Jump to content

Trage mai prost cand se incalzeste?


golfix
 Share

Postare recomandată

  Am  gasit  claperta  in  pozitie  blocata aprox 50% , solutia  temporara  a  fost  fortarea  blocarii  pe inchis cu 2  garnituri  de  cauciuc. :dry:

Nu  am  mers  decat  foarte  putin  de  atunci  si  nu  am  sesesizat mari  diferente

 

 

Off  :  Peste 900 ron este  termostatul  cu  tot  cu ( virgula) cutie  filtru  aer.

Modificat de alc2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • R Z F

    18

  • bgy23

    10

  • SergiuD

    9

  • neohq

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/fuel-mixture-formation/injection-system/idle-control/thermostat-air-temperature/1006579/

 

aici am mai gasit la 9.50euro bucata, doar ca transportu pana in romania este de 41.65, cam scump. in alta parte nu am mai gasit, am cautat in special in romania, eventual incearca la volvo cu codul asta: 1266826. daca sunt cel putin 10 persoane ar veni 4 euro de caciula la transport, nu mi se pare mult, dar pentru o persoana e mult

 

eu ma abonez,,puteti conta pe mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu vreau sa ma bag...

 

dar ma gandesc ca am vreo 2, 3 prieteni tiristi care mai fac si germanica si oare n-ar putea gasi la magazine pe undeva?

 

sau... pe la reprezentante volvo sau ca piesa de schimb pentru volvo la magazine de profil... daca pe vag nu se aduce...

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa faci o intrebare daca se poate din germanica. vezi ce iese si spune-ne si noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana ma mai intalnesc cu tovarasi voiajori (desi nu cred ca vor trece la fapte fiindca poate nici nu pot avand trasee pe la depozite) m-am orientat dupa un inlocuitor la mine in casa si anume vechiul termostat din motor

 

ca dimensiuni e aproape la fel si cred ca voi reusi sa tatonez temperatura de lucru, poate ca nici nu va fi nevoie, si daca trebuie se mai poate scoate din ceara lichida din interior (am vazut in cel de pe admisie un lichid si pe net asa se numesc wax thermostat)

 

 

post-75511-0-34920900-1369338873_thumb.j

post-75511-0-67548000-1369338878_thumb.j

post-75511-0-03875700-1369338884_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numai sa mearga... temperatura de lucru difera...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mi-a iesit fiindca nu misca chiar daca l-am infierbantat arcul acela mare fiind puternic

 

demontat si pus pe plita putin misca repede

 

o sa caut un magazin care imi aduce de volvo cand voi avea timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am lasat acea clapeta inchisa, adica sa traga aer din exterior mereu. Nu am sesizat ca iarna sa se incalzeazaca mai greu motorul.

Oricum eu nu prea am observat sa mearga motorul altfel desi inainte imi era blocata pe deschis clapeta si tragea aer cald de sub.

 

Daca ia cineva initiativa sa comande mi-ar trebui si mie 1-2 bucati, depinde de pret.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bag si eu... daca faceti comanda

p.s : eu am rupt o ureche la clapeta aia care inchide si deschide si nu mai sta acolo bine .... clapa aia se gaseste separat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare tuturor,

 

vroiam sa va intreb care e sistemul de schimbare a aerului pentru admisie la un 1.6 AUS..

mentionez ca eu nu am nici un mecanism in zonele incercuite.. 

din ce ma gandesc eu ar fi trebuit sa fie pe teava mai groasa din stanga... dar nu am nimic acolo

 

post-34876-0-79598600-1371497862_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam fain :D

nu vedeam in el nimic :))

si clar si la mine era pe aer cald...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Parca ma simt si eu mai usurat de probleme cand am vazut faza cu acel bimetal de rahao care nu mai functioneaza :) Si mie imi era clapeta mereu pe deschis si la 30 grade afara. Am fortat acel arc sa stea comprimat astfel incat sa o inchida cat de cat, dar nu am reusit sa o inchid de tot, e oarecum asa in coada de peste. Ce sa mai zic de cei care isi pun filtre sport ? Nici nu mai poate fi vorba de aer cald din evacuare, nu cred ca poate afecta rau daca o lasam blocata mereu pe aer de-afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai chef sa mai umbli inca odata la el poti scoate acel record din aluminiu care face legatura intre galleria de evacuare si capacul de pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

As vrea sa aduc si eu o concluzie.Acest termostat este clar ajuta incalzirea motorului,cand este frig afara.Din ce am observat acesta clapeta a avut o garnitura,care dealt fel nu mai este la nici o masina,dupa 10 ani e si normal se coace si se farmiteaza.Am avut golf 3 benzina 1,4,si nu are un astfel de preincalzitor si multe alte masini nu au,dar se pare ca nu duc lipsa si de aia merg ok.Ce am observat personal este ca mai toate motoarele de 1,4 16v care au clapeta blocata pe aer cald,nau apucat 200 000 de km si sant gata motoarele papa ulei.Si teoretic un motor cu ardere interna cu aprindere prin scanteie,foloseste aer 14,7 parti si 1 parte benzina,asta este amestecul ideal,acest amestec produce explozia si gazele se dilata din cauza calduri impingand pistonul in jos,daca aerul introdus este foarte fierbinte deja foarte dilatat avand peste 100 de grade,in primul rand este sarac in oxigen,in al doilea rand are rolul de racire a pistonului si cilindrilor a segmentilor,dar la peste 100 de grade nare cum sal raceasca ci din contra il incalzeste.De unde se trage concluzia segmenti sufera si supapele se supra incalzesc,si astfel si oringurile de supape se coc,consum mare putere scazuta,si motor terminat prematur.Personal la golful meu a trebuit sa segmentez motorul si sa schimb oringuri supape,pentru ca manca 1 litru la 250 de km,am blocat clapeta pe aer rece si am anulat furtunul de pe galerie,trage motorul uimitor de bine si la 1000 de km am verificat uleiul,e acolo unde lam lasat.Se pare ca e o problema cu aceste termostate sau ceva prevazut de fabricant,trebuie sa mai vanda si alte masini,nu? 

Modificat de gygel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerul cald afecteaza randamentul motorului tocmai datorita faptului ca e mai putin dens. Deci, mai putin oxigen in acelasi volum.

Ca vine el cu o temperatura mai mare din zona galeriei de evacuare si intra cald in cilindrii, la ce temperaturi sunt in camera de ardere, 100 de grade e un dus cu apa hai sa zic calduta daca nu rece.

Totodata, tineti minte ca motorul se raceste cu un agent de racire ( antigel) ce e optim la 90 de grade, deci nu e rece deloc dupa simturile noastre.

 

Insa, repet, cand e cald afara, nu mai spun daca si clapeta din filtrul de aer e blocata pe aer cald, e normal sa fie motorul lesinat deoarece, in acelasi volum de aer, intra mai putin oxigen, de unde si randamentul scazut.

Efectul e cu atat mai sesizabil pe un motor aspirat.

 

Simptomul de masina lesinata se amplifica cu atat mai tare cu cat filtrul de aer e imbacsit, aprinderea nu e in stare perfecta, ac-ul papa si el din putere, pneurile nu au presiunea corecta, motorul are pierderi de compresie etc.

 

Din ce am constatat eu, in cazul motoarelor 1.4 si 1.6, de cele mai multe ori, segmentii se duc din cauza calaminei ce se depune indeosebi pe cei de ungere si ii blocheaza, deci mare atentie la ce ulei folositi si schimbati-l inainte de vreme, plus, trebuie sa o spun, vw nu a adoptat solutia constructiva cea mai favorabila pt acesti segmenti, fapt ce ajuta si el la colmatarea lor si implicit la un consum marit de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Merg de 2 ani in felul urmator !  Ca sa nu mai umblu la termostat sa il blochez am scos furtunul ala de desupt si la-am megat lange cel original care treage aer de afara si asa nu mai umbli sa scoti termostatul si etc ori ca inchide ori ca nu inchide termostatu tot aer rece trage si adevaru e ca se vede cam cu 10 % diferenta poate chiar mai bine cand e canicula afara !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Sut ai mare dreptate o sa fac si eu asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Si la mine era la fel, pe deschis. Am atasat poze cu solutia pe care am aplicat-o eu :)

post-109960-0-02304100-1402078769_thumb.

post-109960-0-38570900-1402078770_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut,

 

Aceleasi manifestari - tragea greu cand se incalzea si mai ales cand era cald afara.

Aceeasi problema - clapeta blocata pe deschis.

Aceeasi solutie - blocare clapeta pe inchis.

 

Nu crdeam ca o sa fie o imbunatatire, dar chiar se simte la acceleratie.

Acum ma intrebam, daca facem ceva de genul cum e in poza 1 si cum are golf 5 (poza 2), nu o sa se simta si mai mult?

 

post-112432-0-95568600-1404587792_thumb.

 

post-112432-0-22334200-1404587793_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e buna solutia,pt ca va aspira aer din exterior(mai rece) decat cel din compartimentul motor(mai cald).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. a gasit cineva sa inlocuiasca acel bimetal de la clapeta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat sa nu existe de schibat acel termostat...am cautat si eu zilele astea pe la magazine si nimic...partea proasta e ca mie acum de cand a venit caldura o scot din viteza si daca las acceleratia sa cada...se duce pana la zero si moare motoru...pe tester nici o eroare...clapeta si egr curate...cred ca ala ar fi problema ...si la mine este tot pe aer cald...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!