Jump to content

ce sa ii mai fac?


revizorul
 Share

Postare recomandată

am un passat combi 1,6 d din 86, un b2. De o vreme, adica de o saptamana face ceva figuri ... se opreste motorul in timpul mersului. nu sunt eu specialistul in motoare dar uitati ce am facut pana acum: am schimbat furtunul transparent de la filtru la pompa, coliere noi bineinteles; am schimbat furtunul de retur, coliere noi bineinteles; am schimbat toate saibele din cupru de la suruburile de la suportul in care se infileteaza filtrul de motorina - bineinteles ca am schimbat si filtrul de motorina, cu toate ca era schimbat in noiembrie 2008 cu ocazia schimbului de filtru de ulei si al uleiului. am verificat sorbul din rezervor... fara probleme, furtunele de acolo ok, coliere noi si de aceasta data. furtunele de la injectoare nu "plang", nu se vede nici macar putin ud, sa ma exprim asa. masina a mers perfect pana acum o saptamana, insa o apuca dimineata cand merg la servici, in 1 km cred ca am numarat odata si de 5 ori ca se opreste motorul. incerc sa o pornesc, merge secunde bune pe demaror si in final porneste, ceva cam scuturat dar in 3,4 secunde se stabilizeaza. bujiile sunt schimbate in urma cu un an, si curios ca la pornire o ia din prima, fara probleme(scot masina din garaj si pana sa inchid garajul scade scade turatia si moaree), baterie, electromotor ok. motorul a fost refacut la cota zero in urma cu 2,5 ani. si si totusi se opreste. inca un lucru, curge ceva motorina pe la axul (cred ca ax este acea piesa) de la soc (il folosesc rar, masina sta in garaj). Sa fie asta problema? sper ca nu v-am plictisit cu acest text cam lung, dar am vrut sa va spun ce am facut pana acum si sa va cer parerea sa o pot scoate la capat cu ciudatenia asta. va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa pateam cu un audi 90 butoias, avea motoru de 1,6 td, la mine era problema in rezervor, aveam ca o mazga in el si obtura motorina cand iti era lumea mai draga, dupa ce am curatat rezervoru nu am mai avut probleme

Sa verifici cand se opreste, daca e aer pe instalatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

beleaua este ca ce opreste dimineata, la 6,30 cand plec nu prea am posibilitatea sa verific chestia asta. Am scos sorbul cu totul. m-am tot uitat. nici o problema de mazga sau ceva de genul acesta. Rezervorul este ok, este din plastic, nu are probleme, m-am pus sa scot din motorina sa vad zona unde ajunge sorbul... nici o depunere pe fundul lui. azi dimineata am vazut ca numai de 3 ori s-a oprit. insa ma pune pe ganduri si pompa , la axul de la shoc ceva curge, motorina sigur, nu este mare scurgerea, dar ma gandesc ca si pe acolo sa fie oare o modalitate prin care sa ajunga aerul si sa nu se mai alimenteze corect? azi mai incerc sa mai intreb pe cineva cu privire la problema de la shoc, eventual poate este vreo bucsa, sau ceva piesa de schimb..... , dupa cum am spus mai sus am incercat sa elimit toate problemele de pana la pompa, acum la pompa cred ca este problema, ca in rest am tot cerut pareri si toti mi-au spus sa fac schimbarile respective ( am cerut parerea unor soferi profesionisti de la mine de la servici)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si conductele de pe sub masina sa fie bune ca la mine asta a fost buba.Am coborit o bordura cam mare si am obturat o conducta si cam aceleasi semne imi facea de ma luase toti nervi.De multe ori este o problema banala si iti faci griji ptr pompa,motor,turbina si tot asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are probleme la conducte, ieri am fos si am ridicat-o pe elevator, conductele stau prinse bine, nu au fost prinse in vreun cric sau vreo bordura, ma tot bate gandul ca din pompa sa fie tot necazul, azi incerc sa vad daca ma incadrez cu timpul sa merg la un atelier cu banc de proba pentru pompe, dupa cum am spus mai sus am incercat sa elimin toate cauzele posibile pana la pompa, dar se pare ca tot la pompa ajung cu reparatul. daca reusesc azi sa fac ceva o sa anunt pe forum ce am facut cu pompa, poate ajuta astfel si pe altii informatiile acestea. multumesc pentru opinii.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Te rog sa renunti la QUOTE. Foloseste AddReply sau FastReply. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat s-al pui pe flacon cu tur si retur seara si dimineata vezi ,daca se opreste ii pompa.

La pompa Lucas kav este o sita chiar la intrarea in pompa se mai infunda, dar la Bosch nu are sita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu o problema cam asemanaoare cu a ta si la mine erea vb de un releu ars....dupa ce lam schimbat nici o problema merge perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca trei lucruri:schimba 0-ringul de la soc,vezi electrovalva de pompa de injectie si supapa de unic sens de la retur pompa de injectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar pentru a schimba oringul si poate trebuie si bucsa schimbata cred ca trebuie data pompa jos ,iar atunci mai bine il duci la un pompagiu s-al pune si pe banc pt.o verificare,cred ca merita nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, sigur.am crezut ca vrei sa-ti faci tu singur operatiunea.ar fi bine ,inainte sa vezi daca ,dupa un timp,se incalzeste ev. de pe pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am fost la mester, am dat pompa jos si am dus-o la un pompagiu, am inteles ca trebuie ceva garnitura schimbata (la zona axului de la shoc), si parca pompagiul spunea ca trebuie sa verifice si un pistonas..... nu ma pricep, sper ca mesterul masinii sa aiba bunavointa sa imi puna pompa maine, ca azi pompagiul a spus ca o face, oricum azi mi-a luat 15 min sa ies din curte sa duc masina la mecanic, tot se oprea, pedala la fund si turatie de maxim 500, noroc de baterie ca e buna, am dat la automat pana sa mai porneasca.... pana se incalzeste motorul, apoi merge parlita de zici ca daca spun la altcineva ca nu merge ... zice ca sunt sarit de pe fix. am sa va mai spun despre cev mi-a spus pompagiul de parlita aia de pompa. numaibine si drumuri linistite !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit.... am fost la mecanis, dat pompa jos... dusa sambata la pompagiu, verificata, schimbat oring la shoc, ceva garnituri.... acum este pusa pe masina, insa tot nu merge bine, azi am fost la mecanic, maine ia masina de la mine de la servici de la fabrica de insdtrumente muzicale (scuze, nu fac publicitate, nu am dat numele), mi-a spus ca trebuie sa ii mai faca ceva reglaje la debit parca, nu are putere, nu prea cred ca trage bine, cam 70 % din putere este acum, oricum maine voi vedea rezultatul. si inca o chestie, de cum am pus pompa a inceput un sunet ciudat, ca un fluierat, cred ca ceva tot de la pompa, ca nu avea deloc acel sunet, oricum pana nu este ok nu il las pe mester. va tin la curent cu noutatile. o zi buna si km fara probleme ! :icon_rendeer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in sfarsit acasa... masine merge ! ceva a mai facut mesterul azi, i-am spus cand am mers la el ca nu are putere motorul, apoi ceva a slabit la suruburi si a miscat corpul pompei spre chiulasa, stranse suruburi.... plecat in cursa de proba, acum merge. Probl cea mai mare a fost sa spun asa cu dusul la pompagiu, apoi rabdare si tutun, cum spunea cineva inainte :)

azi dimineata a pornit destul de greu, era un fum la garaj ca nu vedeam peretele, pana la urma am ajuns cu ea la servici, dar acum nu se compara, merge lin, fara intreruperi. oricum am rabdat ceva zile pana sa iasa dar a meritat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca porneste greu dimineata inca nu esti la final.Bujiile sint bune?

Ce culoare are fumul dimineata alb s-au negru? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile le-am scimbat anul trecut in prima saptamana din ianuarie cand am schimbat si bateria (cealalta baterie m0a tinut 5 ani, un rombat de 70 de amperi), acum am baterie de 77 tot de bistrita, (incarcare f buna, 14,2 cu toate farurile si caldura pornita si 14,5 fara consumatori - din cate am mai citit cam aici trebuie sa fie o incarcare buna) bujiile le-am schimbat atunci singur (ceva italienesti - icat - scuze dar nu vreau sincer sa fac publicitate- mi-a luat ceva timp sa le schimb atunci, vreo 2 ore bune, cele dintre pompa si chiulasa au fost mai "crancene" de schimbat, cursa mica la cheie... ce sa spun, ca o operatie de finete, nu gluma. oricum ma mai bag la cate ceva dar unde vad ca ma depaseste.... mergem la mester, urcam pe elevator... ca acasa la garaj... poti sa ai seturi de chei si manuale, daca trebuie sa umblii pe jos.... mai greu. In mare cam asta a fost aventura cu tractoorashul de 22 de ani, sincer as mai tine-o dar e batranica deja, sa vedem anul acesta ce imi voi putea permite la 6,500 iepuroi, vom trai si vom vedea, oricum mare lucru nu am sanse sa iau pe o asa masina, (acum 3 ani ajungea si la 2000 de euro un asemenea passat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!