Jump to content

nu porneste si da rateuri in admisie


Mad79
 Share

Postare recomandată

am si eu un audi a4 cu 1.8T 20v si am probleme cu el adica mi sa infundat pompa de ulei si a inceput motorul sa bata tare.Am mers cu el si la un moment dat sa oprit, crezand ca l-am calat nu l-am mai pornit.Am dat motorul jos, am curatat poma si sorbul, am verificat cuzinetii, care erau ok.Am verificat semnele , axele sa fie aliniate, totul este in regula dar nu vrea sa pornesca, imi da rateuri in admisie.Nu mai stiu ce sa-i fac.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca ai respectat ordinea de aprindere...daca restul spui ca este OK?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva pinionul de la axe are pana sau este pe con.Singura modalitate ar fi sa se fi invartit pinionu pe ax.Cum trebuie sa fie axele cand motorul e la PMS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinionul are pana pt ca in documentatia de punere la punct se indica semnul de pe pinion. dar ar trebui sa dai capacul jos si sa verifici si lantul dintre cele 2 axe. poate s-a intamplat ceva cu a doua axa. si se mai poate intampla si sa se rupa pana de la ax. deci da capacul jos si verifica toate cele 4 semne.

Modificat de strumf11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat capacele jos, intradevar era pana de la pinion rupta, am stans-o la loc si am insemnat sa vad daca se misca pinionu fata de axa.Am aliniat iara toate semnele dar tot nimic.Am avut o eroare de axa cu came dar acum nu mai imi da nici o eroare da nici nu vrea sa mai pornesca.Nu mai stiu ce sa verific sau ce sa-i fac..........Aveti poze cu alinierea semnelor.

post-12561-1233170205_thumb.jpg

post-12561-1233170215_thumb.jpg

post-12561-1233170232_thumb.jpg

post-12561-1233170247_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca sarise mai mult de cativa dinti de la punct s-ar putea sa-ti fi strambat supapele. ai luat o compresie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma desfacerii chiulasei am descoperit si problema. 4 buc supape indoite.Ma socat insa preturile care se practica pentru operatiile mecanice.Am intrebat in stanga si in dreapta ca ma saturasem de munca cat face o manopera de dat jos-pus inapoi chiulasa, raspuns 700 RON !! , asa ca m-am apucat frumos sa o dau eu jos..... ne ducem de rapa in tara asta.......In fine o sa caut supape sa le inlocuiesc si revin dupa ce o montez a loc cu speranta sa o aud mergand.

post-12561-1233254083_thumb.jpg

post-12561-1233254101_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti lasasem un mesaj pe mess (xxleeus) in cazul in care, doreai ceva documentatie. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O doculentatie ar fi binevenita.Aveti careva fortele de strangere a chilasei? , ca nu reusesc sa imi instalez autodata pe calc......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super documentatie.Mersi mult.Ce program e? sau de unde le-ai scos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fotele de strangere a garniturii de chiulasa iti vine in ambalajul oricarei garnituri noi. de regula e bine sa o respecti pe cea de pe ambalaj daca difera fata de cea data in anumite programe (gen autodata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie planata chiulasa inaintea montarii? Unde o planezi si cat costa?

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie planata. motorul a fost rece si am respectat ordinea de desafere la fel ca cea e strangere.In general la motoarele diesel se face planarea dupa ce se incing.Acum astept supapele ca mi-au venit dar nu erau bune........competentele din ziua de azi......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ti-as recomanda s-o planezi dar faci cum crezi. nu e o regula ca numai la motoarele diesel sa se planeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revin cu noutati ca sa incalzit afara.Am schimbat supapele, rectificat scaune, pus sus pornit masina, merge neregulat am o eroare de missfire la un cilindru, am inteles ca e problema comuna sa crape bobinele.Am schimbat bobinele intre ele si nu mai imi da eroare dar tot neregulat merge si s inrosesete catalizatorul.... nu gasesc nici un post cu problema asta.Ma gandesc ca s-a acumulat benzina in catalizator ca merge neregulat, bun asta ar trebui sa dureze putin sa se arda toata benzina din catalizator si gata nu?.... dar.... am pornit-o de 4-5 ori si face la fel.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motivele pentru misfire nu sunt strict legate de bobina. Intr-adevar, bobinele (in capul bujiei) sunt in cele mai multe cazuri cauza unui misfire. Dar, conform ross-tech.com, ar mai putea fi si de la urmatoarele cauze:

( http://wiki.ross-tech.com/index.php/16686/P0302/000770 )

* Ignition system

* Fuel injectors

* Fuel pressure

* Running out of fuel

* EVAP canister purge valve

* Evaporative emission system

* Low compression

* Base engine problems

* Controle Module damaged

Avand in vedera ca ai demontat chiulasa as incepe cu un test de compresie; urmat de o verificare a admisiei (in special intre MAF si cilindru). Bujiile banuiesc ca le-ai verificat deja.

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte sa pui chiulasa.... ai verificat cu benzina supapele daca curg?

mai ai vreo eroare pe engine

doar catalizatoru e rosu sau toata galeria..... amestecul sarac da temperaturi mari si avansu mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiulasa a fost verificata inainte de montaj,nu mai am nici o alta eroare pe motor, am inlocuit bobina si eroarea reapare.Am schimbat injectoarele intre ele si tot aceeasi treaba.Eroarea este constanta pe acelasi cilindru.....

PROBLEMA REZOLVATA!!!!!!

Schimbat 1 buc bobina si 1 set bujii.Merge ceas.Mai trebuie sa o impachetez si proba de drum.

Multumesc celor care m-au ajutat cu pareri si indicatii !!!!

Modificat de Mad79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!