Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

Deci sa va spun si problema mea:-detin un golf 4 1.4 16v axp din 2001 si nu mai scap de check engine!!!pe computer imi da eroarea de sonda lamba 1, cea de pe evacuare de langa motor.cealalta am schimbato de vreun an tot originala, si catalizatorul tot atunci!am inlocuit sonda cu una noua originala bosch la vrea 450 ron,dar degeaba.printre altele am mai facut unele reparatii la motor, cum ar fi:schimbat distributie, pompa de apa, am desfacut motorul si am rectificat chiulasa, schimbat garnitura si ghidurile si semeringurile de pe supape,schimbat tacheti care m-am trezit cu ei ca faceau ca dracii pe autostrada prin germania, am schimbat epuratorul de gaze, caci imi baga gazele in masina cand stationam cu motorul pornit, si cel mai interesant este ca, dupa ce sterg eroarea, ea reapare doar dupa ce rulez cu ea 50 km.sunt ff multumit de masina, si nu consuma mult, trage bine, nu consuma ulei, dar nu mai stiu ce sa ma fac cu ea.pleasee heeelpppp!!!!


am uitat sa spun ca am schimbat si bujiile si curatat clapeta de acceleratie si adaptata pe test.........si doar benzina de calitate primeste....


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai simplu, schimb-o si pe asta, de obicei se schimba amândouă nu numai una.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am schimbat-o...sunt noi ambele sonde de la bosch originale....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce eraore ai mosule? Sonda da mai multe "erori" ...poate fi de la ea sau ea le detecteaza ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am schimbat-o...sunt noi ambele sonde de la bosch originale....

Pai din postul tău am inteles ca pe a doua ai schimbat-o. In fine spune-ne atunci exact ce eroare îți da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am schimbat-o...sunt noi ambele sonde de la bosch originale....

 

posteaza eroarea exact asa cum apare pe tester....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Scuzați că postez la secțiunea VW, dar la secțiunea Fabia nu prea sunt postări recente.

Am o Fabia 1.4 16V BBY și de vineri seară am o problemă. Am scos mașina din parcare, am mers cu ea ~1km prin oraș, iar deodată mi s-a aprins martorul Check Engine. Am mai avut experiențe cu aprinderea martorului din cauza gazelor evacuate, o dată după ce-am alimentat cu benzină EVO de la MOL din Onești și o dată cu o bobină arsă. 

Când am ajuns în parcare am oprit motorul, l-am repornit, iar la accelerație bruscă se aude un fâsâit. Menționez că nu am turat-o excesiv. Dupa vreo 4-5 apăsări ale pedalei de accelerație am simțit un miros de benzină(stăteam și cu portiera deschisă). Ultima dată am alimentat de la Rompetrol de la pasajul Octav Băncilă în Iași. Motorul pare că se comportă normal. Încă nu am făcut o diagnoză cu VCDS. Luni urmează să mă duc la mecanic să-i facă o diagnoză. 

Aș vrea să știu cam care ar putea fi problema și cu câți bani să mă pregătesc.

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surprinzător, la sfaturile unui om mai învârstă am făcut o jumătate de plin de la MOL cu benzină de aia scumpă(eram aproape de "roșu" înainte să alimentez) și la pornirea motorului a dispărut martorul check engine. Eram cu nevastă-mea în mașină și ne uitam amândoi unu la altu și nu înțelegeam. E puțin ciudat; o fi de la benzină, pompa de benzină, injectoare, furtunele care duc benzina de la rezervor spre motor?! Mâine tot am să mă duc să arunce un ochi la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata ca am ajuns si eu aici, martorul motor s-a aprins in drum spre Bucuresti desi masina trage bine astept sa merg la @Florin sa-i faca o diagnoza sa vedem unde e buba.
Prezicez ca eu alimentez frecvent de la benzinaria Mol cu 95 de cca 2 luni.

Revin de indata ce pune colegul nostru VAG-ul pe ea...

IMG_0948687e5.jpg

Modificat de mariuscbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am promis, revin cu detalii dupa diagnoza facuta de colegul Florin (mare boier, mare caracter)!
Mda, se pare ca am scapat ieftin de data aceasta, dupa o scanare VAG mi-a aparut Knock senzor (G61)...eroarea a fost stearsa si NU a mai reaparut.
Precizez ca au fost verificate si abele sonde lambda si sunt in parametrii normali de functionare.
Acum nu-mi mai ramane de facut decat sa-i dau talpa si benzina ... tot de la Mol. :D 
PS: Mii de multumiri Florin pentru rapiditatea si prompitudinea ta, mare respect!!!
LE: Cu parere de rau, nu am putut reedita postul de mai sus. :( 


IMG_095428fff.jpg

Modificat de mariuscbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-42428-14478717433242_thumb.jpg

Golf 4 1.6 16v azd

M-am hotărât sa iau sonda lambda pe Bosch, dar a doua eroare?

Sa necesite schimbare si senzorul ala?

Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este senzor de viteza, de turație... Ce senzor trebuie sa caut??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea este de la senzorul de viteza - nu cel de turatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, ms Florin... Traducerea asta era, dar am zis sa fiu sigur.

Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Marius Gheorghias

Salut, sunt nou pe forum si sper sa nu supar pe nimeni daca postez o problema aici,

Ieri am curatat clapeta acceleratie si EGR la golful meu 1.6 16v BCB, tot atunci am schimbat bujiile(ngk) si uleiul (castrol 5w40). Dupa ce am terminat am pornit motorul si relantiul statea la 1000rpm am citit pe forum despre autoadaptare dar pana sa ajung la tester a aparut si o eroare '' emissions workshop'' si beculetu cu motoru, am fost la tester a sters eroarea si a facut autoadaptarea. La 30 km parcuri eroarea a aparut iar, nu am notat ce a arata testerul dar am retinut : Catalizator performante scazute, ma gandesc sa fie ceva de la EGR sau sonde lambda-catalizator? Sunt interesat daca interventia de curatare EGR poate cauza eroarea asta, pana sa il curat nu am avut nici o eroare

Modificat de Marius Gheorghias
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, am si eu o problema cu un Golf IV, an fabricatie 2002. Anul trecut cand am cumparat dupa 30 Km s-a aprins pe bord ""Check emissions" portocaliu, de atunci a fost dezactivat de cateva ori cu calculatorul, dar dupa o zi tot revine problema, astazi a fost testat iarasi si atasez poza cu rezulatul testului. Meseriasul care a facut testul m-a rugat sa intreb pe forum ca care dintre piesele sunt defecte, sau mai precis care piese sunt defecte si ce trebuie inlociut sa nu am probleme pe termen lung. Masine functioneza bine de un an, nu consuma mult, are putere, alimentez numai Benzina 99 de 6 luni pentru ca am auzit ca ar fi de la combustibil problema.

post-141282-0-21606900-1449168790_thumb.

Multumesc pentru ajutor

post-141282-0-63586400-1449168630_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor temperatura de pe radiator și senzor nox... Condoleanțe... :)

Pt eroarea cu B2 vezi racord evacuare poate trage aer fals pe undeva...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul coolant temp radiator outlet, am schimbat astazi, la rece cand porneam masine pornea si ventilatorul, azi nu am mai avut probleme, dar in legatura cu senzorul Nox inca nu m-am lamurit,

Unde ar trebuie sa simt efectele secundare al acestiu senzor? Cam cat costa schimbarea acestui senzor? este necesar s-al schimb sau mai merge o vreme asa?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tudor_alexandru_marian

Salutare! Colegii revin si eu cu o problema...Am un VW GOLF 4 1.6 16V din 2003 benzina, de ceva timp cred ca vreo 3 luni sa aprins martorul ,,check engine,, urmat de mesajul in bord ,,emission workshop!,,. Pe aici tot gasesc despre problema sondei lambda sau catalizatorul sau canistra de carbon. Mentionez ca bag benzina numai de la peco Mol 95 si 98, si am un stil de condus normal schimb undeva la 3000. Masina nu se manifesta cu absolut nici o simptoma( NU consuma mai mult, relantiul sta constant, nu se balbaie mai exact nu este nimic anormal la mersul ei, o singura data cand vedeam pe un drum european cu vreo 110-120 am simtit deoda ca si cum ia taiat alimentarea pentru 1-2 sec si de atunci nu a mai facut nimic). Ma tot roade becul ala din bord si vreau sa aflu exact despre ce este vorba. Cu ceva timp in urma am facut si o diagnosticare cu VAG-ul si imi dadea vreo doua erori, un era despre bank nu mai stiu care sonda lambda si inca una care nu o mai retin. Azi am pornit masina si am inceput sa desfac, cu motoarul pornit am scos mufa de la sonda lambda din fata catalizatorului si nu sa manifestat cu nimic, dupa a scos si mufa de la canistra de carbon si la fel nimic (am uitat sa specific ca merge electrovalva de la sonda ca se aude tacanitul). Ideea este cum sa aflu care este exact cauza, nu as vrea sa stau sa dau bani pe poate piesele si sa.mi dau seama ca nu este de la ele, sunr destul de scumpe. Multumesc ! :icon_confused:

post-138250-0-72612400-1449845391_thumb.

post-138250-0-53446600-1449845437_thumb.

post-138250-0-81238000-1449845470_thumb.

post-138250-0-12429600-1449845505_thumb.

post-138250-0-85147400-1449846986_thumb.

Modificat de tudor_alexandru_marian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, pana nu faci din nou o diagnoza si nu pui aici exact codurile de eroare, nu cred ca te poate ajuta nimeni. :(

Martorul "Check Engine" se poate aprinde din multe cauze si, pana nu vedem codurile de eroare, ne dam cu parerea degeaba. :icon_thumleft:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tudor_alexandru_marian

Am facut si o diagnosticare cu VCDS-ul. Am sters eroarea si nu sa mai aprins. dupa ce sa racit motorul si am pornit iar la drum imediat a reaparut eroarea. Din ce citesc spune ceva ca o rezistenta este intrerupta. Este posibil sa fie vorba de rezistenta de incalzire intrerupta si sonda propriu zisa sa lucreze bine?

post-138250-0-45024100-1449873366_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu observi ca e in avarie ?

Rezolva problema si apoi poti spune ca totul e ok.

Poti avea fir rupt, lambda "dusa".

Desfaci si verifici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut am si eu o eroare in bord( cea de la motor)  ..am pus testerul pe ea am verificat -o si am incercat sa sterg eroare ...mi- a mers apoi a aparut din nou sincer nu stiu la ce se refera eroare ...poate puteti sa ma ajutati la ce se refera si cum sa o rezolv ....masina este Passat CC-TDI - 136 CP 2009

 

 

Tuesday,22,December,2015,10:24:58:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910


VIN: WVWZZZ3CZ9E539757   License Plate: EAY



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 QA    HW: 03L 907 309
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  6206
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 00011 888 81093
                      VCID: 74E73A5B174EF4BE80B-8021
2 Faults Found:

008198 - Intake Manifold Flap; Bank 1
               P2006 - 000 - Stuck Closed - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 10100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 170497 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.14.28
                    Time: 07:49:08

             Freeze Frame:
                    RPM: 1518 /min
                    Speed: 38.0 km/h
                    Load: 41.2 %
                    Load: 87.1 %
                    Lambda: 29.2 %
                    Mass Air / Rev.: 695.0 mg/str
                    Temperature: 69.3°C

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)
               P2015 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 170543 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.14.28
                    Time: 19:20:02

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Lambda: 5.5 %
                    Lambda: -3.2 %
                    Voltage: 0.380 V
                    Bin. Bits: 00000001


Readiness: 1 2 0 0 0

 

 

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Ai gresit sectiunea-aici e golf 4.

2. Cauta dupa codul p 2015-pb la motoras. Nu mai face cursa completa. Se repozitioneaza sau se monteaza un duspizitiv distantier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!