Jump to content

Un vis devine realitate!


roby200487

Postare recomandată

ce mai mare problema a mea, e momentan, omologatul, deoarce depaseste cu 40% putereamotorului vechi, daca stie cineva ceva, si ma poate ajuta, rog mult sa ma contacteze pe msg roby200487 sau telefonic 0740 190820

Link către comentariu
  • Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • roby200487

    59

  • Bogdan_wrc

    13

  • jmf

    8

  • millo

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Roby, felicitari pentru masina si pentru ambitie.

Daca te-ar interesa,mai am 2 intercoolere (FMIC) la fel cu cel pe care il am eu montat ulterior pe masina.

Link către comentariu

pret + poza ..

ramane valabila faza cu omologatul motorului!!!, cei de la bucuresti miau cerut 70 mil omologare artificiala :blah: :blink: :blink: :))))

Link către comentariu

daca vrei intercoolere, ti le pot da si eu pe ale mele alea 2, desi sunt mai mici. la pret cred ca ne putem intelege...

Link către comentariu
(la fel pe cine recomanzi sa faca o harta pt o hondata, pentru un CTR, si sa dea si garantie binenteles, ca nu se strica ceva ...??!??!)

:icon_thumright: acum am vazut asta..vorbeste cu achim, de pe hondafan.

PS: ai PM

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

bogdan credca iti bati joc d emine cu intercoolerele acela.... :icon_thumright: dupa cunostintele tale, sincer alea 2 la un loc, ar ajunge pt turbina care o sa o pun?? :frigbaitata:, imi trebuie unul mare acolo, cat incape ... lag sigur nu o sa am :icon_cool:

Modificat de roby200487
Link către comentariu

a si am uitat.. miam dat jos jantele, si gumele de pe ele, ca sa le fac dinnou oglinda buza, si sa vopsesc spitele ... revin cu poze din timpul lucrului :icon_thumright:

Link către comentariu

cateva poze cu interiorul in alta culoare, cateva elemente, scaunele noi + noua evacuare de 85 de inox :angry:

(scuze pentru calitatea pozelor au fost facute cu telefonul :))

16022009006nm5.th.jpg

16022009003xw5.th.jpg

16022009007wq4.th.jpg

16022009008ir0.th.jpg

Link către comentariu

de ce vrei neaparat sa-ti faci softul pe dyno? pe dyno nu ai conditiile de pe strada, plus ca nu o sa gasesti 2 dynouri sa-ti arate aceleasi caracteristici la aceeasi masina. eu iti recomand REVO, crede-ma ca nu o sa-ti para rau, iti poate face softul pentru modificarile tale, si reglajele dupa aceea in mers, pe strada, acolo unde trebuie sa mearga bine masina, nu pe dyno :offtopic: in plus poti sa-ti iei jucaria aia de la revo cu care poti schimba intre mai multe variante de softuri, pentru a nu rula tot timpul cu softul cel mai agresiv. bafta cu proiectul tau!

Link către comentariu

foarte tare topicul. felicitari pentru transplant si atentie mare de aici inainte! ce interne pui? faci stroker? daca da - de cati L ?

Link către comentariu

inca nu stiu.. aia mai incolo putin... pana in 300 si ceva de cai mis bune internele astea.. cand vreau sa sar pragul, atunci o sa schimb pistoane si alea alea.... iar in legatura cu chipul.. chiar nu am idee inca, ma tot gandesc ce si cum sa fac.. dar nu stiu.. voi vedea, vreau sa vad cazuri concrete cu softuri, si cu modificari facute, si vreau sa vad ca masina merge si ca nu se fute in 3.000 km...... pana atunci cateva poze cu jantele in lucru, ieri am terminat 2, si azi le fac pe celelalte 2, mia luat 8 ore sa fac 2 :icon_rambo:, in sensul ca numai buza, nu si interiorul, smirghel de 280, apoi 500, apoi 800, apoi 1000, apoi 2000, apoi cu pasla si piatra de polish pt inox :icon_santa: si uite ca asa iese :icon_geek:

18022009004fs5.th.jpg

18022009006rf6.th.jpg

18022009009qd0.th.jpg

Modificat de CristiN
limbaj trivial
Link către comentariu

te rog eu, vorbeste frumos si mai corect.. :icon_rambo:

eu zic ca pana pe la 360 de cai internele sunt ok.

millo knows best...

Link către comentariu

Ce se aude de omologare? se poate face? sau doar ca si artizanal si dus la bucuresti?

iar daca nu e omologata, ce riscuri sunt? :)

Link către comentariu

my friend - nu ti-am zis de stroker pentru ca o sa ... motorul la 300cp. Am zis de stroker pentru ca o sa antrenezi turbina aia exact inainte sa schimbi treptele - o sa fii cel mai rapid 1.8 aspirat din romania

Link către comentariu

in prima faza nu ma duc mai sus de 320 cp, cand o sa urc, automat, schimb si pistoanele si biele, si arbore, ax.. alea alea... bani sa fie, de omologare, am rezolvat in mare parte, doar bani lipsesc si de aici :)) .. nu am inteles la ce te-ai referit cu stroker, si cu 300 cp???

apropo, am terminat si ultimele 2 jante de slefuit :(.... is rupt :P

Modificat de roby200487
Link către comentariu

Impresionant proiect, toata stima.

:( millo: un motor turbo mai poate fi si aspirat? Eu zic ca nu ;) ori, ori una din doua.

Link către comentariu

poate fi si "aspirat" daca turboul e prea mare si va fi antrenat doar la turatii prea mari unde deja trebuie sa schimbi in viteza superioara.

Link către comentariu

@vlad - nota 10

@h3llboy si roby - nota 4 stati jos :blah_:

O turbina este antrenata de gazele din evacuare. Cu cat turbina este mai mare cu atat ai nevoie de mai multe gaze pe evacuare ca sa o antrenezi. Volumul gazelor din evacuare e proportional cu capacitatea motorului. Turbina de care vorbesti tu o sa fie antrenata de un 1.8 exact in momentul in care o sa schimbi treptele - deci o sa fii aspirat.

Vorbeam despre stroker pentru ca facand din 1.8 un 1.9 sau 2.0 etc (problema destul de dificila pentru peretii subtiri ai 1.8-ului intre pistoane) o sa ai mai multe gaze pe evacuare si deci o sa poti misca turbina astfel incat sa treci de la aspirat la turbo.

bafta multa la proiect si spor la studiu!

Link către comentariu

Cu scuzele de rigoare pentru offtopic, stiu ca nu se permit discutii tehnice in aria masina mea, totusi am sa explic sa nu se inteleaga gresit.

millo - intentia mea nu era de a te contrazice, ci de a-mi verifica ceva ce am auzit la randul meu de la cineva (nu sunt inginer de meserie). se pare ca nu a fost tocmai corect :blink: ca sa-l citez pe cel cu care am discutat: " un motor aspirat este acel motor care trage aer prin miscarea pistonului, care atunci cand coboara aspira aer. Cand intervine turbina se schimba treaba, nu mai putem vorbi de un motor aspirat autentic, turbina contribuind semnificativ la admisia de aer".

Cunosteam principiul de functionare al turbinei, stiam ca e actionata de gazele arse, dar nu am luat in calcul faptul ca depinde si de volumul gazelor de evacuare, ce o pun in actiune la turatii mai joase sau mai ridicate, in functie de cantitatea lor. Multumesc pentru explicatie si pentru nota, pe care o accept :blink:

Inca o data scuze pentru off-topic si sa auzim de bine!

Link către comentariu

turbina va incarca de la 3000-3500 rpm, si o sa fie la boost maxim pe la 5000 rpm maxim+ ca nu o sa trebuiasca sa se incarce blana, adica 3 bari, cat duce ea (doamne feri), ci 0,8.. la presiunea asta o sa ajunga ft repede, si o sa fie de ajuns ca sa imi duca masina pana in 320 de cai aprox.. volumul de aer e foarte mare, si imi va ajunge presiunea de 0.8 bari, nu o sa ma nevoie de 3 bari deocamdata.. :D, si va ramane tot 1.8 .. cand schimb pistoanele tot aceeasi voi pune, ca dimensiune ma refer :blink:, o turbina cu cat e mai mare, si cu cat lucreaza la presiune mai mica, cu atit are lagul mai mic si incarca mai repde :blink:, + ca kkk ul are ceva specific

Modificat de roby200487
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!