Jump to content

Golf 6 Highline DSG 7


YEP

Postare recomandată

Multumesc mult, acum e clar.

Imi permit sa plusez nitel :)) Am citit un review cu un Golf 6 DSG 7 in care spuneau respectivii ca atunci cand faci kickdown cutia nu schimba intr-o treapta superioara pana cand acul turometrului nu ajunge la capatul cursei (turatia maxima) - iar asta implica o lipsa de vlaga pe ultimele sute de rpm, lucru negativ. Este adevarat?

Link către comentariu
  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • YEP

    35

  • Abu

    6

  • mandelu

    5

  • Cristian

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da este adevarat...la kickdown shimba la rosu. Dar crede-ma ca nu este nici o lipsa de vlaga. ABSOLUT DELOC. La TSI acceleratia este incredibil de liniara pana la 6000 rpm cand se "inroseste" si schimba automat DSG-ul

Link către comentariu

Cand se face kickdown cutia poate face unul dintre cele doua lucruri:

- daca este subturat, cutia retrogradeaza 2 trepte maxim

- daca turatia este OK atunci va schimba la rosu

Multumesc

Link către comentariu

:icon_thumleft: In primul rand vreau sa precizez ca nu m-am dat niciodata cu DSG (6 sau 7 trepte). In al doilea rand nu prea cred ca retrogradeaza maxim 2 trepte (poate la masina ta asa face) pentru ca TSI-ul de 122cp e la 80 in treapta a 7 (corectati-ma daca gresesc) si la kickdown nu ii da numai 5 (banuiesc ca schimba in 3, cu toate ca si 2 e fizic posibil :salut:)

Link către comentariu

Multumesc frumos iepumare. Ma bucur sa aud asta despre TSI fiindca, am uitat sa precizez, articolul respectiv se referea la motorul diesel.

Especially when in "Sport" mode, the six-speed DSG will hold a gear for as much as possible when hard on the throttle, which can be both good and bad for the overall experience. In our oil-burner example, letting the engine boil to an "OMG, it's-gonna-blow!" 4700 rpm didn't do much in the performance department. Neither in the acoustic comfort one either, since the 2.0 TDI sounds like a magnesium rock being put through a coffee grinder at high rpm.

The problem resides in the torque curve of the engine, which abruptly drops after 3000 rpm, just like in almost any modern single-turbocharger diesel. With the DSG switching into the next gear at almost 5000 rpm whenever you step on it, the engine then doesn't have enough "room" to fall into the highest part of the torque curve again so that it can keep accelerate at maximum. All this translates into plenty of revs thrown away because the engine doesn't accelerate at its full capacity all the time.

Link către comentariu

E corect ce spui Rex, retrogradeaza in functie de cat de tare apesi acceleratia. Poate retrograda si mai mult de 2 trepte daca ai 1200 rpm in a 7-a si dai kickdown. Va retrograda pana unde fizic este posibil tinand cont si de conditia esentiala de a nu depasi 6000 rpm

Link către comentariu

e bestiala cutia automata pe VW. S-o stapanesti sanatos si sa ai grija sa schimbi uleiul la DSG la fiecare 60000km parcursi. Costa ceva dar ai 7 viteze!

Link către comentariu

Daca nu ma insel e ambreiaj uscat, deci nu are ce ulei sa schimbe. Eu stiam ca se schimba uleiul le DSG 6 viteze.

iepumare cati km ai? Ai iesit din rodaj? Cum trage masinuta?

Modificat de rex
Link către comentariu

Cutia dsg cu 7 rapoarte are ambreiaj uscat, de aemena dsg-ul nu retrogradeaza mai mut de doua trepte simultan la kickdown, nu este proiectat pentru asa, asta de fapt e si dezavantajul cutiei cu 7 rapoarte.Asta se explica prin faptul a schimbul unui trepte la cutia dsg - treapta neanticipata dureaza 500ms, deci pentru schimbul a 3 trepte iti trebuie 1sec. Puteti sa citit mai multe pe how stuff works.

Multumesc

Link către comentariu

@AndiB: m-ai facut curios, o sa verific ce ai afirmat tu.

@Rex,

Am trei mii si ceva de kilometri (~ 3500 km); am iesit din rodaj si masina trage destul de bine. M-am gandit si la cip dar am citit dintr-un post al lui Voinea ca orice ai face in acest moment s-ar vedea modificarea de soft la garantie si asta imi pune frana momentan.

DSG-ul de 7 trepte are ambreiajul uscat dar are si ulei am inteles ca pana in 2 litri care trebuie schimbat la 60.000. Oricum costuri mai mici decat la DSG 6.

Ca fapt divers a proptit-o sotia intr-un stalp de parcare si am janta julita, aripa dreapta spate sgariata si infundata putin spre prag si portiera dreapta spate julita in partea inferioara.

Asa ca voi merge la Generali pentru constatare. Cu ocazia asta voi schimba si proiectorul dreapta crapat de o piatra.

Marea mea dilema este catre ce service sa ma indrept ??!!

Ca nu imi inspira incredere nici unul...mai ales cele din Bucuresti.

Parca tot la Nurvil m-as duce...

Modificat de iepumare
Link către comentariu

Poti incera elcargid buzau, fac treaba buna si sunt service autorizat vw.

Link către comentariu

Nasol de accident!

Referitor la DSG... Ii simplu de incercat :(: esti in treapta a 7-a sub 100km/h si dai blana... Si sa ne spui in ce viteza schimba si cat ii ia sa schimbe in acea viteza :P.

Modificat de rex
Link către comentariu

Mai am o intrebare ptr. iepumare: ecranul TFT de la RCD 510 are cumva luminozitatea reglabila a.i. sa nu devina deranjat pe timp de noapte? Ma intereseaza daca se poate regla manual (intre anumite limite) fiindca altfel sunt sigur ca o data cu farurile se diminueaza si intensitatea lui.

Merci.

Link către comentariu

Din cate inteleg din textul ala, problema se refera la 2.0 TDI echipat cu DSG cu 6 trepte. E normal ca TDI sa nu aiba cuplu la 5000 rpm, avand in vedere ca la acest motor curba de cuplu scade foarte abrupt dupa 3000 rpm. Nu e cazul motorului supraalimentat pe benzina, unde cuplul e constant pana la turatii mai ridicate, iar curba de cuplu nu scade atat de abrupt dupa turatia de cuplu maxim.

Link către comentariu

Din ce in ce mai bine :D

Mai am cateva intrebari:

- care este intervalul de revizii la TSI?

- imi poti spune si mie cat iti indica consumul instantaneu la un mers constant cu o viteza in jur de 100Km/h te rog?

Merci.

Link către comentariu

sa stii, Abu, ca nu iti va consuma mai putin sau egal cu symbolul, ca am mers eu cu tsi-ul (si pe jetta si pe g6). la drum lung insa as zice ca poti sa ai 1l in plus la benzina daca mergi legal. adica mai mult decat suportabil, dat fiind ca ai alte avantaje, cel mai important fiind linistea. dar in oras consuma mai mult. oricat de eficient e, nu poate lua cat symbolul dci, care e un mic campion la consum.

Link către comentariu

Multumesc frumos mandelu ptr. raspuns. Sunt constient ca Golf-ul consuma ceva mai mult insa eu nu sunt inca hotarat daca sa merg pe TSI cu DSG sau diesel cu manuala. Imi fac tot felul de calcule si de aia intreb. Ideea este ca eu fac naveta zilnic, Ploiesti - Bucuresti (Pipera) deci merg cam 90% in afara localitatii (cu viteza legala). La 1l in plus ptr. benzina (la drum lung) nu as ezita o clipa (imi place foarte mult ideea de motor mic si puternic) insa sincer ma cam indoiesc, de aia intreb si eu pe aici. Symbolul meu consuma 4,5% in regimul meu de mers, daca as sti ca TSI-ul nu ar sari de 6% (in aceleasi conditii) as fi foarte multumit.

Imi cer scuze lui iepumare, nu vreau sa-i "poluez" topicul.

Link către comentariu
  • Administrator

Rog ramaneti OnTopic! Sunt destule topic-uri ref la TSI, atat la G5 cat si in Tehnic

Mersi!

In aria "Masina mea" este permisa discutarea aspectelor legate de tuning vizual si tehnic. Sunt interzise discutiile referitoare la probleme/solutii tehnice.

Scuze iepumare pentru poluare!

Link către comentariu
  • 2 months later...

Update:

Masina a implinit 5 luni si are 9000 km; dupa ce am facut poza am fost pana la Cluj si retur :icon_thumright:

Pana acum nici o problema in afara de un update de soft la cutie care a remediat mici inconveniente care erau mai mult in capul meu.

Incidente: 1 proiector crapat de la pietre (se va rezolva pe CASCO)

2 zarieturi de parcare si o janta julita ---- nevasta e de vina !!! (se va rezolva pe CASCO)

2 locuri cu vopsea sarita pe capota de la pietricele (deocamdata nu-mi bat capul)

Ma pregatesc de concediu si de vreo 5000 de km prin Europa. Dupa aia va urma prima revizie

post-33787-1246306670_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

foarte frumoasa masinuta ... .sa o stapanesti sanatos in continuare

cam aceasta configuratie as dori si eu sa achizitionez si momentan citesc cam tot ce pot .... am asteptat un update cu prima revizie dar inca nu a aparaut, as vrea sa stiu cam la cat te-a dus revizia si unde anume ai ales sa o faci (daca ai facut'o bineinteles).

Link către comentariu

Update:

Masina are acum 15.700 km, dupa un concediu de 2 saptamani si 6700 km facuti prin Thassos, Macedonia, Serbia, Croatia, Slovenia, Austria, Germania si Elvetia.

Revizia am facut-o in Germania, am scris AICI

s-a facut la masina si o rescriere de soft, era un recall cred, am scris in topicul cu linkul atasat.

Bineinteles, sunt foarte multumit de ea, sunt multe lucruri frumoase de povestit, poate pe topicul de calatorii o sa postez cand am timp.

Masina este foarte pretentioasa la benzina (tremura la relanti si DSG-ul schimba mai putin lin la viteze mici cand stai in Stau pe autostrada), cele mai proaste au fost in ordine OMV 95 din Belgrad (nu au altceva) si OMV Super 100 de langa Viena (pentru mine a fost un soc)

Cea mai buna benzina: Aral 95, Esso Super 98, Agip Super 98

Deci: 6700 km facuti, consum mediu de 7,3 l, clima ON bineinteles, in conditii de mers legal dar si cu 200 km/h in Germania si asta pe sute de kilometri (masina s-a comportat ireprosabil)

Cateva poze, Golfy intre 2 Mertane in Stuttgart langa Mercedes Benz Museum, peisajele superbe de pe Grossglokner Hoch Alpenstrasse, un Transfagarasan la puterea a 4-a, care duce la varful Grossglokner 3798m si la ghetarul Pasterze, si o marmota.

img5237.th.jpg img5277.th.jpg img5283e.th.jpg

img5297m.th.jpg img5353.th.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Acum --> 18.500 km, nici o problema cu exceptia unui zbarnait pe la motor pe dedesubt, cred ca s-a desprins ceva vre-un plastic...o sa merg sa o ridic pe un elevator sa vad ce are.

M-a prins o grindina acum 2 saptamani pe la Fundata spre Rucar de mi-a stat inima. Era alb pe sosea. Incredibil masina a rezistat, nici o urma :( :)

Modificat de iepumare
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!