Jump to content

garnitura tacheti


copanu
 Share

Postare recomandată

salutare!

tocmai mi-am schimbat uleiul si filtrele,iar mecanicul mi-a spus ca imi scapa ulei pe la garnitura tacheti.Eu am zis ok,hai sa o schimbam la care omu mi-a spus ca trebuie data distributia jos pentru ca,capacul de la tacheti tine axele cu came.

Acum am o problema,eu am mai intrebat pe cineva,si mi-a spus ca nu este adevarat...capacul este etansat cu o pasta si in nici un caz axele cu came nu sunt legate de el.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorul este cel din semnatura (1.4 AXP) atunci mecanicul avea dreptate; ca sa dai jos capacul trebuie sa dai jos si distributia (axele cu came sunt in capac).

Dar din cate stiu garnitura nu este la capac, ci se foloseste o pasta de etansare.

Exemplu (pozitia 13 din desen).

Modificat de Kovari
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut aceasta manopera la masina din semnatura asta vara.Intr-adevar trebuie data jos distributia si apoi rezolvata problema etanseitatii.Poate fi pasta sau garnitura in functie de model.La mine a fost pasta si de atunci nu mai sunt probleme.Spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc pt.raspunsuri,si intr-adevar omu mi-a spus de pasta.

In cazul asta,cred ca poate sa mai astepte pt ca nu lasa ulei in parcare...decat niste pete prin jurul capacului pe acolo.

o zi buna va doresc!

LE:@Gupidu,cat ti-a luat pt manopera?ca pasta aia stiu ca e ieftina.

Modificat de copanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul e irelevant pt ca s-au facut mai multe la masina intr-o zi.Oricum nu te va costa o avere manopera, eu zic ca va fi maxim 150 lei.

Verifica daca nu e plin cu elei la bujii in gaura...aia nu e chiar bine si nu poate sa astepte.La mine doar la una din ele era ulei destul de mult.Acum nu mai e pic de ulei :icon_thumright: .

Modificat de Gupidu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu bujiile saptamana trecuta si am pus cu 4 electrozi.

Din cele vechi, doar pe una era putin ulei... Mi se pare ca a doua de la stanga la dreapta. Si mi-a zis mecanicul ca e posibil sa fie o scapare de ulei pe la garnitura aia. Nu e pasta, e garnitura de cauciuc, ca m-am uitat si chiam am vazut-o :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e neaparat sa fie garnitura,se poate sa fie si pasta...depinde de masina.In cazul vostru la acelasi cod de motor ar trebui sa fie la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
MasinaPoporului

Salutare,cand am schimbat distributia a trebuit sa schimb si semeringul la axul cu came,si evident garnitura de la tacheti(culbutori) trebuia data jos.Am fost la magazinele de piese si nimeni nu a gasit garnitura pentru masina din semnatura.Cica acest motor nu are garnitura:ori se pune silicon ori fara.Asa ca in prima faza nu am vrut sa mai schimb semeringul,dar atunci cand am dat distributia jos am vazut ca se poate schimba si fara sa dau capacul la tacheti(culbutori) jos.

Asa sa fie oare?Sa nu aiba garnitura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eu cred ca are garnitura.

garnitura.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Pot sa le dau numele vestitelor magazine care mi-au spus ca nu este garnitura? :icon_thumright: Sunt renumite cel putin la mine in zona Moldovei ca au depozite numeroase.

Multumesc Marius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu in seama, dar am vaga impresie că ăia de la magazine s-ar putea să aibă dreptate. 90 Hp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

mi-am schimbat si eu bujiile,insa din nefericire in locasul bujiei 1 am gasit ceva ulei :( ...mi-am dat seama si mi-a confirmat si tipul cu care le-am schimbat ca imi da ulei pe la garnitura de tacheti.Eu stiam de problema asta dar imi dadea prea putin(cam 100 de ml intre schimburi)si vad ca acum s-a agravat.

Asta e! tre sa ma pregatesc de schimbat garnitura,operatiune care am inteles ca e destul de scumpa:(((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnilor, nu mai amestecati motoarele diesel-benzina....ALH-ul nu are garnitura separata ,ci vine lipita de capac...si la benzinare 1,4-16 valve se pune o pasta speciala de etansare [cu desfacerea distributiei] :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ALH are garnitura dar se vinde numai impreuna cu capacul - am intrebat la Volksman

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze ca postez aici dar nu ma lasa sa deschid un nou topic...am un g4 tdi 101 cp pd...imi cam consuma ulei, aproximativ 100ml la 1000 de km..din cate am inteles nu e mare problema acest consum,dar chestia e ca scapa ulei pe undeva dupa cum se vede pe motor la exterior...un mecanic din baia mare mi-a zis ca de vina ar fi garnitura de la capacul de motor.

motorul merge excelent dar nu ma simt impacat cu aceasta treaba...in plus ieri am vazut un pic de ulei pe o piesa,sincer nu stiu cum se numeste,dar era in stanga motoruluisi facea legatura cu alta piesa :rolleyes: situata in stanga fata sub spoiler ca un radiator micut, printr-un furtun gros..

lamuriti-ma,eventual recomandati-mi un mecanic bun din baia mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesa aia e EGR, da o cautare dupa ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat..nu m-a lamurit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
domnilor, nu mai amestecati motoarele diesel-benzina....ALH-ul nu are garnitura separata ,ci vine lipita de capac...si la benzinare 1,4-16 valve se pune o pasta speciala de etansare [cu desfacerea distributiei] ;)

pai tocmai asta o sa ma cocoseze la bani....trebuia schimbata acum un an odata cu distributia daca tot se umbla acolo,numai ca atunci se scurgea f putin ulei si se acoperea repede cu praf,insa acum s-a agravat.

Modificat de copanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
Laurentiu_LWR

salutare...

am avut o mica interventie la motor pe la pompa tandem si am observat ca lacrimeaza cu putin ulei pe la capacul de la tacheti...

am cam identificat eu suruburile dar intrebarea mea este...ce gasesc acolo daca il dau jos?

o sa-mi curga cv ulei?imi sare vreun arculet de dedesubt?are vreo treaba cu distributia?ce se ascunde sub el...

este ceva simplu gen dat jos pusa alta garnitura sau pasta si pus la loc sau trebuie facut la service?

masina este bora tdi cod motor asz...pun si o poza sa vedeti cum arata

post-14266-0-71398600-1304783582_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o scurgere de ulei si in urma unui drum la service am aflat ca ar fi de vina aceasta garnitura. Din pacate cei din service nu o aveau pe stoc si nici nu au gasit-o in calculator pentru a da comanda. Stie cineva ce cod are aceasta piesa sau unde s-ar putea gasi ? Trebuie data jos distributia pentru montaj (motor BCA) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e destul de nasol,trebuie sa iti dea distributia jos,axele cu came vin in capacul de tacheti,cat despre garnitura acceasta este lichida vine la tub si costa in jur de 150 lei pe original si pe af ceea mai buna varianta este 70-31414-10 REINZ care te costa in jur de 30 lei.Mari meseriasi aia de la service amintit de tine... :lol:

sa nu foloseasca altceva decat reinz sau ELRING 705.705,sunt cele mai bune de pe piata si daca folosesti altceva gen 2+2 de 10 lei tubul risti sa refaci operatiunea peste maxim 1 an. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am platit acum aprox 2 ani 250 de lei ca sa remediez asta,insa daca nu scapa mult mai bine astepti si o faci odata cu distributia ca practic e aceeasi manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

am intrebat doua persoane cu tipuri de motoare diferite..eu la bora cu motor ASZ si colegul la G5 motor BCA...raspunsurile voastre sunt valabile pentru ambii?

scuze pentru neintelegere...da eu nu m-am lamurit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ai garnitura normala la asz,numai la masinile care au axele cu came in capacul tachetilor(care practic sunt montate direct in capac)au garnitura lichida.Nu se monteaza cu garnitura de cauciuc pt ca daca se uzeaza prinde joc capacul tachetilor si implicit axele cu came si iese mare harmalaie acolo.La tine la asz e simpla operatiunea nu necesita mare bataie de cap.

Te costa in jur de 45 lei garnitura pe un producator bun gen erling corteco goetze reinz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!