Jump to content

curatare injector la g3 1.8 ABS


boond
 Share

Postare recomandată

as avea o intrebare care cred ca ar interesa pe majoritatea colegilor.datorita impuritatilor aflate in benzina noastra (ca alta nu avem) am impresia ca mi s-a infundat capul injector.nu este o mare problema care sa necesite o reparatie momentana dar as intreba pe cei care sunt in cunostiinta de cauza cum as putea curata injectorul fara sa folosesc aditivi deoarece acestia aduna mizeria de pe conducte si rezervor si o depoziteaza in injector.deci in concluzie rog pe cei bunavoitori sa imi explice (sau sa ne explice) modalitatile in care trebuie dat jos injectorul si de curatare si care ar fi riscurile implicate.

va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu`i lege ca aditivii aduna mizeria de pe traseu si o depoziteaza pe injector. Am folosit si pe mk2 (multipunct) si pe mk3 (1.8 ABS) si nu s-a intamplat nimic observabil. Am folosit doar preventiv...

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te cred dar ideea e ca vreau sa fac o treaba mai buna decat aditivii...dar nici sa il duc la ultrasunete.vreau sa il dau jos si cu ceva solutie sa il curat.ma intereseaza mai mult modul de al da jos si daca acesta implica riscuri si bineinteles soluti cu care sa il curat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am golf 3 motor 1.6 abu... am fost sa curat injectoru la untrasunete... mia luat vreo 70lei parca... si tot odata mia curatat si carburatoru.. mai am si un prieten cu 1.8 gt nush sigur tipul motorului dar cu siguranta era monopunct ca si al meu...

la mine nu sa simtit nici o diferenta...

la prietenul meu ia scazut consumul initial de la ~12 la ~9 dar dupa vreo luna la lasat injectoru... :| nu stiu daca are vreo legatura... dar daca ar fi sa aleg a doua oara nu as mai face... vorba aia daca nu ai o problema... nu incerca sa o repari

Modificat de Mutu_vlan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la chestia cu ultrasunetele nu vreau nici eu sa apelez.am inteles ca ar fi ceva spray-uri de curatat destul de puternice care ar dizolva calamina si impuritatile.vreau sa dau jos injectorul si aici intampin unele temeri si de aceea cer parerea celor mai experimentati ca mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singura problema care o vd eu a fii la datul injectorului jos, aia ca daca sunt firele de la mufa la injector coapte, va crapa izolatia si nu prea e de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, eu am pulverizat pe tur spray carburator... singura metoda care mi-a trecut prin cap la momentul respectiv. Nu recomand desfacerea injectorului daca nu stii cum se face, se va deregla. Minunea cu cablurile coapte este extrem de reala asa ca atentie cum desfaceti orice pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate scoate injectorul, nu este greu si nu se deregleaza nimic. Sa nu umblati la regulator. In sectiunea DIY gasiti cum se scoate injectorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grija mare cu garniturile... daca se rupe vreuna sau nu o puneti bine nu mai face compresie bine si undeva la 2000 ture nu mai urca turatia (am patito cu un g3 1.8) niste meseriasi au rupto si ca sa nu dea banii pe ea .. sau gandit... laso ba ca merge asa... a schimbat saracu baiat si pomba de benzina... pana sa gadit sa se ma uite odata la carburator.. ce sa vezi? o garnitura rupta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se recomanda schimbarea garniturilor la fiecare interventie asupra injectorului cu unele noi. Intentionez sa-l curat cu ultrasunete si sa schimb garniturile la remontare. Revin cu informatii "after".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, eu am pulverizat pe tur spray carburator... singura metoda care mi-a trecut prin cap la momentul respectiv. Nu recomand desfacerea injectorului daca nu stii cum se face, se va deregla. Minunea cu cablurile coapte este extrem de reala asa ca atentie cum desfaceti orice pe acolo.
Se poate scoate injectorul, nu este greu si nu se deregleaza nimic. Sa nu umblati la regulator. In sectiunea DIY gasiti cum se scoate injectorul

am avut o nova pe injectie (tot injectie bosch mono motronic) si am desfacut si injectorul si regulatorul deoarece mi se infundase iesirea de retur ,fara nici un efect negativ ,la injector nu are ce se deregla , desfaci oul ,si are doua contacte cui ,ridici din ou injectorul ,are un soi de filtru pe laterala care trebuie curata si varful pe unde scuipa benzina

regulatorul e de tip membrana ,singura problema ar fi daca garnitura s-a lipit sa nu se rupa dar daca returul nu e infundat nu prea ai de ce sa umbli acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

vin si eu cu o problema....imi cer mii d scuze pt putin d off topic...sub carburator se afla o chestie ca o bujie numai ca are 2 fire in cap la mine unul e taiat....dupa cum se vede intentionat....cu un cleste ceva, imi puteti spune ce este acel obiect si ce rol are???se intampla ceva daca leg firele la loc ???deci inca odata..nu se afla in motor cand am zis sub carburator...este in spatele motorului chiar sub carburator...arata k o bujie... sper sa stiti despre ce vb..MULTUMESC ANTICIPAT

..motorul este 18 gt abs monopunct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt aproape sigur ca e vorba de sonda lambda si probabil ca e dusa de aceea e taiat firul si daca il legi la loc o sa mearga rau motorul

apropo nu iti consuma mult masina?

daca gresesc sa ma corecteze cineva sau o poza ar ajuta mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A patit un prieten de-al meu ceva in genul asta... avea firele de la sonda 'forfecate'. A luat o mufa de la dezmembrari, a refacut legaturile, a facut cativa kilometri cu masina turata si s-a curatat. Acum nu mai are nicio problema (noxe, consum etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta este...chestia e ca e taiata pur si simplu nu sa zic ca a pus si el putina banda sa nu faca masa p undeva s-au sa le lege cumva stateau pur si simplu spanzurate...parca erau taiate de un hot....in fine asta este poza sper sa va dati seama ce este...oricum multumesc pt ajutorul acordat..

in leg cu consumatul...ce sa zic...cred ca ia multisor...nu i-am facut un calcul exact dar mixt...cam 11 la suta.....dar ce rol are aceasta sonda?nu afecteaza motorul in timp ca nu e in uz?cat ma costa una noua s-au second hand?multumesc anticipat

post-40740-1234727268_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia este sonda lambda...trebuie sa ti-o refaci pentru ca altfel o sa ai..si ai un consum prea mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e sonda lambda si una noua e inre 70-250 ron

nu prea merita sa pui second

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci fain baieti....am sa incerc sa o repar....de curand am schimbat garnitura de chiulasa si cred ca cizmarul meu ca mecanic nu e cu siguranta....a taiato....in fine multumesc inca odata pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e sonda lambda si una noua e inre 70-250 ron

nu prea merita sa pui second

Salut,

Imi spui si mie te rog de unde pot cumpara sonda lambda la acest pret. (preferabil online) Eu nu am gasit numai peste 300 lei ...

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu este o solutie care se baga in loc de carburant pentru curatirea injectoarelor. Se scoate alimentarea cu benzina si returul si se leaga in loc un sistem cu pompa care alimenteza motorul cu lichidul respectiv. Se lasa masina sa mearga cca 20 minute asa. Mi-au facut la un service asa ceva la un cielo, a mai "trait" o luna si a crapat un injector de tot. Le-am schimbat pe toate 4 (250 ron bucata) noroc ca era masina firmei nu a mea:D

In concluzie cred ca nu exista solutie de curatire fara efecte secundare. Cand crapa unu in scurt timp cam crapa toate 4. Au cam aceeasi durata de viata.

:icon_thumright: Nici eu nu am gasit sonda sub 300 ron. Cu 300 am gasit la volksparts. Eu am inlocuit-o degeaba, era buna si cea veche, nu am vazut nici o schimbare nici la consum nici la eroarea care o arata pe tester. Sonda e cu 4 fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!