Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

Scapi de martor remediind problemele aparute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu voiam sa-l dezactivez ,stiu ca de vina e sonda lambda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Mi s-a aprins check engine, am scanat cu vcds si a iesit urmatoarea eroare>

17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst

            P1176 - 35-00 - Control Limit Reached

Credeti ca s-a dus sonda lambda de dupd catalizator? sau mai am si altceva de verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia zice ca ai o problemă... Vezi evacuarea dacă nu e gaurita, catalizator etc... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna, am si eu o problema cu golful meu eate un mk4 1,6 16v azd. Intro dimineata dupa prima pornire(greoaie ca de dimineata cand e frig) am mers cam 100m si a inceput sa imi licare check enginee si motorul a inceput sa mearga ca o drujba parca in 3 si nu mai tragea deloc. Tin sa precizez ca am facut setul motor si nu mai stiu ce sa manfac cu aceasta problema. Oare ce sa fie? Bujiile leam schimbat, egr, clapeta de acceleratie. Motorul tot greu porneste. Va rog un sfat ceva. Multumesc

Modificat de Mk4Claudiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/16/2017 at 8:36 AM, Mk4Claudiu said:

. Motorul tot greu porneste. Va rog un sfat ceva. Multumesc

trebuie schimbat(daca e cazul)filtrul de benzina si verificat pompa (2 bar),aprinderea(bujii,bobine),distributia (sa fie corect montata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a dat eroare pe cilindru 1 si 4, am schimbat bobina 1 cu 2 si pe 3 cu 4 in seara asta si am aceeasi problema, martorul clipoceste si motorul merge ca o drujba maine dimineata o sa merg iar la un tester vag si daca imi da eroare pe cilindru 2 si 3 inseamna ca sunt bobinele. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la diagnoza si tot cilindrul 1 si 4 il da la eroare urmeaza sa verific cablajele. Aveam si diferente la senzorul de temperatura, baiatu a zis ca ar fi bine sa il schimb. Daca rezolv cu problema de pe cilindrii va anunt cum am rezolvat. O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile de pe cilindrul 1 si 4 le-ai verificat? Poti avea missfire si de la acestea, nu doar de la bobine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegi am o intrebare se poate dezactiva check engine? va intreb pentru ca la mine nu se aprinde cand pun contactul . pe tester nu am nici o eroare dar vreau sa imi mearga tot la masina, daca o data am ceva probleme si nu o sa stiu de ele (bine eu stiu ca am probleme ca nu porneste la prima cheie dimineata nu trage  si plus are acceleratie intarziata , pe tester nu da nici o eruare) dupa ce am luat masina am desfacut bordul si aveam banda de izoler lipita deasupra la martor am dat-o jos dar nu se aprinde ce pot sa ii fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa verifici daca merge LED-ul, poate e "ars" sau dezlipit. Daca LED-ul e bun, atunci problema e de la ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar EPC se aprinde cand pui contactul si se stinge dupa ce porneste motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile le-am schimbat in vara. Oare sa se fi dus asa repede? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zici ca ai facut setul motor ar trebui sa fie curate dar  nu strica sa arunci un ochi.

Intai vezi cum se prezinta si apoi treci la fapte...

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Se poate ca unele cesuri de bord sa aiba dezactivat martorul Check engine.

La pornire martorul nu se aprinde .

S-au poate fi led ars ?

a8f2613272c7069a5b.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EPC se aprinde ca nu il vad...?Nu ai cum sa dezactivezi doar metoda clasica astupare ori deslipire de pe placa(desfaci si vezi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se aprinde . Poza este cu titlu informativ .

Un prieten a cumparat un golf acum 2 luni , la un pahar de vorbulita amandoi mi-a prezentat achizitia , iar in timpul vizionarii am observat acest inconvenient . Posibil ca vechiul proprietar sa fi avut ceva eroare si dupa cum a descris colegul sa-l astupe . De ars cam greu am vazut . Daca este ars o sa imprumut ledul de la tempomat ptr ca masina nu este dotata cu acesta optiune .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este masluita - martor acoperit sau led scos.

cumpara-i un led PLCC galben si monteaza-l. Cel de la tempomat este verde.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin , ce zici pot ridica un pic folia ceasurilor sa ma uit un pic la martor sa nu fie astupat ?

Intreb asta ptr a nu mai fi nevoit sa scot acele si implicit sa fac calibrare .

Cu stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sincer am incercat si nu am putut de teama sa nu indoi folia si restul sunt destul de fragile...calibrarea se poate face si manual...ele oricum la punerea contactului isi fac calibrare apoi poti corecta manual diferentele la milimetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, florin_gti said:

Florin , ce zici pot ridica un pic folia ceasurilor sa ma uit un pic la martor sa nu fie astupat ?

Intreb asta ptr a nu mai fi nevoit sa scot acele si implicit sa fac calibrare .

Cu stima !

se poate, dar mai bine scoti folia, sa vezi exact ce e acolo.

Daca e de pus led, trebuie demontat - folia, rama alba de plastic care vine peste placa de baza, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin a avut dreptate , ceasurile erau masluite, locasurile ledurilor de la martorii epc si check engine erau astupati cu mastic negru.Nu va spun ce munca a fost pana am scos nenorocirea din gauri.Nu mai spun ca se lipise rau si de folie.Asa ca atentie cand cumparati masina.

20180215_094624.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa inteleg unii, sa pregateasca o masina de vanzare. In loc sa schimbe piesa, acopera martorul, martorii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,

Am si eu o problema, chek aprins, pe test imi apare senzor o2 eroare

P0141<Trouble Code: O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1, Sensor 2)>

, am inteles ca e vorba de sonda de dupa catalizator.

Intrebarea mea e daca eu am schimbat catalizatorul in iarna cu unul universal  are rost sa inlocuiesc sonda sau mereu ma voi lovi de eroarea asta , pana acum in primavara nu s-a aprins chek in bord...

Daca sterg eroarea dupa 200 , 300 de km se aprinde iar...

 

Multumesc anticipat , astept niste pareri ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!