Jump to content

Problema cu ABS -ul


Turbocip
 Share

Postare recomandată

Sunt Sorin (Juliano2001)

Am un golf 3 variant din 94 motor 1.8 monopunct.

Am probleme cu ABS-us , mai precis nu mai functioneza de o saptamana( Intr-o zi am pus contactul si becul ABS a ramas apris --am facut o proba a ABS-ului si acesta nu mai functioneaza) ...

O alta problema am cu turatia motorului care o ia razna adica de la 850-900 cat este se duce la 1500-2000 turatii (???) Am curatat cu un spray toata injectia??? si l-am facut ca nou(l-am desfacut bucata cu bucata ).A mers ceva vreme ,mai precis o saptamana si apoi a inceput din nou.Nu stiu ce sa fac .Este destul de enervant sa-ti faca masina asa.

Daca aveti vreo idee va sunt recunoscator.

Salutare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

auto-extreme de aici (Adrian) are un Golf 3 si are o asa problema cu turatia. Sta pe la 2000 tot timpul si consuma de rupe. Adrian, daca vezi postul asta raspunde: ai rezolvat problema ? cum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un VAG-COM ceva? :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

un VAG ar spune multe zic eu. Fa un test daca ai posibilitatea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am ca intr-un alt post te plangeai ca iti apare si un "pocnet" la roata. Se prea poate ca de fapt sa fie slabit (mai mult ca sigur asta este) senzorul de ABS. Il identifici usor pentru ca este senzorul fixat aproape de rola cu crestaturi din spatele discului de frana.

In cazul in care senzorul nu furnizeaza semnal deloc atunci martorul de bord se aprinde si ramana aprins, daca este slabit si desi asigura contact electric, nu furnizeaza impulsuri calculatorului de ABS, martorul se aprinde dupa plecarea de pe loc.

In orice situatie un test cu VAG COM-ul furnizeaza informatia necesara depanarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lamureste-ne pana la urma cu motorul: e cu injectie monopunct sau pe carburatie?

Intai ai spus ca e un 1.8 monopunct, apoi ai zis ca ai curatat carburatorul, care carburator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am acelasi pocnet la roata in conditii absolut identice si nu am ABS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Se pare ca pocnetul asta e destul de raspandit la Golf 3 / Vento.

Toni, "instalatia" de injectie la monopunct seamana teribil cu un carburator clasic, cel putin vazuta din exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut o problema cu ABS-ul ca nu mai mergea sau mergea rar (acuma merge... acum nu merge etc.)

Am fost la escrocii de midocar si am aflat ca mi-au curatat senzorul. (Cum naiba vine asta??!) Evident nimic nu s-a modificat (exceptand prin buzunarul meu). Am fost apoi la altii (Vifor) si mi-au identificat senzorul bulit ca fiind cel dreapta fata si l-am luat de Porsche cu 1.7 Mlei (acum cam 1 an sau asa ceva) si l-au inlocuit si merge brici.

Deci poate fi si senzorul. Tb. vazut insa ce eroare e stocata in ECU referitor la ABS. Pentru asta vb. cu Voinea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin,

Problema cu ralantiul poate sa provina din mai multe surse:

a. - aer fals

b. - informatiile date de senzorii de pozitie libera a pedalei de acceleratie si potentiomentrul pedalei de acceleratie sunt eronate

c. - comanda eronata data de ECU

In cazul tau daca nu ai si alte probleme legate de functionarea motorului si avand in vedere experienta curatarii injectiei care a remediat temporar problema, inclin sa suspectez senzorii amintiti.

In functie de tipul motorului tau AAM, ABS sau ADZ modalitatile de reglare sunt diferite dar oricum un test facut cu VAG-ul poate evidentia diferitele probleme foarte usor. (in cazul motorului ADZ si reglajul sezorului de ralanti se face tot cu VAG-ul)

Da-ne mai multe detalii legate de motor si conditiile de aparitie ale neregularitatilor in turatia de mers in gol. (la cald, la rece, dupa o apasare brusca pe pedala isi revine sau nu, turatia creste incet si se stabilizeaza la 1800-2000 rpm sau are fluctuatii, etc)

P.S. Ma bucur ca ti-ai rezolvat problema cu ABS-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tipul motorului este AAM 1.8 i monopunct 55kw

cu abs-ul cred ca se intampla ceva dubios ....

atunci cand pun contactul cu pedala de frana apasata becul abs-ului se stinge iar cand nu tin apasat pe frana acesta ramane apris ???

Cel mai tare ma enerveaza problema cu ralanti-ul ca sta la 1200 dupa ce temperatura se ridica la 80-90 de grade.

In afara testului vag -com (pe care o sa-l fac )ce ar mai putea fi ?

mentionez ca atunci cand motorul este cat de cat rece??? ralanti-ul sta la normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cu ABS-ul nu stiu ce e dar problema cu turatia la motor este urmatoarea:

deasupra delcoului ai o mufa care daca o scoti de cateva zeci de ori se rupe contactul electric din interior (si atunci intra curent brusc/este mufa de la curentul general).

Trebuie sa o schimbi!

Apropos,poti sa te duci la toate testerele din Bucuresti si nu o sa stie ce sa iti spuna ca are (am incercat-o si eu)!

bAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Skoda si mi-au pus testerul pe masina si au spus ca este de vina Potentiometrul de clapeta...

Se poate ?

ABS resetat senzori ---ca le-am scos mufele cand i-am curatat---OK merge !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din simptome se poate sa fie potentiomentrul de clapeta, dar daca eroarea era intermitenta atunci "buba" este de obicei din conectoare sau contacte imperfecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

mI-A RAMAS INDICATORUL DE LA BORD ABS APRINS

ABS NU MAI FUNCTIONEAZA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU-si are rostul datul cu presupusul, trebuie sa-i faci un test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...
ultimu_neuron

Salut,

Am o intrebare legata de ABS...

[Am un Golf 3 din 93 motor 1,8, 90 cai. Nu stiu codul motor...nu am carte de service la ea si nu stiu sa-mi dau seama care anume este (locuiesc in Danemarca si aici nu se poarta carte de identitate a masinii sau ceva de genu asta. Am doar talonul ca act pt masina...)]

Si acum intrebarea: Cand pun contactul, ar trebui sa se aprinda becul de ABS din stanga bordului? Cel de airbag se aprinde si ma gandesc ca ar trebui sa se intample la fel si cu cel de ABS.

In caz ca trebue sa se aprinda.... e posibil sa nu functioneze ABS-ul? Nu am testat prin franare sa vad daca pulseaza pedala si daca se aude sunetul specific ABS-ului, dar o voi face.

Exista vreun releu sau siguranta pt ABS?

Multumesc,

Victor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_ucc

Scoate plasticul si vezi daca nu cumva ii ars beculetul prima data.

(1.8 90cai din '93 are cod motor ABS)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu mod de a verifica daca ai ABS : Ridici capota. Daca ai pompa de frana exact ca in imagine ai ABS. Mai exact daca ai aceea componenta spre care este orientata sageata .

post-10002-1273502151_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimu_neuron

O sa ma uit maine...si va zic.

Dar daca are martor la bord...nu e obligatoriu sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate capacul cu martori si uita-te la bec cum a zis colegul. Daca ABS-ul nu ar functiona becul ar sta aprins tot timpul . Exista 2 relee specifice pt ABS . Se gasesc in partea superioara a placii de relee. Sunt mai greu de observat datorita pozitionarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultimu_neuron

Am verificat si din pacate masina nu are ABS. Degeaba e pus indicatorul in stanga bordului...

Nu e prezenta nici pompa si nici senzorii la roata.

Am testat si prin franare puternica si am obtinut acelasi rezultat.

Asa e cand esti fraier si nu te pricepi... :rolleyes:

Ma gandesc ca in viitor sa cumpar piesele si sa incerc sa ii montez un sistem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare tuturor, de cateva zile intampin o problema foarte ciudata cu franele, mai exact:
Precizez ca ABS-ul nu imi functiona de vreo 3 luni din cauza unu inel lipsa pe spate.

De cateva zile dupa ce pornesc la drum la un moment dat incepe sa bazaie modulul de la ABS in continu...daca incerc sa apas frana face si mai urat, problema e ca nici franele nu tin deloc...se duce pedala la fund oricate pedale as face iar martorul de la ABS este stins (cu toate ca ar trebui sa fie aprins datorita inelului ABS lipsa).

Daca martorul ABS este aprins atunci franele imi tin foarte bine, dar in momentul cand se stinge nu imi mai tin absolut deloc si bazaie in continuu.

Am incercat si am scos mufa din modulul ABS pentru a opri bazaitul...dar la fel raman fara frani.

Ce ar puta fi....sa fie modulul/pompa ABS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa scoti relul de la abs.parca sunt doua in partea dreapta sus sau incearca sa deconectezi de pe borna + alimentarea modulului abs,pe borna + ai doua fire rosii groase ptinse cu doua piulite de 6 unul dintre ele alimenteaza modului abs si vezi cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am scos amandoua mufe din modul si raman fara frani...normal ar trebui sa ramana frana clasica

 

Edited: Frane

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!