Jump to content

Un vis devine realitate!


roby200487

Postare recomandată

O scurta prezentare.... am primit skodita cadou de ziua mea, la de 19 ani, tata a zis ca nu imi cumpara motor mai mare la inceput ca ma omor, cunoscanduma mult prea bine, stiind, cum conduc (nu se refera ca as conduce rau, ci la faptul ca am piciorul, mult prea mare, mai mare decat permite legea :huh: ).

Asadar am primit skodita ... avea motorizare 1.6 8V SR de 101 cp. Am cumparato de la o femeie din tara, care a cumparato de noua, avea nevoie de bani, si asadar a vanduto, plangand dupa "micuta Betty" (CJ 10 BET). Incet incet micuta betty, a inceput sa se transforme, prima data tin minte am cumparat un cdplayer panasonic, si niste boxe pioneer, in usi si 2 ovale in spate:) asa ca si ncepator... apoi un filtru sport simotta, care incet incet mia inbaxit clapeta de acceleratie si o finala sport Plush ;). si niste folii, binenteles:)

bani de jante nu am avut .. si tot am strans si am strans, apoi miam cumparat niste jante ATS pe 17" de 8,5j cu buza, o sa vedeti in poze mai jos. cu jantele respective, masina arata ca o ... nici nu stiu cum sa zic, era inalta.. dar jantele dadeau bine.. neavand bani de suspensie, am taiat cate 2-3 spire din arc, si asadar am lipito de pamant, bine ca asta nu a fost o rezolvare mutl prea buna, ca dupa un an si cateva luni, telescoapele sau cam inmuiat.

Dupa ceva vreme miam achizitionat un alt cdplayer, o categorie mai inalta, si un subwoofer(daca i pot zice asa) extreme de vreo 40 w reali :D, suna binisor.. cu timpul vroiam mai mult, si boala dupa uzica tot mia tare ma prins, vroiam sa particiip si eu la competitii, + ca imi palcea muzica la nebunie.... dupa ceva vreme mi-am cumparat un DD de 12" si un amplificator magnat, care dadea destul de bine....dar tot nu a fost de ajuns, am vandut DD ul si ampliful la un prieten, si m-am bagat la ceva mai serios, 2 DD uri pe 10" (asta ca sa intru in cea mia mica categorie la db drag), o baterie de 3500 Ah in SC, niste cabluri 0 AVG, un amplif DD mai micut, cu toate astea am depasit pragul de 140 db, dar tot nu era de ajuns, cdplayerul nu avea pe iesirea de la RCA uri doar 1,4 v, asadar mi-am cumaprat un deh 8600 mp, model din 2005, care avea pe masurate 9,4 V pe iesirea de rca, si sa simtit o diferenta enorma :;) schimband si amplificatorul cu ceva mai serios tot un monobloc, am ajuns la pragul de 142,5 db, apoi cu un grounde zero altfel a sunat treaba, am ajuns la 145 db cap coada, cu motorul oprit, dar din pacata GZ ul sa dus repde, avand envoie de bani!!(1000 euro), asadar cu toate acestea am bagat o gramda de bani inmuzica asa pe scurt 400 eur bateria, cabluri cu siguranta si soclu 100 euro, amplif 400 auro monoblocul, care il am si acum,, cdplayerul 500 euro, 200 euro bucata la difuri, 30 euro cutia, care a fost calcualta special pentru, octavia, dupa ceva timp, am confectionat cu un prieten si niste panouri de fibra, cu cate 2 difuzoare hertz dsk, si cate 2 tweetere in stalpi.

Apoi am zis ca ar fi cazul sa mai fac ceva si la motor.. am facut un chiptuning la Aspad (Brixs in cluj), care cu ceva ma ajutat, dar nu prea mult.. totusi cu filtru si evacuare sa simtit ceva..... apoi a venit si o alta suspensie mai sport, Gt cupline (o suspensie eftina si naspa , care vreau sa o schimb cat de curand).

Apoi..... am avut posibilitatea sa cumpar un motor 1.8t nou, cu 500 km la bord, inca nerodat, cu toata elecronica, bord, cutie, palnetare, computer, etriere, fuzete, discuri spate, discuri fata perforate, intrun cuvant .. tot ce aveam nevoie de pe a3 - ul respectiv, acesta fiind rasturnat (dauna totala, cu motorul neatins), asadar m-am pus la treba cu un prieten, in fata la o hala cu un scripete.... si in 3 saptamani ( din care o zi lucram la servici, 2 la masina, si iar o zi la servici si iar 2 la masina....), am reusit sa montam micuta bestie pe masina, totul frumos la locul lui, ca si cum ar fi de acolo ..... cu mari emotii, dupa ce aproape tot a fost montat, inafar de bord, evacuare, interior, si alte lucruri, am facut un test, apoi i-am dat o cheie, si spre ciuda tuturor, care au zis ca maisna asta nu va mai porni veci, vazand cum arata, inafara de panourile de usi, nevand nimic pe ea, ceasurile prinse in 2 bride, fara volan, masina a pornit la prima cheie :P a fost o bucurie mare, si sincer nu nea venit sa credem, ... de aici a inceput restul distractiei ... toata cbalraia trasa prin interior, sa fie totul la lcoul lui, faruri, stopuri, semnalizari, aer, toata a trebuit sa le punem din nou.. geamurile electrice si oglinzile mi le-a facut un electrician, care de pe instalatia veche a luat isntalatia de geamrui, si alegat-o pe instalatia de audi. a mai durat ceva vrema, pana am montat tot interiorul, la loc, asa cum a fost la inceput.....asta a fost prin august - septembrie. acum functioneaz tot, inafara de claxon :D si dezaburire :P. Au mai intervenit si alte lucruri, facand evacuarea de 85 de inox cap coada, (intro noapte pe un elevator), scapa presiune, apoi sa dus o sonda, si maruntaie.... important e ca acum masina merge bine, totul e perfect....

Asadar "Micuta Betty" s-a transformat in Betty cea rea :D

cam asta ar fi descrierea, si acum iata si pozele, de la A la Z

jpegpicturedeletedfile8gk9.th.jpg

jpegpicturedeletedfile8mc8.th.jpg

jpegpicturedeletedfile4vi0.th.jpg

jpegpicturedeletedfile4qo9.th.jpg

jpegpicturedeletedfile2nm9.th.jpg

jpegpicturedeletedfile2or0.th.jpg

22012008095jz7.th.jpg

jpegpicturedeletedfile6sv9.th.jpg

jpegpicturedeletedfile6zz8.th.jpg

jpegpicturedeletedfile6vy8.th.jpg

jpegpicturedeletedfile4bx8.th.jpg

jpegpicturedeletedfile6up7.th.jpg

jpegpicturedeletedfile6xi2.th.jpg

image0001rr7.th.jpg

45249201xy5.th.jpg

35936250ah4.th.jpg

26045656ts9.th.jpg

41569703cv0.th.jpg

36393561vy9.th.jpg

04022009001rx3.th.jpg

01022009002vd3.th.jpg

90174139js4.th.jpg

Modificat de roby200487
Link către comentariu
  • Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • roby200487

    59

  • Bogdan_wrc

    13

  • jmf

    8

  • millo

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

mersi, am uitat ce era mai important, in zilele urmatoare, voi lasa capota peste faruri si grila, si in viitorul cel mai apropiat, dupa ce imi cumpar intercooler, tzevi, serpi, si imi fac un downpipe, si eventula niste injectoare si o pompa de benzina, va urma asta :( :offtopic: :

(momentan caut piese si adun bani :rolleyes:)

20122008533sb9.th.jpg

20122008534it1.th.jpg

20122008537fb6.th.jpg

20122008539tx8.th.jpg

20122008535thumbbj6.th.jpg

e un kkk k26/27 hybrid, duce pana in 3 bari .... si pana in 400 kw ... mnu se pune problema la 3 bari pe mtoroul stock ... dar pe viitor cand vor fi alte interne, atunci voi avea de unde sa i dau boost :D

Modificat de roby200487
Link către comentariu

WoW...sincer am ramas :( felicitari pentru ceea ce ai facut !!!

Apropo dupa ultimele modificari pe care vrei sa le aduci, in cati cai crezi ca te duci?

Multa bafta si spor la treaba, sper sa fie ceva unic!!

Modificat de xdx
Link către comentariu

in prima faza pun doar o pompa de benzina, (eventual si injectoare) serpisorii (normal), evacuarea vine facuta, un intercooler + tzavaraie, un boost controller, blow off, si un soft in ungaria.. turbina i reglata c sa nu bage mai mult de 0.8 bari, cu presiunea asta din soft limitat ajunge peste 300 cp, la ce volum mare de aer baga si ma opresc deocamdata aici, pt ca nu vreau sa sparg motorul, la roata ma refer, cand o sa fie totul ok, si o sa am bani de pistoane, axe, garnitura, supape, arbore, atunci o duc blana :) cat se poate.. asta daca o sa cand o sa am bani, la mine nu curg bani din pacate, fac incet cat pot :), si cat de curand imi iau o suspensie D2 sau un KW :)

la exterior, as vopsi toata masina, ca e cam ... zgariata, si batucita, e batrana saraca din 98, (dar sufletul e tanar), dupa cum am scris si mai sus, acum o sa fac si capota si plafonul negre, si las capota peste faruri si grila (haionul e negru deja) :D

Link către comentariu

voi fi acolo, revin curand, cu poze, cu fost evacuare de 85 inox cap coada.... :D :D :D

Link către comentariu

frumoasa masina.modificarile nu mai zic...jos palaria,bravo tie,sa o stapanesti sanatos!Imi permit sa iti sugerez ceva..cred ca ar arata mult mai bine daca i-ai cumpara niste faruri noi,originale cu xenon si proiectoare(cel cu geam clar,fara striatii) chiar daca farurile tale sunt in stare buna dau aspect de vechi..adica asa mi se pare mie :D am vazut ca ai o tentativa de angel-eyes care din punctul meu de vedere nu isi gaseste locul pe o Skoda,cred ca nu vei regreta daca faci schimbarea asta.Numai bine si spor la modificari!

Link către comentariu

angel eyesul, e istrie, acuma am faruri normale, cu interiorul, vopsit, (nu chiar tot interiorul, ci exteriorul interiorului :D, cu timpul sa fie si faruri clare, dar deocamdata urmeaza sa las capota peste grila si faruri de genu.. credca luni o bag la lucru.. inca nu stiu sigur.. intre timp, peste noapte sosesc finantarile pentru restul , ce fa fi montat pe masina, intercooler, tzevi, boostcontroler, alea alea... o gramada de furtunele si surubele :D

http://obrazky.4ever.sk/obrazky/najhorsie/...-tuning-4876620

http://www.dooffy.com/0_pictures/2_dooffy_...raphic_1024.jpg

http://www.dooffy.com/0_pictures/2_dooffy_...0kopie_1024.jpg

mai degraba va fi cam asa ca si a 3 a poza capota... :D

Modificat de roby200487
Link către comentariu

hm...si totusi..nu e cam mare turbina? la ce turatie va incarca?

softul , ti-am zis se poate face ff bine si in RO, fie la CJ, fie la oradea, buc..etc.

felicitari pentru munca, si ia-o usor...ai nevoie si de frane, si de cauciucuri bune, admisie mare, etc

oricum, usor usor..esti pe drumul cel bun.

mai era prin Cta o octavia 1 RS pentru dezmembrat..daca te intereseaza... cauta pe 4t linkul.

PS: te rog mult incearca sa scrii corect, ca sa putem intelege mai usor.

Link către comentariu

roby200487, desi te-a rugat deja Bogdan wrc, te rog si eu sa incerci sa scrii corect. E destul de greu sa urmarim fraze de 3-4 randuri fara semne de punctuatie. Multumesc anticipat.

Link către comentariu

S-o stapanesti sanatos!

La cat ai investit in ea (bani, timp) se vede ca esti pasionat cu adevarat.

Felicitari :D

Link către comentariu

Salut!

Frumoase modificari , sper sa ajungi unde vrei cu ea ...

Un singur lucru nu imi place : volanul... nu are nici o treaba cu masina!

Link către comentariu

asa.. turbina, duce pana in 3 bari :icon_thumright: :blah: :P, pai pe la 3000-3500 de ture o sa incarce, e mai mare dacat un t3/t4, dar e mai altfel, t3/t4 incarca pe la 4000-4500 la moatarele astea, aprox + ca are si admisie dubla kkk ul meu :D

iar cu volanul se manevreaza ft usor, si bine masina :D ... azi am curatat noile scaune :D

Modificat de roby200487
Link către comentariu

iar in legatura cu franele, daca te uiti, printre primele poze, vei vedea franele de a3, cu discuri perforate pe fata, si binenteles discuri si pe spate :D, cu tot cu fuzete si etriere :D, cauciucuri pe vara am bridgestone potenza (flatrun -uri) 245/35/17, spate pierele p9000 .....

si in legatura cu softul, degeaba incerci sa ma convingi pentru canu ai sa reusesti, nu exista sa imi faca nu soft bun pt turina ce o am ,si la ce vreau sa pun pe masina, fara dyno .... nu am incredere.. si oricine, orice ar zice, si daca nu mi-ar lua nici un leu, tot undeva in afara mas duce :D

pui niste poze cu cateva volane, care ai zice ca ar merge pe octavia ...oricum nu sunt de acord cu tine, pt ca multa lume zice ca e chiar ok volanul, si oricum nu e ceva fake, ci e Momo italy, gold, un exemplar rar :D ... oricum gusturile nu se discuta :).... dar is curios, de ce ai puncta tu:D

Modificat de roby200487
Link către comentariu

De admirat proiectul, nu stiu cati s-ar baga la asa ceva, totusi... la cati bani si cata munca au intrat in masina aia, mai bine luai alta cu 200-250CP, parerea mea, nu dati cu parul.

Link către comentariu

mersi, mersi .... nu e aceeasi satisfactie..... daca ma gandesc inapoi...... pffffff....... cand vad poza cu mormanu acela de cabluri din portbagaj (instalatiua de a3), nu stiu daca mas nai apuca inca odata, desi, acu le stiu pe de rost.... cateodat visez noaptea cu mufe :icon_cry:...

despre astavorbeam http://img11.imageshack.us/my.php?image=35936250ah4.jpg

Modificat de roby200487
Link către comentariu

franele cu discuri perforate si discuri normale pe spate, aveam si eu pe Golf de 100 de cai. sunt cam slabe pentru unde vrei tu sa ajungi! crede-ma! eu am discuri de 312 pe fata si tot mi se par mici! cupra de 225 de cai are 323 cu etreri brembo din fabrica!

sper din tot sufeltul sa=ti incarce turbina aia pana in 3500...dar am mari dubii. una cat de cat stock de 1.8T inacrca de la ~3000... un GT30RS cu greutate iti incarca sub 3500....

sunt banii tai, faci softul unde vrei..eu doar ti-am indicat. repet, cel mai bun exemplu e o ibiza 1.8T cu turbina IHI cu soft custom care fuge de rupe...castiga cupe pe la cursele legale,...etc.

sincer, nu am nimic cu nimeni, dar ma indoiesc ca la unele proiecte se pricep mai bine ungurii ca englezii, care au 1.8T enorm de multe.

cauta si tu pe briskoda, seatcupra.net..pe forumurile de acclo..si ai sa vezi firme gen revo, jabba, superchips (btw, astia sunt aia care fac softurile pt GTI CUP UK...) si ai sa vezi...acele firme au dealeri si in RO si fac enorm de multe softuri custom (enorm de multe golfuri V GTI au pus turbine de k04-S3 si au soft facut de revo sau superchips)...si asa pot fi date multe exemple...

Link către comentariu

deocamdata am pus franele astea, ca asa am cumparat motorul, cu tot cu frane si alea alea, oricum is mai mari decat cele de pe skoda.... o sa fie si frane binenteles mai mari

iar in legatura cu chipul..... eu te cred ce zici, dar am vazut si eu cate ceva... si am indoieli, dar inca nu sunt hotarat oricum unde o sa fie chipul pus.... sa vedem, am auzit de superchips, cunosc care si-au pus, dar e cu doua taisuri .... merge si nu prea. aceeasi masina cu 2 unul de la superchips iar celalalt de la o alta firma... si.... celalt castiga :Driver: , masini identice .. stiu ca conteaza si soferul... dar chiar amandoi is foarte buni, si is cunosc masina :lol:. oricum tind neaparat sa fie facut chipul pe dyno, mai ales pt ca nu e o turbina de zi cu zi.. daca as fi pus un t3/t4, sau un gt28 rs, cum is pun toti atunci da.... poate dar asa.. nu is prea convins, sa fac chipul fara dyno. pe cine stiu, in ungaria sia facut chipul pentru urs, dupa ce sia pus turbo .. pe dyno ... si e ceva iesit din comun :D

tu pe cine recomanzi in ro, sa aiba si dyno.... ???, si sa stie in tradevar ce face ...garntie ?!?

(la fel pe cine recomanzi sa faca o harta pt o hondata, pentru un CTR, si sa dea si garantie binenteles, ca nu se strica ceva ...??!??!)

Modificat de roby200487
Link către comentariu

Felicitari pt reusita!

E primul tuning adevarat, de la 1.6 la 1.8 T care la randul lui va fi dopat MULT !

Cum au zis si colegii mai sus, ai mare grija ca o masina care fuge TARE tb sa se si opreasca in timp util !

Mult succes in continuare !

Drive fast & safe !

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!