Jump to content

Un vis devine realitate!


roby200487

Postare recomandată

Au iesit foarte frumos jantele, ce parere ai daca le-ai vopsi partea de la interior neagra si lasi buza polishata? Cred ca ar da mult mai bine :offtopic:

Link către comentariu
  • Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • roby200487

    59

  • Bogdan_wrc

    13

  • jmf

    8

  • millo

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

sincer inca nu stiu ce sa fac... as vrea sa le vand, ca le am de multa vreme, si asa mam saturat de ele, as vrea alt model, sa nu fie asa late, sa pot lasa spatele mai jos, sau sa aiba eteul de 35, astea au de 30... sa vedem daca gasesc ceva client serios

Modificat de roby200487
Link către comentariu
turbina va incarca de la 3000-3500 rpm, si o sa fie la boost maxim pe la 5000 rpm maxim+ ca nu o sa trebuiasca sa se incarce blana, adica 3 bari, cat duce ea (doamne feri), ci 0,8.. la presiunea asta o sa ajunga ft repede, si o sa fie de ajuns ca sa imi duca masina pana in 320 de cai aprox.. volumul de aer e foarte mare, si imi va ajunge presiunea de 0.8 bari, nu o sa ma nevoie de 3 bari deocamdata.. :D, si va ramane tot 1.8 .. cand schimb pistoanele tot aceeasi voi pune, ca dimensiune ma refer :icon_thumright:, o turbina cu cat e mai mare, si cu cat lucreaza la presiune mai mica, cu atit are lagul mai mic si incarca mai repde :icon_cool:, + ca kkk ul are ceva specific

ok man - daca tu stii mai bine - spor la treaba.

discutam cand o sa ai turbina pusa pe masina ;)

Link către comentariu

acuma mam uitat dar mis mici, au intrarile mici, si la banii aia imi cumpar ceeace imi trebuie din state :D

Link către comentariu

Oricum nu ti le-as fi vandut la banii aia :D , dar sper sa gasesti ce-ti trebuie, eu nu am gasit ceva sa se potriveasca mai bine, fara sa modific nimic la aspect.

Link către comentariu

millo, ce polo 1.4 ai :))

roby, man, trust millo!! cand zici 1.8T si >300 de cai, he's the man!

de aia te-am intrebat si eu...nu e cam mare turbina? de la inceput...

pune un IHI sau un gt28RS si vei fi multumit mai mult. nu doar puterea maxima conteaza, ci cat si cum ajunge la ea si CAT O TINE! degeaba ai 400 de cai pt 1 secunda, mai bine ai 300 intre 2000 si 7000 rpm!

Link către comentariu

tu sper ca nu uiti ca si 1.8...e totusi un motor destul de mic...si poate vrei sa o faci masina de zi cu zi...

Link către comentariu

asa vorbiti de parca ati fi facut zilnic asa modificari... daca nu ati facut macar nu vorbiti...

Link către comentariu

man, no offence, dar nu ne cunosti, nu stii cine ce modificari a facut...

ai incredere, unii care ti-au postat aici au 1.8T si peste 300 de cai...sau chiar peste 350... doar ca nu prea vor sa se stie...

nu ne-o lua in nume de rau...doar vrem sa ne spunem parerea si nu sa-ti taiem din entuziasm, ci doar sa iti atragem atentia asupra altor aspecte. mai mult sau mai putin reale...

Link către comentariu

pai sa posteze daca vor aia care or facut.. nu care doar tot vb .. stai linitit ca nu imi tai cheful ;).. dar stiu ce fac, credema, ca nu am cumparat turbina aia de fraer :) .. ci am stat si mam gandit foarte mult, si multe pareri am cerut, si multi au fost de parere cu mine.. dar voi nu vreti sa intelegeti.... daca iau un gt 28 rs, lucra la presiune mare, ca sa imi ducamotorul in 300 cp+ si e solicitata turbina... nu poate mult, e mica..., iar lagul apare cand lucri la presiune mai mare, pentru ca trebuie sa se incarce..... a mea va lucra la 0.8, si va ajunge ft repede la presiunea asta....intelegeti lucurl asta la 0.8 bari... + ca nu o sa fie solicitat turbina de loc, nu o sa dea kix dupa 3-4000 de km :).... la 0,8 va fi o placere pt turbina.. intzelegeti ce vreau sa spun... mno in fine.. sa incheiem subiectul asta scrietimi pe msg daca vreti roby200487@yahoo.com.. cand voi face masina, atunci veti vedea... si va voi tzine la curent, va promit :) ... dar o sa dureze, pana imi adun piesele.. ca imi trebuie foarte multi bani, pt ca nu vreau sa fac un lucru de kkt .... parinti mei nu is miliardari ci is oameni simpli pot zice... iar ceeace am facut la masina, au fost doar din banii mei, fara nici cel mai mic ajutor... ma numar printre oameni saraci :) ... :) si imi strang bani sa iau cate o piesa ... ca i vb de multi bani 2-3-4000 euro

Link către comentariu

noi intelegem si apreciem munca, nici noi nu suntem milionari... tocmai de aia vrem sa ajutam sa iasa bine proiectul fiecaruia... oricum succes pe viitor!

Link către comentariu

my friend - stii diferenta dintre presiune relativa si cea absoluta? cand spui 3 bari te referi la relativa sau absoluta (aceeasi intrebare si pentru 0,8 bar)?

daca cineva iti pune o intrebare si iti da un sfat - nu ai nimic de pierdut daca citesti si incerci sa intelegi.

din experienta mea (un umil posesor de 1.8t cu 3xx cp) pot sa iti dau semnat acum ca masina o sa mearga mai prost doar daca ii pui turbina aia si mergi cu 0,8 bar (indiferent ca e presiune relativa sau absoluta).

bafta multa cu proiectul si pune mana si citeste cat de mult poti - nu baga in gura tot ce gasesti pe jos !

Link către comentariu

cand o sa pun turbina o sa te anunt sa vezi, indiferent de absolut sau relativ, la 0,8 bari, o sa mearga mult prea tare :P.....

va rog nu mai postati aiurea...

Link către comentariu

Omule felicitari pentru pasiunea ta.. Felicitari pentru masina..

Gandeste si nu forta nota.

Bafta in continuare.

Link către comentariu

sincer nu am citit mare lucru din topicul asta..dar ti-as recomanda sa folosesti o descriere mai ordonata...

Succes in continuare cu proiectul tau...

PS: in general pe acest forum incercam sa ne ajutam intre noi asa ca nu cred ca sunt persoane care iti vor raul...

Modificat de nairolf1982
Link către comentariu
cand o sa pun turbina o sa te anunt sa vezi, indiferent de absolut sau relativ, la 0,8 bari, o sa mearga mult prea tare :).....

va rog nu mai postati aiurea...

In general presiunea atmosferica este de 950-1020 mbar, asta vine cam 1bar (absolut), daca turbina ta va face 0,8 bar (absolut) inseamna ca este prima turbina din lume care in loc sa bage aer,il va scoate. si judecand dupa CU CAT MAI MARE CU CAT MAI BINE, puteai pune una de asta

post-41671-1235319872_thumb.jpg

Link către comentariu

vlad draga nu fi copil, normal ca turbina nu o sa aspire, eu zic de 0,8 bari de la presiunea atmosferica in sus.. oh y good... lasati ca veti vedea.. :huh:

Link către comentariu
o turbina cu cat e mai mare, si cu cat lucreaza la presiune mai mica, cu atit are lagul mai mic si incarca mai repde

Roby mult succes cu proiectul tau, insa gresesti destul de mult cu astfel de afirmatii. Parerea mea e ca ar trebui sa aprofundezi un pic problema, inainte de a actiona. Sau macar asculta-i pe baieti, ca nu iti vor raul.

Link către comentariu

Un proiect ambitios,iti urez bafta in finalizarea lui si imi permit sa iti dau un sfat..odata ce ti-ai facut un topic accepti si laude dar si niste replici mai putin placute (fondate sau nu).Sfaturile colegilor ce au postat mai sus din punctul meu de vedere ar trebuii ascultate..nimeni nu s-a nascut invatat si nu a zis nimeni sa renunti la turbina pe care o vrei tu , dar ar fi bine sa mai analizezi inca odata problema d.p.d.v matematic(mai ales cand aceel sfaturi vin de la cineva care poate a fost in situata ta sau cunosc foarte bine motoarele 1.8T <ex.Millo,Bogdan_wrc,etc). Sorry de :)

Link către comentariu

Mie nu-mi place cum arata, degaja un fin aer cocalaresc. Nu ma intelege gresit, masina e beton, am mai vazut-o prin oras (sunetul = :icon_cry:), dar parca ii statea mai bine cu jantele vechi.

Link către comentariu

Gusturile nu se discuta oricum... poate ceva cu buza ar da mai bine ... cele vechi... da erau faine, dar de un an si ceva m-am saturat de ele. Eram curios cum e cu 19.

Apropo, la ce te referi ca are chicios masina??? Chiar nu imi dau seama!!!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!