Jump to content

Octavia 2 vs. Passat


NHT
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor!

Am o masina - Renault Megane- pe care vreau s-o schimb. Variantele ar fi Octavia 2 Elegance 2.0 TDI sau Passat Highline 2.0 TDI cu ceva gadget-uri. Diferenta de pret 3000 euro DDP. Ce sa fac?

Mai trebuie spus ca sint familist dar am si o problema cu radarele. :exclaim:

Astept opiniile voastre - chiar si subiective. Spuneti-mi parerea voastra despre valoarea de second-hand de peste 3 ani.

Inca o nelamurire: la cutia de viteze manuala in 6 trepte (pdf octavia 2 la PoRo)exista 2 viteze (4 si 5) ce au acelasi raport de demultiplicare. Ati observat? E o greseala sau nu?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat si cu Skoda Octavia sari binisor de 20000E DDP, eu zic sa mergi pe noul Passat...e totusi alta clasa de masina, nu e doar o diferenta de imagine de marca. Iar 3000 E daca ii ai...nu sunt un capat de tara...

Am acasa Octavia 2, imi place, suntem super multumiti insa nu am vrut sa platim mai multi bani decat face...deci te-as sfatui acelasi lucru.

Ideal ar fi sa faci si un test drive cu amandoua sa vezi cum iti plac (nu e chiar usor de facut un test drive cu Passat de 2.0 TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cu radarele vei avea probleme si cu una si cu alta.

In legatura cu rapoartele cutiei de viteze cu sig e o greseala. Val SH peste 3 ani cred ca va fi mai mare la passat. Oricum si pretul de cumparare va fi mai mare. Nu cred ca se va pastra aceeasi proportie (de 3000 Eur), dar un 1500-2000 tot va fi. Dar piata isi va spune cu adevarat cuvantul. S-ar putea sa fie invers, cine stie?

Eu acum sunt pentru Noua Skoda. Dar noul Passat este altceva. Este alta clasa. dar mai are importanta si parerea personala fata de una sau alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul DDP pentru Octavia 2 Elegance (+vopsea, maxidot si alarma) este de 21000, iar pentru Passat-ul la care m-am gindit este de 24000. (trendline (nu highline cum gresit am scris) +jante (pt valoare la revinzare)+culoare+alarma)

Insa Passat-ul vine cu ESP standard + airbaguri...

Diesel: Motorul de 1.9 TDi este de generatie mai veche presupun si cred ca e destul de ineficient pentru a misca masiva Octavia. Sau nu?

Clasa nu cred ca conteaza decit in masura in care pot regasi o valoare mai mare peste 3 ani. Cred ca dimensiunile sint suficiente si la Octavia 2.

Horgarban: am spus ca sint familist in ideea de a gasi cit mai multa protectie la masina (avantaj net Passat) dar ca si "trag" cind merg singur. Octavia e mai usoara decit Passat-ul.

Pot sa va spun ca la Megane mergi cu 80-90km/h in a doua!

Am mers putin cu un HDi de la Citroen si parca moare destul de repede (cel mai mic - cred ca 1,6 litri). Am mers si cu un Clio de 1.5 Dci si la fel - moare foarte repede.

In final, cei 3000 nu-i am, dar cind ma gindesc ca masina noua nu-ti iei in fiecare zi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 TDI la 105 CP, nu mi se pare prea prost. Si pe aici majoritatea au 1.9 TDI. Si de altfel, VAG merge f mult pe acest motor.

Si daca mai vrei sa stii, 2.0 TDI, este motorul de 1.9 TDI, la care s-a marit cursa pistoanelor cu 1,2 sau 1,5 milimetri. In rest este identic.

Mai cauta ce s-a mai discutat si pe aici si vezi ce pareri poti sa-ti faci.

Octavia este clasa mica/compact. Passat B6 este ceva mai maricica. Dimensiunile constructive si volumul portbagaj s.a.m.d cred ca spun totul.

Daca si la Octavia faci configurarea cu ESP si toate dotarile Passat, vei ajunge poate la un pret cu 1500-2000 Eur mai mic.

De motoare, ce sa-ti mai zic, cred ca eficienta 1.9 Tdi de pe Octavii o poti citi si de prin topicurile de consum octavia 2, si de ce nu benzina vs motorina din discutii generale.

Daca vrei viteza, s.a.m.d ia benzina (dar consuma), daca vrei economicitate, performante rezonabile mergi pe motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 TDI la 105 CP, nu mi se pare prea prost. Si pe aici majoritatea au 1.9 TDI. Si de altfel, VAG merge f mult pe acest motor.

Si daca mai vrei sa stii, 2.0 TDI, este motorul de 1.9 TDI, la care s-a marit cursa pistoanelor cu 1,2 sau 1,5 milimetri. In rest este identic.

<{POST_SNAPBACK}>

Ambele motoare (1.9 si 2.0 TDI) sunt de tip Pompa Injector. Asta e asemanarea lor...conceptia. In rest 2.0 TDI are 16 v fata de 8 v la 1.9. Si presiunea injectiei cred ca e mai mare la 2.0 TDI.

1.9 TDI 105 CP e suficient pentru o masina ca Golf5/Octavia2/Altea....etc.De asta se si vinde bine motorizarea asta. In plus e foarte economic acest motor.

2.0 TDI pe Octavia2/Golf5 e ceva special deja...

Normal ca la Passat e mult mai indicat 2.0 TDI decat 1.9 TDI...mai ales daca iti place sa mai si alergi...

Eu zic ca Passat ofera mai multe pentru diferenta de 3000 E (vezi ESP, airbag-uri suplimentare, frana de stationare electronica) si in plus e alta clasa si are o marca mai bine clasata...deci in termeni de pastrare a valorii Passat va sta mult mai bine.

De asta ziceam ca daca ai banii (de diferenta) e bine sa mergi pe Passat.

Insa si o Octavia 2 te-ar putea multumi insa sa-i pui neaparat ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry pentru delay. Ieri am fost la un party asa ca nu am putut scrie.

In afara de chestiunile tehnice legate de cele doua motoare, as vrea de la voi o concluzie in ceea ce priveste 1.9 TDI. Cum se misca masina?

Am retinut ca " nu dau pe masina asta mai mult decit merita". Cred ca e un punct de vedere intelept.

Elegance 1.9 TDi e in jur de 18500 DDP.

Problema in cazul asta e numai de motor. A mers cineva cu ambele Octavii de 1.9 TDi ? Din cite am vazut pe drum Octavia I nu avea nici o problema cu acceleratia.

Megane-ul pe care-l am are 110 HP, deci cam tot pe acolo.

Nu stiu insa cum e la Octavia II.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La octi 2 am facut un drive test, dar cu cea 4x4 combi. Pot sa spun ca se misca f bine. Bine, eu venind de pe un SDI de 64 CP, mi s-a parut super senzatia. Dar poate tu venind de pe un 110 CP la un 105, cu masa masinii ceva mai mare, nu stiu cum te vei simti. Incearca mai bine un drive test cu octavia la PoRo si te edifici. Eu zic ca e cel mai bine asa.

PS Balancer shaft este un arbore de preluare a vibratiilor si dezechilibrelor provenite din functionarea mot cu putini cilindri. Au explicat bine pe acolo baietii.

flohusky said:

Din cate am observat, noul passat are exact aceleasi motorizari ca si O2 ? Probabil ca or sa mai apara si altele, dar eu zic ca e rusinos sa poti alege doar 3 benzine si doua motorine la asa o masina. Oricum, variantele de 1,6 pe benzina pica din start, asa ca iti ramane 2.0 benzina si cele doua diesel. Eu propun 2.0 TDI.

horgarban said:

Poti lua in calcul si faptul ca dupa 10-15.000 km poti face un chip-tuning cu o suma in jur de 300-350 eur, si duci motorul de 105 la 120-130 CP, fara a schimba ambreiajul. Daca te avanti peste 140 trebuie sa schimbi si ambreiajul cu unul pe masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca imagine clar passatu face banii aia in plus. Asta daca iti place modelul, Pe mine ma dezamagit bordul ala in 2 ape care mie nu imi place sub nici o forma. Si culmea ca tot concernul wag a trecut la el ca este si pe noul audi. Bine ca nu are si O2 la fel ca imi luam toyota corolla.

Pe O2 poti lua linistit 1,9 TDI sau chiar un 1,6 MPi (FSI ala e o duma ca costa aproape cat TDi so consuma benzina de 98 heh cat poate). iar daca iei pe benzina diferenta aia creste la vro 5-6 mii.

Cu 1,6 MPi nu o sa ai acceleratiile de la megane ca ala era mai usor si avea 110 cai. Deh au ramas la motoare cu 8 vv si au bagat dumele astea de FSi. Nu stiu de ce nu au trecut ca japonezii pe vvti sau altceva care nu necesita benzina de avion.

Eu sper ca, cu un chip tuning sa ajung pe la 110-120 si sa fiu fericit.

Passatu cred ca este un "only with 2.0 TDI engine" sau cu FSI de 150 daca vrei sa fii shummi.

Bafta la shoppping

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul DDP pentru Octavia 2 Elegance (+vopsea, maxidot si alarma) este de 21000, iar pentru Passat-ul la care m-am gindit este de 24000. (trendline (nu highline cum gresit am scris) +jante (pt valoare la revinzare)+culoare+alarma)

Insa Passat-ul vine cu ESP standard + airbaguri...

Diesel: Motorul de 1.9 TDi este de generatie mai veche presupun si cred ca e destul de ineficient pentru a misca masiva Octavia. Sau nu?

Clasa nu cred ca conteaza decit in masura in care pot regasi o valoare mai mare peste 3 ani. Cred ca dimensiunile sint suficiente si la Octavia 2.

Horgarban: am spus ca sint familist in ideea de a gasi cit mai multa protectie la masina (avantaj net Passat) dar ca si "trag" cind merg singur. Octavia e mai usoara decit Passat-ul.

Pot sa va spun ca la Megane mergi cu 80-90km/h in a doua!

Am mers putin cu un HDi de la Citroen si parca moare destul de repede (cel mai mic - cred ca 1,6 litri). Am mers si cu un Clio de 1.5 Dci si la fel - moare foarte repede.

In final, cei 3000 nu-i am, dar cind ma gindesc ca masina noua nu-ti iei in fiecare zi...

<{POST_SNAPBACK}>

@NHT: hai sa iti spun ce parere am eu!

Motorul de 1,9 nu e de generatie veche e de 105 CP si e pe piata doar de la sfarsitul lui 2003 o data cu lansarea Golf-ului V. Normal ca e similar cu cele de 100 si 130 CP, dar nu imi place termenul vechi. E adevarat ca motor cu tehnologia cea mai noua e 3.0 TDI de pe A6 cu injectoare piezo, cel de 2.7 l V6 care va veni curand cred.

Octavia 2 o misca suficient de bine 1-100 km/h in 11,8 s pt limuzina, pe Passat in 12.1 s pentru ca e mai greu. Deci ca dinamica zic ca e OK si in plus trecand de la benzina o sa constati reprizele mai bune ale TDI dupa 2000 rpm si ce bine te ajuta in depasire!!

Mie nu imi place la Octavia iluminarea in verde a bordului si indicatiile de pe cadrane ca nu sunt scrise pe orizontal, ci sub forma de cerc (cred ca intelegi ce vreau sa spun).

Depinde foarte mult ce vrei de la masina. Octavia 1,9 are avantajul consunului de 5 l/100 km si cost mai mic la achizitie, tehnologie nu duce lipsa, spatiu bun. Ai tot ce vrei. Dar PASSAT e altceva, e cu o clasa mai sus evident. Interiorul lasa in urma Skosa si se indreapta spre Audi.

Pentru Passat e de preferat 2.0 TDI pentru dinamica si pentru prestanta. Amandoua sunt foarte bune oricum, dar conteaza mult ce vrei de la masina. Si diferenta de pret e semnificativa, dar se si simte.

Pentru Passat as opta (ce n-as da sa am banii astia) pentru un Highline 2.0 TDI, deci din start 26.000 Euro, dar se poate si un Comfortline + optiuni. Vezi ca la Trendline ai semnalizatoarele din spoiler fata portocalii si bandouri negre peste tot, pe cand la Comfortline ai semnalizatoare albe, bandouri fata vopsite in culoarea caroseriei si cele laterale si spate cromate + elemente cromate in jurul geamurilor laterale. Diferenta vizuala este mare zic eu. Depinde cata importanta dai acestor lucruri. Plus ca mai are ceva dotari. Deci pentru aproape 800 Euro in plus pentru Comforline cred clar ca merita si apoi si la revanzare e mult mai bine. Deci ar costa 23.500 Euro la care as mai adauga vreo 2000 Euro pe niste optionale ca: climatronic, pachet iarna I, proiectoare ceata, volan piele 3 spite+piele schimbator viteze, jante aluminiu 16” (astea nu sunt neaparat necesare, se pot pune si dupa), RCD 300 cu 8 difuzoare, Bordcomputer Plus si pachetul Lumini si vizibilitate 1. Ar mai costa vreo 450 vopseaua metalizata, deci s-ar ajunge la 26.000 Euro. La banii astia mai bine treci direct la Highline, dar ai MASINA. In plus ai partial piele plus décor lemn, unde se schimba ambianta semnificativ (ca sa nu zic fantastic), deci decat sa cumperi Comfortline cu optiunile astea, iei Higline care le cam are pe toate si ai in plus partial piele si décor lemn. Superrrr!

Pretul pentru Octavia e bun. Placand de la 18500 1.9 TDI Elegance, dar mai bagi vreo 1350 pentru pachet de airbag-uri complet si ESP ca sa ajungi la Passat, deci ajungem spre 20.000 si mai incap si aici niste dotari, chiar un xenon la 500 si ceva Euro, per total sa zicem spre 22.000

Cu pastratul valorii pastrand proportiile preturilor intre cele 2 masini cred ca sunt aproximativ similare, bineinteles cu un plus pentru VW.

Si ai dreptate – masina nu iti in fiecare zi. Sunt si destui bani in plus (vreo 4k Euro), dar 3-4 sau poate si mai mult daca tii masina ai numai satisfactii. Pana la urma totul se rezuma la bani. Ai mai multi ai satisfactie mai mare (ma refer numai in cazul masinilor). Dar oricum in studiile de satisfactie a clientului in Germania si UK Octavia sta foarte bine, prin top.

Oricum sa ne spui care a fost decizia si ce a inclinat spre ea!

Toate cele bune si shopping placut. :) :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rind multumesc pentru parerile voastre.

Am vazut Passat-ul cel nou pe strada si parca am pus niste procente in plus pentru Octavia 2. Passat-ul fara jante de aliaj (si trendline) arata destul de "sarac".

Un plus pentru Octavia mi se pare spatiul (nu in comaratie cu Passat-ul). Am fost s-o vad la Avia si este intr-adevar mare. Totusi si Octavia 1 a incepul cu hayon-ul ala (cam nasol - cred ca dupa 3 ani o sa scirtie). Apoi au facut-o cu portbagaj normal.

Cit despre ESP... cred ca trebuie la 140 CP. Desi la inceput nu l-am pus la socoteala. La fel si cu air-bag-urile; de ce la o gama de virf nu au dotat-o cu air-bag-uri pt cap si/sau laterale?

In stadiul in care sint acum cred ca cel mai bun lucru e un test-drive cu Octavia 2.

La dealer-ul la care am fost au un 2.0 TDi si o sa ma programez sa-l vad si conduc.

Va spun dupa aceea cum a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut again!

S-o luam pe rind:

Am facut drive test cu Octavia 2, 2.0 TDi, Passat 2005 1.9 si 2.0 TDI.

Impresii:

Octavia e mai mai zgomotoasa un pic decit Passatul. Motorul e foarte puternic. Acceleratii mai tari ca la benzina.

Passat: 1.9Tdi se misca incet iar 2.0 parca un pic mai "smooth" ca la Octavia 2 .

Poate e doar o impresie, caci nu prea am fost un fan Diesel.

Deci aveam de ales : Oct 2 Elegance 2.0TDI sau Passat 1.9 Tdi (la cel 2.0 TDi diferenta era prea mare) . A cistigat fondul in defavoarea formei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci spre ce te vei orienta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fondul pentru mine e 2.0TDi. Am comandat Octavia 2 Elegance.

Passat-ul a ramas in urma. Nu m-a impresionat deloc 1.9 TDi iar 2.0 Tdi varianta comfortline + vopsea + etc. era 20500 Euro (vorbesc de preturi CIP)

M-am gindit si ca in vreo doi ani trebuie sa-mi iau scooter pentru circulatia din Bucuresti :(

Octavia cica vine in 10 saptamini. Mi se pare foarte mult si sper sa nu stie ce vorbesc. Ca la intrebarile mele.....

In sfirsit, cind o sa vie o sa scriu cum fu'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru alegere si bine ai venit printre posesorii de OCTI 2,inclusiv eu :( .Daca poti sa ne spui ce optionale ti-ai comandat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, not much: o alarma, o vopsea, un maxidot, un pachet de drumuri grele, si niste jante da 16'.

Fara ESP si fara airbag-uri suplimentare. Daca le puneam si p-alea mai bine imi luam Passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa toate cele spuse, trebuie sa-mi schimb nick-name-ul din NeHoTarit in HT. :P

Octavia 2 far' de ESP e alegerea mea.

Putin offtopic: (apropos de reno.ro)

Dupa ce am cumparat Megane 1 (turcesc) nu-mi mai trebuie alt Renault in my life.

1. Fiabilitate generala sub fiabilitatea unui Cielo

2. Dupa garantie, in 5-6 luni: electromotor: 12 mil, baterie: 2 mil (dupa 2 ani), 6 (sase) bobine inductie: 3 mil (fiecare), spaga la Auto Marcus Grup (doar ca sa vada ca nu motorasele de la geamurile electrice sint arse ci numai contactul e murdar)

Nu au nu stiu ce garnitura -pe la racire) la IPSO dar vine in vreo 2 saptamini "sau daca vrei cred ca am eu una prin portbagaj" :o

"Bobine? nu avem, incercati pe miine.... la toti dealerii Bucuresteni" - "grija" lui Renault Romania fata de clienti

3. Schimbat distributie la 60 mkm, 2 zile mai tirziu demotare si montaj la loc pt. ca nu schimbasera capacul pompei de apa :P

Din punctul asta de vedere sper ca nu trebuia sa aleg Passat :P

offtopic _end

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa toate cele spuse, trebuie sa-mi schimb nick-name-ul din NeHoTarit in HT. ;)

Octavia 2 far' de ESP e alegerea mea.

Din punctul asta de vedere sper ca nu trebuia sa aleg Passat ;)

offtopic _end

<{POST_SNAPBACK}>

E ok alegerea ta...nu deranjeaza pe nimeni.

Cat despre Octavia 2 nu cred ca vor fi diferente mari de fiabilitate fata de Passat...

Iar problemele pe care le-ai avut cu Renault-ul tau ar trebui scrise in forumul reno.ro...Si eu am avut un Renault (19 Chamade) mult mai vechi ca Megane-ul tau dar nu am avut asemenea probleme cum ai avut tu...Dar se stie ca Renault in general ofera masini cu probleme mici si enervante...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am facut o configurare de O2 2.0 TDI Eleance cu xenon, ESP, full airbags(23.000) si Passat 2.0 TDI echivalent(28 mii). Gresec eu pe undeva? Daca aceasta este situatia as merge clar pe Octavia dar combi.

@Diesel, consideri ca totusi ar fi passatul mai buna alegere? Finisajele nu par chiar asa de diferite calitativ. Probabil sunt influentat de faptul ca intre aceste 2 masini probabil as alege un combi si O2 mi se pare mai frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce se compara octavia cu passat? Oameni buni. Octavia e clasa compacta cu 5 usi iar passat e clasa medie cu 4 usi (limuzina). Stiu ca octavia "seamana" cu o limuzina si e "cam tot un vw passat" si e "cam la fel de mare" dar trust me NU E. E absolut logic ca passat sa fie mult mai scump, pt ca e o masina mai dotata, mai mare, in alta clasa, cu traditie, cu optionale mai bune/mai scumpe, de la o firma foarte buna. Calitatea la passat e peste octavia. Fiabilitatea ramane de vazut. Comparati octi 2 cu golf 5 sau megane 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o2 si Passat au aceeasi platforma tehnica, doar ca prlatforma de pe passat este alungita. In rest totul este identic. Acum passatul joaca in liga Golf. (Din Pacate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce se compara octavia cu passat? Oameni buni. Comparati octi 2 cu golf 5 sau megane 2.

Cred ca n-ai inteles scopul ariei "Versus".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o configurare de O2 2.0 TDI Eleance cu xenon, ESP, full airbags(23.000) si Passat 2.0 TDI echivalent(28 mii). Gresec eu pe undeva? Daca aceasta este situatia as merge clar pe Octavia dar combi.

@Diesel, consideri ca totusi ar fi passatul mai buna alegere? Finisajele nu par chiar asa de diferite calitativ. Probabil sunt influentat de faptul ca intre aceste 2 masini probabil as alege un combi si O2 mi se pare mai frumos.

Probabil ca ai gresit comparand Octavia Elegance 2.0 TDI cu Passat Highline 2.0 TDI.De asta ti-a dat o diferenta atat de mare. Passat-ul are in standard (trendline) cateva chestii in plus fata de Octavia Elegance: ESP si airbag-urile suplimentare.

Deci eu ti-as sugera sa mergi pe vw.ro si sa faci o configurare pornind de la Passat Confortline 2.0 TDI care e vreo 19000€ CIP. Pornind de la acest nivel mai adaugi ce mai crezi tu si atunci vei avea o imagine fidela privind diferenta de pret.

Pe de alta parte, asa cum Octavia2 da senzatia unei clase (in condus) mai sus fata de Octavia1, la fel si Passat-ul e cam cu o clasa mai sus la confortul conducerii fata de Octavia2. Vorbesc din experienta personala. In plus Passat e si mai bine insonorizat si are o imagine de model mult mai buna...deci isi va pastra valoarea mult mai bine.

Octavia 2 e o alegere buna in segmentul 16000-19000€ sau hai sa zic maxim 21000€ sa nu-i lezez pe cei care au platit foarte mult pe acest model. E o masina reusita dar nu e altceva decat o compacta familiala generoasa.

Acum eu inteleg ca tu ai vrea sa schimbi un pic marca, datorita unor mici incidente cu Golful 5. Si a altora cu Autoworld probabil.

Eu te-as sfatui catre un Passat 2.0 TDI Confortline pe care sa nu-l accesorizezi excesiv.

Dar aceasta e doar parerea mea si daca iti place mult Octavia 2 e foarte indicat sa faci un test drive cu amandoua si sa vezi cum te simti in fiecare...

Succes la cumparaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ice_2k am inteles scopul acestei arii "versus" insa tot nu inteleg de ce cineva compara 2 masini foarte diferite si apoi zice ca 1 e mai scumpa si daca merita. Pai normal ca merita, aia mai ieftina merita doar daca nu ai bani de aia scumpa.. sau cel putin asa mi se pare mie.

Daca iti face cu ochiul passatul du-te si fa un test drive cu un accord. La 15750E cu acea reducere este o super masina. Asta in varianta benzina. Mult peste passat, enorm de mult peste o octi 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Impresia mea este ca Octavia 2 este peste Passatul nou la capitolul suspensie . Nu striu de ce , dar dupa ce am mers cu ambele masini mi-a cam lasat o impresie mai slaba Passatul la capitolul suspensii . In plus Passat 2006 are niste gadgeturi cam complicate zic eu : ganditi-va ca activati Electronic Praking Brake si se duce bateria ?Ce naiba faci atunci ?Chemi depanarea nu?Sau daca te lasa bateria evident te lasa si blocarea electronica a volanului. Hai sa zici chemi depanarea , ca de , este in garantie , dar ce te faci cand ai rotile virate de tot ?

La BMW seria 7 sau la VOLVO XC 90 , masini care au asemenea sisteme montate mai de demult sunt niste mecanisme failsafe care in cazul in care ramai fara curent , poti debloca frana de mana cu ajutorul unor leviere .

Din acest punct de vedere ii dau o bila alba Octaviei 2 pentru ca nu are (inca!!) asemenea sisteme , si ca este totusi mai simpla din p.d.v al utilizatorului .

Ar mai fi si problema accesibilitatii portbagajului care la Passat lasa mult de dorit , pe cand la Octavia 2 nu mai este nevoie sa zic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!