Jump to content

Ambreiaj - probleme


misufha
 Share

Postare recomandată

:)

Intru direct in problema: la debraiere aproape de finalul cursei pedalei se aude un tancanit ca si cum ar fi niste dinti rupti care s-ar incaleca unul pe altul! De debraiat debraiaza corect dar scartaitul asta ma scoate din sarite. :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in primul rand ori e tancanit ori scartait.. l-ai "izolat" la ralanti? se aude ceva anormal si cand este cuplata cutia sau si cand este debraiat complet? .. sau doar cand apesi pedala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu conteaza daca e motorul pornit sau oprit pedala cand ajunge aproape de finalul cursei scartaie ca niste dinti care se incaleca unii pe altii! cineva a spus ca ,cica ar fi ambreiaj cu auto reglaj dar din cate stiu eu al meu e hidraulic nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunetul l-am izolat si se aude numai in dreptul pedalei dar nu stiu mecanismul de lucru al ei si ce piese ar pune in miscare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pedala actioneaza cilindrul de ambreiaj.. este posibil sa se fi dus garniturile din cilindru si sa faca asa.. ai si senzatia ca se nu misca uniform? ca opune rezistenta sau din contra e prea "loose" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , e acelasi sunet ca si al tau dar la mine se aude numai la apasare si nu la ridicarea piciorului.

In plus in marsarier se aude un clanc ca la dacie prima data iar daca o scot si viteza si o mai bag o data iar in marsarier nu se mai aude.!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

partea cu marsalierul este un "fenomen" cunoscut... ignora-l :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Saptamana trecuta mi s-a intamplat sa raman cu pedala de ambreiaj la capat de cursa si cutia de viteze blocata intr-o viteza. Dupa ce am luat contactul am putut sa o scot din viteza tragand de maneta schimbatorului si apoi am tras de pedala ambreiajului pana am adus-o in pozitia normala. Din acel moment n-am mai avut probleme pana in prezent. Cine poate sa-mi spuna daca a mai avut probleme de aceasta natura si care poate sa fie cauza(eu presupun ca am o uzura la cilindrul hidraulic pe al carui piston apasa pedala).

Modificat de Edi_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut exact aceeasi problema cu o Bora. O singura data. Am mai tinut'o cateva luni dupa, dar nu s'a mai intamplat. Cat despre cauze, nu am idee. Culmea ca s'a intamplat dupa ce am adus'o de la un service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedala de ambreiaj are un arc care o tine apasata de ramane acolo. Arcul are utilitatea ca te ajuta sa tii mai usor ambreiajul in pozitia total debraiat. In mod normal arcul din ambreiaj (din ansamblul ambreiaj) impinge in tija de debreiere care apasa cilindrul receptor care impinge lichidul in pompa de ambreiaj care impinge pedala inapoi. Daca tie ti-a ramas la fund pedala atunci fie nu a impins ambreiajul (putin probabil) ori lichidul avand aer nu a mai impins in pompa.

De exemplu cineva a aerisit PROST ambreiajul si mai mult a bagat aer decat a scos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedala de ambreiaj are un arc care o tine apasata de ramane acolo. Arcul are utilitatea ca te ajuta sa tii mai usor ambreiajul in pozitia total debraiat. In mod normal arcul din ambreiaj (din ansamblul ambreiaj) impinge in tija de debreiere care apasa cilindrul receptor care impinge lichidul in pompa de ambreiaj care impinge pedala inapoi. Daca tie ti-a ramas la fund pedala atunci fie nu a impins ambreiajul (putin probabil) ori lichidul avand aer nu a mai impins in pompa.

De exemplu cineva a aerisit PROST ambreiajul si mai mult a bagat aer decat a scos.

<{POST_SNAPBACK}>

Confirm si eu: e din cauza aerului din instalatie. In mod normal, la masinile moderne, se aeriseste singura dupa mai multe pedale. Daca era aer mult in instalatie (asta inseamna, oricum, mai multe ramaneri ale pedalei la podea) e posibil sa fie nevoie sa se completeze lichidul la nivel. Daca s-a intamplat o data, se poate sa se fi aerisit si sa nu mai apara probleme pe viitor. "Defectul" e caracteristic tuturor instalatiilor hidraulice (chiar si la frana - atunci cand trebuie sa faci "pedale" ca sa-ti tina frana).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu acelasi lucru la Peugeot 206. Numai ca eu am patito pe calea ferata.La service mi-au spus ca n-are nimic drept urmare am vandut pejou. :D

Modificat de cipi2ooo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumindu-va pentru raspunsuri trag concluzia ca am avut aer in instalatie si ca ar fi bine totodata sa verific si nivelul de lichid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

De ceva vreme am sesitat un zgomot straniu in masina, ar fi cam asemanator cu un fasait slab (cam cum ar iesi aer printr-un por). Daca masina stationeaza cu motorul la relanti si apas foarte putin pedala de frana (practic nu apuca sa aprinda becurile pe spate), fasaitul dispare. Daca las neatinsa frana si apas pedala de ambreiaj, se aude in continuare.

In mers se aude continuu, dar dispare daca o scot din viteza (masina se deplaseaza inainte din inertie) si reapare atunci cind o reintroduc in viteza. De asemenea, in mers daca apas foarte putin pedala de frana cu piciorul stang, acel fasait dispare.

As putea suspecta ca zgomotul vine de la rulmentul de presiune care atinge foarte putin placa si frecarea metal-pe-metal scoate un sunet foarte inalt, asociat cu un fel de fasait.

Stiu ca legatura intre ambreiaj si frana este lichidul de frana folosit si in circuitul hidraulic al ambreiajului.

Cine poate sa ma lamureasca care e problema si cum o pot remedia?

Multumesc anticipat si scuze daca am fost cam confuz in explicarea fenomenului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ieri cand dau sa pornesc masina de pe loc apas pe ambreiaj ca omu sa plec de pe loc si cand ...,ce sa vezi??:i-mi ramane pedala la fund .Cand ma dau jos si ma uit sub masina cursese deja tot lichidul de frana pe jos.Intr-un sfarsit ma uit si vad sa s-a fisurat un furtunas.Intrebarea este:de unde stiu eu ce furtun sa cumpar pt ca sa il schimb la service ????Are cineva niste scheme ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mi-e clar... ai probleme la ambreiaj sau frana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mi-e clar... ai probleme la ambreiaj sau frana?

actionarea ambreajului se face cu lichid de frana(e acelasi principiu: o pompa impinge lichidul spre un cilinfru iar acesta se extinde )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact!!! Acum 2 ore am reusit sa tractez masina pana in fata unui service pana maine,dar ideia e ca nu stiu ce furtun sa ii iau,cred ca pana la urma o bag intai in service sa o vada si dupa aia il iau !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca pana la urma o bag intai in service sa o vada si dupa aia il iau !!!

E mult mai bine asa! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca mai degraba au pocnit garniturile din pistonasul de la comanda ambreiaj. daca era un furtun, spui si eu aici, pedala ar fi trebuit sa revina ca se decompresa.... nu? pls sa spui ce a fost ca-s curios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a fisurat furtunul de la cilindru de ambreiaj!!!! La PBN 1,8mil in 5 zile!! Nici nu ma gandesc sa il cumpar deocamdata !!! Are cineva niste idei cu ce sa il carpesc ??? Ma gandesc sa ma bag sambata sub masina si sa il leg (infasor)cu ceva,nu e mare lucru dar vreau sa ma tina ceva timp!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a fisurat furtunul de la cilindru de ambreiaj!!!! La PBN 1,8mil in 5 zile!! Nici nu ma gandesc sa il cumpar deocamdata !!! Are cineva niste idei cu ce sa il carpesc ??? Ma gandesc sa ma bag sambata sub masina si sa il leg (infasor)cu ceva,nu e mare lucru dar vreau sa ma tina ceva timp!!!!

e vorba de ambreiaj, nu un bec... ai putea sa pocnesti pe cineva in felul asta... io nu m-as juca cu chestii de genul asta, sunt ca si franele, nu le carpesti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carpeala nu tine... este ceva preisune si acolo cand apesi pedala... plus ca lichidul de frana ataca multe materiale.

Eu am patit ceva asemanator, dar la Laguna este o conducta metalica cu capetele flexibile, din furtun sertizat. La mine partea buna (daca se poate numi asa) a fost ca s-a fisurat conducta metalica (sistem de prindere pe caroserie defectuos, rigid, toate vibratiile le primea conducata aia langa suport, pe unde s-a si rupt) si am alamit-o. Nu am mai avut probleme cu ea. Eram intr-un sat, si am incercta initial o solutie de lipit mai deosebita. Nu a tinut... asa ca a trebuit sa demontez conducat si sa o repar acolo pe loc...

Nu regret ca am reusit sa o fac, a costat 50.000 fata de cateva milioane piesa noua.

Daca este vorba de un furtun flexibil, schimba-l, pentru cateva milioane nu merita sa risti. E o senzatie foarte nasoala cand nu poti debraia si trebuie sa opresti motorul ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!