Jump to content

Probleme temperatura antigel


s_c
 Share

Postare recomandată

tudor_daniel2003

pentru s_c ,salut,te rog frumos poti sa-mi spui cati km are audi al tau,de la cati km reali au aparut problemele acestea cu indicatorul de temp,sunt interesat pentru ca as dori sa achizitionez un audi a3 de afara cu acelasi motor de 1,6 benzina,este cel de 74 sau 75 de kw,as dori detalii despre motor cum se comporta peste 120000 de km.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • s_c

    40

  • Automotive Electronics

    10

  • ender

    5

  • cmiron

    5

Problemele masinii mele cu temperatura indicata in bord au disparut odata cu schimbarea termostatului. Cel vechi are urme vizibile de frecari, blocaje mecanice (este vorba de termostatul pe care mi l-au montat cei de la Porsche - sa-mi fi montat oare unul defect? :) ...mai ales ca eu nu am semnalat nici un defect la Porsche, a fost schimbat la recomandarea lor... :) ). Temperatura acum este stabila, atat cea reala masurata cu VAG-ul cat si cea indicata in bord.

Modificat de cmiron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am depistat problema si am gasit si un "remediu" (cel putin temporar).

Problema e placa bordului (cablajul). Mai exact, am descoperit ca daca apas respectiva placa, indicatorul incepe sa se comporte normal.

Pentru moment am pus o "pana" de carton care sa tina placa putin tensionata mecanic si de atunci nu am mai avut probleme (2 zile, in conditiile in care pana acum imi facea probleme permanent). Solutia eleganta este, desigur, depistarea contactului imperfect / cablajului intrerupt si remedierea acestuia. Ramane "to do".

De vazut si cat va dura "remediul".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija cu cartonul, eu as folosi un material mai putin inflamabil... asta daca nu vrei sa scoti flacari prin turometru :D. Nu se stie ce/cum se incinge pe acolo in timpul mersului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm, nu m-am gandit - un pachet de tigari gol era tot ce aveam la indemana la momentul respectiv. De unde stii ca am pus cartonul in dreptul turometrului? :D

Mai vedem cum o sa arate "solutia finala" - pana una-alta sunt veri hepi ca nu mai urla la mine poza aia rosie cu termometrul infipt in... apa si ca imi merge klima normal (pana acum era un fel de clima-manual nefericit si ingheta consoarta).

Edit: dupa "manopera" am mers vreo 2h continuu si n-a iesit fum. In fine, point taken.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut, aceeasi problema ma streseaza la TT, se comporta la fel ca la tine, inclusiv functionarea defectuoasa a Climatronic-ului. Sa inteleg ca pachetul de tigari a rezolvat problema? Au mai aparut problemele de atunci? By the way: tigarile erau cu filtru? :D Glumesc... chiar ma intereseaza cum ai remediat problema.

Modificat de cmiron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, problema s-a rezolvat, de-atunci nu a mai facut niciodata probleme. Intre timp, m-am lasat de fumat si am vandut masina :D (dar a mers 7-8 luni fara sa zica nici pis).

Din cate am citit atunci, incercand sa rezolv problema, pe audiworld erau mai multe TT-uri cu manifestari similare (dar nici un A4).

Ideea este ca placa accea de integrate din bord avea o intrerupere sau un contact imperfect, care a reactionat bine la tensionarea mecanica. Din acelasi "ciclu", am auzit de placi de baza care "s-au reparat" dupa ce au fost "indoite" pana "au parait" de 1-2 ori. Evident, cu riscurile de rigoare :D

Rezolvarea "nemteasca" este sa schimbi instrument cluster-ul. La mine costa 12M, varianta ieftina de bord (fara BC)

Later edit:

- dupa "remediul" cu pricina, cateodata mi se stingea cate un led din iluminarea cadranului turometrului (aleator)

- poti incerca sa vorbesti cu user-ul <lucas> de pe forum, care este in bransa si se ocupa "dupa program" cu asa ceva (si acum e suparat numa-numa pe mine... in fine). Daca reusesti sa rezolvi ceva cu el, te rog sa ne povestesti si noua rezolvarea "eleganta"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, nu intentionez sa schimb IC-ul, este 800 Euro. Imi voi asuma riscul si voi incerca varianta ta. Sunt zile intregi cand merge perfect, cand brusc "se supara" si o ia razna. Am demontat IC-ul... e jale mare... SMD-uri, totul miniaturizat, nimic vizibil cu ochiul liber. Voi incerca sa caut o lupa imensa cu lampa incorporata sa incerc sa identific contactul imperfect, care eu cred mai degraba ca ar fi o lipitura "rece", dupa care, daca tot isi face de cap, voi apela la varianta romaneasca: pachetul de tigari.

Ciao si multumesc mult. Imi pare rau ca nu v-am cunoscut personal pe toti (din lipsa de timp liber), dar se va intampla pe viitor cu siguranta, sper!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era un pachet intreg, btw, doar o bucatica de carton, cat sa "paraie" putin placa si sa o tina tensionata. O pana.

Tigarile erau Kent 1 (sau 4? nu mai stiu) :D

Bafta!!

(disclaimer: nu imi asum responsabilitatea pentru eventualele daune produse la masina ta de remediul descris mai sus :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

defectiuni!

ma urc dimineata in masina,motorul rece,pun contact,indicatorul de temperatura al apei imi urca la 80C!!!!!

Merg cu ea si imi ajunge la 110C unde imi ramane tot timpul!

Opresc motorul,acul imi sta la 60 de gade cateva sec. apoi cade la 0!!Ce naiba are?

Am fost la dealer Audi si mi-a spus ca-i senzorul(sonda) dus.Am luat altul original...imi ard mainile pe langa motorul incins,

Iar can pun contact,problema se repeta!

Ma seaca!!!!

Ore sa fie cesuletul de temperatura dus?

Mentionez ca nu-mi apare nici un fel de mesaj pe bord!

Motorul este pe benzina.

Stie cineva care-i buba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

g2 meu e open or short to plus si ma enerveaza ca mai fluctueaza acul la temperatura dar niciodata peste 90grade ...

... are cineva idee cat e G2-ul e greu de schimbat ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offfffffff!!!!!!!!!!!!!!

ma seaca acil ala de teperatura!

nici la pumni nu reactioneaza!!!

sa fie oare ceva cu termostatul?

apa nu-mi clocoteste!

CE NAIBA ARE!!!!!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Time, aai rezolvat problema? E sau senzorul de temperatura, sau contactul de pe senzor cu problema. foarte probabil.

E FOARTE simplu de schimbat, atata ca preferabil e sa golesti instalatia de racire sub nivelul unde se afla senzorul ca sa nu pierzi lichid.

Multa lume are probleme cu el.

NU cred ca linkul ala dat de cmiron e relevant pentru problema ta.

Draku, incearca sa scoti mufa si sa cureti contactele cu atentie. Daca ai noroc e doar problema de contact pe mufa... Daca nu, schimbi senzorul si gata.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  I_am_Stealth a scris:
Time, aai rezolvat problema? E sau senzorul de temperatura, sau contactul de pe senzor cu problema. foarte probabil.

E FOARTE simplu de schimbat, atata ca preferabil e sa golesti instalatia de racire sub nivelul unde se afla senzorul ca sa nu pierzi lichid.

Multa lume are probleme cu el.

NU cred ca linkul ala dat de cmiron e relevant pentru problema ta.

Draku, incearca sa scoti mufa si sa cureti contactele cu atentie. Daca ai noroc e doar problema de contact pe mufa... Daca nu, schimbi senzorul si gata.

nu este senzorul de temparatura-l-am schimbat degeaba!...astept un amic sa vina din concediu sa-i fac o scanare cu vag-com!

Te anunt daca rezolv ceva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mai zis de cateva ori pe forum ca nu trebuie schimbat inainte de a verifica ce rezistenta are , cu un multimetru...

Si nu e nici problema de contact? Te-ai uitat bine la mufa?

Bafta sa gasesti ce are si sa ne spui! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  I_am_Stealth a scris:
Eu am mai zis de cateva ori pe forum ca nu trebuie schimbat inainte de a verifica ce rezistenta are , cu un multimetru...

Si nu e nici problema de contact? Te-ai uitat bine la mufa?

Bafta sa gasesti ce are si sa ne spui! :)

Am apucat sa schimb chestia aia...inainte de a deveni membru pe acest forum!

Asta e!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mii de draci, aceiasi problema o am si eu. De ceva vreme incoace, de cand e cald urca apa pe IC la 110 si acolo ramane, inainte statea la 90. Am schimbat

sonda G62/G2 (m-am oparit un pic cu antigel, sa-mi fie invatatura de minte), aceiasi problema. Cu cea veche, cu vag com pe modulul "engine" cand pe IC era 110, pe G62 masura ~88 C.

Oare sa incerc si eu sa dau inapoi acul din IC, ca eu cand pun contact direct sare acu la aproape 80 chiar daca masina a stat nepornita 12 ore ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
andrei.toledo

Salutare!

Postez in acest topic pentru ca problema este aproximativ aceeasi.

Masina in cauza este un A4 B5 din 1995 motor 1.6 benzina fara AC sau climatronic.

Problema este urmatoarea.Pornesc , merg ceva timp cu masina , acul de la temperatura urca la 90 de grade sau foarte putin peste (94-95).

Opresc , iar cand pun din nou contactul fara sa o pornesc temperatura arata de bord este 110 - 120.Dupa ce o pornesc si mai merg cu ea , temperatura scade la 90-95.

Termostatul a fost schimbat , radiatorul este ok iar vascocuplajul este nou.Masina nu are nicio eroare pe VAG-COM.

Cand masina are 110 grade pe bord , in VAG-COM imi apar 105.

Este posibil sa fie senzorul G2/G62 si sa nu dea eroare ?Garnitura de chiulasa?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!