Jump to content

problema electrica


aidrian25
 Share

Postare recomandată

o fi facuta pentru Laponia, unde sunt doar temperaturi negative.... :icon_thumright:

Lasand gluma la o parte, verifica masele de pe caroserie si de pe motor. Exista posibilitatea ca datorita sarurilor date pe drumurile patriei, masa sa fie functionala doar cand este rece (inghetata sau apa in jurul legaturii de masa - se stie ca sarea conduce curenul). Dupa ce se incalzeste si inplicit se vaporizeaza apa din jurul legaturii aceasta nu mai face contact... asta pana peste noapte, cand datorita condensului (si a sarii), legatura electrica sa se refaca. Motorului tau, pentru functionare nu-i trebuie decat un "+" pe electrovalva de STOP. Intrebare: dupa ce se incalzeste ai probleme la actionarea demarorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • aidrian25

    9

  • undertacher2001

    9

  • miki_21

    8

  • catalos

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

incearca sa verifici circuitul integrat care alimenteaza bordul, poate fi un contact imperfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin provita

Demarorul funtioneaza oricum, in ambele cazuri. La bord, pe care l-am desfacut nu am gast nimic in neregula- verificate traseele cu ohmetrul.O sa mai incerc inca o data sa verific legatura la masa.

Modificat de catalin provita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Dupa ce am rezolvat problema cu masa dintre borna "- " si caroserie o alta problema devine deja enervanta.Odata cu REvenirea temperaturilor scazute dupa ce las masina peste noapte dimineata cand dau cheie pentru cateva secunde electromotorul invarte(in reluare) ca si cum bateria ar fi moarta.Incet incet invarte din ce in ce mai repede pana cand porneste.Dupa prima pornire ,in restul zilei porneste la sfert,indiferent de cate ori o opresc si o pornesc.Am observat ca in timp ce electromotorul dabia invarte palpaie becul de la alarma ,ceva anormal zic eu ptr ca pana acum nu facea asa.inca ceva ce am observat atunci cand o pornesc pe timpul temperaturilor scazute:dupa ce porneste o perioada motorul parca da niste rateuri lainterval de cateva secunde.Deci daca aveti sugestii in legartura cu pornirea greoaie le astept cu nerabdare.

Bateria este noua,alternatorul incarca normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Hai ajutatima si pe mine umpic.Am fost la un mecanic si mi-a sugerat ca ar fi electromotorul.Am sa ma duc sa cumpar carbunii si ceva bucse pe acolo sa vedem.Ce spuneti?

Modificat de undertacher2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumpara piese pana nu stii ce ai nevoie

e electromotorul de vina si anume face masa undeva si fura curent in draci de aia si palpaie unul sau mai multe becuri aiurea

se poate sa fie duse periile sau rotorul sa fie intrerupt undeva, bucsele cu joc mare si face masa rotorul cu statorul, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin provita

Salutare!

Am rezolvat problema de la Caddy-ul de mai sus, cu alimentarea bordului. Nu ma gandeam ca nemtii pot avea asa probleme. Era o intrerupere de cablaj pe plusul de la alimentare, o intrupere cere spun eu, nu putea fi decat un defect de fabricatie, pt ca acest traseu nu avea cum sa fie avariat, pt ca nu atingea nimic de el. Asa explica functionarea bordului pe timp rece si nefuntionarea la temp mai mari de 0 grade: contractare si dilatare a materialelor. Functiona ca un bimetal.

Best regards!

:ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu o problema cu pornirea si cu bateria nu stiu ce sa mai zic ca are.

atunci cand a fost frigul a la ma lasat bateria si de acolo au inceput problemele am pus bateria pe redresor si apoi dupa cateva fataieli la contact si chinuiala a pornit masina si tot asa pana zilele astea cand am fost sa masor bateria si consumatori am fost la un nene si mi a masurat el bateria avea 12 si ceva k era km descarkta dar cand mia masurat inkrkrea si consumatorii nu avea nimic inkrcarea este de 14.00 mia spus k electromotorul este bun alternatorul la fel si ca ar fi de la bujii.

Cand am incercat sa o pornesc in dimineatza asta nu a pornit deloc si am km chiinuito am dat contact inchis deschis si tot asa de cateva ori sa inchig bujiile si cand am dat sa o pornesc nimic am dat asa de cateva ori si pana la un moment dat cand se aude decat un zgomot si nu mai invarte nimic ce sa ii mai fac chiar nu stiu si mai ales ca nu am cum sa plec cu ea din parcare:(

P.S. si imi palpaie beculetul de la apa ar putea fi de acolo cauza porniri?....masina mea este un 1.6D simplu

Modificat de grasuxxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomotul ala probabil ca se aude din compartimentul motor, nu? e bobina de la demaror care cupleaza dar electromotorul nu mai are curent sa invarta motorul deloc si daca tii contactul cuplat asha fara sa invarta arzi electromotorul; parerea mea, daca nu ai bujii noi pune altele noi ca te costa cam 60 ron unele bune si schimba si bateria ca daca s-a descarcat in asha hal incat nu mai invarte deloc se poate sa fie dusa si ea; contactul nu-l mai pune de mai multe ori ca se poate sa se arda si bujiile - maxim de doua ori si numai cand e frig tare. succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms am vorbit azi cu un lectrician sa imi masoare bujiile sa vedem daca e de acolo daca e de acolo cumpar bujii si baterie si ce bujii inkndescente sunt 60 roni setul:| ca cele de la beru sunt 40 bucata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu o problema cu pornirea si cu bateria nu stiu ce sa mai zic ca are.

atunci cand a fost frigul a la ma lasat bateria si de acolo au inceput problemele am pus bateria pe redresor si apoi dupa cateva fataieli la contact si chinuiala a pornit masina si tot asa pana zilele astea cand am fost sa masor bateria si consumatori am fost la un nene si mi a masurat el bateria avea 12 si ceva k era km descarkta dar cand mia masurat inkrkrea si consumatorii nu avea nimic inkrcarea este de 14.00 mia spus k electromotorul este bun alternatorul la fel si ca ar fi de la bujii.

Cand am incercat sa o pornesc in dimineatza asta nu a pornit deloc si am km chiinuito am dat contact inchis deschis si tot asa de cateva ori sa inchig bujiile si cand am dat sa o pornesc nimic am dat asa de cateva ori si pana la un moment dat cand se aude decat un zgomot si nu mai invarte nimic ce sa ii mai fac chiar nu stiu si mai ales ca nu am cum sa plec cu ea din parcare:(

P.S. si imi palpaie beculetul de la apa ar putea fi de acolo cauza porniri?....masina mea este un 1.6D simplu

Incearca sa scrii romaneste , daca poti ... m-am chinuit tare sa citesc ce-ai scris si m-am enervat atit de tare ca m-am hotarit sa nu-ti dau nici-un sfat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujii Meyle tre sa cautzi, facute in germanika; daca nu gasesti vino in Bv si itzi dau eu la banii astia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la volskparts si mi au recomandat bujii Beru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am rezolvat baieti problema aveam 2 bujii arse si am achizitionat unele de 25 ron bucata made in itali

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001
Dupa ce am rezolvat problema cu masa dintre borna "- " si caroserie o alta problema devine deja enervanta.Odata cu REvenirea temperaturilor scazute dupa ce las masina peste noapte dimineata cand dau cheie pentru cateva secunde electromotorul invarte(in reluare) ca si cum bateria ar fi moarta.Incet incet invarte din ce in ce mai repede pana cand porneste.Dupa prima pornire ,in restul zilei porneste la sfert,indiferent de cate ori o opresc si o pornesc.Am observat ca in timp ce electromotorul dabia invarte palpaie becul de la alarma ,ceva anormal zic eu ptr ca pana acum nu facea asa.inca ceva ce am observat atunci cand o pornesc pe timpul temperaturilor scazute:dupa ce porneste o perioada motorul parca da niste rateuri lainterval de cateva secunde.Deci daca aveti sugestii in legartura cu pornirea greoaie le astept cu nerabdare.

Bateria este noua,alternatorul incarca normal.

Astazi am achizitionat un releu de bujii nou nout pret 78 lei.Maine dimineata asteptam sa vedem daca el era problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Din pacate nu este releul problema .Chiar nu a mai patit nimeni ,nici o idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demonteaza electromotorul si verifica-l, de asemenea inlocuieste bucsa in care se fizeaza axul electromotorului in cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
undertacher2001
Dupa ce am rezolvat problema cu masa dintre borna "- " si caroserie o alta problema devine deja enervanta.Odata cu REvenirea temperaturilor scazute dupa ce las masina peste noapte dimineata cand dau cheie pentru cateva secunde electromotorul invarte(in reluare) ca si cum bateria ar fi moarta.Incet incet invarte din ce in ce mai repede pana cand porneste.Dupa prima pornire ,in restul zilei porneste la sfert,indiferent de cate ori o opresc si o pornesc.Am observat ca in timp ce electromotorul dabia invarte palpaie becul de la alarma ,ceva anormal zic eu ptr ca pana acum nu facea asa.inca ceva ce am observat atunci cand o pornesc pe timpul temperaturilor scazute:dupa ce porneste o perioada motorul parca da niste rateuri lainterval de cateva secunde.Deci daca aveti sugestii in legartura cu pornirea greoaie le astept cu nerabdare.

Bateria este noua,alternatorul incarca normal.

Intru-cat problema persista,ieri am dat electromotorul jos si am schimbat coroana la el ptr ca era crapata si cateva bucse,in rest functioneaza brici.As vrea sa va intreb in legatura cu problema credeti ca as putea avea vreo bujie in scurt ,ce inseamna asta si cum se manifesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare! nu mai deschid topic nou pt ca asta are un titlu bun... am o problema cu luminile la un golf 1.6 gtd . Problema este ca am un fir care se incalzeste cand tin luminile aprinse indiferent daca e faza scurta sau lunga , cand e faza lunga se incinge mai repede ... care ar putea fi cauza ... oare masina sa nu fi fost facuta pentru becuri de 55 W ? sau or fi becurile de vina ... consuma prea mult ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Daca ai becuri de 55W este bine sa nu le ai mai mari adica de 90W ptr ca atunci consumul este prea mare ptr instalatia electrica si asa imbatranita.Despre faptul ca iti incinge cablurile,verificale si tu sa nu fie ciupite sau sa ai vreun contact imperfect ,slab sau sa nu fi fost schimbate dar cu unele de un diametru mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti! am si eu o mica problema si o intrebare ... masina mea porneste greu cand este cald tare motorul, adik pe la 80 de grade, si apoi cateva zeci de secunde merge asha ca innecat motorul deshi benzina pare sa vina ok si cat si cum trebuie; dupa ce am verificat si reverificat si reglat partea de carburatie mi-a spus un prieten ca se poate sa fie din cauza bobinei de inductie care se incalzeste, nu mai da curent cum trebuie si asha mai departe; cum eu nu ma pricep atat de bine la partile electrice va intreb pe cei care stiti cum pot fi sigur ca asta e problema si ce pot face inainte de a cumpara alta bobina; pot de exemplu folosi una de la alta masina asha de imprumut ca sa ma edific? personal am una buna ramasa de la batrana dacie dar in capul meu nu prea cred ca se "pupa" cu asta de jetta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Personal eu nu cred sa fie de la bobina ci mai degraba de la contactele bobinei,insa ar mai fii cateva lucruri la care sa te uiti dar spunene mai in detaliu cum adica porneste greu(invarte mult,greu.........)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

electromotorul invarte foarte bine si la turatia cu care invarte si la rece, poate chiar un pic mai repede, doar ca trebuie sa invarta cam 4 - 5 secunde ca sa porneasca, nici asta nu m-ar deranja, dar cand porneste motorul are ralantiul pe la 500 de ture sau chiar mai jos si ii trebuie cam 10 - 15 secunde sa isi revina, in functie de cat de cald este motorul - cu cat este mai cald motorul invarte electromotorul mai mult si cand porneste isi revine in ralanti mai greu (motor cald = acul de temp la jumate, in dreptul ledului de apa, unde sta si de obicei, doar in oras si daca sta masina pe loc cu motorul pornit atunci trece peste si daca e nevoie porneste si ventilatorul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am facut urmatoarele operatiuni verificat din nou carburatie dar totusi nu curge benzina dupa ce opresc motorul ci doar e asha un pic umed prin zona clapetei si a pulverizatorului; scos, verificat si curatat bujii, verificat fise bujii, verificat fisa centrala, curatat contacte bobina de inductie inclusiv cel al fisei centrale; la bobina am 4 fire: doua negre, unul rosu si unul verde cele din urma fiind prinse intr-un fel de contact comun de plastic; aici am o indoiala - am citit pe alt forum ca cel rosu se leaga la plus si cel negru la minus pe cand la bobina mea sunt legate taman invers adica cele doua negre sunt legate la plusul bobinei si cel rosu si verde la minus .... si stau si ma gandesc ... oare o fi bine? am uitat sa scriu mai devreme dar masina porneste binisor la rece si in mers nu intrerupe nu face absolut nici o problema, ci trage chiar bine si consumul iese undeva la 7,5 - 8 mixt, ulei daca ia undeva la vreo 300 - 400 de grame la 5000 de km .... doar atat e baiul ca la cald face ce am descris mai sus ... stie cineva ce sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut!am un golf 4 2.3 V5.dupa ce am facut cateva liniute s-a aprins becul de la baterie si nu s-o mai stins deloc de atunci.stie cineva de ce? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!