Jump to content

Octavia II 1.4 MPI


danilo
 Share

Postare recomandată

2. CASCO, RCA si impozit sunt mai mici la 1.4 decat la 1.9.

CASCO este in functie de valoarea asigurata nu de cilindree.

Nu vreau sa influentez pe cineva, numai ca eu nu mi-am putut justifica pierderile din primii trei ani ai unei masini noi.

Referitor la O2/1,4/80CP sunt voci avizate care spun ca se misca neasteptat de bine. Mie unul nu mi se par suficienti nici cei 100 de la al mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 325
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • danilo

    21

  • xxnelu

    16

  • Diesel

    15

  • rvacaru

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

De ce nu ti se par suficienti? In oras? Pe autostrazile din RO? Sau consuma masina mai mult fiind mai grea? Ca mie Bora 1.6 mi se pare chiar echilibrata masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus multe date eronate:

1. Deprecierea data de tine nu este cea reala.

Dupa maxim 3 ani, orice masina pierde minim 45% din valoarea ei de noua. Verifica in EuroTax...

Referitor la O2/1,4/80CP sunt voci avizate care spun ca se misca neasteptat de bine.

Sa stii ca sunt suficienti 80CP pt cineva fara pretentii sportive, gen tatal meu. In plus, un sofer adevarat va sti sa conduca orice motor in conditii de siguranta, fara sa-i ceara imposibilul. Eu am condus masini de 75CP, 90CP in aceeasi zi cu masina mea si sincer, nu diferenta de putere m-a frapat, ci cursele diferite de la pedalele de frana/ambreiaj. Asta nu inseamna ca mai multi cai sunt inutili, ci ca si cu mai putini te descurci daca e nevoie.

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

''Dupa maxim 3 ani, orice masina pierde minim 45% din valoarea ei de noua. Verifica in EuroTax...''

Mai curand deprecierea este de 30-35% si asta ti-o spun cu siguranta, desi depinde foarte mult si de numarul de km parcursi. :)

Totusi ar fi cazul sa ne intoarcem la topic: nu am condus O2, 1,4 ,80 cp deci nu pot sa am o opinie obiectiva. Avand in vedere ca am condus O2 102cp si conduc zilnic O2 105 cp,cu motoare care pot spune ca nu ma satisfac pe deplin d.p.d.v. al sportivitatii, imi imaginez ca cei 80 cp nu pot fi suficienti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai curand deprecierea este de 30-35% si asta ti-o spun cu siguranta, desi depinde foarte mult si de numarul de km parcursi.

:) Pentru fiecare nr km depasiti peste un anume prag, pretul scade cu un anume procent, la fel si pt fiecare an de vechime in plus.

Daca luam in calcul masina mea, poti observa usor ca dupa 4 ani devalorizarea este de ~53% iar dupa 5 ani de 58%, diferenta redusa fiind data de rulajul mic. Incercam si pe 3 ani sa vedem cum iese? Este doar un exemplu. Nu vreau sa demonstrez decat ca devalorizarea e mai mare decat cei 30-35% mentionati de tine pt 3 ani, si asta in medie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca am condus O2 102cp si conduc zilnic O2 105 cp,cu motoare care pot spune ca nu ma satisfac pe deplin d.p.d.v. al sportivitatii, imi imaginez ca cei 80 cp nu pot fi suficienti.

Analizand fraza mie imi iese ca nu te-ar satisface dpdv al sportivitatii motorul de 80CP. Doar ca aici vorbim de "uz normal", zi de zi, om care se foloseste de masina ca sa miste de la A la B fara sa il ude ploaia. Nu cred ca pe threadul acesta vorbeste cineva de sportivitate :) Ar fi chiar haios, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SAlex - s-ar impune totusi o rectificare la capitolul Impozit. Pt. motorul de 1,4 impozitul este de ~ 50 RON (~ 14 E) :D

In alta ordine de idei, nu vad avantajul unui Audi mai vechi fata de o Octavia noua. Nici macar la capitolul motorizare - eximplificat de tine - unde trebuie tinut cont de nr. redus de km parcursi si distantele scurte (10-15k km) care, nu reprezinta un atu pt. un motor diesel. Cum a mai spus si alt coleg, o masina noua, este MASINA NOUA; conform curbei de fiabilitate...dormi mai linistit :) .

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"uz normal", zi de zi > este si situatia in care esti nevoit sa intrii in trafic de pe o strada fara prioritate si de a forta intrarea intr-o bresa din coloana de masini. Cu o masina care are motorul dimensionat la limita inferioara, ajungi cu 1/2h mai tarziu acasa.

Pentru a merge de la A la B cu o masina de 1,2t si cu viteza constanta <60 km/h presupun ca nu sunt necesari mai mult de 30 CP pentru a invinge frecarile. Diferenta de putere se simte doar la demaraj.

xxleeus nu te contrazic, nu am platit impozitul anul acesta si nici nu am pretentia ca am facut un calcul exact ci doar am vrut sa subliniez ca se pierde foarte mult la o masina noua care nu este utilizata prea mult.

Am scris aici pentru ca imi tot revenea in minte reclama cu O2 la 13xxx euro si parea ceva tentant. Acum un an a fost o reclama care prezenta in imagine un VW Golf GTI care manca asfaltul derapa si se oprea cu GTI-ul in ecran, scria mare ca pretul incepe cu 12900 si spunea ca este timpul pentru un golf. Va dati seama ca a doua zi eram la dealer si acestuia i-a trebuit ceva timp sa ma convinga ca de fapt 12900 era pretul CIP al celui mai ieftin Golf si ca nu i se pare reclama mincinoasa :)

Modificat de SAlex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-o crezi tu ca puterea este singura determinanta in privinta demarajului. :offtopic: (sper ca stii de gluma)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca luam in calcul masina mea, poti observa usor ca dupa 4 ani devalorizarea este de ~53% iar dupa 5 ani de 58%, diferenta redusa fiind data de rulajul mic.

Cazul tau este un caz particular pentru ca si masina nu este una foarte comuna. Eu vorbeam de cazul general: masini din grupul VAG , eventual cu motor diesel 1,9 Tdi( ca fiind cel mai des ales de utilizatori), pana in trei ani , rulaj normal circa 15.000/an. Asta este cazul cand deprecierea nu este mai mare de 35%. :offtopic:

@rvacaru: E drept ca am mers putin pe langa ideea topicului, dar daca cineva isi doreste o masina ''de la A la B fara sa il ude ploaia'' nu e cazul sa dea 14.000 euro sunt variante (din grupul VAG) mult mai rezonabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva elemente direct poportionale: putere, componenta a>energiei, care este o functie de masa si>forta>si in final acceleratia corpului. Te referi si la opozitie, puterea judecatoreasca, mogulii din presa? :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer la cuplu/turatie si eventual rapoarte cutie. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca sunt suficienti pentru cineva care pur si simplu merge de la A la B si vrea confort si siguranda. am comandat un opel astra h caravan cu motorul de 1.4 90CP. e drept are 10 cai in plus da ... e break. (o sa mearga tata cu ea... eu vreau cupluuuuu :) ) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vorbeam de cazul general: masini din grupul VAG , eventual cu motor diesel 1,9 Tdi( ca fiind cel mai des ales de utilizatori), pana in trei ani , rulaj normal circa 15.000/an. Asta este cazul cand deprecierea nu este mai mare de 35%. :)

Am inteles atunci... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vladiopa: Nu prea sunt pareri deoarece sunt doar 4 membri VWF posesori de Octavia II 1.4 (75 / 80 CP).

Pentru a-ti face o parere clara despre cum merge masina, incearca sa faci un drive-test la unul din dealerii din orasul tau (apropo, nu ai profilul complet).

Am informatia ca Aviamotors are o astfel de masina la drive-test. Poate ajung la un drive-test ca sa mai pun si eu o parere aici :Driver:

OK, multumesc de informatie. O sa incerc sa ajung la un drive test. Daca ajungi inaintea mea astept o parere

Multam

Modificat de vladiopa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o intrebare ca nu stiu daca este neaparat legata de topic.

Puteti sa-mi spuneti care este procedura comandarii unei Skoda ? Intreb asta din urmatoarele considerente: trebuie achitat avans sau trebuie achitatata complet masina la lansarea comenzii? Daca se practica un avans, care este valoarea acestuia?

Din ce am vazut eu, dureaza cam 2 luni pana se livreaza si mie cel putin mi s-ar parea injust sa platesti pentru ceva ce vei primi abia peste o anumita perioada de timp.

A, si sa nu uit, mai merge faza cu "operatiunea rabla" ?

Si daca vreti si legatura cu topicul, aceasta reiese din faptul ca as vrea sa comand o SO2 1,4 :rolleyes:

Modificat de vladiopa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca achizitia masinii se face cu plata cash, atunci pentru lansarea comenzii se solicita plata unui avans de 10% din valoarea masinii, urmand ca diferenta pana la valoarea integrala sa fie achitata la livrare.

Nu stiu ce conditii se aplica daca achizitia implica si predarea la REMAT a unei masinii (programul "Rabla"). Stiu ca in anii trecuti, Skoda a fost implicata in acest program, si cele mai complete informatii le poti obtine de la dealer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si sa ai grija ca masina se achita in lei la cursul lor,nu la cel al BNR. De ex. azi la BNR este 3.3771 si la PL este 3.414. avansul este min. 10 %,iar pentru operatiunea "rabla" stiu ca skoda are un numar foarte mic de masini care se pot da prin programul asta. de cum se da "startul" o sa trebuiasca sa te grabesti!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca achizitia masinii se face cu plata cash, atunci pentru lansarea comenzii se solicita plata unui avans de 10% din valoarea masinii, urmand ca diferenta pana la valoarea integrala sa fie achitata la livrare.

Nu stiu ce conditii se aplica daca achizitia implica si predarea la REMAT a unei masinii (programul "Rabla"). Stiu ca in anii trecuti, Skoda a fost implicata in acest program, si cele mai complete informatii le poti obtine de la dealer.

Nu vreau sa deviez discutia in directia achizitionarii insa am scapat o intrebare ceva mai devreme. Se poate face sau nu urmatorul lucru?

- achitarea avansului de 10% si apoi, la livrarea masinii achitarea diferentei prin credit auto? Sau intram in lucruri diferite iar eu incerc sa adun mere cu pere si trebuie spus de la lansarea comenzii faptul ca se aschita prin credit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...exact! trebuie spus de la inceput modul de achizitie. n-ai cum sa platesti avans 10 % si apoi sa achiti cu credit auto. faci credit auto de la bun inceput cu avans 10%(nu stiu exact cat e minim avansul)

Modificat de garfield
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...exact! trebuie spus de la inceput modul de achizitie. n-ai cum sa platesti avans 10 % si apoi sa achiti cu credit auto. faci credit auto de la bun inceput cu avans 10%(nu stiu exact cat e minim avansul)

OK, am inteles. Multumesc mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,garfield te inseli, poti sa platesti si 10%(de obicei daca se face un discount e bine sa platesti acest 10% altfel pierzi discountul pana vine masina,ex: reducere in prejma sarbatorilor). Uite la mine cand am cumparat un Renault acum 2 ani, prin credit auto,dealerul nu a putut sa scoata factura pana ce masina nu ajungea la vama romana,fara factura,banca nu-mi dadea credit, astfel am platit 10% din valoarea masinii cu reducerea inclusa si apoi s-au facut reglarile.Acest 10% a fost inclus in avans la credit, desi a fost platit direct in contul Renault de catre mine.

Vladiopa daca masina o achizitionezi prin credit auto de la diferite banci dai 10% la Skoda pentru a da drumul la comanda,daca o iei in leasing minim e 15%(iti recomand Porsche Leasing mai putine drumuri de facut si o dobanda buna).

Daca nu o iei cu bani jos si ai de ales intre credit auto si leasing iti sugerez sa-te documentezi bine,deoarece din 2007 leasingul nu mai pare avantajos fata de credit :la dobanda aplicanduse TVA, asta numai daca nu o iei pe firma, la care se adauga si un RCA mai scump fiind la fel facut pe persoana juridica, ca de firma de leasing e proprietarul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geogvn..e off topic dar nu ai dreptate!! este ilogic ce spui tu!

iti zice ceva "FACTURA PROFORMA"

eu am avut un avans de 6500 e! si n-am vrut sa-i achit pe toti atunci!daelerul a emis susnumita factura pe 2000 oiro urmand ca restul de 4500 sa-i achit cand vine masina! dosarul a fost analizat la un avans de 6500!

Modificat de garfield
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate, dar uiti un lucru in momentul in care banca cere factura proforma de care spui tu, pentru a face plata, si masina nu a venit in tara unde urmeaza a fi vamuita( legislatia romana isi spune cuvantul), ex 2006 avem acciza fata de 2007 unde avem taxa de prima inmatriculare. Daca ar fi cum spui tu eu inchei creditul in 2006(pret masina cu acciza;banca a facut plata la pret DDP) urmand ca masina sa vina in 2007,legislatia schimbanduse sunt alte taxe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!