Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

verifica intai cablajul si conectori sonda.

daca sunt ok, schimba sonda - are probleme pe partea de incalzire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, dar afecteaza cu ceva mersul ei neregulat ? din cate stiu partea de consum e influentata de sonda 1 de sus nu de asta de dupa catalizator sau?  si cam la ce pret se gasesc ? multumesc anticipat

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
valy_petcu2008

Salutare dragi colegii , ma puteți ajuta , mi s-a aprins check engine care pâlpâie in sarcina , s-a aprins și ESP ..Prima data sa apăra erorile mai sus menționate relantiul era instabil ...erorile sunt:

18675 sonda Lambda b1s1

      P2243-006  -tensiune de referință cu circuit intrerupt -intermitent 

17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low 

16688 - Cylinder 4: Misfire Detected

P0304-009 intermitent 

 

As dori dacă se poate un coleg din București sa ma ajute sa rezolv problema plătind nu degeaba , nu doresc sa duc mașina la service-URI și sa ia prin eliminare ..sa ajung sa schimb mașina pentru o fisa , o bujie , sau un injector blocat .

Multumesc frumos , aștept cu interes răspunsurile și rezolvarea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Andrei Vrote

La mine problema ar fi ca nu se aprinde "check engine" când îi pun contactul si nici motorul nu pornește...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica siguranțele... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare

De cateva zile ma confrunt cu o problema pe care nu o inteleg. Am avut o eroare pe sonda 1 cea de la motor legata de heater..practic cand motorul era rece heateru l din sonda nu lucra sa duca sonda la temperatura corespunzatoare. Am schimbat sonda cu una sh(nu a fost cea mai buna idee)care se pare ca functioneaza...dar din cand in cand in bord mi se aprinde check engine ul cu toate ca sunt in mers si gazele din evacuare au temperatura foarte ridicata. Am verificat eroarea si este legata de heateru l din sonda una.Nu inteleg cu poate detecta eraoare la heater cand sonda functioneaza si gazele sunt la temperatura inalta. Acest heater din sonda nu porneste doar cand motorul este rece?Practic eroarea ar trebuii sa mi apara cand motorul este rece.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu o sonda noua sau verifica cablajul, incalzitorul din sonda functioneaza in permanenta sub diferite instante indiferent ca motorul este rece sau cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Circuitul de încălzire este verificat la fiecare pornire... Ca ție îți apare eroarea mai târziu e alta poveste... Așa e și normal... Cumpără dedicată nouă, Bosch... 

Verifica și cablajul, mufa... Dar sunt rare cazurile... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista posibilitatea sa traga mai prost sau sa influenteze mersul motorului/puterea motorului daca am incalzitorul din sonda defect sau este doar efectul placebo pe care mi l produce acest check engine aprins in bord?Mentionez ca in vag com se inregistreaza activitate pe sonda chiar cu acest check engine aprins si eroare pe heater.

Modificat de Teteus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca influenteaza mersul motorului o sonda defecta. Fara incalzitor functional sonda nu citeste corect momentan o ai pe post de dop nimic mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cateva minute am incercat cu o sanda sh...se parea ca la prima vedere sonda sa fie functionala...dupa 30 de minute de fnct a masinii si ajungand apa la peste 80 de grade primesc o eroare de open circuit pe sonda si nu mai lucra decloc. Precizez ca am curatat mufele cu spray pt circuite electrice..siguranta din bord a fost verificata si este ok. Merita sa mai incerc ceva cu acesta sonda sau este pur si simplu batrana si stricata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

La mine la scanare a apărut o problemă la senzorul de oxigen 1. L-am schimbat, deoarece am crezut că influenţează consumul (fals) , am plecat cu maşina şi iarăşi s-a aprins "chek engine" iar la scanare a apărut o problemă la senzorul de oxigen 2. Acum merg cu martorul aprins şi sonda defectă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Azi venind spre casa mi sa aprins martorul Check Engine impreuna cu ABGAS WERKSTATT. Precizez ca am mai intalnit lucrul asta in urma cu o luna si in urma stergerii erorii urmata de curatarea injectoarelor, clapetei de acceleratie, egr , bujii. Precizez ca de vreo 2 luni porneste destul de greu la rece desii bateria este buna, iar consumul a crescut mult de cand imi tot apare ABGAS WERKSTATT, gen de la 6% in afara orasului la 8,5 sau 9%, in oras era vreo 10% iar acum este cam 15% si precizez ca conduc destul de constant. Oare sa fie sonda lambda 1 defecta ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce eroare a dat acum "o luna"?Faci o diagnoza si ai da vezi exact codul de eroare...si la bujii nu prea ai ce sa cureti ca doar nu este drujba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza si posteaza aici erorile...becurile alea se aprind din X motive...

Ca si mesajul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am nevoie de sfatul vostru. Trebuie sa schimb prima sonda lambda, deoarece  la o scanare  cu vcds am primit eroarea legata de partea de incalzire a acesteia- oxigen sensor heating failed 17589 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage 
            P1181 - 35-00 - Open Circuit.

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1 
            P1196 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent         

Am martorul check engine aprins de cateva luni si am ajuns sa ma ocup si de aceasta problema, dupa alte cateva probleme pe care le-am remediat.

Este ok sa cumpar o sonda NGK, Denso, sau trebuie sa ma uit doar dupa Bosch? Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Normal ca si la golf-ul meu 1.6 AZD s-a aprins "check engine".. Imediat dupa ce am bagat o benzina de 95 de la Petrom(la vreo 5 km distanta sa zic)..masina merge in toate mintile ei, porneste bine, se tureaza bine , ralanti-ul e cum trebuie, consumul e la fel ca inainte, deci nu banuiesc neaparat sonda lambda .. s-a mai intalnit cineva cu asa ceva? Citisem ca ar fi vorba de benzina proasta. Inca nu am pus-o pe VagCom. O sa incerc intai cu o benzina de 98 sa ii dau putina talpa pe autostrada undeva. Daca stie cineva o situatie asemanatoare, astept un raspuns! Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei doamne fereste...baga de 99 numai si talpa pana la rosu apoi dupa cateva porniri si opriri ar trebui sa dispara sau mai bine stergi eroare dupa ce termini benzina apoi bagi de 99 ca sa nu stai la pandeala ca iti cam taie pofta de condus.

 Pentru colegul de mai sus cel mai indicat este sa pui originala adica ceea ce ai pe masina.

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 04.01.2009 at 1:27, GeoB a scris:

Salut baieti. Revin cu problema mea.

Am fost la tester si mi-a aparut urmatoarea eroare: (Citesc din poza facuta cu telefonul, nu prea se vede bine)

Fault Found:

6518 - Oxygen (Lambda) Sensor BC 58 - No Activity

P0134 - 35 - 00 - -

Mi-a sters eroarea si s-a si stins martorul automat. Dupa 2 zile s-a aprins iar. Am facut cu ea cam 200 km si tot nu s-a stins. :(

Credeti ca e sonda lambda moarta, sau senzorul. Cineva mi-a mai spus ca e posibil sa fie si din cauza condensului pe la sonda.

A ramas sa ma duc cu masina acum dupa sarbatori la mecanic sa imi dea sonda jos sa ne uitam la ea...

Am inteles ca e vreo 3 milioane una... :(

Am un golf4 BCB ,am schimbat prima sondă lambda(500ron,luată exact că cea originala,japoneza,de pe autokarma)resoftata după aprox 2ani s-au aprins iar martorul check-engine,este din cauza benzinei deși alimentez numai și numai de la Mol,că să se stingă merg cam 5km in treapta a3a turnata la peste 4000te ture,o opresc puțin și se stinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, las mai jos si eu 2 erori:

16712 knock sensor 1 (G61) signal too high

P0238-35-10 intermittent

17811 EGR system regulation divergence

P1403-35-10 intermittent

Masina se comporta in felul urmator, are momente, destul de dese cand pierde puterea, defapt mai bine zis trage doar cand are ea chef(destul de rar...)

Trebuie sa le schimb pe amandoua, se pot repara?

Poate sa fie din cauza astora problema cu trasul?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa spun, mi sa aprins check engine, dar dupa un drum de 40 km, mers si mai frumos si mai in forja s a stins...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am fost cu masina la un tester deoarece aveam check engine aprins in bord.Eu am schimbat sonda lambda de pe toba si am scos eroarea din bord.Cel care mi-a facut testerul mi-a spus ca sonda lucreaza bine.Dar dup 2 zile sa aprins iara martorul.Are cineva vreo idee de ce sa aprins iara martorul?Am un vw golf 4 1.4 16v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!