Jump to content

reglaj K-Jetronic


scirocco
 Share

Postare recomandată

daca ai vre-un prieten/cunoshtintza, tehnician dentar se poate sa aibe ultrasunete in laborator si scapi doar cu pretzul solutziei de curatzit injectoare de la orice pompa. asta o sa fac si eu cat de curand :(

<{POST_SNAPBACK}>

ar fi ceva sa-mi fac programare la dentist si cand striga doctoru "Urmatorul!!!" eu sa-i pun injectoarele pe scaun :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • scirocco

    18

  • lexxus

    11

  • sebica79

    10

  • emil

    6

Top Posters In This Topic

poate stie cineva ce rol are valva din poza, pt ca in carte scrie ca apare pt modelele cu aer conditionat (sau asa am inteles eu) ;)

Modificat de emil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate stie cineva ce rol are valva din poza, pt ca in carte scrie ca apare pt modelele cu aer conditionat (sau asa am inteles eu) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate stie cineva ce rol are valva din poza, pt ca in carte scrie ca apare pt modelele cu aer conditionat (sau asa am inteles eu) :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

salveaza si tu in alt format decat bmp (jpg, png, gif, etc)

ca bmpul asta nu se vede bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este luata din pdf-ul pus de @scirocco

<{POST_SNAPBACK}>

daca se poate o poza mai clara ca cea de mai sus este cam neclara :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@lexxus, imi spui si mie te rog unde este termostatul (nu le prea am cu mecanica auto...dar invatz pe parcurs :), o poza sau ceva de referintza, am si eu ceva probleme, motorul se incalzeste greu de tot, normal dupa cateva min ar trebui sa fie pe la 80 de grade (temperatura optima de functionare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lexxus, imi spui si mie te rog unde este termostatul (nu le prea am cu mecanica auto...dar invatz pe parcurs :D), o poza sau ceva de referintza, am si eu ceva probleme, motorul se incalzeste greu de tot, normal dupa cateva min ar trebui sa fie pe la 80 de grade (temperatura optima de functionare).

termostatul este aici:

http://www.scirocco.ro/termostat.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lexxus, imi spui si mie te rog unde este termostatul (nu le prea am cu mecanica auto...dar invatz pe parcurs :P), o poza sau ceva de referintza, am si eu ceva probleme, motorul se incalzeste greu de tot, normal dupa cateva min ar trebui sa fie pe la 80 de grade (temperatura optima de functionare).

ti-a raspuns specialistul nostru :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

mi-am inlocuit BERU noi! cu 3 catozi de pe catalog pt. motorul meu (Beru 14-7DTU gap 0.8)

cu niste NGK-R vechi, prapadite, cu un catod... si surpriza-> motorul merge mai bine !

ralanti-ul a si crescut cu 100-200RPM fara alte modificari ... explicatii ??

nota: rularea mai buna nu e din cauza ralanti-ului mai ridicat (...) caci l-am reglat la loc. 850+-50rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Salut,

Am un prieten ce detine un audi 80,motor 1,8 benzina,echipat cu injectie mecanica K-jetronic.Releul temporizator de la pompa e defect in sensul ca la punerea contactului pompa merge incontinuu.Incercand sa reglam cu manometrul presiunea de alimentare,cu pompa pornita,dar cu motorul oprit,am constatat ca benzina din rezervor nu se mai intoarce pe retur ci se descarca direct  motor prin injector.E normal sa pulverizeze injectorul cu pompa pornita dar cu motorul oprit?

PS:Am scazut presiunea pe tur dar efectul tot se manifesta.

Astept orice sugestie.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

releul are rolul de a ridica presiunea in sistem la punerea contactului, apoi se decupleaza, pornind iar sub actionarea demarorului. Faptul ca tie iti pulverizeaza pe injector, nu e bine. Presiunea este eliberata prin capul hidraulic doar la ridicarea platoului de admisie aer. Daca platoul este inchis nu ar trebui sa curga nici o picatura. Exista posibilitatea ca axul sau cuiul capului hidraulic (se observa la demontarea acestuia de pe corpul filtrului de aer) sa fie blocat si sa nu mai culiseze, unul din capete se afla in capul hidraulic iar celalalt copie pozitia clapetei de admisie... cu alte cuvinte cu cat clapeta se deschide mai tare cu atat debitul pe injectoare este mai mare.

Modificat de catalos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Este cineva in Bucuresti care sa aiba scule sa faca o verificare la k- jetronic? Manometru pentru presiune in special.

 

Daca nu exista nimeni cu asa ceva - exista cineva dispus sa cumparam un manometru pentru reglaj presiune injectie k jetronic? Eu am gasit doar pe net in germania (la ~100 euro).

Dar mai caut - poate gasesc si in romania.

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!