarea distributiei... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde din ce zona se aude scartaitul, poate sa fie si de la flanse, pune pe cine sa invarta de volan si asculta cu atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a mai zis un alt mecanic ca s-ar putea sa am probleme ca o flansa sa fie gripata, cureaua fiind slaba, scartie rola de la pompa de servo. Invartind de volan "suiera" asa e acel scartiit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!