Jump to content

garnitura tacheti


copanu
 Share

Postare recomandată

Laurentiu_LWR

merci...problema este ca m-am uitat pe un site si nu imi apare cod pentru ea...

zice ca nu ar fi piesa separata?k e cu totu cu capac?:(

garnitura.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EL266.060 pe erling,si exista si varianta cu tot cu suruburi dar e scumpa rau undeva la 2 mil.Pe original o gasesti numai cu capac 038103469S sau 038103469ad(codul de produs nou)care te costa in jur la 120 euro.Partlist:

cylinder head / 1.9ltr. / diesel eng.:

cylinder head cover

/ ATD,AXR,AJM, AUY,ASZ,ARL

1 038103351D

cylinder head

/

(1) 038103265FX

cylinder head with valves, camshaft and injector (pump/jet)

/ ATD

(1) 038103265JX

cylinder head with valves, camshaft and injector (pump/jet)

/ AXR

(1) 038103265GX

cylinder head with valves, camshaft and injector (pump/jet)

/ ASZ,ARL

(1) 038103265CX

cylinder head with valves, camshaft and injector (pump/jet)

/ AJM,AUY

2 038103085C

shaft oil seal (shaft rotation: to right)

47X10 /

3 N 0138115

seal

A10X13,5 /

4 N 0160241

sealing plug

M10X1 /

5 N 0119142

locking cover

24 /

(5) N 0119191

locking cover

B25 /

6 N 90115702

washer

12,5X23,5X4,5 /

7 038103714

fitted bolt

M6X54 /

8 N 90188902

stud

M8X35 /

9 N 90905502

stud

CM10AXM8X73 /

10 N 0256663

ball

8V /

11 044103499B

connecting socket

/

13

tensioning plate / see illustration:

130-30 /

14 038103385A

cheese head bolt

M6X64 /

15 038130085

emulsion tube

/

16 038103383BL

cylinder head gasket

1,45MM 1 hole /

(16) 038103383BM

cylinder head gasket

1,53MM 2 holes /

(16) 038103383BN

cylinder head gasket

1,61MM 3 holes /

17 038103384

cheese head bolt

M12X166 / ATD,AXR,AJM, AUY,ASZ

(17) 038103384C

cheese head bolt

M12X166 / ARL

18

bearing shell / see illustration:

109-32 /

19

gasket / see illustration:

145-05 /

20

gasket / see illustration:

145-05 /

21 038103469S

cylinder head cover

/

23

gasket / no replacement part

/

24 038128773

bolt, hex. hd. with shoulder and sleeve

M6 /

(25) 06B103485B

locking cover

/

26 06A103483D

gasket

/

27

seal / see illustration:

103-75 /

(28) 038103941E

retainer

front / AJM,AUY,ARL

(28) 038103941E

retainer / F >> 1J-2-750 000*

front / ATD,AXR,ASZ

(28) 038103941L

retainer / F 1J-2-750 001>>*

front / ATD,AXR,ASZ

29 N 0102336

hexagonal head bolt

M8X28 /

30 038103390

lifting bracket

rear /

31 N 10239402

hexagon socket head bolt with collar

M8X22 /

(32) 038103493AB

breather tube

/ ATD,AXR,AJM, AUY

(32) 038103493AC

breather tube

/ ASZ,ARL

33 N 90561801

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e destul de nasol,trebuie sa iti dea distributia jos,axele cu came vin in capacul de tacheti,cat despre garnitura acceasta este lichida vine la tub si costa in jur de 150 lei pe original si pe af ceea mai buna varianta este 70-31414-10 REINZ care te costa in jur de 30 lei.Mari meseriasi aia de la service amintit de tine... :lol:

sa nu foloseasca altceva decat reinz sau ELRING 705.705,sunt cele mai bune de pe piata si daca folosesti altceva gen 2+2 de 10 lei tubul risti sa refaci operatiunea peste maxim 1 an.

=> manopera scumpa :(

=> Pasta nu e scumpa, dar mi s-a spus ca e solida (cauciuc) si ca nu este nevoie sa dea distributia jos.

Daca va mai zic ca mi s-a spus ca e cel mai bun meserias din service ... dar nu va mai spun :(

Probabil ca din cauza asta nu gaseau piesa pe calculator ( vroiau sa dea comanda de ea la furnizor si nu o gaseau in calculator )

=> O sa merg la alt service, sa speram ca o rezolv :)

Multumesc pentru informatii !

eu am platit acum aprox 2 ani 250 de lei ca sa remediez asta,insa daca nu scapa mult mai bine astepti si o faci odata cu distributia ca practic e aceeasi manopera.

Din pacate distributia s-a facut acum 25mii km, deci nu mai pot astepta pana la urmatorul schimb + scurgerea de ulei este cam mare ( in 2500 km a curs cam 500 ml - am completat cu ulei ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gresit eu exprimarea cu lichida..scuze..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma e din cauciuc sau e pasta ? :D

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pozitia 12 din schema de mai sus si ai si poze cu produsul si mai sus,pasta de etansare.

Proprietati chimice: nerezistent la solventi, Tip ambalaj: cartus, continut: 200 ml, Material: Silicon, Gama de temp.: -60

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Am o mica nelamurire... daca in zonele marcate in foto se gasesc usoare urme de ulei trebuie schimbata garnitura sau din ce cauza apar?

Multumesc,

post-12687-0-68113900-1309015625_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai completat sau ai facut schimbul de ulei a curs din greseala pe langa gura de umplere?Posibil ca garnitura busonului sa fie coapta si pe acolo sa iti arunce stropi mici de ulei.Daca nu e semnificativa pata de ulei nu e problema.De regula daca te lasa etansarea capacului tachetilor..ori se prelinge ulei pe chiulasa ori gasesti locasul bujiilor plin de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GABIVVX,te rog frumos,pune o lista sau un criteriu dupa care se diferentiaza masinile care au garnitura si care folosesc pasta.Am mesterit la un Ford,2001,1.6 16v,si capacul avea garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la g4- 1.4 16 v,1.6 16 v.Solutia a fost aleasa la masinile care au axa cu came in capacul tachetilor pt ca daca montau garnitura normala de cauciuc exista pericolul ca odata cu uzura,deformarea,imbatrinirea cauciucului garniturii sa se formeze un joc care putea duce la detararea slabirea distributiei.La astra g 1.4 16v spre exemplu are garnitura normala,la g4 1.8 t are garnitura normala,la g4 2.0 are garnitura normala,la g4 1.6 8 v are garnitura normala,la g4 1.8 t gti garnitura normala,Peugeot 206 1.6 16 v garnitura normala,passat 3c2 2.0 TDI 16 V garnitura normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumiri! :icon_thumright:

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rectific-axele cu came montate in capacul tachetilor.

Dupa mine..e o solutie destul de tampita montarea axelor cu came direct in capac,si sistemul de culbutori compensatori e destul de tampit(rar am intalnit motor de g4 16valve sa nu bata tachetii,basca peste asta se transmit si bataile si zgomotele de la tacheti in capac si apare senzatia de motot galagios :( )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

La masina din semnatura gasesc ulei la baza bujiei 2 de la stanga la dreapta,se poate prelinge de la capac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare domnilor,

Pentru că tot trebuie să-mi schimb pompa de apă, ceea ce implică demontarea distribuției, am decis să rezolv și scurgerea de ulei minoră dar enervantă de deasupra bujiei cilindrului 1, ceea ce implică demontarea carcasei axelor cu came care sunt simultan și capace culbutori la 1,4 16V. Uleiul intră pe la neetanșeitatea filmului de izolare de fabrică (tot cu ceva silicon)  la tunelul   bujiei 1.  

Nu mă mir că s-a dus etanșarea la bujia 1 e cea mai aproape de vibrațiile produse de distribuție, iar mașina e din 2001.  

A mai făcut cineva operațiunea? Am înțeles că trebuie să folosesc o pastă siliconică mai bună decît 2+2 gen renzosil, permatex, elring. Dacă nu găsesc să mă aventurez cu 2+2 ?

Mai am două întrebări:

1.Cît de gros să fac filmul de pastă? Subțire sau mai gros?

2. La ce cuplu se strîng apoi șuruburile carcasei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silicon OE

– Degrease the sealing surfaces.

– Apply a thin coating of sealant -D 188 003 A1- uniformly on the clean sealing surface of the cylinder head cover 

  Note

The sealant must not be applied too thickly, as otherwise excess sealant may penetrate into the oil bores and possibly cause engine damage.

10 Nm + torque a further 1/4 turn (90°)

 

1.png

2.png

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru indicații! N-am găsit pastă OE, dar am găsit renzosil (echivalent). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e cel mai bun la ce iti trebuia tie,erling 777.790

 

105229.jpg

1001161.jpg

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut

Am ulei in locasul de la 2 bujii. Care ar fi cauza? Ce poate sa se intample rau?

1.4 16v AKQ

Multumesc!

Modificat de irinel1988
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

creste nivelul sau doar e umed? si eu am avut la Golf-ul 4 ulei la o bujie si la fiecare schimb de ulei curatam, probleme nu am avut dar nici nu am vrut sa "stric" etansietatea de fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@irinel1988 Sa ars siliconul dintre capac si chiulasa sau in urma unei reparatii nu a fost facuta bine etansarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se invecheste solutia de etansare.

La urmatoarea schimbare a distributiei pui mecanicul sa iti dea jos capacul de tacheti si sa etanseze din nou cu Victor Rainz sau Erlingul din poza mea de sus.

Poti merge linistit cu uleiul in locasul bujiilor,nu se intampla nimic.

 

 

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!