Jump to content

Un vis devine realitate!


roby200487

Postare recomandată

Jantele. Exclusiv lor era destinat ultimul meu post, ca raspuns la intrebarea ta (subinteleasa) daca ne plac. Si modelul si marimea parca le-as vedea mai degraba pe ceva limuzina diesel decat pe o masina (zic eu) sportiva, cum e a ta. Adica, mie masina mi se pare agresiva ca look (si da, in realitate arata mult mai bine ca in poze), insa jantele astea parca o potolesc nejustificat, parca ar vrea sa-i dea un aer de "lux", cand nu e cazul. Cum zici si tu, ceva cu buza cred ar arata mult, mult mai bine.

Modificat de jmf
Link către comentariu
  • Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • roby200487

    59

  • Bogdan_wrc

    13

  • jmf

    8

  • millo

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mie imi plac cum arata jantele in poze. Sunt curios cum arata live!

Aaaaa... sper ca nu mergi prin Cluj cu jantele de 19!!! Mie imi este mila sa merg cu cele de 17... cu 19 nu cred ca as rezista!

Link către comentariu
In general presiunea atmosferica este de 950-1020 mbar, asta vine cam 1bar (absolut), daca turbina ta va face 0,8 bar (absolut) inseamna ca este prima turbina din lume care in loc sa bage aer,il va scoate. si judecand dupa CU CAT MAI MARE CU CAT MAI BINE, puteai pune una de asta

In foto nu e o turbina ci o pompa cu, conducta de refulare :icon_rambo:

Modificat de Slick
Link către comentariu

Foarte frumoase noile jante si personal pot sa spun ca arata mult mai bine decat alea cu buza care pareau invechite ca model, dar as vrea sa vad poze cu ele aici in topic si eventual o poza din lateral. Si eu stau si ma tot gandesc cum reusesc sa mearga unii cu 19 ca mi-e mi-e frica sa urc pe masina 17 cand descoper pe zi ce trece noi gropi.

Bafta cu proiectul, nu tine cont de criticile invidiosilor si da-i bataie tot inainte si talpa. Apropo cu omologarea noului motor ce ai mai rezolvat si cat te costa?

Link către comentariu
nu tine cont de criticile invidiosilor

daca ti se pare ca cei care au criticat...sunt invidiosi....inseamna ca ai inteles mult prea gresit totul.

Link către comentariu

Hai ca nu e invidie!!! Oricine is permite asa jante nu is o avere.

Nu e foarte grav cu 19, eu sincer nici nu am visat vreodata ca o sa pun pe skoda 19, inainte sa le iau ma gandeam, ca sa pun 18 sau sa raman tot pe 17.. dar uite, asa leam gasit, mi-au placut, am facut 800 km dupa ele, sa nu iau vreao tzeapa, si le-am cumparat!!

Gumele is de 235/35/19 ... sunt obisnuit, doarece si si pe cele pe 17, aveam 245/35/17. presiune in roti acuma in astea am 2.6 ... in cele pe 17 aveam 2.7.

Sincer se simte la plecare de pe loc, dar e mult prea mica diferenta... insa diferenta mare e la franera... acolo e o diferenta enorma, trebuie sa apas mai tare pedala, simt asa ca se opreste mai greu daca nu apas destul... dar se opreste.

Ieri am umblat sa vad ce pot face in privinta franelor pe spate si binenteles si pe fata... am gasit cateva modalitati dar deocamdata stau sa vad ce alte posibilitati o sa mai fie... idei aveti careva???

IN legatura cu omologarea... nu is lucruri de postat pe forumuri!!!

O sa fac si poze noi, dar nu azi pentru ca sunt la lucru, si masina nu e tocmai curata... pe miane vin cu poze :(

Modificat de roby200487
Link către comentariu

Daca vrei sa treci la sistemul de franare de vRS:

- daca ai avut inainte frane de 288 pe fata poti sa treci la 312 doar cu:

Left brake caliper housing 1U0 615 123 -- 1,378.23 RON COMANDA

Right brake caliper housing 1U0 615 124 -- 796.17 RON COMANDA

Brake carrier with pad retaining pin 1U0 615 125 - Pair -- 443.05 RON COMANDA

Brake hose 1J0 611 701 G - Pair -- 101.14

- daca ai avut 280 sau mai mici, iti mai trebuie si astea:

Wheel bearing housing left 6Q0 407 255 S -- 685.59

Wheel bearing housing right 6Q0 407 256 S -- 680.29

Wheel hub with bearing 72mm 6Q0 407 621 AJ

Link către comentariu

asta e o varianta, sau cumpar din dezmembrari, frane de leon de 180 cai acela are frane MARI :(

asta cautam, dar nu am gasit prin cluj, dar gasesc prin zona, sunt convins :blah:

Link către comentariu

Leon-ul de 180, daca nu ma insel(si nu cred ca ma insel :D ), are aceleasi frane ca Octavia 1 vRS, Golf 4 GTI etc. Adica 312, fix ce am pus eu mai sus :)

O varianta buna, chiar foarte buna, daca gasesti, ar fi Brembo-urile de pe Leon Cupra R 1M...

Link către comentariu

ambitios proiect...pasiunea chiar nu cunoaste limite..bravo

L.E. : cum ai facut plafonul negru?

Modificat de scumfreak
Link către comentariu

te inseli, leonul de 180 de cai are frane mai mari decat restul, si pe spate, si pe fata.. incat pe spate nu intra janta pe 15", are un prieten ;)

am demontat plafonul si lam vopsit, sm scos tot afara.. au intrat 4 tuburi ca sa fie uniform :P 4 numa in plafon :D

Link către comentariu

leonul de 180 are poate pe 312....doar cupra are brembo pe 323, si intra minim 16 la cele de 312. dif e la puntea spate, unde cele 4x4 au mai mari.

daca rvei frane cu etrieri, cauta userul chris, are un leon TDI 150 4x4, si stiu ca ar vrea sa dea franele, ca ar face upgrade...

Link către comentariu
leonul de 180 are poate pe 312....doar cupra R are brembo pe 323, si intra minim 16 la cele de 312. dif e la puntea spate, unde cele 4x4 au mai mari.

daca rvei frane cu etrieri, cauta userul chris, are un leon TDI 150 4x4, si stiu ca ar vrea sa dea franele, ca ar face upgrade...

Cupra are frane normale... Cupra R are Brembo-uri(si pe Cupra R nu intra 17 de etrierii Brembo... nu mai spun de 16...)

Modificat de RaveMsTr
Link către comentariu
am demontat plafonul si lam vopsit, sm scos tot afara.. au intrat 4 tuburi ca sa fie uniform :rolleyes: 4 numa in plafon :vaidecapulmeu:

si s-a intarit sau, este neplacut la atingere? de mult vreau sa fac asa ceva dar nu stiam ce si cum...vopsea textila, normala,?

Link către comentariu
si s-a intarit sau, este neplacut la atingere? de mult vreau sa fac asa ceva dar nu stiam ce si cum...vopsea textila, normala,?

spray negru mat, ce am gasit, da 4 tuburi doar in plafon, sa nu se vada urat.

nu e neplacut la atingere, nu mai miroase, sa uscat fain, e chiar foarte ok, am vopsit si parasolarele si am lasa oglinzile albe, si manerele, si suporti de la parasolare, arata bestial :vaidecapulmeu: in total vreo 6 tuburi, daca ma gandesc mai bine de 4 au intrat in plafon, ca apoi am mai tot dat... si nu te innegresti pe mana daca pui maina sau daca freci, nu se ia :vaidecapulmeu:

Link către comentariu

work in progress... pe sapt ce vine iese bolidul de le estetica :)

Link către comentariu

Il asteptam cu drag la urmatoarea intalnire. Spor! :vaidecapulmeu:

Link către comentariu

de abea peste 2 apt voi fi prezent pentru ca doar joi viitoare va fi gata masina :blink:

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina.....Felicitari ... e un proiect chiar reusit!!! sa o stapanesti sanatos

Link către comentariu

mersi mersi... hai ca mai pun niste poze cu masina, pana iese de la estetica .. :( .... inca is cateva chesti la care is nehotarat in legatura cu capota... dar ma descurc :D

02032009007.th.jpg

02032009005.th.jpg

02032009.th.jpg

Link către comentariu

arata bine,dar ti-am mai zis cred,o strica farurile ,stopurile(nu am vazut nimic frumos after-market pt O1) si numarul ala..mai bine il puneai in geam,pe interior..

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!