Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

Nu, deocamdata nu patineaza, insa mi-e teama ca e pe duca ambreiajul si nu as vrea sa ajung in situatii dificile, gen sa nu mai intre in viteza sau cum au patit alti colegi de pe forum, probleme si mai grave.

Deci e normal sa fie pedala mai moale ? La tine cum e ?

Trebuie sa desfaca si sa vada. Odata platita manopera daca ai rabdare sa cumpere doar o piesa asta e iesi mai ieftin. Poate e placa de presune sau tija de la cutia de viteze.

Incearca sa aerisesti ambreajul si franele.

Chiar ma gandeam sa fac o aerisire la ambreiaj si frane si cu ocazia asta poate imi schimba si lichidul de frane. Imi amintesc acum ca dupa ce am luat masina am dus-o la reprezentanta la un test general si mecanicul de acolo mi-a spus ca imi recomanda schimbarea lichidului de frane....

Cu aproximatie, care este scorul la operatiunea asta ?

Modificat de undan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un litru de lichid de frana 40 de lei. Aerisirea o faci cu un prieten sau la service vreo 50 de lei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !am citit posturile voastre.se pare ca am si io problema cu ceva din tot kitul asta in skimb nush care dintre piese e problema pentru a-mi da seama cat ede grav ca sa-i fac timp mai repede de skimbat.ok am vazut ca e bine si recomandat sa le skimbi pe toate.dar nushtiu care e piesa si ce se poate intampla daca moare.

mentionez ca am vibratie la relanti,care aproape dispare cand calc ambreiajul. in rampa cand il chinui se aude un zgomot ca un gajait.nu am alte simptome.mutumesc

\cx xzcvsdfg

xgmb

wrthgy

dfhdgjh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare daca nu gresesc locul..

vw golf IV 1.9 tdi 4 motion are volant cu masa dubla?

scuzati lipsa de documentare

Modificat de stal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit si eu cu o problema...Intr-o dimineata am dat sa plec si surpriza:imi batea in pedala de ambreiaj si se auzea un sunet ciudat la motor...am mers cu ea usor asa.In viteza intra,iar in rest totul era in regula...dupa un timp sa linistit si nu a mai facut figuri,dar oricum ce poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am mesterit ceva pe la cutia de viteze si am vrut sa imi schimb o garnitura de la cautator si nu am putut sa desfac acel capacel nici neam.Ce solutii imi puteti da ca pe acolo imi zemuieste ulei.Si azi am observat ceva si anume:cu masina oprita pe loc la relantiu,daca accelerez undeva pe la 1200-1300 rot/min si calc ambreiajul imediat si incerc sa bag in R are o smucitura as putea sa spun si o caraiala dar foarte scurta.E normal??

Ambreiajul a fost schimbat la 129000 km si acum am 147000 km deci am 18 000 km facuti cu ambreiajul asta dar sincer sa va zic de cand l-am schimbat intra ca draqu in viteze.Deci efectiv nu stiu ce sa ii mai fac ca ma inebunit si mi-a mancat si banii.

Astept ceva sfaturi de orice fel ca ma inebuneste cutia asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vorbesti de oringul ala de la cautator, da este mai greu de scos pt ca sub plastic este un inel metalic.

Nu am gasit pt masina ta dar iti atasez procedura de la lupo in cazul in care seamana.

Daca este asta sa zici si-ti spun ce greutati am intampinat si cum am rezolvat.

La problema cealalta eu zic ca normal este sa calci ambreiajul pt R cu turatia la ralanti deoarece pentru mersul inapoi cutia nu este sincronizata.

Daca mai caraie cateodata cand bagi mai grabit in R nu-ti face griji "asa face ele", astea sunt cutiile de la VW. Mai ales daca ai si mici jocuri in timonerie este destul de normal, tine minte cum bagi cand nu caraie si procedeaza asa, oricum cat mai lent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupo_bv la mine e vorba de alt capacel si am pus o poza mai jos sa vezi despre ce este vorba.

E vorba de capacul 25 si acela se desface greu,bine nici nu demontasem electromotorul jos da acum m-am echipat cu scule si sper sa reusesc sa il dau jos.

post-46557-0-03549800-1317840192_thumb.g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry! la asta nu stiu ce sa-ti zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citesc tot felul de topic uri,si sincer, regret amar,ca am vandut fiat punto....tot din 2001 era,si nu avea atatea probleme,ca vw nurile... cred ca si nemtii mai gresesc,sa fac pe graba masini,degeaba se zice de italieni ca nu sant buni...

Modificat de bandi1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nimerit intr-o zona a forumului unde se incearca rezolvarea unor probleme si nu lauda VW.

Daca te duci la spital nu o sa dai peste lautari, nu? :icon_cheesygrin:

Eventual deschide un topic VW vs Fiat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am cautat deja pe tot forumul si nu gasesc o rezolvare la problema mea.Mi-am cumparat un golf 4 motor 1.4 16v din 2000 si imi apare un tremurat la plecarea de pe loc.Acest tremurat apare doar in treapta 1 si marsarier daca incerc sa plec fara sa accelerez, si am vazut ca se intensifica cand e incalzit motorul.trebuie sa precizez ca daca accelerez in treapta 1 dispare tremuratul dar in marsarier e mai greu sa il fac sa dispara chiar si cu acceleratie.nu inteleg de ce e mult mai pronuntat in marsarier decat in treapta 1.in schimb la relanti motorul merge si suna perfect si nu apare nici o trepidatie si nici in mers nu simt sa patineze ambreiajul desi am fost atent.din toate discutiile am dedus ca cel mai probabil ar fi ceva la ambreiaj sau la tampoanele motorului.nu as vrea sa ma apuc sa desfac ambreiajul aiurea daca as stii ca nu e problema acolo.tampoanele ma gandesc ca ar produce trepidatii si la relanti....oricum astept pareri.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar kit-ul de ambreiaj?am inteles ca la benzina volant nu se schimba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se schimba rar,doar daca faci cerculete cu masina pana toprsti ambreajul...sai sa pleci numai cu scartait de roti.Sunt foarte rare schimbarile de volant la benzina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca asa 90 % e ambreiajul ca nu e cazul de cerculete is nebunii...ar fi vreo sansa sa fie altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa fie ori discul...e uzat si la plecarea de pe loc iti trepideaza...chiar daca nu patineaza,ori placa de presiune.Vezi ca ai o caseta(un buson verde)deasupra cutiei de viteze..da o fuga la un mecanic sa vada in ce conditii se prezinta discul de ambreiaj.Prin locasul respectiv se vede dar e o pozitie incomoda.

post-64586-0-64653500-1318331322_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Ma confrunt cu urmatoarea problema: Cuplarea ambreiajului se face prea brusc indiferent cat de incet il las. Mereu se aude un clank sa zic asa? Poate se fi o problema de aerisire ? Si cum se face aceasta aerisire al abraiajului? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfaturi.probabil o sa schimb ambreiajul si atunci stiu ca e ok...o sa verific si la un mecanic daca tot se poate verifica fara sa se dea jos.oricum ma bucur ca sunt sanse mai slabe sa fie volant ca stiu ca e scumpa.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am observat ca in fiecare dimineata cand plec cu masina si de exemplu trebuie sa intorc masina si sunt intr-a 1 si masina se deplaseaza asta find in 1 si ambreiajul calcat iese destul de greu din viteza.Este normal sa faca numai la rece asa??Cand se incalzeste nu face figuri.

Cum imi pot da seama daca ambreiajul isi face toata cursa completa??Cred ca ar trebui sa imi pun banii deoparte si sa imi schimb tija de debraiere cu rulmentul ca aceste piese au fost montate invers in cutie de um mare meserias si cred ca s-ar putea sa se fi uzat.E posibil????

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SSRAZVAN..cum ti-a montat rulmentul invers?

@golf416..ai poza cu cilindrul de debraiere de pe carterul cutiei la postul 621..o pagina mai in urma din topicul de fata.Nu e in regula cu zgomotul descris de tine.Incearca sa aerisesti cilindrul sau sa dai o fuga la un mecanic sa vada daca circuitul hidraulic..pompa pedala,pistinas receptor carter cv..mai lucreaza corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai stai ca nu rulmentu la montat invers ca doar nu or fi atat de talambi dar tija de debraiere a fost montata invers.Adica tija are 2 capete dintre care unul care calca exact pe rulment numai ca la mine partea care trebuia montata pe rulment era pusa pe placa de presiune.Si din ce stiu daca tija e montata invers uzeaza si rulmentul de presiune.

Si din toata nebunia asta tare cred ca tija sa nu fie uzata chiar si cu 1,2 mm si de aici sa am probleme si de rulment sa nu mai zic.

Tija de debraiere stiu ca trebuie sa are 342 mm apai la mine nici nu stiu daca mai are atat.

post-46557-0-79639000-1318340102_thumb.j

post-46557-0-06108400-1318340234_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti.

Patesc ceva ciudat la masina, de 2 zile de cand a plouat, cand sunt in treapta a 5'a , in jur de 1600-1800 ture, daca apas pedala de acceleratie la maxim, creste turatia (200-300 turatii in plus) pentru 2-3 secunde dupa care isi revine. Mentionez ca am mai patit treaba asta iarna trecuta, dupa care toata vara nu mi'a facut deloc probleme. Patesc in treapta 5 si 6, si intra 4'a cateodata. Ambreajul e pe duca sau e altceva?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie stricat switch-ul de la ambreiaj, Se poate verifica cu VCDS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!