Jump to content

Schimbare de motor -de la BNM la ASZ


cosmin1012
 Share

Postare recomandată

salutari! sunt posesorul unui vw polo 2006 acum cu motor BNM 1.4 tdi. de curand mi-a venit ideea sa imi schimb motorul. vreau un ASZ de 130 de cai, cu cutie in 6 viteze. stie cineva cum se face asa o schimbare si ce implica? orice informatii si sfaturi sunt binevenite. apoi dupa ce schimb motorul as vrea sa ii fac si un tuning adica chip, injectoare etc. daca va pricepeti mai mult ca mine la cum se face si ce se face exact va rog sa imi spuneti si mie :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Daca se inlocuieste motorul unui autovehicul, este necesara prezentarea la Registrul Auto Roman pentru efectuarea modificarii cartii de identitate.

Daca se monteaza un motor diferit, autovehiculul va fi reomologat, iar in cazurile in care noul motor are performante mult diferite fata de cel initial (putere mai mare, configuratie diferita care presupune reamplasarea suportilor motorului etc.) se efectueaza probe specifice in cadrul Laboratorului de incercari pentru securitate rutiera al R.A.R., inclusiv cele legate de stabilirea normei de poluare a vehiculului, in noua configuratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar dar cu acest motor se echipeaza masina din fabrica. polo standard cu 1.9 tdi. nu au si cei de la rar o baza de date cu asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti face rar.ul omologare artizanala si daca sint nedumeriri la norma de poluare te trimit si la test dinamic si atunci te costa toata distractia o avere,nu stiu daca merita :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci as avea 2 optiuni...sa imi schimb polo-ul cu un 1.9 tdi, sau sa ma interesez de tuning serios pentru 1.4 tdi care il am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine il vinzi asta si iti cumperi un 1.9 tdi si o sa ai o mica racheta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ma gandeam. mai strang bani, il vand pe asta si imi iau un 1.9 tdi de 130 pe care sa il resoftez la 165 de cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei mai multi armasari iati un motor mai mare are viata mai lunga :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a facut cineva acest transplant de motor? care sunt pasii, cat e de complicat, pe langa pretul motorului complet, adica si cutie si compresoare si electromotor, etc. care mai sunt costurile? ma refer la rar, la service-ul care sa faca operatia, suporti de motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumleft: eu am schimbat la un lada niva motor de mercedes diesel cu cv. cu tot ,tipul a recunoscut ca a tras linie la2600 de eu. acum 3,4 ani si sa nu uitam nu avea computere ,clima la tine poate si la suspensie trebuie umblat si cine stie cate altele apar pe parcursul exploatarii,si acolo am avut de umblat ulterior,si atunci ma intreb din nou ,merita?

Modificat de lxl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta incerc sa aflu. motorul cu cutie in 6 trepte cu tot cu punte transmisie pana si discurile cu etriere l-am gait la pret bun, motor la 60 000 de km. acum nu stiu ce sa fac. oricum inca banii nu ii am asa ca am timp de gandire destul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te lasa sa le demontez tu de pe masina respectiva ii bine ai sanse sa le poti monta la tine dar daca altii au demontat altii le vand si pe parcursul montarii mai ai nevoie de ceva le poti procura numai noi ce faci,am inteles ca a ta este 2006 masina ma gandesc ca nu vei face improvizatii,deci ori ce lipsuri costa bani si nervi. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa. cred ca ar aparea multe coturi neprevazute. stie cineva la ce stage de tuning se poate duce un 1.4 tdi, si daca are cineva asa ceva? intr-adevar nu prea e rentabil sa schimb motorul. asa schimb masina si ies mai ieftin. iar motorul as putea sa il iau de pe ebay...deci nu am cum sa il probez inainte sa il cumpar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un fox 1,4tdi BNM resoftat la 95cp si sunt foarte multumit.

eu zic sa vorbesti cu un tuner sa vezi maximum ce poti obtine din acest motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se simte diferenta intre 70 si 95 de cai? cu ce tuner as putea sa vorbesc? doar teoretic pentru ca inca nu am banii pentru un tuning serios

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vorbeste cu Voinea in legatura cu softul

da se simte mare diferenta, mai ales ca foxul sotiei este destul de greu, are 1220KG gol

la demaraj se simte cel mai bine, dar si la viteza( de la 172km/h la 185km/h pe kilometraj si pe acelasi drum)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha. motorul cu masina incarcata si cu clima trage cam greu. e bine de stiut ca se poate imbunatati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da si la fel la fox, vara cu clima data tare(este negru foxul) tragea greu , acum e alta viata!

pt 200 euro merita si scade si consumul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa cred ca o sa fac. si schimb si injectoare, turbina si intercooler cand o sa am banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa-i faci doar resoftarea si sa vezi cum merge cu 95 cai si 200NM si sa vezi ce usoara devine

cel putin asa iesi la bani putin si poti coxa cat vrei fara probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin

Iti dau o alta idee.

Cauti pe net o masina cu caroseria avariata, acelasi model, dar cu motor mai puternic si iei motorul de pe ea.

Cauti o masina in max. 2000 EU.

Nu merita sa cumperi piese separat.

Orice piesa vei avea nevoie o iei de pe cea avariata.

Un vecin de-al meu cu asta se ocupa. Cumpara cate doua masini avariate si face din doua una.

Ii merge f. bine treaba. Piesele care-i raman le vinde pe net.

Modificat de cris tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles...nu stiam ca este atat de complicat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa cum ti-am mai zis daca vrei sa schimbi motorul nu poti pune decat altul cu 50% putere mai multa fata de ce ai tu acum deci maxim 112 cai deci poti pune 1.9 tdi 90/110 sau pd de 101 cai.Daca vrei sa pui direct asz ti-l omologheaza doar daca treci destul dinamic care costa in jur de 3000 de ron.

Nici una nici alta nu merita cel mai rentabil e ori sa ti-l faci pe al tau de vreo 150-160 de cai ori sa iti vinzi masina si sa iei alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De curiozitate. Motorul ASZ care avea 60k km, la ce bani era de vanzare? Cutia si totul?

Multam...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!