Jump to content

Electroventilatorul de pe radiator


romcalin
 Share

Postare recomandată

Nici electroventilator dedicat nu are :)

Când spui "povești" despre experiențe trăite de alții, trebuie să vii cu argumente, mă faci mincinos, atunci spune tu adevărul.

Modificat de reader
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se refera la ventilatorul de interior. 

Discutia este despre electroventilatorul de pe radiatorul masinii. Inca o data, va rog spuneti-mi daca exista siguranta aia blestemata si cum ajung usor la ea. O sa conectez si electroventilatorul pe direct, dar as vrea sa am solutiile pregatite pentru week-end cand am timp de ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Clima FUNCTIONEAZA chiar si cu electroventilatorul de pe radiatoare lipsa. Diferenta e ca in stationare nu va mai raci destul. In mers, va functiona relativ ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

daca e f.cald afara si electroventilatorul nu merge, masina stationeaza, presiunea in sistemul de racire creste si senzorul de presiune iti opreste compresorul. La B5 ajuta si ventilatorul mare.

 

aseara am avut problema asta la un A6.. s-a rezolvat.

 

posibil, daca nu avem freon full in instalatie, sa nu declanseze senzorul si sa opreasca compresorul - altfel, clipesc toate segmentele de pe display si pa AC.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Vorbim de B5/B5.5. Lasa altele ca se schimba treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

no si la B5.... la ultima - avea mufa topita la ventilatorul mic (electroventilator) si cand era f.cald afara, in trafic de Bucuresti - decupla compresorul - la ponire segmentele de pe display clipeau toate, eroare pe senzor presiune.

 

schimbat conectorii, ponit electroventilator, pornit compresor.

 

incercati si la voi, cu mufa scoasa la electroventilator, sa vedem cum se comporta in trafic, AC-ul.... dar intai sa asteptam sa vina 40 grade afara.... si vom vedea cu exactitate ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Aveti idee care este releul care comanda ventilatorul? La mine chiar cu motorul rece si clima oprita imi porneste ventilatorul. Scuze daca am postat in topic gresit, rog moderator sa-l mute. Multumesc anticipat!

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in blocul cu relee, sub bord, sus stanga, scrie 373 pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut băieți. Am și eu aceiași problema menționată mai sus,electroventilatorul pornește de când pun contactul și nu se mai oprește doar când îl iau...recent am lovit partea stânga față și din şoc s a dus radiatorul..l am schimbat și după a picat pompa de apă,ok am schimbat o si pe aia,am băgat antigel și am pornit,tot ul ok,temperatura în bord ii la 90 nu scade sau creste...am mers ca 15 minute prin oraș și era clima pornită...se cuplează electroventilatorul si se oprește climatronicul și când se repornește pâlpâie tot,iar din bord aud un bâzâit și m am oprit și am văzut ca ii un releu...îl scot și pornesc și bazaie altul...în fine releul era ok... Am reușit sa opresc electroventilatorul decupland mufa care merge la el...dar nu îmi mai pornește climatronicul...gen deloc... Maine vreau sa verific senzorul ăla de presiune sau ce o fii... dacă știi cineva soluția pt problema asta as fii recunoscător,dacă ii din zona Aradului fac cinste:)). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, fa o scanare sa vedem ce erori ai pe climatronic - poate sa fie de la senzorul de presiune freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, F l o r i n said:

da, fa o scanare sa vedem ce erori ai pe climatronic - poate sa fie de la senzorul de presiune freon.

Scanarea :)

Log-250420km-155603mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta este problema la tine.... 

01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time 
            35-00 - -

Intai verifica partea electrica a contactului si comunicatia dintre ceasuri si climatronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,ma uit la ele. Sper sa nu ma depășească situația,dacă nu găsesc nimic merg la electrician. Ms mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai degraba cea cu reference voltage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Al Bundy said:

 mai degraba cea cu reference voltage.

Am verificat bateria prin vcds si imi zice 14,29 v fara consumatori...cu consumatori porniti 14,19 v...daca ii undeva scurt asta nu stiu...la electrician debia saptamana viitoare are loc pt mine...

Modificat de danny955
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pe baterie, ci pe alimentarea climatronicului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am desfacut si l-am curatat de praf si mizerie..am vazut ca in spate are 3 sau 4 mufe...cred ca 3 dar nu am cu ce sa le masor..iar la electrician doar pe luni sau marti are loc.... Am fost totusi azi si mi-am verificat freonul din circuit si ii ok,nu mi-a scazut...ma gandesc acum sa incerc cu alt modul de climatronic sa vad daca nu ii defect al meu...dar nu prea am de la cine,pe cine cunosc toti au AC...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eduardcraiova

salutare ma intereseaza si pe mine unde gasesc sigurantele la ventilatoare vw passat 2003 imi porneste doar unu  si al doilea porneste doar daca al bag pe direct de la baterie unde gasesc sigurantele? de la ele? multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu update...astazi mi-a ajuns tura la electrician:)). S a uitat si a gasit buba,ii senzorul de presiune,sau legatura la el,in momentul cand se porneste electroventilatorul se arde instant siguranta de la el..ramane sa imi schimb senzorul si sa imi verific firele. de asemenea eroarea cu Supply voltage B+ ii de la siguranta arsa si nu era decat 7-8 V pe Climatronic.

Modificat de danny955
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti, ma poate ajuta cineva cu un cod pt conducta clima care intra compresor? Din ce am inteles ar fi doua, cea care iese din compresor am cumparato. Pierd freon pe la ambele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut colegi am o problema cu masina imi da eroare asta si nu ii dau de cap am schimbat senzor temperatura, verificat siguranta este ok ... are cineva idee ???

Screenshot_20180409-212541_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ventilatorul 2 - cel mic - este blocat. Deci, pe acesta trebuie sa-l verifici... nu senzor temperatura, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, deyandrey16 said:

Salut colegi am o problema cu masina imi da eroare asta si nu ii dau de cap am schimbat senzor temperatura, verificat siguranta este ok ... are cineva idee ???

Screenshot_20180409-212541_Gallery.jpg

se demonteaza si se curata/repara ventilatorul mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Deci sa vad dacă am înțeles bine. Se iau 2 bucăți cărbuni de ARO, se taie în doua și se obțin 4. Corect? Se șlefuiesc bine sa între ușor în locașul lor, se curata  bine tot, se greseaza bucsa aia de cupru de pe capac, se montează tot la loc și gata.  Am desfăcut motorașul și am găsit cărbuni foarte uzați, pornea ventilatorul doar dacă loveam în el și mergea întrerupt.  Un link către un magazin de piese auto unde as putea găsii acești cărbuni îmi poate da cineva? 

Va rog sa îmi spuneți dacă am înțeles bine pașii cu cărbunii. Demontarea și montarea la loc pare destul de simpla. Credeam ca trebuie data bara fata jos, trager, etc.dar e foarte simplu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna seara /ziua !  Detin un b5.5 awx  si am urmatoarea problema :

 am schimbat ambreiajul compresorului de clima , am pornit clima   si  am constatat ca nu imi merge electroventilatorul . Am miscat de mufa lui (cea de langa farul stang) si a pornit ....  a functionat chiar si dupa o repornire  apoi  am dorit sa pun 1 soricel sa fixez cumva  mufa (crezand ca nu-i clipsata bine si de acolo ar fi necazul) doar ca  am observat ca mufele (si cea a ventilatorului si cea a cablajului) sunt "copate" .  Am desfacut mufele si am  vazut ca datorita unui  contact  imperfect s-au incins papucii  f tare si aproape  topeau  mufele , zic scot firele (2 la numar) si le leg pe direct  numai ca  electroventilatorul  nu vrea sa  porneasca (cand actionez clima) .

 A mai patit cineva ? Aveti idee cam ce ar pute fi defect ? 

 Va multumesc !

 

ab4551f0-7de5-43d4-809f-cf14399fcf6c.jpg

Modificat de fordesro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!