Jump to content

Cu ce motor se poate inlocui al meu - AAZ?


Ciucur
 Share

Postare recomandată

Intrucat in 6 luni de zile am distributia sarita a treia oara nu mai vreau sa aud de motorul care il am. :)

Ce motor il poate inlocui pe al meu si de ce as mai avea nevoie?

Acum am AAZ 55kw TD 1.9 . Pot sa il schimb cu un TDI? Ce imi lipseste?

Cam cat estimati ca ma costa? Orice idee e binevenita.

Daca stiti de unde pot face rost de ce am nevoie si la ce pret, va sunt recunoscator. Ideea e ca as vrea sa raman pe diesel...dar accept sivarianta benzina. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
Intrucat  in 6 luni de zile am distributia sarita a treia oara nu mai vreau sa aud de motorul care il am.  :angry:

Ce motor il poate inlocui pe al meu si de ce as mai avea nevoie?

Acum am AAZ 55kw TD 1.9 . Pot sa il schimb cu un TDI? Ce imi lipseste?

Cam cat estimati ca ma costa? Orice idee e binevenita.

Daca stiti de unde pot face rost de ce am nevoie si la ce pret, va sunt recunoscator. Ideea e ca as vrea sa raman pe diesel...dar accept sivarianta benzina.  :angry:

<{POST_SNAPBACK}>

:angry: nu e de vina motorul pt. ca ti-a sarit distributia de 3 ori............. :angry: Mai bine ai schimba mecanicul si ai grija cine iti umbla pe viitor la motor!!Un motor german daca e intretinut la timp nu iti face probleme 10--20 ani,mai ales unul DIESEL :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detaliaza si tu un pic, cum ai reusit sa schimbi distributia de 3 ori in 6 luni, pentru ca ceva este extrem de dubios aici. Este aproape imposibil. Chiar daca ai pune curele turcesti de cea mai joasa speta, tot nu ar trebui sa patesti asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul porneste de la prezonul de 14 cu care e prinsa fulia de capul vibrochenului.

Acesta este pur si simplu retezat si bineinteles ca dupa ce sare fulia sare tot.

Piesele ce le-am pus inainte au fost toate noi si majoritatea facute la Meile(GER).

Mecanicul va asigur ca e bun.E chiar recunoscut in zona pentru motoare diesel(are golf din 1990 si le stie pe dinafara) si nu cunosc sa fi avut vreo reclamatie de cand il stiu.Norocul meu e ca imi e vecin si tot ce imi lucreaza e aproape gratis.

Sa fie oare vibrochenul cel care produce acest ''lant al slabiciunilor''?

Ultima data a fost dat jos si masurat cu ceas comparator.....nimic deosebit.

Si sa stiti ca am mai auzit de motoare AAZ care au acelasi simptom.

Am citit chiar pe forum dar nu mai tin minte unde....

Momentan sunt dezorientat asa ca fiecare parere conteaza, in sensul de a lua decizia corecta:reparatie sau alt motor.

Oricum va multumesc de raspuns !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un "sindrom" cunoscut al motoarelor AAZ.

De regula surubul se desface, mai rar se rupe. Daca se rupe, inseamna ca a fost strins prea tare.

Am gasit la un moment dat si un service buletin de la VW in care se descria problema si se dadeau solutii:

- se schimbat surubul cu unul cu o stea 12 colturi in loc de hexagon. (nu e torx)

- se mareste momentul de stringere de la 6 la 12 (din cite i-mi amintesc)

Problema e ca dupa un asemenea accident capul axului cu came se mutileaza. locasul de pana se largeste si indiferent cit ai stringe intr-un final tot se desface.

Solutiile de blocare nu tin la astfel de momente de stringere.

Ce se poate face..

1. se incarca prin sudura capul arborelui si se refac suprafetele deteriorate, dupa cere se schimba surubul si se stringe la 12.

2. variatiuni pe aceeasi tema: se taie locasul de pana in alt loc.

Ce am facut eu: Am modificat prinderea pinionului. Am renuntat la pana, si am taiat con la interior. Am facut un surub care in loc de hexagon are con si mai departe surub cu filet pe stinga. Surubul asta a fost fixat cu 3 puncte de sudura de arbore dupa ce a fost strins. Mai departe e la fel ca inainte.

Atentie mare la pozitia pinionului fata de arborele cotit si la batai.

Pentru a mai reduce din cauzele problemei la fuliile alternatoarelor a fost introdus un cuplaj unisens. (una noua e 3 milioane)

Cred ca e mai simplu si mai ieftin sa rezolvi problema arborelui decit sa schimbi motorul. Decit sa faci conversie la TDI mai bine schimbi masina ..

Parerea mea.

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

ptr problema ta sa stii ca exista rezolvare care este foarte simpla exista o freza confectionata artizanal nu o are oricine cu care se frezeaza capatul vibrochenului si problema este rezolvata .daca vrei sa te ajuta da-mi un mesaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Problema ta am avuto si eu.....Poti sa incerci cu 1000 de freze 100000000 de distributii........problema e din vilbrochen (e stramb din fabrica........... Trebuie sa il schimbi....altfel nu faci nimica.............eu am gasit vilbrochen la 100ron de un audi..........daca vrei sa aflii detalii dami pm..........P.s. nu are rost sa schimbi tot motorul ...daca nu ai bani..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere vechimea ultimei postari in thread-ul asta as zice ca si-o rezolvat omul dilema. Fara suparare

Dar avand in vedere problemele pe care motoarele AAZ le au cu pinionul de distributie ii bine ca se mai reinvie cate un topic vechi. Poate ajuta pe cineva 'paţit'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!