Jump to content

Octavia II 1.4 MPI


danilo
 Share

Postare recomandată

Apropo de factura proforma de care s-a discutat mai devreme. Nu cred ca o banca va accepta vreodata sa faca vreo plata in baza unei proforme. Acum nu sunt de meserie ca sa stiu elementele financiare dar la un moment dat stiu ca era in discutie faptul ca asa numitele facturi proforma se gasesc undeva la limita legalitatii. Si nu vad cum platesti un produs care nu exista fizic, el urmand sa fie produs abia dupa ce lansezi tu comanda sau daca exista el nu se afla in Romania. Poate ma insel.

Sorry pentru devierea discutiei out of topic dar daca tot am pornit-o aici mai bine sa o lamurim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 325
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • danilo

    21

  • xxnelu

    16

  • Diesel

    15

  • rvacaru

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu zic ca nu conteaza cine are dreptate,important este ca tu sa-ti rezolvi problema. Acum daca te-ai hotarat asupra masinii dute plateste cei 10% pentru a-se lansa comanda, dupa care documenteazate si vezi ce ti s-ar potrivi mai bine leasing sau credit(eu personal daca a-si fi in locul tau a-si opta pe un credit cu casco inclus in rata),ai grija ce firma de casco alegi.SUCCES.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"CORNELIU 79"

e doar un test ca sa vad daca ar mai interesat cineva de motorul asta.oricum mai am 4 ani de rate asa ca.... si pretul e la NEGOCIABIL.

Ne mai poti spune ceva despre cum se mai comporta motorul asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

masina merge fff bine,in oras se comporta exemplar cu un consum de 8-8.5 % iar la drum lung trebuie turata mai multisor.Problematic e cand e cand dau drumul la aerul conditionat si scade si mai mult puterea motorului.In rest totul e k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina merge fff bine,in oras se comporta exemplar cu un consum de 8-8.5 % iar la drum lung trebuie turata mai multisor.Problematic e cand e cand dau drumul la aerul conditionat si scade si mai mult puterea motorului.In rest totul e k.

Da-mi voie sa am rezerve vis-a-vis de cele spuse de tine.Mie si 105 hp mi se par insuficienti, asta fara a conduce sportiv. In fine ,nu am mers cu O2 cu motorul de 1.4 in schimb am mers cu Golf V motor de 80 hp, deci imi dau seama ce senzatii traiesti cu motorizarea asta. :)

Scuze si no offence! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai condus o Dacie 1300, motorul de pe Octavia 1.4 o sa ti se para de avion. In schimb daca ai avut o masina cu peste 100CP o sa ti se para o caruta. Totul este relativ, in functie de necesitati si asteptari masina o sa fie ori prea lenesa ori prea rapida. Motorul de 1.4 nu este pentru persoane tinere fara copii, mai degraba este motorul omului de peste 40 de ani care conduce linistit si nu se supara chiar daca il depaseste si un Logan :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa nu exageram. Doar daca Dacia iti mergea in 3 (pistoane) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai condus o Dacie 1300, motorul de pe Octavia 1.4 o sa ti se para de avion. In schimb daca ai avut o masina cu peste 100CP o sa ti se para o caruta. Totul este relativ, in functie de necesitati si asteptari masina o sa fie ori prea lenesa ori prea rapida. Motorul de 1.4 nu este pentru persoane tinere fara copii, mai degraba este motorul omului de peste 40 de ani care conduce linistit si nu se supara chiar daca il depaseste si un Logan :)

Scopul postului meu nu a fost blamarea motorului 1.4 de pe O2, ci mai curand mi-am exprimat parerea vis-a-vis de acesta.Pe de alta parte si eu ma apropii de 40 ani si am si copii si cu toate acestea nu imi doresc ca intr-o rampa, cu masina incarcata cu familia mea si ceva bagaje, sa am emotii la depasirea unei carute :P . de asemenea nu am luat un motor corect dimensionat pentru masa unei O2 in dorinta de a nu fi depasit de un Logan; pur si simplu nu fac intreceri ci mers corect, chiar daca uneori o fac mai sportiv. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca se blameaza aceasta combinatie O2 cu 1.4 16v 80 CP, dar acelasi motor este pus si pe Golf Plus care e mai greu fata de Octavia II.

E clar ca este o varianta low-cost pentru o masina de clasa compacta, dar asta nu inseamna neaparat ca este o masina nesigura pentru deplasare.

Asa cum exista o cerere mai redusa pentru modelele de top ale unei marci (Octavia L&K), va exista o cerere redusa pentru partea de jos a gamei (Octavia 1.4 16v 80CP) si orice constructor de masini serios vrea sa fie prezent pentru toate cererile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.......cu toate acestea nu imi doresc ca intr-o rampa, cu masina incarcata cu familia mea si ceva bagaje, sa am emotii la depasirea unei carute ..........

....selectezi treapta a doua si calci pedala pana nu mai ai cuplu, sa vezi cum dispar emotiile :rolleyes:

ps Am condus logan 1.4 si OII 1.4...loganul e sub octavia la demaraj.

Modificat de MAKRON
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....selectezi treapta a doua si calci pedala pana nu mai ai cuplu, sa vezi cum dispar emotiile :)

ps Am condus logan 1.4 si OII 1.4...loganul e sub octavia la demaraj.

Salut ''leatule'', nu am mai vorbit de cand asteptam amandoi Octavitele. Totusi nu era vorba de demaraj ci de rulat intr-o anumita treapta.E drept ca poti face si ce spui tu, selectezi treapta inferioara, teoretic ai rezerva de putere,o calci de-i sar pistoanele prin capota si..... uf ... :) am trecut la limita. Vreau sa ma fac inteles: nu am nimic personal impotriva aceastei motorizari, dar cred ca este nevoie de cel putin 100 hp pentru a manevra linistit aceasta masina. :)

Modificat de rdirectoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@DRAPAR

Daca nu ma insel spuneai ca inceri sa ajungi la un drive test la Aviamotors. Ai reusit ? Eu unul nu am avut timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vladiopa: Mi s-a confirmat telefonic existenta masinii pentru drive-test dar nici eu nu am avut timpul necesar... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru programul "rabla" este necesara nota de acceptare a producatorului.

Din cate stiu eu anul trecut pentru skoda doar "Porche" a fost reprezentat.

Mare atentie la:

- Certificatul de inmatriculare al autoturismului uzat, copie legalizata

(ca originalul ramane la politie)

- Certificatul de distrugere al autoturismului uzat, in copie legalizata, eliberat de un operator economic colector autorizat.

Eventualele "negocieri" nu trebuie sa fie afectate de acest program. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....selectezi treapta a doua si calci pedala pana nu mai ai cuplu, sa vezi cum dispar emotiile :D

ps Am condus logan 1.4 si OII 1.4...loganul e sub octavia la demaraj.

In noi fierbe sangele latin, dar in Germania se comercializeaza si Octavia II Combi cu motor 1.4 80 CP... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si ce-i asa special fata de sedane? Ca e aceeasi greatate la combi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta intre combi si sedan este de 110kg. Date luate de pe site-ul Skoda. Combi-ul este 4x4 deci probabil diferenta este ceva mai mica, dar exista cu siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista Combi 4x4 cu motorul de 1.4 80 CP.

Aici era vorba doar de Octavia cu acel motor. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Combi-ul nu este neaparat 4x4 de unde ai scos asta? Si de asemenea daca te uiti la combi cu 1,6 102 cai are un pic mai multa greutate si considerand ca 1,4 mpi e mai usor eu cred c-ar fi aproximativ aceeasi greutate... Chestia e ca poti incarca mai mult combi-ul si sa intre in categoria "orice depasire e palpitanta"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta dintre combi si sedan este de 15kg la oricare din motorizarile disponbile(o lada de bere + 3 sticle de vin) :)

Diferenta de consum intre cele doua versiuni este de 0,1l/100km

Supliment OCtavia MY 2007

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut ocazia sa circul cu un 1,4 mpi pentru o zi (primit de la dealer pe o zi pana e gata a mea) si inafara de lipsa vibratiilor si motorul silentios(fata de PD) nu prea pot sa laud motorul, daca apesi acceleratia nu se intampla mai nimica sub 3000rpm, cand pleci de pe loc cu a 1-a iti da curaj dar cand schimbi in a 2-a dezamagire totala. Eu zic totusi ca este indicat doar celor care fac drumuri lungi de autostrada si prin oras, dar cum pe meleagurile mioritice nu prea bantuie de autostrazi mi se pare cam nepractic motorul pentru Romania. La depasiri as compara-o cu un Logan 1,4 deci, cam riscanta! Suma-sumarum dupa parerea mea nu prea se potriveste 1,4mpi cu 1300kg (+sofer si incarcatura).

Dragi posesori de 1,4, va rog nu dati cu pietre in mine, este doar parerea mea personala imdeiat dupa ce am schimbat volanul unui PD cu cel de 1,4mpi, ma gandesc ca majoritatea dintre voi s-au obisnuit si se descurca si cu combinatia asta!

Drum bun in continuare indiferent de motorizare!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca nu esti obisnuit sa turezi masina si din aceasta cauza nu trage. Motorul de 1.4 si cele pe benzina au cuplul maxim la 3800 fata de 1.9 TDi care are cuplul maxim mult mai jos. Deci daca nu ai depasit 3500 de turatii nu ai cum sa ai demaraj cu un astfel de motor. Dezavantajul este in faptul ca nivelul zgomotului la peste 3500 de turatii este poate mai mare ca la un diesel, consumul instant iarasi este cu mult mai mare. Singurul avantaj ar fi zgomotul redus la relanti.

Oricum eu mi-am facut calculele si diferenta dintre 1.4 benzina si 1.9 TDI nu o scoteam nici in 10 ani, la modica cifra de 10000 km pe an.

Modificat de xxfiles
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum eu mi-am facut calculele si diferenta dintre 1.4 benzina si 1.9 TDI nu o scoteam nici in 10 ani, la modica cifra de 10000 km pe an.

Eu nu mi-am luat TDI pentru consum ci pentru cuplu motor, si eu bat pe la 15.000 pe an deci, n-am facut mare economie.

Cu turatia ai dreptate, ma durea sufletul s-o aud cand treceam de 3500rpm, m-am cam dezobisnuit de "benzinare", ca sa traga trebuia schimbat tarziu ce in a 1-a nu ma lasa sufletul s-o duc pana la 4-5 mii. Cel mai urat mi se pare cand schimb dintra-ntaia in a doua, cam dureaza pana "se simte" ceva, 2>3, 3>4 si 4>5 mergeam pana-n 4-4500rpm si cam intre 3500-4500 mi s-a parut ca trage cel mai bine. Ma gandesc ca daca as fi condus-o mai mult poate as fi avut alta parere, cum am precizat, a fost doar un fel de testdrive de o zi si cam 150km. Masina care am avut-o nu avea BC deci, despre consum nu pot sa ma pronunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initiatorul acestui topic este atat de multumit ca o vinde

http://vwforum.ro/index.php?showto...&hl=octavia

"La depasiri as compara-o cu un Logan 1,4 deci, cam riscanta! Suma-sumarum dupa parerea mea nu prea se potriveste 1,4mpi cu 1300kg (+sofer si incarcatura)." Loganul are ceva mai mult de 900 kg.

Modificat de SAlex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!