Jump to content

Spax vs TA Techinx


anorganix
 Share

Postare recomandată

Eu pana la urma nu am mai pus TA Technix... s-a schimbat si masina intre timp. :)

Acum am amortizoare de R32 (sunt mai scurte) cu arcuri H&R rosii, jante pe 18 si sunt multumit. Daca vrei Koni incearca FSD, cica ar fi super faina.

Succces.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Crissul

    16

  • anorganix

    13

  • mmneg

    9

  • Jacku

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

:)as incerca dar bugetu meu este de max 500 euro

m-as incadra la koni srt amortizor+arc 450 euro

cam asta este momentan alegerea....inca nu am banii toti dar daca nu imi surade altceva ...pana atunci,asta o sa imi iau...sper sa nu se scumpeasca :angry::cool:

misto ce ai tu cred....as vrea as merg odata cu cineva care are suspensii sport sa imi fac o idee cam care e difernta:)

nu am niciun prieten cu golf 4 sau cineva cu masina tunata...am un prieten cu bmw 328 ci dar masina e stok...si suspensiile chiar daca sunt mai sport, nu sunt ca astea afermarket...asa ca nu pot sa fac comparatie

mai ma documentez...mai intru pe topicul asta :unsure:

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...nu isi mai da nimeni cu parerea????

ceva sfaturi ,....experiente?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ai PM - sa nu poluam topicul prea tare. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

vreau sa montez o suspensie reglabila TA-Technics si ma sperie schimbarea bieletor.chiar este necesara schimbarea lor?masina de care este vorba este Skoda Octavia 1 1.9 TDI 110 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu mi-am schimbat bielele si sunt ok. Dar stie cineva care ar fi motivu' pentru care ar trebui schimbate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie schimbate pentru ca cele normale sunt prea lungi, si daca le cobori mai mult de 1 cm fata de stock iti va atinge planetara mai groasa ( pe dreapta mi se pare) in bara stabilizatoare. Eu am ta technix si sunt multumit de ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot ta technix si sunt la fel de multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

auzisem ca daca o cobori destul de jos o sa atinga cauciucurile in pasaje....si ca nu prea sunt de calitate...ideea e ca nu vrea nici ceva care sa imi rupa dintii in gura...nu vreau decat sa o mai cobor deoarece garda la octavia este destul de mare...intentionez sa o cobor cam cu 5-6 cm deoarece pun si jante pe 17"...poate posta cineva niste poze cu suspensia?cum vine pe masina...etc?multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la orice suspensie iti atinge in pasaje daca o cobori, problema e ca iti trebuie distantiere de minim 6 mm pe fata ca atinge cauciucul in suspensie (dimensiune 225/47/17 sau mai lat)

Ce-am obsevat la suspensia asta e ca cu cat o cobori mai mult cu atat se inmoaie, exact ce vroiam eu

Uite am gasit 2 poze dar cu masina nu am la munca.

@Jacku ai dreptate, am dat intr-o groapa cu partea dreapta si intradevar s-a auzit o bataie, m-am uitat si atinge planetara in bara.

Stang bani si le schimb.

Mersi de ajutor! ;)

post-12134-1260275527_thumb.jpg

post-12134-1260275543_thumb.jpg

Modificat de Crissul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu imi explic de ce cand o cobori se inmoaie....si in legatura cu distantierele....de ce ating odata ce cu arcul original nu atingea?si stim cu totii ca era mult mai mare cel original....cel putin asa am avut pe un golf 4....suspensie sport dar fixa cu jante 17" si nu atingea nimic nicaieri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum se vede in poze suspensia se regleaza din cele 2 "piulite" care una din ele este pe post de contrapiulita. Daca tu cobori masina arcul cel mic si subtire se destinde si automat afecteaza si arcul principal.

In legatura cu distantierele, ele ating din cauza ca coilover-ul este mai gros si atinge chiar in piulite, ele fiind mai mari.

Mai exista o varianta si anume sa iti pui cauciucuri pe 215/40 sau 205/40 si nu mai atinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca garda la sol se mareste odata ce piulitele sunt infiletate (stranse ca sa zic asa ) iar duritatea creste, iar cand sunt desfiletate garda coboara iar duritatea scate....nu vi se pare putin pe invers?ma gandesc ca e bine sa fie dura cand e jos si moale cand e ridicata.gresesc cumva?la alte modele de suspensii tot asa se intampla?

din cate am vazut pe alte site-uri arcul gros care e montat in pozele puse de tine se afla jos iar cel mic si subtire este sus,prins de caroserie.sa fie oare asta problema? ca sa fiu mai clar...pozitia celor 2 arcuri este invers....si ma gandesc ca duritatea ramane cam la fel daca se inverseaza arcurile....ce parere aveti?

despre asta vbesc : http://forum.4tuning.ro/attachment.php?att...mp;d=1241784918

Modificat de vladucu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede-ma ca m-am documentat si din toate pozele am vazut ca erau montate cu arcul mai subtire in partea de jos.

Si oricum cand mi-a venit coletul erau deja montate.

Acum am stat un pic si m-am gandit si e posibil sa ai dreptate. Nu stau sa filozofez aici dar teoretic daca inversezi arcurile ar trebuie sa se intareasca masina la coborare doarece arcul principal o sa preia din socuri pana ajunge la cel subtire.

Poate ne ajuta un coleg care are montata ta technix sau ceva asemanator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poza care am atasat-o prezinta kit-ul de suspensie de la VMAXX.si la KW tot asa sunt.am sunat la distribuitorul TaTechnics si a zis ca are montata pe masina suspensie d-asta si cand o coboara e rigida si nu atinge deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia sa il intrebi si de ordinea arcurilor.

Oricum nu se inmoaie f rau dar se simte un pic diferenta.

Cand a zis ca nu ii atinge depinde cat a lasat masina si ce jante+cauciucuri are. La mine e lasata destul de mult si am 225/45/17 si in curbe imi atinge un pic in aripa fata, gandeste-te ca intre cauciuc si aripa mai intra 2 degete de fata :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

A luat cineva in considerare suspensiile Weitec? Pe un golf 5, coilover-urile Hicon GT mi s-au parut destul de tari dar exceptionale in curbe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

ceva pareri despre ta technics ? vreau sa imi iau o suspensie reglaila . pt masina din semnatura . la pret am vaz ca e in jur de 230euro . a facut cineva peste 5000km ? dau semne de oboseala ?

ps: si eu am cautat pe net iar arcurile mai mici se monteaza jos la ta technix . oricum , nu rea are importanta , doar sunt unul peste altul iar impulsul initial tot de cel mai mic si subtire este preluat chiar daca e deasupra sau dedesupt .

iar legat de duritate , cand o cobori devine mai rigida . asa am citit in detaliile de la suspensie . nu invers

Modificat de nutzuXXL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am cumparat si eu un set ta-technix,ce sa zic am vreo 4 zile de cand e pe masina montata,dar mi se pare cam rigida..prima data am avut-o cam pe la 70 % lasata(de sus in jos ma refer la piulita de reglaj) si ma zdruncina incat ma durea capul,pe urma am mai ridicat-o putin campe la 30 % ,asa e acum dar tot rigida e.poate imi explica cineva care a zis ca e comfortabila,cum a reglat el.mentionez ca am avut suspensie sport fixa si stiu asemanarea dintre una oem si una sport..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca daca o ridici va fi mai moale, tiind sa cred ca duritatea este aceeasi pe toata plaja. Singura varianta este sa iti cumperi cauciucuri cu talon mai mare si jante de 15 sau 16.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am coborat masina(piulita pe fata e la 20 mm de jos in sus),masina a devenit mult mai comfortabila si parca au mai disparut "greierasii"...oricum trebuie sa ma gandesc la o solutie ca nu o pot lasa asa, e mult prea joasa(6 cm de la scut la asfalt)...am jante pe 17" cauciucuri 235 40 17,si nu vreau sa trec la 16 15..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut ca TA TECHNIX are si amortizoare simple pt arcuri OEM,a incercat cineva?ce ma sfatuiti,merita?sau sa merg pe binecunoscutele Sachs/Kyb?

totusi ma feresc de suspensie sport vreau ceva intre OEM(barca) si sport

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am achizitionat si eu una Ta technix,dar am o problema.Am un passat b4(95) si daca pun flansele pe spate,acele cauciucuri ,nu mai pot prinde suspensia in suruburi la partea de sus.Cineva daca imi poate da un sfat,il rog frumos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am si eu o intrebare pt cei ce au montate TA-Technix reglabile.

Cei din Romania zic ca reglajul este intre 0-80mm, a incercat careva sa le puna pe 0?

Mentionez ca eu sunt acum am arcuri sport pe "bestia" mea :P si ma cam tarasc la hopuri si la chestiile alea puse pe drum inainte de treceri.

Probabil va intrebati de ce optez tot pt sport, raspunsul oricat ar parea de ciudat ii simplu..sunt mai ieftine.

am intrebat la toate magazinele din timisoara iar pretul pentru amortizoare normale si arcuri(cele mai ieftine) ma costa cel putin 1200-1300 RON iar cele TA-Technix reglabile sunt ~1000RON cu transport cu tot si consider ca garantia de 2 ani e mai mult decat satisfacatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reglajul e mai degraba de aprox 15cm . cam atat are lungimea partea cu filet . poate chiar mai mult .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!