Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

probleme in cutie.posibil de la grup....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa vezi cum stai cu nivelul uleiului la cutie,si daca e cazul completeaza pana la semn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut. de ceva timp am observat dupa ce pornesc motorul si apas ambreiajul sa bag in viteza se aude un zgomot in timp ce apas ambreiajul ce poate fii?sa mai confruntat cineva cu problema asta?

Modificat de adRIaNnVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

astazi am schimbat si eu kitul de ambreiaj, adica placa de presiune, disc si inca o placuta metaliza rotunda care inlocuieste rulimentul

ambreiajul vechi arata chiar foarte bine dupa cei 10 ani ai masinii si cred ca ar mai fi dus vreo 5 ani de zile :icon_thumright: .. dar patina putin si arcurile de la disc faceau uneori ceva zgomote

in fine .. am gasit kitul ( Sachs ) la un pret super super bun de la un coleg de aici de pe forum si l-am schimbat

acum insa ,, am o problema cu pedala de ambreiaj care este foarte slaba

si inainte era slaba .. si nu simteam cand cupleaza, dar acum este parca si mai slaba ca inainte :angry:

aproape 1 ora am aerisit ambreiajul, am completat si cu lichid de frana dar degeaba

a mai patit cineva asa ?

sa incerc sa schimb si pompa de ambreiaj sau este ceva normal la Golf 4 ?

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am observat azi ca a inceput sa imi patineze putin ambreiajul...doar cateodata.In a 4 a la 70km/h calc acceleratia la fund, turatia creste repede, dar viteza creste foarte incet.Presupun ca asta e inceputul sfarsitului pentru ambreiaj :)Odata cu schimbarea ambreiajului trebuie sa schimb si volant?In afara de patinat,nu mai am nici o simptoma.Si inca o intrebare(stiu ca nu aici trebuie sa postez dar...imi incerc norocul :) ) cat ulei intra in cutia de viteze si de care trebuie sa cumpar, ca as vrea sa schimb si uleiul din cutie.Multumesc

P.S : Cat te-a costat Stefanut kitul de ambreiaj (Sachs)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,e cam pe duca ambreajul.volant se schimba foarte rar la astfel de ambreaje;cand faci cerculete cu masina pana topesti ambreajul,cand ramai in zapada sau noroi intepenit si te chinui sa iesi cu masina 2 ore,cand mergi cu ambreajul pana iti pica practic total si niturile ferodoului sapa in volant.Sunt foarte rare schimbarile de volant la astfel de sisteme de ambreiaj.Un singur client am avut la o volant de golf 3(e identic ambreajul ca la 4),i-am adus disc de ambreiaj sachs,peste o saptamana a venit sa-i aduc altul ca a ramas pe camp si ia dat forja.Avenit mecanicul lui la noi cu volant si placa de presiune VIOLET..la culoare.I-am aduc kit complet cu volant le-a schimbat si sa rezolvat.Clientul consumator de etnobotanice :lol: ,deci iti dai seama..Uleiu de cutie 75w90,sfatul meu este sa iti iei ulei pe original,iti trebuie 2 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor colegilor de trafic, am si eu o intrebare. Este posibil ca un harait auzit numai la accelerare sa se auda din cauza unei volante defecte? Mentionez ca am un motor de 90 caiuti alh tipul motorului. Dar ca sa dau totusi un detaliu mai amanuntit de ceva vreme la ambreiaj sa auzit acele batai clasice de batai de ciocan ca intrun ceaun la ralanti apoi ca printro minune au disparut in schimb dupa ce plec de pe loc incepind cu prima treapta si accelerand in acelasi timp se aude un harait sau huruit dar numai cand accelerez. Am fost la o constatare si mi sa recomandat demontrea cutiei ca cica e un rulment dus din ea iar aici intervin iarasi cu mentiunea de ce a disparut acel troncanit din relantiu si a aparut haraitul din mers? De intrat imi intra bine in viteza doar ca acel zgomot din numai accelerare e tare deranjant si de aceea revin cu nedumerirea ca oare sa stricat si cutia sau o volant defecta poate transmite si in mers acel zgomot. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva daca merge kit volant cu masa simpla pe 1,9 AVB??

si daca da ce cod are si unde o gasesc??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un zgomt metalic avem si eu la relnati care disparea cand apasam pedala de ambreiaz, in mers nu se auzea nimca, in prima faza am crezut ca e rulmetul de presiune, dar era volant , am montat un kit cu masa simpla si nu mai am probleme.oricum pana nu dai jos cutia sa vezi ce e acolo nu prea sti la ce sa te astepti, poti da doar cu presupusul, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

si daca da ce cod are si unde o gasesc??

incearca aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marca e Valeo, codul in functie de motor, valeo is singuri care fac volant cu masa simpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare.Am o problema la rece cu cutia de viteze si anume daca la rece schimb intre trepte pana in 2000 rot/min intra destul de greu in viteze parca ambreiajul nu ar decupla complet.Ciudat este ca aceasta problema a aparut de cateva saptamanii ca pana atunci a mers destul de bine.Cum as putea sa verific daca ambreaijul face toata cursa completa adica sa decupleze ca mie asa mi se pare ca parca nu ar decupla complet.

MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor. Cam de o luna incoace la plecare de pe loc incepe sa trepideze toata masina, iar la oprirea motorului se aude un zdranganit de fier / fier. Pe loc atunci am sunat la un mecanic el mia spus ca e posibil ca ambrieajul+volant sa trebuiasca schimbate. Eu nu as crede ca sau dus pt ca mereu l-am menajat, adica fara plecari rapide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un kilometraj al masinii? De obicei influenteaza destul de mult.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teodor09 daca iti trepideaza la plecarea de pe loc - mai ales cand se incinge ambreajul - cand mergi mai mult in oras, sau o alergi - e volant pe duca.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trsncanitul metalic e volant, poti sa pui un kit cu volant cu masa simpla si nu mai ai grijile volantei, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

plus ca si diferenta de pret e simtitoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da..in schimb are si cateva dezavantaje....cel putin asa zic cei care si-au pus.

1. zgomot

2. confort - nu mai are cine sa amortizeze anumite vibratii

3. daca ai ceva probleme la cutie si ii pui volant single mass - e posibil sa accentueze problemele cutiei.

...acum, si ieftin si bun, nu se poate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sa caraie foarte usor volantul DMF la plecarea de pe loc si cand accelerezi la turatii mici?

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepideaza lafel si cand e rece motorul si cand e incins...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Astazi am vrut sa fac o aerisire a ambreiajului ca de imi agata in viteze si cand sa desfac aerisitorul de la pompa am avut o surpriza si anume:am constatat ca acea piesa aerisitorul se misca.Este normal???

A si apropo pe cutie am si urme ori de lichid de frana ori de ulei ca nu imi dau seama cert este ca de mult am uda cutia in zona unde se afla pompa de ambreiaj da ca prostu nu i-am dat importanta.Am pus o poza sa vedetii ce piesa se misca(poza nu e de la masina mea)

Este normal?????sau ajung sa inlocuiesc pompa

post-46557-0-97348500-1314211071_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e problema,asa se misca aerisitorul respectiv.Esential este sa nu piarda lichid de frana acolo.Sa ai grija cum strangi aerisitorul sa nu crape cilindrul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor,

Am tot citit in acest topic, o solutie pentru problema mea insa fiind foarte multe mesaje nu am reusit sa le parcurg pe toate...am gasit o problema asemanatoare cu a mea la userul zebrocksky....insa el a optat pentru schimbarea intregului kit.

Sa va descriu si simptomele care au ajuns sa ma ingrijoreze putin:

- Pedala de ambreiaj este destul de moale, stiu ca e normal ca la un motor pe benzina sa fie mai moale decat la un motor diesel, dar totusi e prea moale;

- Prinde prea sus;

- Uneori am dificultati in schimbarea treptelor, mai ales in marsarier si asta cu ambreiajul calcat pana in podea

Mentionez ca nu suna nimic la debreiere sau ambreiere.

Care ar putea fi cauza? Discul de ambreiaj sau si alte componente din kitul de ambreiaj ?

Cat de complexa poate fi depistarea defectiunilor ambreiajului in situatia mea, de catre un mecanic sa zicem, priceput ?

Multumesc.

Modificat de undan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti patineaza ambreajul?Ai senzatia ca motorul se tureaza prea mult si masina nu ia viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa desfaca si sa vada. Odata platita manopera daca ai rabdare sa cumpere doar o piesa asta e iesi mai ieftin. Poate e placa de presune sau tija de la cutia de viteze.

Incearca sa aerisesti ambreajul si franele.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!