Jump to content

Golf VI 1.4 TSI 160 CP DSG


tudorvw

Postare recomandată

nu uita de rodaj, e important. las-o un pic, o conduci cum trebuie dupa :icon_thumright:

Link către comentariu

Cred ca nu sunt singurul interesat de suspensia adaptiva. Cum ti se pare pana acum, cum a fost pe acele serpentine e vreo diferenta intre moduri??

Link către comentariu

Asa cum am mai spus, pana acum nu am sesizat niste diferente notabile intre cele 3 moduri ale suspensiei : comfort, normal si sport. Modul sport l-am folosit foarte putin, aproape deloc, iar intre comfort si normal, parca e ceva mai moale suspensia in modul comfort si absoarbe mai bine denivelarile soselei, efect ce se simte mai ales la un drum lung. Pana acum insa nu am facut un drum mai lung, de cateva sute de km., in care, spre exemplu, sa merg la ducere cu suspensia setata pe un mod, iar la intoarcere pe altul, pentru a-mi da seama mai bine de diferente. Asa ca cele sesizate pana acum in privinta suspensiilor adaptive s-ar putea sa fie mai mult rodul "efectului Placebo". Ca apreciere generala, suspensia mi se pare destul de tare, indiferent de setari, avantajand tinuta de drum (ce da o mare siguranta) si asigurand in acelasi timp un bun compromis, dupa parerea mea, cu aspectele ce tin de comfort.

Sunt sigur insa ca, tehnologia ascunsa in spatele sistemului de suspensii adaptive, nu este doar un simplu moft sau o gaselnita de marketing, ci un important element de siguranta activa. Poate nu se simte in mod direct, dar sigur actioneaza, ca si in cazul ESP-ului spre exemplu.

Pe serpentinele alea n-am apucat sa setez si suspensiile pe modul sport, am incercat doar cutia de viteze DSG. Aici, intr-adevar, diferentele sunt sesizabile, chiar spectaculoase. Poti comuta, in plina acceleratie, fara a ridica piciorul de pe pedala, din modul drive in modul sport si ai impresia ca ai cuplat instantaneu inca un motor !

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

felicitari pt masina..golf rullz.stii care e partea interesanta?ca sunt f putini cei care isi iau golf 6 in 2 usi.eu l am ridicat pe al meu in februarie de la pbn si mi au spus ca a fost doar unul singur inaintea mea in 2 usi alb.eu am fost al doilea care a plecat de la ei cu un g6 in 2 usi;)

adevarul ca arata mult mai bine in 2 usi...liniile laterale sunt mai proieminente.

Link către comentariu

Daca a fost livrat doar unul singur cu 2 usi, inaintea ta, inseamna ca a fost al meu ! Eu l-am ridicat la sfarsitul lui ianuarie tot de la PBN. Doar ca nu e alb, or fi confundat culoarea ! Motivul pentru care sunt atat de putini cei care prefera 2 usi, este, asa cum zici, interesant de analizat. Dupa parerea mea, varianta cu 2 usi prinde mult mai bine pe aceasta masina, care are o alura sportiva. Majoritatea isi cumpara modelul cu 4 usi (care, culmea, e si mai scump) si apoi incep diverse tuning-uri pentru a da o nota mai sportiva masinii, desi caroseria in 2 usi, este unul din elementele principale care confera o linie sportiva, mai dinamica.

Probabil principalul motiv pentru alegerea variantei cu 4 usi este aspectul practic. M-am gandit si eu bine la acest lucru si am ajuns la concluzia ca mai mult de 80% din timp sunt singur in masina, in rest fiind 2 persoane si, foarte rar, mai multe . Chiar si asa, accesul la locurile din spate este foarte facil, singurul inconvenient real fiind ca trebuie sa deranjezi persona din fata la urcare-coborare. Prea putin insa pentru a renunta la avantajul design-ului oferit de caroseria in 2 usi.

Pentru viitor ma gandesc la niste jante, care sa "intareasca" si mai mult aspectul dinamic al masinii. Din pacate vor trebui sa fie tot pe 16" doar, datorita drumurilor proaste de la noi. In afara de asta, banuiesc faptul ca nici suspensia adaptiva nu permite schimbarea (marirea) dimensiunii jantelor. Daca cineva are sugestii in acest sens (modele de jante, dimensiuni), sunt binevenite !

Link către comentariu

Perfect de acord cu tine la faza cu 2 usi :D.

Dar mai inca un aspect practic in favoarea masinilor in 4 usi: dimensiunea portierelor. In cazul tau (al nostru) e foarte greu sa intri in masina in spatii inguste.

Referitor la jante.... Eu te sfatuiesc sa iti iei jante de 17. Cu toate ca cele de 18 arata mai bine, 17 e o dimensiune ok pentru drumurile noastre. Eu zic ca e compromisul ideal intre functionalitate si look. Ca si marca de jante te sfatuiesc sa te indrepti catre ce-i mai bun: BBS, OZ (te rog sa nu iei in considerare ca am BBS-uri la masina; am avut un imens noroc cand le-am cumparat pentru ca am prins o lichidare de stoc; altfel aveam OZ-uri acuma). Cred ca cel mai bine ii sta unui Golf (orice fel de golf) cu BBS-uri (

).

Ce model de jante? Asta vezi tu ce iti place si cat te tine buzunarul.....

LE. Cred ca i trecute anvelope 225x45 R17 in talon, nu?

Modificat de rex
Link către comentariu

pt jante trebuie sa te uiti in talon, scrie acolo ce dimensiuni merg. am fost multa vreme sceptic si la 17", dar dupa ce am mers ceva cu 19" fara incidente, daca e janta buna si ai putin grija, cred ca merita solutia cu 17", daca sunt trecute in talon.

Link către comentariu

Frumoasa masina, sa o conduci cu placere! Si e si in 2 usi :D

Dupa ce iesi din rodaj, poate ne spui cum se aude motorul la peste 4000 rpm!

Link către comentariu

Salut. Felicitari pentru alegere, este dementiala... De culoare m-am indragostit :) Nu sunt fanul masinilor in 2 usi, insa fiecare cu piticii lui :P

Acum, sa te iau la intrebari. :D

1. Motorul tau, cu ce e diferit fata de cel de 122? Are cumva si compresor? Sau sunt modificari la sistemul de injectie?

2. Modurile suspensiilor, pot fi schimbate in mers?

Poate vii pe la vreo intalnire de Duminica, sa admiram culoarea. :)

Drumuri bune!

Link către comentariu

rex, in talon sunt trecute intr-adevar anvelope de 17, problema este ca nu stiu daca suspensiile adaptive sunt compatibile cu aceste dimensiuni ale anvelopelor (si jantelor implicit). In optiunile de configurare ale masinii, am observat ca alegerea unor jante de dimensiuni superioare (17 sau 18) este conditionata si de alegerea de suspensii sport, nefiind posibila alegerea optiunii suspensii adaptive pe care o am eu, in combinatie cu aceste jante. Asta e singura mea dilema, altfel, desigur, as opta pentru niste jante de 17.

In ce priveste dimensiunile portierelor si accesul la locurile din spate (la 2 usi), exista avantaje si dezavantaje. Am probat de curiozitate accesul in spate la un G6 cu 4 usi si nu mi-a fost chiar comod (trebuie sa precizez ca am 1.87 m ! ). Stiu asta si de la Golf IV pe care l-am avut inainte. La asta cu 2 usi, paradoxal, intru mai usor in spate ! Portiera fata este mai mare, iar prin rabatarea si tragerea spre in fata a scaunului se face un spatiu destul de mare pentru accesul la bancheta din spate, doar ca trebuie sa intri (si iesi) cu capul inainte ! Recunosc, e un mod mai ciudat de a intra intr-o masina :blah_: . Pentru cei cu inaltime medie insa, probabil e mai comod accesul in spate in cazul a 4 usi.

gHapciu, motorul de 160 CP are intr-adevar si compresor. Nu stiu cum este sistemul de injectie. Setarea suspensiilor se poate schimba si in mers. Incerc sa vin la o intalnire. Multumesc tuturor de aprecieri !

Modificat de tudorvw
Link către comentariu

Hm..... sigur se pot monta jante de 17 pe modelul tau (fizic)! Daca e optim sau nu, nu stiu.

Se poate sa existe greseli in pliant (eu am gasit cateva).

Vrei sa zici ca daca vrei jante de 17 nu poti avea suspensie afaptiva? La scirocco poti :), deci nu cred ca sunt probleme nici la tine :D.

Modificat de rex
Link către comentariu

cu toate ca varianta in 5usi nu o agreez,cea cu 3usi e superba.

despre dotari ce sa zic...de top.

nu sunt fan benzina,dar pt un asa motor cuplat la o cutie asa destepta as lasa dieselul

sa-l conduci sanatos multi km si drum intins

Link către comentariu

intreaba si la vw germania daca vrei despre jante. ar trebui sa fie cei mai avizati.

legat de benzina si diesel, daca nu face multi km si cum masina a fost noua, motorul asta e minunat.

Link către comentariu
Probabil principalul motiv pentru alegerea variantei cu 4 usi este aspectul practic. M-am gandit si eu bine la acest lucru si am ajuns la concluzia ca mai mult de 80% din timp sunt singur in masina, in rest fiind 2 persoane si, foarte rar, mai multe . Chiar si asa, accesul la locurile din spate este foarte facil, singurul inconvenient real fiind ca trebuie sa deranjezi persona din fata la urcare-coborare. Prea putin insa pentru a renunta la avantajul design-ului oferit de caroseria in 2 usi.

interesant rationamentul de a renunta la un avantaj real, cel practic (exemplu: trebuie sa coboare cineva din spate dreapta si in fata dreapta este bunica care are 70 de ani si ii e cam greu sa se dea jos, drept urmare dai jos sofer, dai jos pasager spate stinga, translatat pasager spate dreapta spre stinga si coborit, urcat pasager spate stinga la loc, urcat sofer la loc) in favoarea unuia total subiectiv, si anume avantajul design-ului oferit de caroseria in 2 usi.

si mai exista un neajuns la caroseria in 2 usi (stiu si eu ca am un Megane RS R26 care s-a produs doar in 2 usi): usile alea, ca sa permita deschidere si pentru coborirea pasagerilor spate, sunt muuult mai mari decit niste usi la versiunea cu 4 usi, si cind e sa deschizi usa intr-un loc inghesuit de parcare la mall, e adevarat contorsionism sa te dai jos, trebuie sa te strecori putin cumva inspre spatele scaunului, printre usa si masina, mai stergi si praful de masina cu hainele etc. Cind te urci, alt contorsionism sa te intinzi dupa centura de siguranta, ca nu toti au brat din ala care avanseaza precum la BMW/Mercedes etc.

cit ar fi fost mai scump un Scirocco echipat similar? Mi se pare cumva ca te-ai oprit la jumatatea drumului...daca tot aleg doua usi, atunci as fi luat scirocco...

Link către comentariu

Frank SF, si tu ai dreptate si eu, depinde din ce unghi privesti problema ! De foarte, foarte multe ori aspectele subiective, chiar chestiunile de detalii absolut nesemnificative, care aparent nu au nicio logica, pot rasturna orice ratiuni practice obiective ! Altfel nu s-ar explica faptul ca (dau niste exemple care imi vin acum in minte), unii renunta la 3 sferturi din portbagaj pentru a-si pune niste subwoofere ce fac sa tremure masina din toate incheieturile, sau pun pe masina niste jante de 18 si suspensii sport, ale caror utilitati practice pe soselele noastre cele de toate zilele sunt cel putin indoielnice

Link către comentariu
  • 1 month later...

Pentru ca a venit vara, masina a primit niste "adidasi" ceva mai usori decat "incaltarile" din dotarea standard. E vorba de niste jante OZ Ultraleggera, pe 16". Am luat aceeasi dimensiune ca la cele originale gandindu-ma ca altele mai mari ar putea influenta setarile suspensiilor adaptive si, totodata, pentru drumurile noastre cred ca e suficient.

In rest, ma apropii de 5000 km. si masina merge excelent, motorul de 160 CP si cutia DSG fac un cuplu incantator. Nu am pana acum nimic de reprosat cu privire la functionarea cutiei DSG si sper sa nici nu am, iar problemele aparute la alti colegi sa fie totusi doar accidentale.

post-35323-1242630981_thumb.jpg

post-35323-1242631002_thumb.jpg

Link către comentariu

Frumoase jantele, dar parca megeau mai bine pe 17 :vaidecapulmeu:.

Link către comentariu

Senzationala masina!!!!!! :blink: Sa o stapanesti sanatos si fara incidente! Felicitari pentru alegerea cutiei DSG! :-)

Multa bafta!!!

Link către comentariu

primul golf 6 care imi place...

sa il stapanesti sanatos

Link către comentariu

Multumesc pentru urari. Probabil caroseria in 3 usi il face mai deosebit...

Link către comentariu

E bine ca ai ales pe 16" jantele, mai mari aratau mai bine, insa pe strazile noastre nu prea merita (eu am pe 18" - stiu eu ce zic :icon_thumright: )

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!