Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

Daca vrei sa fii ajutat, macar foloseste o interfat licentiata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut. postez si ieu aici. cumnatul meu a luat o Skoda Octavia 1.6 SR. dupa cateva zile s-a aprins in bord Chack Engine. 

la scanare a dat

 

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected

              P0304 - 35-10 - - - Intermittent

17658 - Fuel Level too Low

              P1250 - 35-00 - - - 

 

am inteles ca cea de a doua eroare ar fi de la MAP. am sa-l desfac maine sa il curat.

 

dar prima nu vrea sub nici o forma sa dispara. motorul merge intrerupt, la accelerare are un lag f mare, asta seara cand am pornit-o a dat si 2-3- rateuri in admisie , am schimbat fisa de la cilindru 4 , am schimbat bujiile ( am pus ngk iridium) ,  am scos si bobina si nu este crapata......

 

ma poate ajuta cineva?

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca nu e in regula cilindrul 4

Si nu e in regula senzorul nicel carburant sau conectica acestuia .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ajunge benzina la motor poti avea acelasi simptome. Inainte sa te gandesti la pompa de benzina, stii daca filtrul de benzina a fost schimbat?

Cate grade sunt unde esti? Poate e de l gheata facuta de la condens in rezervor/filtru de benzina? Putin probabil dar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu indruma omul aiurea !

Verifica ce ti-am zis ...ceva e in neregula cu cilindrul 4 (bobin- , fisa, bujie , etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cilindrul 4 it is.

Cilindrul 4 it is.

Cilindrul 4 it is.

Cilindrul 4 it is.

Cilindrul 4 it is.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu indruma omul aiurea !

Verifica ce ti-am zis ...ceva e in neregula cu cilindrul 4 (bobin- , fisa, bujie , etc)

chiar injectorul in sine...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era injectorul in sine cand trecea pe GPL nu trebuia sa dispara problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai GPL pe mașină, mai întâi mergi NUMAI pe benzina, și vezi ce se întâmplă... Măcar 3-4zile, 50-70km...

Dacă tigaia își revine, fără erori, e de la GPL si/sau de la aprindere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. postez si ieu aici. cumnatul meu a luat o Skoda Octavia 1.6 SR. dupa cateva zile s-a aprins in bord Chack Engine.

la scanare a dat

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected

P0304 - 35-10 - - - Intermittent

17658 - Fuel Level too Low

P1250 - 35-00 - - -

am inteles ca cea de a doua eroare ar fi de la MAP. am sa-l desfac maine sa il curat.

dar prima nu vrea sub nici o forma sa dispara. motorul merge intrerupt, la accelerare are un lag f mare, asta seara cand am pornit-o a dat si 2-3- rateuri in admisie , am schimbat fisa de la cilindru 4 , am schimbat bujiile ( am pus ngk iridium) , am scos si bobina si nu este crapata......

ma poate ajuta cineva?

multumesc

si unde scrie ca are si gaz?

In fine,fiind vorba de SR are doar o singura bobina,si probabilitatea ca ea sa,ti faca figurii doar pe un cilindru e mica...fa cum a zis moog,mergi o perioada pe benzina si vezi ce face.daca continua sa facă probleme verifica bujia la cilindru 4.vezi in ce stare e...daca e uda sau afumataa verifica mufa injectorrului,cablajul si nu ar strica si un test de compreesie.daca face doar pe gaz,atunci trebuie sa mergi cu eaa la un service specializat pe montaj si reparatii instalării gpl.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un post mai sus zicea cineva de GPL...

Cu misfire pe un cilindru, se rezolva mutând cite una de pe alt cilindru.

Bujie, fisa, injector...

Test compresie, bobina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moog,are o singura bobina...in primul rând nu se ajunge fisa de la unul la altul,si in al doilea rând,schimbând fisa ii schimbi ordinea de aprindere si...canci pornire...doar sa incerce alta bobina,cu toate ca fiind una singura e greu de crezut ca s-a stricat doar o parte din ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima si prima data cand a inceput sa faca figuri pe tester a  dat misfire pe cilindru 4. Am scos bujiile , curatat si bujia de la 4 am pus-o la 3. Am pornit-o si tot urat mergea. Am pus iar testerul si a dat misfire pe 3.....am zis OK bujia ca s-a mutat eroarea pe alt cilindru. A luat un set de NGK Iridiu si a mers impecabil timp de 4 zile ,  dupa care a reaparut eroare misfire 4. Am scos bujia si era afumata. am schimbat fisa si degeaba. Am desfacut bobina si nu are nici cea mai mica urma de fisura e spate.este impecabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu problema. nu vrea sa se faca bine si pace.

poate sa crape bobina numai pe partea cu pistonul 4? ma poate ajuta cineva cu masuratorile care se fac pt  verifica bobina?

ma gandesc si sa nu fie lipituri reci prin calculator....dar daca a mers atunci 4 zienu cred sa fie lipituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. postez si ieu aici. cumnatul meu a luat o Skoda Octavia 1.6 SR. dupa cateva zile s-a aprins in bord Chack Engine. 

la scanare a dat

 

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected

              P0304 - 35-10 - - - Intermittent

17658 - Fuel Level too Low

              P1250 - 35-00 - - - 

 

am inteles ca cea de a doua eroare ar fi de la MAP. am sa-l desfac maine sa il curat.

 

 

16 SR nu are MAP are MAF(debitmetru). 

 

ultima eroare nu are legatura cu ce spui tu.filtrul de benzina cand a fost schimbat?din cauza presiunii necorespunzatoare in rampa poate apare rateu la cilindrul 4.masina are gpl?

 

 

bobina se defecteaza 1cu 4 si 2 cu 3.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin. am reusit sa ii faca astazi un teste de compresie pe pistonul 4 si am gasit 15,5 bar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am mai facut pe restu. am apelat la cinev care se si grebea si am zis sa facem macar pe cel cu probleme.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

de vreo 2 zile mi s-a aprins martorul "check engine" in bord.dusa masina la mecanic si pe diagnoza ii da eroare la sonda lamba 1 dupa catalizator.

problema este ca am schimbat sonda respectiva prin octombrie si de atunci nu am mai avut probleme cu masina.

fata de prima data cand mi a aparut aceasta eroare(anul trecut),masina s-a comportat normal.nu a dat in bot sa se opreasca,nu are trepidatii,trage la fel ca inainte.

aveti idee care ar fi cauza de imi da eroarea asta?

 ca mentiune benzina bag doar de la rompetrol si omv deci nu cred ca ar fi de vina combustibilul.

multumesc.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, azi mi s-a aprins chek-ul intermitent. am citit in manual ca asta inseamna ardere incompleta. masina da rateuri si nu merge rotund. iar de tras nu trage deloc, abia plec din panta. banuiesc vreo bobina sau bujie. ceva pareri despre cum as putea sa descopar problema? vw golf4 1.6 16v azd, multumesc.

Modificat de florynbadescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Catalin 911 abia ce am scapat de o problema identica pentru masina din semnatura:

cilindrul 4 misfire, in service au schimbat bujiile intre ele, schimbat si bobina (320 ron - aprox) si tot asa.

atunci a fost reverificata si fisa, supriza era fisa si bobina.

Acum masina merge ca inainte :)

 

Modificat de Bogdan20cj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 17.02.2016 at 6:46 AM, florynbadescu said:

salut, azi mi s-a aprins chek-ul intermitent. am citit in manual ca asta inseamna ardere incompleta. masina da rateuri si nu merge rotund. iar de tras nu trage deloc, abia plec din panta. banuiesc vreo bobina sau bujie. ceva pareri despre cum as putea sa descopar problema? vw golf4 1.6 16v azd, multumesc.

salut,

inainte sa puneti intrebari din astea aici,indicat ar fi sa faceti o diagnoza masinii,si pe langa detaliile problemei sa puneti si codul(codurile).si nu vreau sa se inteleaga ceva gresit cand zic asta dar acei martori de pe bord pot semnifica si alte probleme decat cele uzuale...ex:

check engine se poate aprinde si de la un senzor ce nu lucreaza cum trebuie(sonda lambda1 si 2,,si alti senzori ce tin de motor)egr,dar si de la rateuri,sau nefunctionalitati ale injectoarelor...si fiecare lucru din asta are multe alte cauze.

alt exemplu e martorul esp,care se aprinde semnalizand o defectiune a sistemului,dar si o problema la switch-ul de frana....la diesel problema la acel switch e semnalizata de martorul de bujii..si sigur mai sunt si alte exemple.plus ca acea diagnoza te ajuta sa economisesti bani,pentru ca acolo iti spune si pe care cilindru(cilindrii) e problema...una e sa sti ca pe cilindru 3(de exemplu)ai missfire si sti ca acolo trebuie sa investighezi,si una e sa incepi sa cumperi bujii,sau bobine sau mai rau ,injectoare, pentru toate 4 pentru ca acel missfire poate fi cauzat de o bujiie,o bobina,un injector dfect sau cu o conexiune proasta,sau mai urat de un cilindru afectat(pierdere de conpresie)...uzura mare la segmenti sau garniturii la supape proaste...deci cauze sunt multe.asa ca inca o data iti spun,nu mi-o lua in nume de rau,dar o diagnoza pentru inceput te ajuta foarte mult.

multa bafta si sper ca problema ta sa fie una simpla(o bobina sau o bujie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!