Jump to content

Octavia 2 vs. Passat


NHT
 Share

Postare recomandată

La BMW seria 7 sau la VOLVO XC 90 , masini care au asemenea sisteme montate mai de demult sunt niste mecanisme failsafe care in cazul in care ramai fara curent , poti debloca frana de mana cu ajutorul unor leviere .

Din acest punct de vedere ii dau o bila alba Octaviei 2 pentru ca nu are (inca!!) asemenea sisteme , si ca este totusi mai simpla din p.d.v al utilizatorului .

Ar mai fi si problema accesibilitatii portbagajului care la Passat lasa mult de dorit , pe cand la Octavia 2 nu mai este nevoie sa zic .

Esti amuzant...

De unde stii tu ca Passat nu are solutiile tehnice la ipotezele si scenariile care tocmai ti-au trecut prin minte?

Daca ramai fara curent, pt ce sa deblochezi frana de mana? Poti pleca fara curent? Sau il chemi pe nea Caisa sa te remorcheze cu o funie?

Astea-s basme...

Iar problema accesibilitatii porbagajului e simpla...Passat e o limuzina in trei volume cu care omul nu va cara frigidere si alte asemenea obiecte...e o chestie pe care omul si-o asuma de la inceput.

Octavia2 e o berlina liftback cu o deschidere foarte larga a hayon-ului...intr-adevar. Cine urmareste asta isi ia Octavia2.

Problema e una materialista...care dintre ele merita achizitionate la bugete apropiate...nu detalii de portbagaj si alte chestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stand si cugetand (netulburat de Godoroja)...tocmai mi-am adus aminte ca s-a lansat Skoda Octavia 2 RS cu motorizare 2.0 TDI 170 CP la ~ 19700€ CIP.

Care intr-adevar e o alternativa mult mai tentanta la un Passat Confortline standard 2.0 TDI 140cp care costa 196xx€ CIP.

Deci...aviz amatorilor....! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In plus Passat 2006 are niste gadgeturi cam complicate zic eu : ganditi-va ca activati Electronic Praking Brake si se duce bateria ?Ce naiba faci atunci ?Chemi depanarea nu?

Hm...pai daca nu mai merge bateria..oricum nu mai porneste asa ca...frana de mana trasa sau nu TOT NU SE MISCA pana nu ii pui alta baterie.

Banuiesc insa ca vreti sa spuneti ca la O2 ai un sentiment de invingator :P in timp ce stai in masina si vb la mobil cu depanarea/prieten sa vina cu o baterie si te joci cu frana de mana hat sus hat jos ca sa te calmezi nu? :P

Iar la passat daca totusi ai baterie dar contactul de la Electronic Praking Brake face figuri, tot ce tre sa faci e sa inchizi usile, sa iti pui centura si sa PLECI pentru ca dispozitivul de eliberare e mecanic. :P

Sau daca te lasa bateria evident te lasa si blocarea electronica a volanului. Hai sa zici chemi depanarea , ca de , este in garantie , dar ce te faci cand ai rotile virate de tot ?

:( E ceva ce mie imi scapa....

Daca tot nu se misca masina...de ce mama ciorilor conteaza cum ai volanul?

Din cate stiu eu indiferent cum sunt rotile capota se deschide tot de la manetuta de sub bord...pui bateria noua si vrum vrum...

Aaa daca voiati sa spuneti ca in aceste cazuri NU POTI FI REMORCAT asta e altcevaaa....

Dar! de aia s-au inventat platformele..nu?

Nu de alta..dar daca ai bani de passat B6 se presupune ca nu stai in loc de cateva milioane pt o platforma si nu astepti pe nea gicu cu wartburgu sa te "traga cu sufa"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci...aviz amatorilor....! :(

Exact la asta ma gandeam si eu, merci de sugestie. :P Tinand cont ca as merge pe un combi as lua clar O2. Singura problema ar fi calitatea insonorizarii. Considerati ca e o chestie de care ar merita sa se cramponeze un viitor cumparator de O2? Cat de deranjant credeti ca e un motor de 2.0 TDI pe octavia fata de B6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai singurul zgomot care e mai perceptibil in masina e atunci cand accelerezi in forta in treptele 2 si 3. La mers constant chiar la viteze f mari nu realizezi ca ai un TDI sub capota decat datorita cuplului motor care e evident (orice accelerare la viteze mari va fi imediat simtita imediat de sofer adica masina va trage imediat).

Insa ma gandesc ca Octavia RS TDI e mai putin zgomotoasa fie prin atentia sporita acordata modelului de constructor fie pentru faptul ca are injectoare piezo-electrice (ca la 3.0 TDI insa fara commonrail).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Passatul asta nou frana de mana este activata cu niste motorase electrice care imping pistoanele din etrierii de pe spate contra discurilor de frana . Daca din intamplare masina ramane fara baterie , cum poti tu sa o pornesti daca etrierii pe spate sunt blocati .

Iar blocarea volanului nu se face din butucul de cheie cum este la Octavia de pilda ci este comandata de unitatea de confort . Este un electromagnet care pe pozitia de repaus blocheaza volanul . cum deblochezi tu volanul daca nu ai curent la baterie .? Asta am vrut sa zic .

Vezi , astea sunt unele dintre marile avantaje ale masinilor mai scumpe ...mai sofisiticate dar in acelasi timp iti pot da si mari batai de cap (cateodata...)

Si crede-ma pe cuvant . am vazut multi clienti cu AUDI si VW mai rasarite care se plangeau ca i-a costat o tractare in Bucuresti vreo 2 mil ....

Probabil ca asa este daca ai Passat B6 ai si bani sa o intretii .

Am inteles ca are un sistem audio beton furnizat de DYNAUDIO(apropo o boxa premium pentru indoor la DYNAUDIO am inteles ca costa si 100.000 euro ..) si ca ar fi net superior SoundSystemului de Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimate domn..fiecare isi lauda marfa (in speta Skoda...Avia Motors)..dar TOTUSI!

Motorasele alea actioneaza DOAR la cuplarea franei.

Apesi butonul se aude hrrrrr si gata

La plecarea de pe loc cum se face? pui centura, inchizi usa, bagi in viteza, acc, ambreiaj...pleaaaca..

CE lipseste de aici? HRRRRR! adica nu mai haraie nimic pentru ca nu motorasele elibereaza pistonasele ci doar o amarata de siguranta "data peste cap" la plecare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D

Modificat de antonie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Diesel Uite si parerea mea care a mai fost pusa undeva pe forum si am primit multe replici rautacioase dar imi asum riscul sa mai scriu o data.

Mie imi place Passatul B6 si asta mi-am si luat e un Highline 2.0 TDI 140 CP 6 viteze manual. E bestial de condus mie imi place super mult. Acuma inainte sa imi iau Passatul am vrut Ford Mondeo si am mai vrut si A4 dar nu m-au convins Fordul era uratel si A4 era mic asa ca aveam varianta lui S-MAX sau A6 pai S-MAX era la pret ca si passatul si A6 era o carutza de bani asa ca am ales Passatul si nu regret nici o secunda alegerea facuta.

In final totul depinde de tine dar cum ai scris mai sus alege cea ce iti place ca o sa iti iei o masina noua.

Bafta la alegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai ai varianta Octavia RS TDI - ~24000 DDP. O optiune mai rapida, familista ( portbagaj fff mare) si te dai la ea si merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!