Jump to content

Martor "Check engine" - benzina


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

Exact asa ma gandeam si eu sa fac. Presupun ca lungimea mai mare este pentru a putea fi montata pe mai multe tipuri de motoare.

Multumesc pt raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. În seara asta mi s-a aprins martorul check engine la golf 4,1.6 16v, 2001, motor AZD. Maine o sa pun testerul sa vad probema. Dar as dori sa incep prin curatarea  egr-ului, dar am si eu la egr chestia prezentată în poze de userul cxr2test la #970 aflate pe AZD. Modalitatea de curatare sau daca se desface pt. asa ceva prezentata in poze? Cu stima 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf-ul meu din 1999 1.6 8v AKL , are sau nu martorul ala? la mine nu s-a aprins niciodata , ori n-am bagat de seama cand pun contact-ul , de obicei astept sa se stinga martorii si dupa pornesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti face un output test pe instrumente si vezi sigur daca il ai sau nu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. În seara asta mi s-a aprins martorul check engine la golf 4,1.6 16v, 2001, motor AZD. Maine o sa pun testerul sa vad probema. Dar as dori sa incep prin curatarea  egr-ului, dar am si eu la egr chestia prezentată în poze de userul cxr2test la #970 aflate pe AZD. Modalitatea de curatare sau daca se desface pt. asa ceva prezentata in poze? Cu stima 

 

vezi care este eroarea stocata

 

la EGR - poate scapa o perioada, cu o curatare... sau nu - la benzinare se lasa mai repede cu inlocuirea lui....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar tubul cu furtun de 20 cm care este atașat la egr postat de un coleg la #970 specific la AZD, se curăță, se demontează(tubul),cum? Cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am cumparat aceste piese (kit ambreiaj) care se pare ca e facut in Cehia, acum va intreb e original? sau contrafacut? sau doar are si in Cehia o fabrica, materialele fiind aceleasi ca si la fabrica mama?

 

 

IMG_20150630_124244.jpg

 

IMG_20150630_124341.jpg

 

IMG_20150630_124445.jpg

 

* doar pe rulmentul de presiune scrie Made in Germany!

ms

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ziceau ceilalti colegi cateva posturi mai jos,daca nu scrie neaparat "made in germany" nu inseamna ca ii de calitate proasta,nu e original samd.

Piesele VW oem se fac si in alte zone,nu strict Germania.Daca kit-ul e compatibil cu masina ta il poti monta linistit (pe alta parte : orice kit nou de ambreiaj,fie made in china,etc tot e mai bun decat cel actual de pe masina - care e pe ultima suta de metri.)

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu probleme la o bora 1.6 AZD, ii cam place sa stea cu check-ul apris :) . I-am schimbat egr-ul , timp de o luna a mers bine , dar ieri s-a aprins din nou faimosul martor. Problema mai mare e ca se balbaie la ralanti , si cand apas ambreiajul cade turatia pana la 350 rpm.

La diagnoza apare sonda lambda, mecanicul a spus ca nu e neaparat nevoie sa o schimb , ci doar sa ii bag benzina mai buna si sa merg mai turat... Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Cu motorul pornit daca invarti maxim stanga/dreapta si ti invartit volanul ai oscilatii la relantiu sau iti moare motorul?

 

2.Curata EGR-ul,clapeta de acceleratie/conducta de recirculare.nu stiu sigur daca modelul tau e cu 2 sonde sau 1 (euro 2 are 1 si euro 4 are 2)

 

Sonda lambda odata dusa,nu se mai intoarce,poti pune si etanol in loc de benzina ca nu se "repara" de la sine sau se intampla vreo minune.

 

PS: ai topic dedicat motorului tau aici:

 

http://vwforum.ro/topic/77379-probleme-relanti-16-16v/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu Ticau

Salut baieti,

De 2 saptamani sunt posesorul unui Golf 4 1,6 benzina(masina a fost adusa de la nemti pe roti, 150.000 km in bord). Am facut schimbul de ulei (5w40), filtre(Mann), distributie(contitech  schimbata marti 30.06). Primele probleme au aparut dupa schimbul de filtre . Nu mai iesea la noxe. Dupa un mers cu ea turata in 3000 si-a revenit. Acum am constatat ca mananca ulei. Schimbul de ulei a fost facut pe data de 16.06 si ieri mi s-a aprins martorul cu check oil level. Am completat un litru. Intrebarea mea este. De ce mananca asa mult (mentionez ca de la schimbul de ulei am facut cam 1000km) si care ar fi cauzele. Mentionez ca masina nu scoate fum, trage foarte bine.  Va multumesc anticipat.

Modificat de Silviu Ticau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel si la mine la 1.4 16v. Papa ulei la greu. Trage bine, nu scoate fum, consum ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu Ticau

Eu azi m-am uitat mai atent sub capota si am vazut ca era mult ulei la capcul de alimentare ulei. Am schimbat bucsa. Sper sa fi fost asta cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine vad ca da pe la epurator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate 1l/1000km, nu are cum sa fie de pe la garnitura capac - Silviu - este mult prea mult... e posibil sa necesite desfacerea motorului - mai mult ca sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu Ticau

1L/1000km mi`ar fi zis taicamiu prima oara (lui i sa aprins martorul in bord si a completat 1l), ulterior mi`a zis ca defat nu a fost 1l si ca ar fi fost mai putin 300/400 ml

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate 1l/1000km, nu are cum sa fie de pe la garnitura capac - Silviu - este mult prea mult... e posibil sa necesite desfacerea motorului - mai mult ca sigur.

Am facu astazi un test de compresie si vestea proasa a veni. Valorile de la dreapta la stanga cum privim motorul 10, 10,5, 11, 11. In concluzie... segmentare. Mentionez ca am motor BCB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Stiu ca nu prea are legatura 100% problema mea cu topicul, dar este vorba si de martorul Check engine si in plus nu am gasit un topic legat de intalatia electrica de la motor - calculator - sonde lambda. Problema sta in felul urmator:

Acum vreo 2 ani s-a aprins martorul check engine in bord. Dupa diagnosticare mi-a aparut eroare pe sonda lambda 1 short to plus, electrical malfunction, urmand la scurt timp sa apara aceeasi problema si la sonda 2, plus eroare cu oxigenul. Dupa cercetari in zona motorului am depistat firul de la sonda 1 topit si in scurt circuit, fapt datorat unui bun mecanic care dupa reparatiile de la motor a prin firul de la sonda intre tabla de protectie si galerie. Am achizitionat sonda 1 si am inlocuit-o. Eroarea nu a disparut. Am achizitionat si sonda 2, dar nicio schimbare. acum un an am cosntatat ca si canistra de carbon nu functioneaza. Am mers pe la diversi mecanici si toti mi-au recomandat sa trec pe la electrician. Zis si facut. Dupa vreo 4 vizite pe la diversi electricieni am fost trimis sa schimb calculatorul motorului. Am facut si treaba asta saptamana trecuta, dupa care am sters erorile si nimic. Nicio schimbare. Aceeleasi erori, mai exact:

17834 - EVAP Purge Valve (N80) 
            P1426 - 35-00 - Open Circuit
17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1 
            P1116 - 35-00 - Open Circuit
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2 
            P1118 - 35-00 - Open Circuit
17513 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2; Heating Circuit 
            P1105 - 35-00 - Short to Plus
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1 
            P1196 - 35-00 - Electrical Malfunction
 
Tipul care mi-a schimbat calculatorul de bord a zis ca exista un fir de + care alimenteaza cele 3 componente de la panoul de sigurante la calculatorul masinii. Din pacate a zis ca el nu vrea sa faca lucrarea ca e complicata treaba cu depistarea si inlocuirea/repararea firului respectiv.
Ma poate ajuta cineva cu o schema electrica sau cu vreo informatie referitoare la sistemul de alimentare +, care este firul cu pricina sau de unde pleca? unde trebuie sa ajunga?
A mai intampinat cineva problema asta?
 
Din pacate nu gasesc un electrician care sa aiba habar cum se poate repara. Masina functioneaza fara probleme (doar cate un tremurat mic) dar e pacat de banii investiti in piesele noi care sa nu functioneze. 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , eu zic sa mergi la o reprezentanta volkswagen si vei rezolva problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sigurantele. Calc de motor da doar comanda pe minus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce meseriasi aveti voi pe la reprezentante dar nu as pune prea multa baza in ei...mai degraba in aia plecati de acolo si au deschis taraba lor...

Badu vad ca esti din Iasi... Un pm, suna si te alegi cu niste nr de tel

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut,
revin cu rezolvarea problemei mele cu tremuratul si trepidatiile la relanti.

pana la urma era vorba de sonda lamba de dupa catalizator.dupa schimbat/incercat 3 sonde de la diversi producatori(nu se potriveau mufele,nu reusea mecanicul sa le lege)am luat o sonda NGK.acum merge bine,trage frumos si are zvac.sper ca acum sa nu mai apara alte probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
andreilancrajan

Salut, intampin o problema cu o eroare la motor eu banuiesc ca ar fi sonda lambda, prima sonda cea inainte de catalizator ar putea fi de la altceva problema?

Multumesc.

post-73402-0-16157800-1446969898_thumb.j

Modificat de andreilancrajan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemă la sonda 1 de dinainte de catalizator: fir întrerupt, probleme de contact la mufă sau sonda dusă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreilancrajan

Multumesc,o sa verific firele de la sonda si eventual un spray de contact la mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!