Jump to content

Cum functioneaza Climatronicul?


Valix
 Share

Postare recomandată

din semnatura lui dadu.... rezulta ca e Octavia 1 - nu a scris nimic de 2, de aici am tras concluzia ca el vb de Octavia 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O2 trece pe recirculare, O1 nu trece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Octavia 1 imi pare ca nu trece in recirculare cand bagi in marsarier.

Octavia 2 - da.

 

 

da... si dadu are Octavia 1 .. daca e masina din semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cand O2 trece pe recirculare in marsarier se aprinde ledul de la recirculare ? Trebuie sa fie pe AUTO sau cum se da seama ? Intreb fiindca eu cand fac marsarier pe auto, econ nu mi se aprinde niciodata ledul si ma gandeam ca poate nu-mi este activa aceea optiune.

Modificat de gangs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se aprinde recircularea. In orice mod ar fi Climatronicul, la cuplarea Mers Inapoi, se pune pe recirculare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un mod pasiv, lucra fara sa iti dai seama, multumeac pentru clarificare. Ca de obicei foarte prompt este andrei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se aprinde recircularea. In orice mod ar fi Climatronicul, la cuplarea Mers Inapoi, se pune pe recirculare

 

Asa e. La fel si atunci cand se actioneaza stergatorul de parbriz, se face recirculare dar fara aprinderea ledului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am incercat si eu  sa pun un panou de clima de golf 7 pe a mea si nu functioneaza, doar se aprind luminile pe contact si atat.

E nevoie de alt can sau alte fire?

Ma gandesc ca ar fi trebuit sa mearga si display-ul la el dar nu merge.

Ma poate ajuta cineva?

ps: e nevoie de alt topic nou sau sa mutam in alt topic dar ceva mai aproape de problema mea nu am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi, 

 

ce an este masina ta ?

 

ai facut modificarile la cablaj ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut nici o modificare  momentan doar probat, azi noapte am luat elsa de pe mhh dar nu are skoda cred ca are doar vw si mai trebuie si instalat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa modificarile asa cum se fac pentru Passat/ Golf si vedem daca lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge , nu il vad pe vcds...cred ca nu comunica cu can ul fiind un can 3C0 907 530 E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

can-ul cu 3C0 907 530E este perfect compatibil si cu afisarea pe HU - RCD x10... s.a.m.d - si chiar daca era cu A, C, etc - tot se vedea la diagnoza, dar nu avea afisarea pe unitate.

 

cel mai probabil este problema de conectica - iti trimit azi diagramele.

 

pe Skoda nu am facut acest retrofit - am facut pe Golf 5 si cele de pe acesta platforma, pe Passat B6, B7 - primele modele (unde doar montezi si codezi), etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

a rezolvat cineva zgomotele de la clapetele de AC, cele din stanga dreapta Cd-playerului? daca da, cum, ce a schimbat si cat a costat, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a nins la polul nord?

 

ce zgomote? acele fluturari ocazionale ? exista zgomote functionale. Ai facut o diagnoza, ai ceva erori pe climatronic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a rezolvat cineva zgomotele de la clapetele de AC, cele din stanga dreapta Cd-playerului? daca da, cum, ce a schimbat si cat a costat, multumesc.

 

incearca sa faci de cateva ori, setarea de baza la servomotoarele climatronicului.

 

daca tot nu se linistesc, singura optiune este inlocuirea acestora - unul SH in jurul la 100 lei - poate sa faca tot ca al tau.... unul nou - in jurul la 500 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

După cât timp începe climatronic-ul să sufle aer rece? În general eu î-l țin pe AUTO la 22 de grade, dar de câteva zile cu temperaturi de 28 / 29 grade C, pornește progresiv turația ventilatorului până aproape la maxim, dar abia după 5-6 minute bagă aer răcoros spre rece. Până atunci suflă aer cald de afară și când începe cu răcoarea o face destul de brusc, adică simți efectiv la mână (dacă o țin pe o gură de ventilație) cum se schimbă aerul spre rece într-un timp scurt, de câteva secunde. Chiar dacă scad temperatura până la 16, tot la fel face. Am avut Fabia1 cu A/C climatic și aerul rece venea foarte repede (aproximativ 1 min.), mai ales dacă era pe maxim la rece. Deci, e ceva în neregulă cu climatronic-ul (lipsă freon sau alte bube pe la senzori.....etc)?

Mai e ceva care nu-mi place : când e pe AUTO și bagă rece, suflă prin gurile de ventilație superioare ale bordului și parbriz, adică exact "în freză" - foarte enervant.

Afară sunt 29 de grade C, pe climatronic am setat 22, dacă îi schimb pe unde să bage aerul, spre exemplu la picioare, mi se decuplează/se stinge ledul AUTO. În cazul acesta mai funcționează compresorul ca să bage rece?

      Am uitat : pe măsură ce se răcorește, turația ventilatorului scade până la 3 sau 2 (în funcție de timpul folosirii), dar tot în "freză" bate. 

Modificat de sveck78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine acelasi lucru, urca turatia pana aproape de maxim sau uneori maxim. Este normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, sveck78 said:

După cât timp începe climatronic-ul să sufle aer rece? În general eu î-l țin pe AUTO la 22 de grade, dar de câteva zile cu temperaturi de 28 / 29 grade C, pornește progresiv turația ventilatorului până aproape la maxim, dar abia după 5-6 minute bagă aer răcoros spre rece. Până atunci suflă aer cald de afară și când începe cu răcoarea o face destul de brusc, adică simți efectiv la mână (dacă o țin pe o gură de ventilație) cum se schimbă aerul spre rece într-un timp scurt, de câteva secunde. Chiar dacă scad temperatura până la 16, tot la fel face. Am avut Fabia1 cu A/C climatic și aerul rece venea foarte repede (aproximativ 1 min.), mai ales dacă era pe maxim la rece. Deci, e ceva în neregulă cu climatronic-ul (lipsă freon sau alte bube pe la senzori.....etc)?

Mai e ceva care nu-mi place : când e pe AUTO și bagă rece, suflă prin gurile de ventilație superioare ale bordului și parbriz, adică exact "în freză" - foarte enervant.

Afară sunt 29 de grade C, pe climatronic am setat 22, dacă îi schimb pe unde să bage aerul, spre exemplu la picioare, mi se decuplează/se stinge ledul AUTO. În cazul acesta mai funcționează compresorul ca să bage rece?

      Am uitat : pe măsură ce se răcorește, turația ventilatorului scade până la 3 sau 2 (în funcție de timpul folosirii), dar tot în "freză" bate. 

Ai o problema cu electrovalva de pe compresor, ramane blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al, te rog ceva detalii :

- poate fi diagnosticată cumva sau ceea ce am scris mai sus e simptomul ei? 

- unde este poziționată pe compresor (o poză face cât 1000 de cuvinte);

- cum se schimbă, dacă se pierde freon la schimbare;

- un cod pentru pentru electrovalva ca să știu ce să comand.

p.s. Nu vreau să mă ia de "fraier" cei de la service și să mă jupoaie, de asta cer detalii. Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primu rand sa vezi ce model de compresor ai, freon nu se pierde, inainte de montaj se extrage tot din instalatie, dupa care se freoneaza.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca masina are peste 150.000 km, o idee buna ar fi un compresor nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, sveck78 said:

Al, te rog ceva detalii :

- poate fi diagnosticată cumva sau ceea ce am scris mai sus e simptomul ei? 

- unde este poziționată pe compresor (o poză face cât 1000 de cuvinte);

- cum se schimbă, dacă se pierde freon la schimbare;

- un cod pentru pentru electrovalva ca să știu ce să comand.

p.s. Nu vreau să mă ia de "fraier" cei de la service și să mă jupoaie, de asta cer detalii. Mulțumesc!

1. da, daca ai VCDS - da, pare ca de la ea este.... sau compresor uzat

2 - 4 - trebuie vazut ce compresor ai.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am VCDS. Nu mă pricep foarte mult să umblu cu el prin chestii de finețe, dar cu putina indrumare mă descurc. Deci, cum testez electrovalva?                       Cum îmi dau seama ce compresor este? M-am uitat prin compartimentul motor, in partea de sub alternator unde este pozitionat compresorul dar nu se vede nimic scris pe el. Masina este  octavia 2 trend cu pachet drumuri grele, motor 1.9 tdi cod BXE, 105 cp, fabricație august 2007. Are 131567 km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!