Jump to content

Filtru motorina


eu
 Share

Postare recomandată

Daca a strans bine colierele si nu exista neetanseitati vor disparea. Tureaz-o (calda!) de mai multe ori la punctul mort. Sau daca poti merge undeva unde e legala viteza 70-80 km/h (macar sa nu existe pericole mecanice pentru nimeni) si in a 2-a sa o calci la fund pana in zona rosie. Va suge motorina mult si va elimina aerul.

Daca persista problema cu bulele de aer atunci ai o neetanseitate undeva. Sau mergi cu prea putina motorina in rezervor.

<{POST_SNAPBACK}>

Cele de mai sus au avut efect ! Am scapat de bulele respective :) .

Multam !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere, sa ne anunti daca mai ai problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare! Nu am deschis alt topic pentru ca problema mea are pe undeva legatura cu acesta.

Am desfacut atatea filtre capsulate si se vede clar unde duce stutul de T.

In stutul respectiv in forma de T intra doua furtune - unul dinspre rezervor si unul dinspre motor, iar pe stut este o sageata ... Intrebarea mea este urmatoarea: in ce parte trebuie sa fie indreptata sageata?

Eu l-am desfacut intr-o seara in graba si nu am observat sageata si acum nu stiu cum sa-l pun la loc ...

Numa bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este o sageata ... Intrebarea mea este urmatoarea: in ce parte trebuie sa fie indreptata sageata?

Spre motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este gresit!

Sageata merge spre rezervor. Este vorba de returul de motorina si valva termica in forma de T.

Valva este inchisa la temperaturi ale comustibilului sub 30grdC, motorina este returnata in filtru iar nu in rezervor, facilitind astfel inclzirea filtrului de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este gresit!

Ai dreptate! Am crezut ca e vb de sageata de pe filtru de motorina. Pt ca nu m-am gandit ca cineva ar scoate furtunele din T :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu mai spun ca nu te lasa furtunele sa pui filtru invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu m-am gandit ca cineva ar scoate furtunele din T :)

Eu le-am scos pentru ca pe undeva pe instalatie am avut un dop de gheata pt ca nu mai venea motorina la pompa. Asa ca am defacut filtrul si T-ul acela si le-am dus la caldura sa vad daca intr-adevar acolo era problema. Problema s-a rezolvat cand a venit caldura si totul a functionat.

Tatal meu s-a ocupat de montarea la loc a pieselor si el nu a folosit nici una din metodele de mai sus pentru a umple filtrul cu motorina si de a scoate aerul din instalatie - el a "desfacut"(? - nu stiu exact pt ca mi-a descris la telefon ce a facut) un injector si a dat la cheie pana cand n-a mai ramas aer pe instalatie.

P.S. Cam la cat timp trebuie schimbat filtrul de motorina?

Salutare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ca nu m-am gandit ca cineva ar scoate furtunele din T :D

Da, dar stii ca acel T se schimba in mod normal odata cu filtrul? Supapa termica dinauntrul T-ului se uzeaza in timp si se poate bloca intr-o pozitie altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar stii ca acel T se schimba in mod normal odata cu filtrul?

Eu stiu, da' cati fac lucru asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel T se schimba in mod normal odata cu filtrul

Este inclus in pretul filtrului sau se cumpara separat?

Daca e separat cam cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este inclus in pretul filtrului. In mod normal filtrul de motorina se schimba la 60.000Km, dupa recomandarea producatorului.

Se poate schimba filtrul la 30k km, dupa cum recomanda dealerul, insa nu are sens sa schimbi T-ul mai repede de 60k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentiu_moraru

T-ul se livraza separat. L-am schimbat cu 95 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:o :o :o

oricum cand schimbati filtrul macar schimbati o-ringul de la T pentru ca altfel veti avea unul imbatranit care poate lasa aer in sistem. Vorbesc din experienta mai ales ca eu am renuntat de tot la T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!