Jump to content

Octavia II 1.4 MPI


danilo
 Share

Postare recomandată

1.4 75 Cp are 16v, fiind identic cu cel de pe Golf5.

De remarcat ca mai exista un motor 1.4 16v de 100CP care echipeaza Skoda Fabia, insa nu si Octavia.

Nu mai inteleg. Cum au pus pe Fabia 100 cp si pe Octavia doar 75cp? Nu inteleg strategia... Doar pretul pe care poate sa-l ofere pe piata. Oricum strategia e proasta pt ca nu se prea vinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 325
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • danilo

    21

  • xxnelu

    16

  • Diesel

    15

  • rvacaru

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai la mijloc sunt ratiuni de marketing. Crezi ca s-ar mai vinde multe 1.6 MPI de 102 CP daca ar fi in oferta un 1.4 MPI 16v de 100 CP (care sa fie si mai ieftin)?Cu siguranta nu...

Un producator incearca o acoperire cat mai larga a plajei de putere...

Si la Volkswagen se intampla astfel de situatii...de exemplu s-a renuntat la modelul 1.4 FSI 90CP (desi cel putin in Romania se vindea bine...). Acum exista doar 1.4 MPI 75 si 1.6 MPI 102. Dar si un 1.6 FSI 115.

De fapt la fel ca la Octavia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putem privi si din alta perspectiva: e posibil ca 1.6MPI sa fie mai potrivit pe o masina mai mare cum e Octi2. N-am verificat curbele de cuplu si putere dar 1.6MPI ar trebui (in teorie cel putin) sa fie putin mai flexibil in zona de turatii medii si sa aibe cuplu distribuit mai jos datorita admisiei cu decat 2 supape pe cilindru.

1.4 16v presupun ca e putin mai turat ceea ce nu s-ar potrivit caracterului Octi2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca s-ar mai vinde multe 1.6 MPI de 102 CP daca ar fi in oferta un 1.4 MPI 16v de 100 CP (care sa fie si mai ieftin)?Cu siguranta nu...

Pai la a mea care este 1,6 MPi la 140 km/h am 4000 rotatii/minut si se aude motorul turat, ce crezi ca se intampla la 1,4 MPI chiar daca sa zicem ar avea 100Cp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai fix 4000rpm la 140km/h, nu e prea rau...desi auzi zgomotul turatiei motorului.

Nu stiu cum se comporta un 1.4 MPI la aceasta viteza pt ca nu am/nu am condus un 1.4 mpi pe Octavia 2.

Probabil ar fi mai turata cu vreo 4-500rpm.

Toni are dreptate cand spune ca curba de cuplu ar putea sa fie mai buna la 1.6 102cp decat un 1.4 101p pe caroseria Octaviei.

Interesant este ca in cazul Fabiei diferenta de pret intre 1.4 MPI 75 si 1.4 MPI 100 e nesemnificativa (~250€).Inainte era si mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clientela Octaviei II este totusi oarecum similara cu cea a Golfului V, desi fiecare model targeteaza nise diferite de piata. Si acest lucru este subliniat si de oferta de motoare/ echipari disponibile pe cele doua modele. Dilema voastra cu privire la oportunitatea montarii unui motor benzinar de 75 CP pe o Octavia II este falsa intrucat pornste de la premise gresite. In Romania multi dintre clientii Octavia II ar fi in mod traditional clienti de Passat/ A4 insa constrangerile bugetare nu le permit acest lucru. De aceea vorbim in Romania de o piata atipica in care INCA se vinde mai bine Passat decat Golf si Octavia II/ Tour decat Fabia. Ceea ce nu se intampla pe nici o piata VAG din Europa. Oamenii nu cumpara Octavia II pentru calitatile ei practice ci pentru ca mimeaza imaginea unei limuzine (i.e. Passat). Vor spune multi ca in Romania in general exista o singura masina intr-o familie si de aceea se cumpara masinile mai mari. Eu zic ca nu este asa. Familiile tinere cu un buget nu prea mare ar putea gasi in gama Fabia destule optiuni, de exemplu o Fabia Sedan Elite 1.4 TDI/ 70 CP cu ceva optionale si care nu ar fi mai scumpa de 14 k EUR si ar si avea o masina in trei volume echipata corect si dotata cu un motor economic modern. Cu toate acestea prefera sa-si cumpare Octavia Tour sau daca bugetul le permite Octavia II numai pentru a avea o masina si mai mare. Este o urma de snobism in multe dintre aceste cazuri...

Motorul 1.4 mpi de 75 CP pe Octavia II este tot atat de firesc ca si cel montat pe Golf V un autoturism cu o masa similara. Interesant este ca desi Golf V 1.4 mpi se vinde binisor (a se citi: dealerii VW nu se incrunta cand cineva il comanda) Octi2 1.4 mpi nu se prea vinde, desi in combinatie cu echiparea Ambiente este chiar o afacere la cca. EUR 15 k. Asta pentru ca dealerul iti sugereaza 'prieteneste' ca este vorba de un motor puturos si pentru doar 1,000 EUR te poti alege cu surata de 1.6 mpi si 102 CP. De ce credeti si si astazi, dupa 13 ani de la preluarea Skoda de catre VW si 10 ani de productie a Octaviei se vinde mai bine Golf decat Octavia??? Pentru ca masinile compacte hatch se vind mai bine decat limuzinele in 3 volume sau 2 volume si jumatate sau break-urile.... si asta oriunde in lume. Apropo stiti ca Passat Variant reprezinta 70% din vanzarile Passat din Germania? La clase diferite clientela cauta lucruri diferite. La clasa compacta clientela cauta manevrabilitate, confort pentru 3-4 persoane si adecvare pentru utilizare urbana (Octavia sta cam prost aici!). La clasa medie spatiul are un rol important! De aceea clientii se indreapta in proprtie foarte mare spre Passat Variant/ A4 Avant...

In concluzie: cumparati Octi2 1.4 mpi daca chiar aveti nevoie de spatiu, altfel daca va place mai mult o abordare sportiva luati-va Golf V 1.6 mpi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 15.700 ai pentru o Octi2 Ambiente, proiectoare si vopsea metalizata! Aaa, si motor de 1.6! Diferenta la un leasing intre cele 2 motorizari este de 300 euro la avans, 70 la valoarea reziduala si 10 euro (toate in plus) pentru 1.6, fata de 1.4!

Calcule facute de mine, la Brady! Credeti acum, ca nu merita cateva sute in plus, mai ales in leasing?

Eu am ramas la Ambiente 1.6, proiectoare si vopsea met! Alarma, presuri, de la ei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeti acum, ca nu merita cateva sute in plus, mai ales in leasing?

Eu am ramas la Ambiente 1.6, proiectoare si vopsea met! Alarma, presuri, de la ei :D

Bineinteles ca merita cateva sute in plus...

Corneliu79 si-a expus doar parerea lui personala...

Cat despre alegerea ta, felicitari si te asteptam cu impresii la momentul sosirii... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
se pare ca o sa fiu primul proprietar de pe forum al acestei motorizari.cand o voi avea v-a voi spune primele impresii.

taticu'ai facut o alegere oricum mai inspirata decat 1.6MPI...care parca e "melcul schiop"1.4 are reprize mai bune decat 1.6 caci 1.6 este 8 vulve iar 1.4 este 16 vulve

Dupa alte posturi off-topic pe care le-am sters, sunt nevoit sa va dau un warning care sa va impiedice cateva zile sa folositi astfel de exprimari si idei

Edit by Diesel

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MadMax, am si eu 1,6 mpi care este asa cum zici tu "melcul schiop", dar, poti sa-mi explici si mie cum fac acele 8 supape in plus la 1,4 mpi ca masina sa aiba reprize mai bune in conditiile in care, puterea si cuplul la O2 1,4 sunt mai mici decat la O2 1,6, iar rapoartele la cutie sunt identice. Cu reprize mai bune la 1,4 (cum afirmi tu) scoti o acceleratie mai slaba decat 1,6? Cum asa?! Cel putin asa scrie in carte; O2 1,4 mpi 0-100km/h 15,5s O2 1,6 mpi 0-100km/h 12,3s.

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi dau si eu ca omul cu parerea....O2 e o masina destul de grea si motorul de 1,4 mi se pare muuult subdimensionat , masina e destul de grea si daca mai iau in calcul si AC + o panta mica , bagaje si vreo 4 persoane mi se pare un melc pe sosea , rezerva de putere la masina asta nu exista cu desavarsire....mmmm in fine poate stiu cei de la skoda ce stiu insa o sa mearga cu ea ca o masina de tuns iarba , numai peste 4000 de ture si la o panta suparata la altitudine mare o sa urce cu a 2-a sau chiar a 1-ia o sa porneasca si mama ventilatoarelor sa raceasca lichidul de racire din radiator....chiar sunt curios ce fel se comporta....ca masina de oras pare a fi acceptabila cu motorul de 1,6 insa 1,4 mi se pare chiar mic , cat despre uzura si altele nu e nici o problema, ma gandesc doar ca daca o sa vrea posesorul masinii sa mearga si el ca ceilalti din trafic va trebui sa puna motorul la treaba si va forta astfel consumul se va duce undeva cam la fel cu mot de 1,6 , in fine cum spun eu : "practica va demonstra" si o sa ne spuna colegul nostru de forum ce fel va fi masina , poate ca noi ne agitam aici aiurea si masina chiar va fi ok si alegerea buna in privinta acestui motor :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont ca Fiatul meu de 1.2 8 valve 60HP se misca binisor in oras, nu vad la urma urmei de ce nu ar functiona si 1.4 pe Octavia! Si Fiatul are 950kg! Skoda 1200Kg!

Cred ca si motorul de 1.4 e cat de cat acceptabil, dar nu pot sa inteleg cum toti isi dau cu parerea de el, avand in vedere ca nici unul nu a mers cu motorizarea asta! Ciudat, nu?

Eu stau linistit si imi astept 1.6-le! Astea 2 luni jumate sunt parca doi ani jumate'!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont ca Fiatul meu de 1.2 8 valve 60HP se misca binisor in oras, nu vad la urma urmei de ce nu ar functiona si 1.4 pe Octavia! Si Fiatul are 950kg! Skoda 1200Kg!

Cred ca si motorul de 1.4 e cat de cat acceptabil, dar nu pot sa inteleg cum toti isi dau cu parerea de el, avand in vedere ca nici unul nu a mers cu motorizarea asta! Ciudat, nu?

Eu stau linistit si imi astept 1.6-le! Astea 2 luni jumate sunt parca doi ani jumate'!

Nu stiu daca ai observat am scris ceva de rezerva de putere, e foarte interesant cu o asemenea masina sa te bagi intr-o depasire care ai apreciat-o gresit ca timp si sa accelerezi ca sa reusesti totusi sa depasesti , e interesant atunci cand accelerezi sa vezi ca nu se intampla nimic , pur si simplu pentru ca masina atat poate , de aceea o masina puternica sau cat de cat puternica iti lasa o mica marja de eroare , in fond rezerva asta de putere e o chestie cara sporeste siguranta... nu mai vorbesc ca te poti baga in depasire si desteptul pe care il depasesti tocmai are ideea sa accelereze....e interesanta ipostaza nu? ....cu parerea ne putem da ca e usor sa faci comparatie cu o alta masina cam cu acelasi raport cp/tona....eu am avut o masina care avea 1200 de kg si 90 de cai , mie mi s-a parut limita inferioara acceptabila de putere , mai ales daca mai si porneam AC vara era jale , ramanea fara suflu masina....ai si tu dreptate totusi ca se poate conduce o masina cu putere mai mica in caz de o depasire , iti iei din timp viteza ca sa reusesti sa faci depasirea in siguranta.....totusi prefer una de 200 de cai , nu ca nu as fi in stare sa conduc una lenesa dar parca e mai placut sa simti ca trage de rupe , macar asa de placerea acceleratiei ca te baga in scaun...in fine chestie de gust , raman la parerea sa asteptam sa vedem ce ne zice omul dupa ce va conduce masina si sper sa ne fi inselat toti cei care vedem motorul asta prea mic pentru O2... :banghead: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De multe ori cei cu mashini de 200CP se "baga" in depasiri mai "stranse" pt ca "pot" pt ca "au cu ce". Era undeva o statistica in genul asta. Cei cu mashini puternice, din pacate, au facut cele mai multe accidente la depasire. Cred ca in ambele situatii trebuie sa stii sa conduci.. indiferent ca ai 75 sau 200Cp, trist e faptul ca multi pusti au mashini de 200cp pe care nu stiu sa le conduca.. poate daca aveau 75Cp nu se mai bagau in depashiri aiurea...

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De multe ori cei cu mashini de 200CP se "baga" in depasiri mai "stranse" pt ca "pot" pt ca "au cu ce". Era undeva o statistica in genul asta. Cei cu mashini puternice, din pacate, au facut cele mai multe accidente la depasire. Cred ca in ambele situatii trebuie sa stii sa conduci.. indiferent ca ai 75 sau 200Cp, trist e faptul ca multi pusti au mashini de 200cp pe care nu stiu sa le conduca.. poate daca aveau 75Cp nu se mai bagau in depashiri aiurea...

Daca erai atent vedeai ca m-am referit la rezerva de putere si la faptul ca "daca" din "greseala" te-ai bagat aiurea intr-o depasire e de preferat sa ai o rezerva acolo , nu ma refer la acei pusti teribili care se cred SENNA (odihneasca-se in pace) , una peste alta mi-as dori sa mai fiu pusti si sa am o masina puternica si sa ma expun riscului insa anii nu iarta si tineretea ramane departe in urma , acum vreau exact cum spuneam mai sus o masina care sa ma ajute cand fac greseli ca deh cand imbatranesti iti mai pierzi din reflexe si din viteza de reactie :banghead:

Sper sa intelegi spiritul de gluma, insa daca as avea o masina care merge cu 400 km/h as merge cu ea cu 410 :) si as face asta fara sa-i implic si pe altii din jurul meu.... ca deh , experienta(batranetea) te face sa devii mai cerebral si nu mai expui si pe altii la "nebuniile" tineretii....am avut ocazia sa merg cu masina pe piste speciale de incercari si e suuuuuuuper .... :huh:

Sper sa nu se supere cineva ca sunt iar un pic :) dar are legatura cu motorul de 1,4 pe O2 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ce zici tu. Mereu e buna o rezerva de putere... nimic de zis.. insa din pacate sunt mai mult ca sigur ca oricine are o mashina puternica din cand in cand nu "abuzeaza" de puterea ei. Eu nu cred ca tu de ex mergi cu mashina ca si cand ai avea 75Cp si doar daca ai gresit apesi pana la capat pedala.. pur si simplu imi e greu sa cred asta. Cand ai 140Cp folosesti 140Cp cand ai 200 atat folosesti..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ce zici tu. Mereu e buna o rezerva de putere... nimic de zis.. insa din pacate sunt mai mult ca sigur ca oricine are o mashina puternica din cand in cand nu "abuzeaza" de puterea ei. Eu nu cred ca tu de ex mergi cu mashina ca si cand ai avea 75Cp si doar daca ai gresit apesi pana la capat pedala.. pur si simplu imi e greu sa cred asta. Cand ai 140Cp folosesti 140Cp cand ai 200 atat folosesti..

:banghead: Chiar ca o sa se supere cineva pe noi ca suntem un pic off dar vreau sa iti zic din umila mea experienta ca exista o viteza optima de a te deplasa in trafic , asta in functie de densitatea masinilor , viteza de deplasare , conditiile de deplasare etc. asa ca daca vrei sa obtii un consum rezonabil si totusi sa mergi destul de repede fata de ceilalti trebuie sa adaptezi viteza ta in functie de ei , cu siguranta intelegi ce vreau sa spun , inteleg de ce zici ca daca ai putere mare mergi tare insa nu sunt in totalitate de acord cu tine si exemplific , o masina puternica nu cere schimbari dese ale treptelor de viteza datorate traficului sau formei reliefului sa spunem , asa ca nu vreau decat sa iti spun ca este evident ca sunt si alte motive "pozitive" care te fac sa iti doresti o masina mai puternica rezultand: confort in conducere , securitate si abia apoi sportivitate daca ai chef bineinteles....inteleg ca ai un motor de 1,4 si esti mutumit insa sa stii ca la o masina "puternica" si franele sunt altele si stabilitatea pe curba si modul cum decurge rularea in linii drepte etc si toate astea pentru mine duc in primul rand spre siguranta si apoi spre sportivitate....repet , nu ma deranjeaza sa am 75 de caluti si ma adaptez in functie de asta dar prefer totusi 200 , e chestie de gust si de cat te tine buzunarul sau pur si simplu de ceea ce iti doresti , doar atunci satisfactiile sunt maxime , ca sa fiu totusi ON topic vreau sa zic ca tocmai asta vreau sa evidentiez, daca colegul nostru de forum vrea 1,4 asa sa fie , incerc totusi sa imi dau cu parerea ca asta e rostul forumului sa schimbam opinii , chiar cu riscul sa fim uneori off topic ca asta e oameni suntem si gresim :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce suntem offtopic? Banuiesc ca topicul este despre cat de "oportun" este acest motor pe o masina ca O2. E corect ce zici tu. Faptul ca ideal ar fi sa ai "cat mai mult" e ok ca si principiu... numai sa nu abuzezi de ei. Pe de alta parte la 1.4mpi nu prea ai ce sa abuzezi...

PS mie 200CP / 1300Kg mi se pare mult si enorm daca motorul e si turbo. Asta daca ma gandesc ca O2 e o mashina de "semi familie" :banghead: Pe de alta parte nu mi se par multi pe golf 5 gti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce suntem offtopic? Banuiesc ca topicul este despre cat de "oportun" este acest motor pe o masina ca O2. E corect ce zici tu. Faptul ca ideal ar fi sa ai "cat mai mult" e ok ca si principiu... numai sa nu abuzezi de ei. Pe de alta parte la 1.4mpi nu prea ai ce sa abuzezi...

PS mie 200CP / 1300Kg mi se pare mult si enorm daca motorul e si turbo. Asta daca ma gandesc ca O2 e o mashina de "semi familie" :banghead: Pe de alta parte nu mi se par multi pe golf 5 gti...

:) daca tinem cont ca au acelasi tren de rulare nu vad care e diferenta intre G5 si O2 , dimensiunea in cazul asta conteaza putin doar dar nu hotarator , nu ma gandesc ca O2 e masina sport ci familiala insa nici G5 nu e decat o compacta sportiva in cazul G5 GTI , daca ma gandesc la dimensiunile unui BMW fie el chiar seria 3 ce zici nu e o masina cu tenta sportiva? , eu zic ca Octavia e o familiala sportiva in cazul echiparilor cu motoare de varf si anume 200 cp , nu mi se pare ca este o putere excesiva pentru acelasi tren de rulare ca al Golfului , eu as fi ales Golf dar am nevoie si de spatiu si uite asa fac un mic compromis si iau Octavia pentru spatiu , motorul de 2.0TDi pentru temperament si economicitate si cutia DSG pentru confort si desigur pentru sportivitate (confortabila sportivitatea ce-i drept) asa am ales eu , iar prietenul nostru cu motorul de 1,4 probabil isi doreste o masina spatioasa , economica dar nu are bani de diesel si cu o buna calitate a fabricatiei , sper doar ca motorul de 1,4 sa nu fie totusi un pic prea mic , sincer preferam sa fi fost acest motor diesel ( precum dieselurile mici de la fiat) , cred ca era mai bine adaptat , macar avea curba de cuplu mai buna si mai lunga fata de benzinica...insa una peste alta eu cred ca el va fi multumit , sunt unii care la un drum Bucuresti-Brasov de exemplu nu fac nici macar o singura depasire (bineinteles nu ma refer la cei care stau pe loc :) ) asa ca pentru el acest motor se adapteaza foarte bine si cum noi nu prea avem autostrazi in Ro deocamdata o sa-si faca treaba cu masina intr-un mod onorabil si placut :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca inca multi nu au inteles chestiunea ca in deplasarea unei caroserii mari si grele, cuplul motor e cel care duce greul si nu caii putere...La fel in cazul unei pante, incarcari suplimentare, cuplul motor e cel care 'trage'...

Caii putere multi te ajuta in special la viteze maxime ridicate...

Asadar e clar ca un motor de 1.4 aspirat si 16 v va trebui turat mai tot timpul pentru a dispune de cuplul care si asa e destul de limitat datorita cilindreei mici...si de aici consumul nu va fii chiar mic...

1.4i pe Octavia II e un motoras sa te deplasezi din punctul A in punctul B, cum s-ar spune intr-un regionalism ardelenesc:

'Cu tingan pe drumul tarii' :banghead:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect , tocmai de aceea ma mira ca cei din grupul VAG nu au urmat exemplul celor de la Renault , Fiat , Opel etc si sa faca un motor diesel de cilindree mai mica, respectiv 1,5 sau 1,4 tdi care sa duca greul in baza gamei in locul acestui benzinar subdimensionat....probabil ca ,,,costurile de fabricatie ar fi f mari , in fine , tot cel ce va avea masina va vedea daca a facut alegerea corecta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

@ cc seat 'Cu tingan' inseamna 'usurel', 'fara graba', 'domol'... ;)

Un 1.4 TDI nu se va monta pe o Octavia 2 pentru ca nu exista aceasta politica de a monta TDI-uri mici la nici un model de clasa compacta din grupul VAG. Ele sunt montate doar pe clasa mica: Fabia, Ibiza/Cordoba,Polo.

E si normal acest lucru...1.4 TDI e de fapt 1.9 TDI PD cu un cilindru amputat...

Mult mai realista ar fi montarea unui motor SDI de 2.0 care exista pe GolfV. Lentoarea masinii ar fi aceeasi insa consumul de combustibil ar fi mult mai mic. Chestia e ca 1.9 SDI nu mai e oferit demult nici pe Octavia 1 desi a fost oferita ani de zile. Octavia 1 fiind la sfarsit de cariera, vanzarile ii sunt stimulate cu motoare mai performante...

In Germania motorizarea 1.9 SDI s-a vandut bine pe multe modele (Golf4, Bora, Fabia, Polo)...pentru ca era un motor robust foarte fiabil, un bun caraus...fara pretentii de sport si economic.

Ca sa revenim la Octavia II 1.4, eu zic ca cine ar dorii acest motor, ar face o alegere mai buna daca ar alege Octavia Tour cu aceeasi motorizare care ar fi pe la acelasi pret dar ar avea inclusa si instalatia de AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Danilo, de ce vinzi Octi? Nu esti multumit de performante? Nu e cam mare pretul???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!