Jump to content

Date tehnice discuri frina fata T3


misu ploiesteanu
 Share

Postare recomandată

misu ploiesteanu

vreau sa fac o modificare la un vw broasca care are tambure pe fata, m-ar interesa cotele fuzetei mai exact distanta intre planele de montare ale rulmentilor si cotele rulmentilor eu am prinderea pe 5 bolturi la 205 ( la t3 parca este 5 la 130) dar intentionez sa folosesc discuri adaptoare. pun o poza de exemplificare cu un disk de broasca dar pt variantele mult mai noi( si scumpe :rolleyes: ) cu rosu am trecut cotele ce ma intereseaza, daca ati avea un desen ar fi si mai interesant...

evident daca cineva are disponibile si se potrivesc pt ce imi trebuie mie le cumpar.

post-15699-1233736362_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc, Misu.

Sa stii ca jantele de T3 (caramida) sunt 5/112. Daca e Ok pt tine, caut pe undeva datele ce te intereseaza, iar daca nu le gasesc am 2 discuri noi, nemontate, si masor cotele alea. Sa imi dai numai de veste daca iti e ok si cu 5/112.

Daca ai drum prin Bucuresti si vrei sa le vezi ca sa iti faci o idee, esti binevenit la mine. Am si un disc mai vechi pe care ti-l fac cadou daca vrei sa faci ceva probe.

Mult noroc,

Andrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

este ok , ma intereseaza chiar daca este 5/112 pentru ca fac discul de adaptare dupa el . daca imi poti trimite cotele ar fi excelent, iar daca sunt pe aproape cu cotele si se poate sa imi trimiti discul ala, iti ramin indatorat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc Misu!

Am masurat fuzeta si discul si a reiesit ceva de genul acesta; ia te rog in calcul ca s-ar putea ca masuratorile sa nu fie foarte exacte.

1. diametru exterior fuzeta corespunzator la rulmentul cel mic: 22 mm si este un rulment conic unde parte cea mai groasa care vine inspre exterior are undeva pe la 37 mm.

2. diametru exterior fuzeta corespunzator la rulmentul cel mare: 41 mm iar diametrul exterior al rulmentului, 68 mm.

3. aici e partea mai ciudata, ca nu am stiut de unde pana unde sa le masor; masurand partea conica a fuzetei rezulta 45 mm si masurand in interiorul discului sa zicem aceeasi cota, a rezultat 53 mm.

Deci io cred ca te-am lamurit bustean.

Asa ca ar fi mai bine sa facem cumva sa iti trimit discul; o sa iti trimit si rulmentii corespunzatori, cu cat mai multe cote, cu atat mai bine. Ar fi foarte tare sa vii tu incoace, ca am si fuzeta jos (da' pasta nu o dau :) ) si atunci iti faci o idee clara si masori tot ce vrei. Sau stiu si eu, daca totusi vine cineva catre tine iti dau tot da' numa sa imi trimiti fuzeta inapoi. Poate mai vine Toni pe la tine, ma stiu bine cu el, si stiu ca a trcut odata pe la tine acu vreo 2 saptamani... . Vb sa vedem cum facem.

Io cred ca o sa ajung la un moment dat prin Ploiesti, da cred ca abia peste vreo 2 saptamani, si cred ca iti e greu sa astepti atat. Ca doar ma cunosc pe mine cum sunt... .

Aaaa, si inca o chestie, la tipul acesta de transportere exista doua tipuri de fuzete/discuri. Au schimbat modelul prin 1985. Acest model pe care il am eu este cel nou; si nici nu prea am idei care ar fi diferentele intre ele, am doar impresia ca fuzeta e mai groasa si discul are diametrul mai mare, dar s-ar putea sa ma insel.

Gata!

Bafta multa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

mine masor fuzeta mea pentru comparatie. deci sunt doua variante sa inteleg( si ca grosime a fuzete oare?), pe mine ma intereseaza varianta neventilata cu grosimea discului maxim 11mm. nu ma grabesc ca am toata puntea fata facuta zob, mai vorbim si multumesc mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

mersi mult dar clar fuzeta e mult mai mare in diametru decit la mine trebuie sa ma reorientez spre discuri de golf de pe puntea spate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toata placerea.

Misu, daca tot esti la capitolul suruburi, ma bate gandul la o modificare la duba mea, la franele pe spate; din tambure la frane pe disc de punte spate de mercedes, generatia Cobra sau un pic mai noua. acelasi 5/112 si cam aceeasi greutate de masina, tot tractiune spate. Poti sa imi dai si mie ceva sfaturi?

Multumesc anticipat,

Andrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

e un pic mai complicat fiind roti motoare, dar in principiu se poate trebuie sa fie compatibila prinderea discului, din pacate nu stiu sistemul de la cobra nici de la t3.

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!