Jump to content

reglaj K-Jetronic


scirocco
 Share

Postare recomandată

Salutare la toata lumea !!1

Pt reglaje de injectie K-JETRONIC contactati pe RESIGA

Lucreaza pe strada PETRILA in zona PIATA ABATOR

Eu am fost la el si a facut o treaba EXCELENTA !!!  Si eu am umblat la 1000 de mecanici pana am dat de el !!!!

<{POST_SNAPBACK}>

si eu am nevoie de un reglaj, dar pana sa ma duc as vrea sa stiu si eu cam cat costa o distractie ca asta... :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • scirocco

    18

  • lexxus

    11

  • sebica79

    10

  • emil

    6

Top Posters In This Topic

Ma eu am platit 1.800.000 lei si eu zic ca a meritat ca inainte am fost la reprezentanta VW si nu au facut nimic si mi-au luat 1.900.000 asa ca am fost foarte hotarat si uite ca dupa ce am fost la asta merge BETON si fara probleme !!

iti dau un numar de tel sa il suni prima data 0744 782 632 RESIGA .

Vezi ca comenteaza mullt dar spunei ca ai neaparata nevoie si ca e foarte important da o duma ceva !!! Servisul se afla in CLUJ NAPOCA pe strada PETRILA in PIATA ABATOR

BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma eu am platit 1.800.000 lei si eu zic ca a meritat ca inainte am fost la reprezentanta VW si nu au facut nimic si mi-au luat 1.900.000 asa ca am fost foarte hotarat si uite ca dupa ce am fost la asta merge BETON si fara probleme !!

iti dau un numar de tel sa il suni prima data 0744 782 632 RESIGA  .

Vezi ca comenteaza mullt dar spunei ca ai neaparata nevoie si ca e foarte important da o duma ceva !!!    Servisul se afla in CLUJ NAPOCA pe strada PETRILA  in PIATA ABATOR

BAFTA

<{POST_SNAPBACK}>

au avut si analizor de gaze sau au facut-o fara??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce a avut si ce nu cert este ca masina merge bine

La vw au avut de toate si nu au facut nimic numa au luat baniii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

problema mea este urmatoarea: am facut de dimineata o iesire din oras,cam 100KM fiind -2 grade afara si masina nu a vrut nici cum sa mearga klumea.

-dimineata porneste la cheie,dar socul nu usi face treaba,trebuie sa o tin eu turata

-daca nu este bine incalzit motorul sub 3000rpm merge groaznic

-in afara orasului cum motorul nu este bine incalzit si am facut 100km in dimineata asta motorul se comporta groaznic sub 3000rpm

-sub 3000rpm cand calc pedala de acceleratie putin mai tare in prima faza scade putin in turatie cu un sunet infundat si dupa aia incepe sa se tureze

-cand motorul este bine incalzit merge binisor

Sa fie oare tot de la warm up regulator ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu spun ca cel mai probabil este reglat prost amestecul (talerul).

poti incerca sa verifici injectorul 5 si sa cureti warm-up regulatorul, daca face

tot asa, poti trece la reglatul amestecului ...

resurse :

http://icelord.net/vw/doc/1081-04b.pdf

http://www.webhelp.org/vw

http://www.vintagewatercooleds.com/tech/Te...SMAF/cismaf.htm

etc, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce a avut si ce nu cert este ca masina merge bine

La vw au avut de toate si nu au facut nimic numa au luat baniii

<{POST_SNAPBACK}>

Pentru ca ala nu stie nici el prea bine ce face .......am auzit si o gramada de lucruri mai putin frumoase despre el . Oricum eu i-am dus un Escort RS Turbo s-o uitat la el , o bagatr surubelnita pe acolo , mi-o luat milion aum 2 ani si masina merea mai rau ca in ainte . Deci eu la ala nu ma mai duc ..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

inca nici acuma nu am rezolvat problema :)

- am curatat al 5 lea injector,warm up valve,instalatia electrica la injectie si totul este ok,dar afara din oras la 100km/h imi consuma peste 9% si dimineata nu porneste socul.

care ar mai putea fi baiul???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Somebody help me!!!!!! :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

cum ai curatat de ex. warm-up regulatorul si inj. #5 ?

eu de ex. l-am tinut o zi in lichid de curatat injectoare , am scos toata mizeria

si degeaba... arata ca nou, dar tot prost mergea.

eu zic sa iei metodic manualul de K-Jetronic ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se tureaza la rece este de la regulatorul de ralanti. Poate fi defect regulatorul, modulul de comanda al regulatorului sau senzorul de temperatura.

Ca sa verifici regulatorul pui contactul si apoi pui mana pe el, trebuie sa vibreze.

Daca nu merge bine dimineata la rece pot fi pe rand warm-up regulator, injectoarele sau injectia. Eu am probleme cu injectia, din cauza ei nu pulverizeaza bine toate injectoarele si porneste foarte greu si merge prost cateva minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se tureaza la rece este de la regulatorul de ralanti. Poate fi defect regulatorul, modulul de comanda al regulatorului sau senzorul de temperatura.

Ca sa verifici regulatorul pui contactul si apoi pui mana pe el, trebuie sa vibreze.

Daca nu merge bine dimineata la rece pot fi pe rand warm-up regulator, injectoarele sau injectia. Eu am probleme cu injectia, din cauza ei nu pulverizeaza bine toate injectoarele si porneste foarte greu si merge prost cateva minute.

<{POST_SNAPBACK}>

warm up valve(desfacut curatat si este functional),injectoarele vor veni curatate si verificate la ultrasunete si dupa aia mai vedem.

poti sa-mi spui din poza ce tre sa vibreze? :(

Modificat de lexxus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

warm up valve(desfacut curatat si este functional),injectoarele vor veni curatate si verificate la ultrasunete si dupa aia mai vedem.

poti sa-mi spui din poza ce tre sa vibreze?  :(

<{POST_SNAPBACK}>

tu nu cred ca ai regulator de ralanti.

doar 16v si unele 8v-uri mai noi au asa ceva.

oricum regulatorul de ralanti e o sursa continua de probleme si se poate

trai si fara el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine desfac cold start valve sa vad ce ii acolo si sa avda daca functioneaza.Vaccumurile au vreau un efect major in nefunctionarea corecta a motorului.Cate sunt si cum se pot verifica??

P.S. multumesc pana acuma ptr ajutoare si sfaturi :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar 8v nu are regulator de ralanti comandat electronic ca la 16v. Dar tot are un regulator cu o lamela bimetalica care creste turatia la rece. Este auxiliary air regulator din poza de mai jos. Poate sunt probleme cu el, merita verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar 8v nu are regulator de ralanti comandat electronic ca la 16v. Dar tot are un regulator cu o lamela bimetalica care creste turatia la rece. Este auxiliary air regulator din poza de mai jos. Poate sunt probleme cu el, merita verificat.

<{POST_SNAPBACK}>

da, intr-adevar, exista si valva aia de aer suplimentar...

asta e de baza, daca testezi dupa el, nu se poate sa nu iti faci motorul sa mearga bine : http://icelord.net/vw/doc/1081-04b.pdf

de ex, pt. valva aia, testul ar fi destul de simplu:

mie mi-o dat 11.2 V (acuma depinde si de voltmetru), dar cred ca merge ok.

1 To carry out this test, the engine coolant temperature must be below 30

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi dupa ce ii gata de schimbat radiatorul de caldura (cu unul nou) am sa incerc sa fac testul de mai sus si sa dau jos cold start valve sa vad daca este bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luci (scirocco), parca acum redescoperi fenomenul, jur... cat ne-am spart capul si degeaba.....am zis ca am dat de unu care cica e profesor de k-jet, hai pe la mine sa itzi dau nr de tel.

si sa fac si o mica corectura la ce vb voi aici: sunt 4 (patru) tipuri de warm-up regulator si asta nu in f de model (golf/scirocco/etc) ci in f de anul de productzie..... intre timp oamenii au mai adaugat cate un sistem ca sa ajute acel sistem bimetalic incalzit electric. shtim cum functzioneaza pt ca eu m-am batut mult cu sistemul asta si am citit mult, plus ca luci (scirocco) are manual unde scrie in detaliu ce, cum si de ce functzioneaza. concluzia e ....doo :offtopic:) 1.poate chiar nu se poate regla decat cu analizator; 2. poate tot sistemul e mult prea ramolit ca sa mai functzioneze corespunzator.....solutzia?..... DIGIFANT!!!! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luci (scirocco), parca acum redescoperi fenomenul, jur... cat ne-am spart capul si degeaba.....am zis ca am dat de unu care cica e profesor de k-jet, hai pe la mine sa itzi dau nr de tel.

si sa fac si o mica corectura la ce vb voi aici: sunt  4 (patru) tipuri de warm-up regulator si asta nu in f de model (golf/scirocco/etc) ci in f de anul de productzie..... intre timp oamenii au mai adaugat cate un sistem ca sa ajute acel sistem bimetalic incalzit electric. shtim cum functzioneaza pt ca eu m-am batut mult cu sistemul asta si am citit mult, plus ca luci (scirocco) are manual unde scrie in detaliu ce, cum si de ce functzioneaza. concluzia e ....doo :)  1.poate chiar nu se poate regla decat cu analizator; 2. poate tot sistemul e mult prea ramolit ca sa mai functzioneze corespunzator.....solutzia?..... DIGIFANT!!!! ;)

<{POST_SNAPBACK}>

mah nu degeaba ca mie porneste la prima cheie, sta la 1100 pana se incalzeste (1-2 minute) si apoi sta la 850 RPM. Si porneste si la cald foarte bine.

http://www.jcwhitney.com/autoparts/Product...up?Ntt=jetronic

ce ziceti ? punem bani si cumparam sau facem una ?

cu asta poti sa detectezi aproape 100% problemele K-Jetronic - ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am incercat sa-mi fac un manometru de ala, dar e problema cu mufele, ca nu prea se gasesc sa se potriveasca. Poate doar sa le faca un strungar dupa suruburile de la injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare, ce spuneti sa apelez la un mecanic care in schimbul unei sume de pana 50ron sa-mi regleze injectia (fara analizor de gaze) sau sa o fac ca la carte( dar asta inseamna sa mai astept dupa bani)

am k-jetronic si tot de pe forum am inteles ca un reglaj ca la carte este vreo 150ron :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare, ce spuneti sa apelez la un mecanic care in schimbul unei sume de pana 50ron sa-mi regleze injectia (fara analizor de gaze) sau sa o fac ca la carte( dar asta inseamna sa mai astept dupa bani)

am k-jetronic si tot de pe forum am inteles ca un reglaj ca la carte este vreo 150ron :D

<{POST_SNAPBACK}>

nu stiu ce sa spun. sunt mecanici care cer mult si nu fac mare branza sau poti nimeri un "amic" ce te rezolva gratis.

oricum un K-Jetronic ca la carte ar trebui facut cu analizor de gaze si manometru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai umpic si ii dau de capat la baiul meu.dupa cum spuneam afara din oars nu se incalzea motorul si in oras foarte greu.Buba???Termostatul :lol: Astazi l-am schimbat si motorul dupa maxim 2 minute de functionare ajunge la temp optima.Termostatul se deschide la 87grade(asa scrie pe el).Mai ramane problema socului si curatarea injectoarelor la ultrasunete(150.000/buc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie flansa de sub carburator... si eu am avut aceeasi problema si s-a dovedit a fi "coapta" flansa aia si tragea aer fals pe acolo... ai incercat sa-i astupi aerisirea?

<{POST_SNAPBACK}>

mai umpic si ii dau de capat la baiul meu.dupa cum spuneam afara din oars nu se incalzea motorul si in oras foarte greu.Buba???Termostatul :) Astazi l-am schimbat si motorul dupa maxim 2 minute de functionare ajunge la temp optima.Termostatul se deschide la 87grade(asa scrie pe el).Mai ramane problema socului si curatarea injectoarelor la ultrasunete(150.000/buc)

<{POST_SNAPBACK}>

daca ai vre-un prieten/cunoshtintza, tehnician dentar se poate sa aibe ultrasunete in laborator si scapi doar cu pretzul solutziei de curatzit injectoare de la orice pompa. asta o sa fac si eu cat de curand :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!