Jump to content

Trage mai prost cand se incalzeste?


golfix
 Share

Postare recomandată

@MAlex

Sunt poze pe pagina anterioara, daca te uitai le vedeai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • R Z F

    18

  • bgy23

    10

  • SergiuD

    9

  • neohq

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incercati capsula de tragere din congelator la cald deci de la -10 la 20 grdC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok scuze daca nu mi-am dat seama de la prima vedere a pozei de la pagina anterioara depre ce este vb , e ok all

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am si eu problema cu un Golf 4 1.6 SR. Cand motorul este rece se comporta excelent, trage foarte bine. In momentul in care motorul se incalzeste se comporta total diferit, trage foarte greu, creste greu in ture nu se simt deloc cei 100 cai, parca nici jumatate nu mai sunt. Mentionez ca am schimbat bujiile (ngk 3 electrozi cum a venit din fabrica) la diagnoza nu a dat nici o eroare si am schimbat si fltrul de benzina. Masina are 78.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai posta aceeasi problema de 2 ori. asteapta sa ti se raspunda pe unul din topicurile pe care postezi prima data !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am un golf 2003 1.6 16v bcb,

am cititi ce s-a scris pe aici si tot nu m-am lamurit....am aceasi problema...cand se incalzeste mai bine motoru nu mai raspunde la fel la acceleratie plus ca se aude mai tare...parca se chinuie...ca si cum urici o panta. la relantii parca tremura motoru mai tare nu mai merge rotund

 

Faza asta mi-o face de mai multe ori si in aceasi zi...plec dimineata merge bine ...uneori si dupa ce se incalzeste motoru trage bine ...si la un moment dat pe parcusul zilei in timp ce merg simt ca se schimba comporatmenul motorui si iar merge prost...

Am obs la un momnet dat undeva la 2500 turatii...am simtit cu a pierdut putere si nu mai uraca la fel de bine....si de atunci incepe sa mearga prost pana cand are el chef...pot sa treaca si zile.

Dupa care la un moment dat merge iar bine...imi revine zambetul pe fata ....am obs k de obicei se intampla dupa ce se incalzeste motoru pac sa mearga iar ca un cur(asta nu se intampla tot timpul uneri merge bine mai mult timp)

 

benzina numai de 99+(daca pun 95 si imi mai face si faza asta.....imi vine sa intru in pom cu ea)

bujii schimbate

nicio eroare pe vag

clapeta curatata

egr curatat

schimabt filtre ulei la timp tot timpul (masina f itnretinuta)

ambreiaj nou

 

nimeni nu stie ce are masina....s-au mi se spune ca merge bine ca am eu impresia(am fost la mai multi mecanici)

eu cred ca e infundat pe undeva sau  este o piesa care nu mai merge bine si trebuie schimbata, dar nu stiu care.

 

Am tot cautat si nu am gasit o solutie ......nu vreau sa schimb piese airurea si sa nu rezolv problema

caut pe cineva care a avut problema asta si a rezolvat-o sau un guru care poate sa imi dea solutia:D

urmatoare verificare care vreau sa o fac este la pompa de benzina sa vad presiunea...dar am inteles ca verificare se face la relanti

si catalizatorul sa il verific

Faza la mine este ca nu merge tot timpul asa prost .....daca ar fi de la catalizator ar trebuii sa mearga tot timplu cred.

 

Bafta

.....sper sa nu aveti problema mea....mai ales daca sunteti tipicari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu clapeta aia din filtru de aer o am si eu in sensul ca la mine s-a copt de la caldura/vreme si s-a spart asa ca am dat-o jos si toata iarna am mers cu amblele trasee deschise...acum ca se incalzeste am pus un dop in partea de jos pe unde trage aer cald. schimbari nu am simtit.

oricum problema mea nu e de acolo .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

67000 km cand am luat-o in 2007 din Germania......acum 2013 146000km

nu am facut compresia dar nu cred ca e de la compresie atata timp cand alterneaza momentele cu mers bine si mers prost...de ex azi a mers bine toata ziua:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreo eroare stocata,filtrul de benzina a fost schimbat?

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scris mai sus ca nu am nicio eroare ...filtrele schimbate toate la timp.

revizia am facut-o la 10000km sau la 1 an de cand am luat masina in 2007

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm. Tin minte acum multi ani in urma, ca si mie mi se intampla indeosebi cand era mai cald afara ( peste 25 grade) sa-mi mai dea in nas cateodata si sa fie mai lenesa masina. Dupa 30 grade era asa de lenesa ca trebuia sa accelerez destul de puternic sa am ceva demaraj.

La mine s-a remediat prin curatarea egr-ului prin lasarea in carburol o zi intreaga apoi curatat normal cu spray de carburatoare.

La interior din gri s-a transfprmat in maro la culoare, asa depuneri avea, desi la prima vedere spuneai ca e curat.

 

Insa nu neg ca poate fi si de al altceva, pur si simplu la mine dupa aceasta operatie masina nu mi-a mai facut pbme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RZF

  unde este acest senzor MAP si ce mai exact se curata? mufa ? sa dau cu sprai de contacte?

 

 

Muraru Dan

Egr l-am curatat....adica l-am dat jos si am dat cu sprai de carburatorarea...nu prea aveam ce sa curat pt ca era o gaura un era o valva care era inchisa adica eu nu am deblocat valva aia....ca sa o deblochez trebuia sa ii dau curent. Asa am vazut in niste filmulete. Am mai curatat si teava aia care vine spre Egr ...din aia a iesit ceva mizerie. Dupa curatare problema tot mai apare din cand in cand. ori nu am curatat eu Egr cum trebuie ori e de la altceva

Modificat de 90G_O_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam pe aici.se desface si se curata zona care este in galerie.

post-8085-0-82953800-1366889264_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cam asa este si bimetalul care este  in galeria  filtrului de aer.cel responsabil de deschiderea -inchiderea clapetei de aer. Este ca dimensiuni? si cam de unde putem cumpara? intreb ptr. ca la mag. se da cu tot cu galerie si la un pret destul de mare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala e site-ul pe care am gasit eu.problema e ca este in US. la comanda de peste 50$ (2 bucati) transportu e gratis parca, si la mine este dus si la mag tre sa cumpar capacul cu totul (vreo 900lei) si nu prea vad sa merite, am blocat si eu clapeta sa traga aer de afara pe timp de vara (merge mai bine). din ce am gasit pe net pe multe marci de masini se foloseste tipul asta de bimetal. in romania nu am gasit. o sa mai caut, daca e sa gasesc o sa anunt.

 

Genuine Engine Air Box Thermostat (OES1620632)
Calorstat Engine Air Box Thermostat (CAL1636365)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am vazut, doar pe teritoriul USA e gratis transportu la o comanda de minim 100$, ca sa trimita in europa mai trebuie platit inca 89,99$, nu merita. poate gasim vreun furnizor si in europa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trimite-mi si mie pm daca gasesti ,te rog. O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/fuel-mixture-formation/injection-system/idle-control/thermostat-air-temperature/1006579/

 

aici am mai gasit la 9.50euro bucata, doar ca transportu pana in romania este de 41.65, cam scump. in alta parte nu am mai gasit, am cautat in special in romania, eventual incearca la volvo cu codul asta: 1266826. daca sunt cel putin 10 persoane ar veni 4 euro de caciula la transport, nu mi se pare mult, dar pentru o persoana e mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai hai sa dam de stire! am citit pe forum ca ar fi o gramada care au probleme cu bimetalul de la clapeta aer .sa vedem cati se baga . ce zici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu242006

dar reprezentanta ce zice? nu aduce asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reprezentanta nu are ca piesa de schimb,doar capacul cu totul, vreo 200 si un pic de euro, am gasit la volvo ca piesa de schimb dupa codu 1266826 dar e 322 RON, exagerat. care se combina sa luam de pe site-ul din germania www.scandix.de ma bag si eu. doar sa ma anuntati si pe mine ca eu stau 2 saptamani acasa din 6, in rest sunt plecat din tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!