Jump to content

reglaj K-Jetronic


scirocco
 Share

Postare recomandată

Motorul meu 1.8 cu injectie CIS K-Jetronic, manca foarte multa benzina, bujiile innegrite, etc. Am taiat din gaz de la distribuitor (rotind in sens invers acelor de ceasornic cu un inbus de 3mm) putin cate putin, pana cand bujiile nu se mai innegresc si la ture > 2500, 3000 rpm nu scoate fum negru.

chestia e ca atunci cand o turez repede de la ralanti la 3000 rpm de ex. scoate pentru o mica bucata de timp un fum negru (subtire, nu foarte pronuntat, dar totusi vizibil) dupa care nu mai scoate fum ...

din ce cauza o fi ?

motorul e ca nou, are segmenti / pistoane cota 1 noi si nici 100 km parcursi

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • scirocco

    18

  • lexxus

    11

  • sebica79

    10

  • emil

    6

Top Posters In This Topic

Motorul meu 1.8 cu injectie CIS K-Jetronic, manca foarte multa benzina, bujiile innegrite, etc. Am taiat din gaz de la distribuitor (rotind in sens invers acelor de ceasornic cu un inbus de 3mm) putin cate putin, pana cand bujiile nu se mai innegresc si la ture > 2500, 3000 rpm nu scoate fum negru.

chestia e ca atunci cand o turez repede de la ralanti la 3000 rpm de ex. scoate pentru o mica bucata de timp un fum negru (subtire, nu foarte pronuntat, dar totusi vizibil) dupa care nu mai scoate fum ...

din ce cauza o fi ?

motorul e ca nou, are segmenti / pistoane cota 1 noi si nici 100 km parcursi

<{POST_SNAPBACK}>

avansul cum e? functioneara ok vaacum-ul pe delcou ... banuiesc ca ai si unu d'ala ... ai pus-o pe analizatorul de gaze in timp ce te-ai jucat cu reglajul din distribuitor ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ureche niciodata nu vei reusi sa reglezi amestecul de aer+benzina din ditrbuitor fara analizatorul de gaze ...

Si inca ceva, cum stai cu injectoarele?! De obicei, cu trecerea kilometrilor se da mai multa benzina ca sa compneseze infundarea ingectoarelor. Din pcate, din cate stiu eu, nu prea se pot curata injectoarele de la K-Jetronic sau KE-Jetronic ...

Modificat de sebica79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
dupa ureche niciodata nu vei reusi sa reglezi amestecul de aer+benzina din ditrbuitor fara analizatorul de gaze ...

<{POST_SNAPBACK}>

n-am pus analizor, ca n-am :banghead:

o sa ma duc la unu ce are da' ma tunde de bani :)

da, avansul e reglat (cica.... , nu eu l-am reglat, dar a fost dusa la reglat, o sa verific... ca nu poti avea incredere in mecanicii astia)

injectoarele sunt NOI, am dat aproape 13 milioane pe ele, comanda numai la reprezentantza!

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am pus analizor, ca n-am :banghead:

o sa ma duc la unu ce are da' ma tunde de bani :)

<{POST_SNAPBACK}>

Sa stii ca nu e scump ... sincer nu stiu pe moment dar era cineva in marasti parca, care se ocupa de asa ceva ... chiar nu stiu acuma (eu nu am fost la el niciodata). Am avut un XR3i cu K-jetronic si pot sa zic ca visez sistemul asta de injectie, dar ai totusi nevoie si de ceva aparatura, mai ales la reglarea amestecului.

Eventual, incearca sus la Ford, la service, pe Turzii. Intreaba de D-ul Tavi - este mecanic acolo - cum intri pe poarta la service, chiar la usa din fata - mergi tot inainte. Roga-l sa te ajute intr-o zi cu o reglare de amestec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine d-ul Tavi m-o ajutat f mult cand am avut nevoie. Este mai invarsta si cunoscator. Daca vorbesti frumos cu el :banghead: si ii zici ca nu prea ai la cine sa mergi sa-ti reglezi amestecul, o sa te ajute el :) Intrebi si de bani, zici ca nu prea stai tu bine cu banii si vezi tu acolo, cum te va baga cand are vreme B)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine d-ul Tavi m-o ajutat f mult cand am avut nevoie. Este mai invarsta si cunoscator. Daca vorbesti frumos cu el  :banghead: si ii zici ca nu prea ai la cine sa mergi sa-ti reglezi amestecul, o sa te ajute el  :) Intrebi si de bani, zici ca nu prea stai tu bine cu banii si vezi tu acolo, cum te va baga cand are vreme  B)

<{POST_SNAPBACK}>

OK mersi mult, o sa incerc si acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:banghead: k-jetronicu vietii...

Exact aceleasi simptome le-am avut si eu. Si inca mai am putin din ele..

La mine totul se tragea din regulatorul de presiune. Asta regleaza presiunea de benzina la rece si la cald. Degeaba o saraceam din taler, ca tot mirosea a gaze nearse si dadea cu fum negru. Si la mine la fel: motor nou, injectoare noi, avans reglat. Nu mai are rost sa iti spun ca nu tragea masina...

Norocul meu a fost cu Codres_Ali care a dat o raita prin Bucale si ne-am pus sa desfacem regulatoru buclucas. In el, surprise!!! Era blocata o supaputza mica :) care regleaza fix contrapresiunea pe cuiu de preseiune in taler .

S-a schimbat total mersu motorului.

Asa ca vezi si inspecteaza regulatoru ca asta e sursa multor probleme. Desfa-l, curata-l si vezi ce se intampla pe acolo!!!

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:banghead: k-jetronicu vietii...

Exact aceleasi simptome le-am avut si eu. Si inca mai am putin din ele..

La mine totul se tragea din regulatorul de presiune. Asta regleaza presiunea de benzina la rece si la cald.

Modificat de sebica79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:banghead: k-jetronicu vietii...

<{POST_SNAPBACK}>

:)

cpr (control pressure regulator)-ul vietii !!! naspa ca e greu de scos ca am

radiatorul de ulei prin zona... il scot eu...

am mai auzit de la cativa ca s-ar putea ca asta sa fie de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a desface un regulator de presiune - warm-up regulator - trebuie sa masori presiune ce o da la rece si la cald. Si asta e in functie de ce te raportezi. Totul se rezolva prin masuratori. trebuie anumite valori la intrare si iesire- cand e rece trebuie undeva de la 1,2 bari iar la cald trebuie sa ajunga pe la 3,2 bari si asta in decurs de 180 secunde :banghead: Sunt multe de povestit.

Insa, cand incep problemele cu K-jetronic e cam naspa. Ideea e ca se curata f usor un warm-up regulator dar nu prea ajuta asa de mult ... unul care nu merge bine, nu prea pornesti masina la rece si s-ar putea sa mearga mai bine la cald :) Rolul regulatorului de presiune este pe post de soc electric. el isi face 90% din treaba la rece si nu la cald. La rece, cantitatea de benzina ce trece prin el este mult mai mare iar aceasta benzina ajunge in capul direbuitorul unde dieferenta dintre cele doua camere din distrbuitor este f mare - pt a inbogatii amestecul aer benzina cu mai multa benzina -.

Ma opresc aici  :P Daca e de povestit, se va sta o zi intreaga pe seama K/Ke-Jetronicului.

<{POST_SNAPBACK}>

yea, stiu, e cam toata povestea pe site-ul asta "bad habit rabbit"

http://www.geocities.com/jonnyguru/vw/

da' n-am scule :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol:

cpr (control pressure regulator)-ul vietii !!! naspa ca e greu de scos ca am

radiatorul de ulei prin zona... il scot eu...

am mai auzit de la cativa ca s-ar putea ca asta sa fie de vina

<{POST_SNAPBACK}>

vezi ca este un numar pe el. Mai aveam si eu unu intr-o vreme adus din Germania :) Din cate stiu eu, cel de pe scirocco merge cu cel de pe XR3i de 105 cp. Daca e frateme-o cu masina prin cluj astazi si il are in portbagaj, poate te rezol sa ti-l dau sa ti-l schimbi si sa vezi daca iti merge mai bine.

Anyway - da-mi numarul de pe el sa vad daca e la fel, eu nu mi-l aduc aminte pe al meu, daca il vad mi-l aduc aminte :))

Ti-am mai zis, 90% din lucru il face la rece si nu la cald ala. De unde si numele Warm-Up regulator si nu e corect Control Pressure Regulator, sau nu e prea corect sau mai bine zis sugestiv.

Modificat de sebica79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a desface un regulator de presiune - warm-up regulator - trebuie sa masori presiune ce o da la rece si la cald. Si asta e in functie de ce te raportezi. Totul se rezolva prin masuratori. trebuie anumite valori la intrare si iesire- cand e rece trebuie undeva de la 1,2 bari iar la cald trebuie sa ajunga pe la 3,2 bari si asta in decurs de 180 secunde :lol: Sunt multe de povestit.

Insa, cand incep problemele cu K-jetronic e cam naspa. Ideea e ca se curata f usor un warm-up regulator dar nu prea ajuta asa de mult ... unul care nu merge bine, nu prea pornesti masina la rece si s-ar putea sa mearga mai bine la cald :)) Rolul regulatorului de presiune este pe post de soc electric. el isi face 90% din treaba la rece si nu la cald. La rece, cantitatea de benzina ce trece prin el este mult mai mare iar aceasta benzina ajunge in capul direbuitorul unde dieferenta dintre cele doua camere din distrbuitor este f mare - pt a inbogatii amestecul aer benzina cu mai multa benzina -.

Ma opresc aici  :) Daca e de povestit, se va sta o zi intreaga pe seama K/Ke-Jetronicului.

<{POST_SNAPBACK}>

Mda, el isi face treaba mai mult la rece, dar daca e blocat, poate sa nu mearga bine nici la cald ;)

Iar cu privinta la modul in care lucreaza, tin sa te contrazic putin. La rece, el da drumul la o presiune mice pe returul lui, aceasta ajungand in capul talerului, unde se afla cuiul de presiune, in consecinta pe acest cui e o presiune mica de benzina, ceea ce il lasa sa se duca mai mult in sus, adica sa dea mai multa benzina in injecoare. Cand se incalzeste, o supapa mica din el care e si actionata electric, lasa mai multa benzina sa treaca, adica mai multa presiune pe cui in taler , adica mai putina benzina la injectoare.

Deci nu el da mai multa benz cand e rece, ci taleru.

E pe dos treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, el isi face treaba mai mult la rece, dar daca e blocat, poate sa nu mearga bine nici la cald ;)

Iar cu privinta la modul in care lucreaza, tin sa te contrazic putin. La rece, el da drumul la o presiune mice pe returul lui, aceasta ajungand in capul talerului, unde se afla cuiul de presiune, in consecinta pe acest cui e o presiune mica de benzina, ceea ce il lasa sa se duca mai mult in sus, adica sa dea mai multa benzina in injecoare. Cand se incalzeste, o supapa mica din el care e si actionata electric, lasa mai multa benzina sa treaca, adica mai multa presiune pe cui in taler , adica mai putina benzina la injectoare.

Deci nu el da mai multa benz cand e rece, ci taleru.

E pe dos treaba!

<{POST_SNAPBACK}>

Da, iti dau perfecta dreptate, eu am zis ca in functie de ce te raportezi, in functie de ce camera din distrbuitor. SI da, ai dreptate, la cum am zis eu la un moment dat, ca trece mai multa benzina, la rece --- ESTE EXACT CE AI ZIS TU --- adica presiune mai mica :lol: Ti-am zis, e greu sa povestesti pe chat, face to face se lamuresc :)) Depinde la ce te raportezi :) - vezi de treaba - Oricum, se vede ca e cu cine povesti despre asa ceva. Dar ti-am zis si sunt 100% de asta, daca regualtorul e blocat, masina nu poate fi pornita la rece. Si talerul e controlat de regualtor prin variatia de presiune. Tot ditrbuitorul e controlat de:

- la rece de Warm up regulator + clapeta aer;

- la cald aproape in intrgime de clapeta de aer si f putin de warm-up --- adica variatia presiunii e f mica prin regulator --de fapt nu aporape ca nu exista ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sebica79 : "el isi face 90% din treaba la rece si nu la cald"

GRESIT

Te asigur ca daca ai un warm-up regulator dereglat nu-ti merge motorul nici de-al dracu la cald. Daca in loc de 3.2 bari ai 4 crezi ca e bine?

Regulatorul asta are un rol crucial in toata functionarea motorului(si cald si rece). Rolul sau principal este de a imbogati amestecul la rece, dar o functionare defectuoasa poate afecta functionarea motorului la orice temperatura.

In al doilea rand acest regulator are rol si la cald. In partea opusa blocului in care intra conductele de benzina se afla o membrana care actioneaza asupra unui arculet. Aceasta membrana este actionata de vacuumul de la motor si are rolul de a imbogati amestecul cand apesi pedala de acceleratie(scade vacuumul->scade presiunea de control).

De aceea un regulator blocat sau infundat poate creea probleme mari in functionarea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sebica79 : "el isi face 90% din treaba la rece si nu la cald"

GRESIT

Te asigur ca daca ai un warm-up regulator dereglat nu-ti merge motorul nici de-al dracu la cald. Daca in loc de 3.2 bari ai 4 crezi ca e bine?

Regulatorul asta are un rol crucial in toata functionarea motorului(si cald si rece). Rolul sau principal este de a imbogati amestecul la rece, dar o functionare defectuoasa poate afecta functionarea motorului la orice temperatura.

In al doilea rand acest regulator are rol si la cald. In partea opusa blocului in care intra conductele de benzina se afla o membrana care actioneaza asupra unui arculet. Aceasta membrana este actionata de vacuumul de la motor si are rolul de a imbogati amestecul cand apesi pedala de acceleratie(scade vacuumul->scade presiunea de control).

De aceea un regulator blocat sau infundat poate creea probleme mari in functionarea motorului.

<{POST_SNAPBACK}>

D-ul meu :lol: no offense dar se pare ca nu discutam de acelasi tip de regulatoare :)

Vezi ca sunt si cu vaacum si fara. Eu ma refeream la cele fara. Am zis ca am avut un XR3i, acelea nu au vaacum. Si dupa cum am zis eu, din cate stiu, nici golf-ul nu are :) Si te voi contrazice in continuare frate :D Eu m-am jucat la greu cu aceste sisteme, chiar si el dat jos de pe masina. DUpa cum am zis sunt de doua tipuri regualtoarele acelea.

Arculetul acela de care zici tu de fapt este i membrana fina care incalzita isi modifica pozitia pe verticala, obturand orficiul de iesire din regulator. Deci, el functioneaza in mare parte in functie de temperatura mediului din jurul lui, trust-me. Daca el, la rece nu permite o cantitate mai mare de bezina, atunci tu nu pornesti masini aia ncii sa stai in cap :) Daca el lasa sa treca benzina necesara la pornirea la rece si nu reduce orificiul de iesire, atunci masina va functiona cu un amestec ridicat si atata ... nimica mai mult.

Acet regulator lucreaza in paralel cu valva de aer (rol de a se tura si merge rotund motorul la rece, datorita cresterii cantitatii de benzina). Daca unu din ele grabeste procesul de ajungere in regim normal de functionare, in acel interval motorul nu va functiona perfect :).

Acet regulator, cu alte cuvinte, este componenta de reactia unui proces.

Cel cu vaacum e alta mancare de peste dar nu difera foarte mult ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar exista doua tipuri de regulatoare, cu furtunas de vacuum si fara. Eu am cu vacuum pe 1.8 16v, iar pe 1.8 8v este fara vacuum.

Cel fara vacuum are rol numai la rece, dar nu asta era in discutie. Stiu foarte clar ce face, cum functioneaza si cum arata acest regulator atat din practica cat si din teorie. Eu am spus ca nefunctionarea lui in parametri normali afecteaza functionarea normala a motorului. Faptul ca motorul merge cu el defect nu e relevant(oricum poate sa nu mearga motorul din cauza lui - mi s-a intamplat mie).

Iar cu regulatorul de ralanti e alta poveste: ala da aer mai mult la rece ca sa tureze motorul sau sa mentina ralantiul la cat trebuie si este comandat electronic. Nu are nici o treaba cu regulatorul de presiune.

Uite si membrana pt vacuum de care spuneam(in dreapta). Se pare ca tu nu o aveai.

Modificat de codres_ali
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

asta e regulatorul de pe motorul meu (1.8 8v) -- fara vacuum

cpr.jpg

o sa incerc sa-l desfac/curat sa vad daca se imbunatateste ceva.

o poza cu unul cu vacuum gasiti aici

http://flyboybob.com/images/kr2/n52bl/fuel...fi-probst03.jpg

cat despre teorie, ce spune Haynes-ul:

Warm-up regulator (valve)

While warming up, the engine needs a richer mixture to compensate for fuel which condenses on the cold walls of the inlet manifold and cylinder walls. It also needs more fuel to compensate for power lost because of increased friction losses and increased oil drag in a cold engine. The mixture is made richer during warming up by the warm-up regulator. This is a pressure regulator which lowers the pressure applied to the control plunger of the fuel regulator during warm-up. This reduced pressure causes the airflow plate to rise higher than it would do otherwise, thus uncovering a greater length of metering slot and making the mixture richer. The valve is operated by a bi-metallic strip which is heated by an electric heater. When the engine is cold, the bi-metallic strip presses against the delivery valve pring to reduce the pressure on the diaphragm and enlarge the discharge cross-section. This increase in cross-section results in a lowering of the pressure fed to the control plunger.

si testarea lui :

11 Warm-up valve - testing

1 Detach the distributor HT lead and earth it.

2 With the engine cold, detach the wiring connector from the warm-up valve (see

illustration).

3 Connect a voltmeter across the terminals of the warm-up valve connector and operate the starter. The voltage across the terminals should be a minimum of 11.5 volts.

4 Switch the ignition off and connect an ohmmeter across the terminals of the

warm-up valve (see illustration). If the meter does not indicate a resistance of about 20 to 26 ohm, the heater coil is defective and a new valve must be fitted.

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar cu regulatorul de ralanti e alta poveste: ala da aer mai mult la rece ca sa tureze motorul sau sa mentina ralantiul la cat trebuie si este comandat electronic. Nu are nici o treaba cu regulatorul de presiune.

Uite si membrana pt vacuum de care spuneam(in dreapta). Se pare ca tu nu o aveai.

<{POST_SNAPBACK}>

Ala cu vaacum are cam acelasi princiupiu de funtiinare ca si vaacumul de pe delcoul cu semi aprindere electronica - in functie de laod se modifica pozitia membranei - banuiesc - spun asta pt ca eu am avut de a face mai mutl cu cel fara vaacum.

Cat despre valva auxiliara de aer - ca asa se numeste - este comandata electronic in sesnul ca are acelasi principiu de functionare ca si regulatorul, tot o tija metalica ce sub excitatie electrica isi modifica temepratura - dilatandu-se ---- se deformeaza, adica se deplaseaza :lol:.

NU contest ca nu cunosti, si eu am desfacut si reconditionat f multe. Am di f mutla documentatie, nu cred ca nu putem spune ca suntem pe langa subiect.

In cazul de fata nu are rost sa ne expunem noi doi, cunostintele despre CIS. Ideea e sa ajutam pe acest amic sa iasa din belea ca sa zic asa :)

@ scirocco

Pasii care trebuie urmati sunt in general legati mai mult de partea electrica daca bine ai observat. E f usor de verificat.

De ex, in cazul in care rezistenta ar fi prea mica, incalzirea s-ar produce mai rapid si inbogatirea cu benzina s-ar reduce considerabil ceea ce ar duce la socuri in clapeta de aer in momentul WOT-lui.

Eu nu mai stiu numarukl la al meu, cred ca era ceva de genul 0 438 100 078 --- oricum ultimele 3 conteaza :) la K-jetronic, ca la KE-Jetronic e deja cu 101 in loc de 100.

Dupa simptomele tale, tu nu ai de a face cu probleme de la warm-up regulator. Din cate am inteles ai doar fumul acela in accelerari agresive. Apare din care ca ai preaa multa benzina nearsa si se cam ineaca putin :)

Eu ti-am zis de la inceput si crede-ma ca nu merge cu urechea, dute si masoarati gazele, imediat o sa vada cat e de mare amestecul, trebuie sa fie in jur de 1 oricum, maxim 1,2.

Dupa ce ti-ai reglat amestecul apoi vezi daca probleme persista :) Daca da, trebuie masurate diferentele de presiune dintre warm-up regulator si distrbuitor - dar la caipotulul asta reevnim mai tarziu dupa ce, sper, ca ti va regla amestecul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ok, am mai multe probleme in afara de aia expusa...

masina porneste greoi, (daca porneste) cam la 5-10 invarteli incepe sa functioneze 1-2 cilindri dupa care porneste o secunda si moare.

iar la automat iar 3-5 invarteli, porneste, daca nu ii dau gaz, moare.

dupa aia in primele 20-30 secunde trebuie sa ii dau putin gaz, altfel are ralanti prea mic si moare.

dupa care, functioneaza "binisor" sta la ralanti dar fluctuant...

dupa ce se incalzeste, merge binisor, turat dintr-o data la maxim are simptomele descrise, turat insa nu chiar asa brusc o ia foarte bine, insa sub sarcina (in mers) se inneaca intre 1000-2500 ture...

am inteles ca o metoda de reglat dupa ureche daca nu ai analizor de gaze e

urmatoarea:

rotesti in distribuitor cu inbusul de 3 in sensul acelor pana turatia incepe sa

scada, dupa care rotesti invers pana cand turatia incepe sa scada

Il lasi pe undeva la mijloc intre cele doua pozitii de inceput scadere a turatiei.

plus:

toata injectia e de la un motor de 1.6 gti original (din '79) dar motorul e

de 1.8 de golf 2 din 1987 (de 112cp)

problema e ca si pompa e cam slabutza, nu are releu si merge ~ fluctuant (face un zgomot neconstant)

am facut urmatoarele:

* am luat injectoare/o-ring-uri noi;

* am masurat ca merg bine si sprayeaza constant si uniform toate 4

* am curatat/testat cold-start-valve-ul (injectorul #5) -> merge bine

* am masurat presiunea sistem, care e cam mica (4.7 bar) am inteles ca tb. sa fie cam 5.

o sa incerc urmatoarele:

* curatat/testat warm-up regulator;

* reglat amestec "dupa ureche" sau cu analizor daca reusesc;

* masurat cele 4 presiuni CIS / schimbat pompa.

* luat din nou de la capat testarile :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cum sa va spun, am rezolvat problema!

Am facut rost de la un prieten de un CSV (cold start valve, injectorul #5)

l-am inlocuit si masina porneste in sub o secunda :flower:

nu am crezut ca inj. #5 poate asa mult sa ajute masina la start.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa va spun, am rezolvat problema!

Am facut rost de la un prieten de un CSV (cold start valve, injectorul #5)

l-am inlocuit si masina porneste in sub o secunda :flower:

nu am crezut ca inj. #5 poate asa mult sa ajute masina la start.

<{POST_SNAPBACK}>

pai noi am crezut ca ai verificat injectorul de pornire, parca asa ai zis ;) Conteaza ca acuma iti porneste usor ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai noi am crezut ca ai verificat injectorul de pornire, parca asa ai zis  ;) Conteaza ca acuma iti porneste usor :flower:

<{POST_SNAPBACK}>

da' l-am verificat da' nu v-am spus cum... lucrand singur la masina n-am avut cum sa-l

verific decat ca l-am scos din admisie, l-am bagat intr-o punga de plastic, am impamantat fisa centrala si am dat la automat... si in punga a aparut benzina.

am presupus ca merge bine.

se pare ca nu spraya tocmai bine, ci doar 'pisha' foarte foarte putina benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare la toata lumea !!1

Pt reglaje de injectie K-JETRONIC contactati pe RESIGA

Lucreaza pe strada PETRILA in zona PIATA ABATOR

Eu am fost la el si a facut o treaba EXCELENTA !!! Si eu am umblat la 1000 de mecanici pana am dat de el !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in legatura cu masurat debit injectoare se masoara in niste eprubete si poti sa afli nivelul care tre sa fie din ceva documentatiii !!1

Cel putin eu asa am auzit ca se masoara debit de injectoare !!!

SUCCES!!

Daca crezi ca te pot ajuta cu ceva RASPUNDE-MI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!