Jump to content

Octavia II 1.4 MPI


danilo
 Share

Postare recomandată

Am "ascuns" ultimele posturi :D . Pentru un eventual versus, aveti unde sa discutati dar, nu aici. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 325
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • danilo

    21

  • xxnelu

    16

  • Diesel

    15

  • rvacaru

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Noii posesori de Octavia II 1.4 MPI nu mai scriu nimic ? Sunt pe deplin multumiti de masina ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut DRAPAR

Sunt MANDRUL posesor al unei O2 1.4MPi. Stii cum e vorba aceea, copilul care nu plange nu se face auzit, sau nu are de ce sa planga. Am deja 1000 de KM, majoritar (700Km) in Bucuresti. Masinuta merge de te unge pe suflet, abia astept sa treaca cei 1500 km de rodaj, cum scrie in carte, sa-i dau talpa. Am mai incalcat cateodata interdictia si sunt ff multumit de cum se misca, si mai ales de cum se aude; am un coleg care are POLO 1,4 MPi, si spune ca e mai lenes la talpi decat O2. Inainte aveam o DACIA pe injectie, se auzea bestial cand bagai pedala la fund, dar de miscat... numai sunetul era de ea. La asta se audse si se misca bestial la "TALPI". Consumul, in BUCURESTI (ar trebui sa se faca consum urban si consum de Bucuresti), daca e liber, cu talpa moderata, 9 - 9,5 l/100km, in afara, la 120Km/h, 6-6,5 Un consum destul de bun la aceasta motorizare, si la ce hardughie trebuie sa puna in miscare.

CONCLUZIA: E o masina buna, la bani putini. ;) :lol:

Mai astept si alte pareri de la alti posesori. Pana atunci, TALPI pe SKODE...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 8600 km cam 80% in afara cu un consum mediu de 6.2l/100km. In afara de un bolovan care s-a incapatanat sa intre in bratul de suspensie spate dreapta (scos afara de cei de la Skoda, in garantie) nu am avut probleme cu roscata. Viteza maxima atinsa 160 pe A2 si mai mergea, daca nu aveam cealalta roscata in dreapta :D

Are cuplu suficient, mai ales daca e turata la peste 3500 , motorul se aude in habitaclu la peste 3000 de rotatii, dar este estompat usor de Cd sau zgomotul produs de nevasta si copil. Este ciudat ca pleaca cu scart

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut xxfiles

si a ta tot rosie este??? Intr-adevar, cuplu frumos, si tors frumos, are dupa 3500 de ture, dar, inca sunt in rodaj :) , cat despre zgomot, e chiar placut la auz... mie imi place, zici ca e porsche, asa se aude. Cat despre scartait de roti, la mine scartaie putin, chiar ff putin, apoi da in nas, si se aprinde ASR-ul pe bord... ai incercat sa scoti ASR-ul sa vezi senzatii tari? Consum maxim, la mersul piticului la o coada imensa la semafor, mi-a aratat si 17%, dar dupa ce am trecut de semafor (e forba de semaforul de la unirea, dinspre palatul parlamentului, cand ai noroc, prinzi coada pana in capat) mi-a scazut decent la 11-12%. Dar chestia cu consumul in oras, e relativa... ca daca mergi prin bucuresti la 12 noaptea, scoti consum de extraurban, daca vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Skody Silviu

La mine nu da in nas si nu se aprinde led-ul ASR. Nu am incercat sa-l decuplez inca. Consumul minim a fost de 5.2 de la Cluj la Valcea, fara AC , bagaje sau pasageri. Maxim la drum intins 6.2 cu Ac, 3 persoane si bagaje. In oras (nu in Bucuresti) maxim 11,5, minim 7,5 cu o medie de 9-9,5.

Culoarea rosie a ales-o sotia si cu fica-mea, eu vroiam alb ca nu se vad urmele de la pietre si portiere asa usor. Dar bine ca am ales eu marca si modelul in detrimentul unui Seat Cordoba de 1.4.

Dimineata daca nu o las 10-20 de secunde inainte sa plec de pe loc parca da in nas, dar asta acuma de cand a venit frigul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la plecarea "tare" de pe loc nu clipeste deloc asr-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am observat, dar este posibil sa nu ma fi uitat la bord in momentul plecarii cu scartait de roti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai ASR-ul activa, NU ARE VOIE sa-ti scartaie la plecarea de pe loc...exista decat intentia si apoi se activeaza ASR-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti scoate fum.. dar poti "scartaii" rotile.

Poate depinde de setarea la ASR.. insa la mine scartie rotile si clipeste ala in bord de nebun. E drept ca nu "prind" viteza.. adica le franeaza cat de cat sa nu se invarta foarte puternic in gol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati terminat cu :) -ul? Discutii despre ASR,ESP,CONSUM si altele, se pot purta pe alte "meleaguri" (dedicate) :P .

Multumesc! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Cu motorizarile de cubaj mic, problema este in primul rand cuplul, care este mic si maxima este dezvoltata undeva dupa 3500rpm.

Un alt aspect enervant este ca peste turatia de cuplu maxim numai trage.

O2 fiind grea, ai nevoie de cuplu, deci motorul va lucra mai tot timpul undeva la peste 3000rpm si consuma.

Am avut norocul doi ani de un Ford Escort 1.6 16V, 90CP, consuma peste 11l la drum intins, daca schimbam vitezele peste 4000-4200rpm.

O fi O2 cu motorizare de 1.4 ieftina, dar trebuie facut calculul pentru pret de achizitie+cosum+intretinere cu un consum real de minim 12%.

In plus, in mod clar, nu ai rezerva de putere, deci mare atentie in depasiri, frana de motor cu masina incarcata si alte aspecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, intru si eu discutiile despre motorizarea de 1.4 pe O2.

Detalii nu pot sa dau, deoarece masina inca nu mi-a venit, am dat doar comanda.

Ma gandeam la ce ati scris unii pe aici, cum ca ar fi motorul prea mic pentru caroserie, insa intrebarea mea este :

Or fi nemtii astia tampiti daca au facut o asa motorizare la O2? Nu cred ca publicitatea negativa care ar trebui sa fie la acest model le-ar conveni.

Acum ce sa zic, nu spun ca nu mi-as fi dorit o alta motorizare, dar plapuma mea este doar atat de lunga.

Voi reveni cu alte detalii cand voi avea masina, dar pana atunci voi citi acest forum cu placere, sau chiar voi mai posta pe ici pe colo.

Cu respect.

Modificat de doarmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doarmarius astept parerile tale deoarece in mai vreau sa fac si eu comanda de O2 1.4 . Pana atunci numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xxxxxxx

Bineinteles, ca voi reveni. Pana atunci nu avem ce face decat sa mai discutam si sa citim ce scriu alti colegi de forum.

:)

14. Butonul Quote ("citat") ajuta

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu masina unui prieten care are motoru de 1.6 115cp si pe dn1 nu ma puteam indeparta de un clio symbol

Deci la 1.4 80 cp o sa fii depasit de masini de genu....dar nu ai de ce sa te simti prost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tot blamati motorul asta de 1.4 si 80 CP , eu am mers cu o Octavia 2 cu motorul asta si in Bucuresti se misca onorabil nu te face de ras , ca si confort este super ok , iar pt cei care merg preponderent in oras este o alegere buna zic eu.

La drum lung in depasiri retrogradezi o treapta si o turezi un pic si nu ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doarmarius astept parerile tale deoarece in mai vreau sa fac si eu comanda de O2 1.4 . Pana atunci numai bine

WAW...pana acum nu ai gasit pareri incaest topic? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 1.4 este dupa umila mea parere mic. Eu am 1.6 MPI si simt nevoia de unul mai mare. Conteaza mult si stilul de condus, necesitati etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum nu cred ca sunt deloc mari diferentele intre motorul MPI 80 CP si cel FSI 115CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din contra. motoarele MPI sunt 8v si cele FSI 16v. si asta e o diferenta spusa grosso-modo, ca sunt multe altele la fel de notabile. acum, nu imi dau seama daca tu ai vrut sa fii putin ironic, sau chiar vb serios. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar intre 1.4 si 1.6 MPI sunt diferente mari? Adica se justifica cei aprox 1000 E?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum nu cred ca sunt deloc mari diferentele intre motorul MPI 80 CP si cel FSI 115CP
Ca de obicei, habar n-ai ce vorbesti. Colectezi posturi... aport = nul
dar intre 1.4 si 1.6 MPI sunt diferente mari? Adica se justifica cei aprox 1000 E?
Da, sunt diferente. Se justifica.
Deci la 1.4 80 cp o sa fii depasit de masini de genu....dar nu ai de ce sa te simti prost
Haha... halal mentalitate... pacat ca nu se dau warnings pt bagare in seama... :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ati observat, ultimele post-uri s-au facut invizibile :) . Va rog sa pastrati discutia cat mai aproape de subiect si sa renuntati la comentariile ironice (ma refer in special la Shellshock). Comentati daca aveti argumente, daca sunteti posesori de O2 1,4....altfel, asa cum spune si rvacaru, trecem la sanctiuni :) .

Din regulament...

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.

Multumesc. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din contra. motoarele MPI sunt 8v si cele FSI 16v.

Aici te contrazic. Masina care am comandat-o eu este 1.4 MPI si este 16V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!