Jump to content

Trage mai prost cand se incalzeste?


golfix
 Share

Postare recomandată

Pai cu sondele e ok nu am avut erori pe ele, nu am martori aprinsi iar ulei Castrol Magnatec parca 15W.

Ce am observat o bobina putin umflata, dar le-am masurat pe toate cu ohmetru si sunt identice. Posibil ca in sarcina sa se comporte prost acea bobina?

cum sa bagi 15w? nu se foloseste acest ulei la VAG iti mananca ulei?dc nu folosesti 5w?din proprie experienta.mie la masina din semnatura simt caar trage putin mai greu dupa 3 ore de mers continu si peste 100/h dar cred dar aveam ulei castrol(prost) am pus rheinol si sa vedem cum se comporta.ca am un drum de 4-5 ore joi. dar nu am auzit pe nimeni sa bage 15w

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • R Z F

    18

  • bgy23

    10

  • SergiuD

    9

  • neohq

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

scuze acum m-am uitat pe factura nu mai stiam exact Castrol Magnatec 5W40. Are 5000 cu el si nu mananca deloc.

Am o banuiala ca ar fi pompa de vina cu toate ca am masurat-o si scoate 3bari.

Modificat de bgy23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nush ce sa zic.incearca alt ulei.dar e prea de tot dupa 5 minute da nu mai traga.curata clapeta egr-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ralanti-ul iti sta unde trebuie? Socul electronic merge cand e motorul rece? Porneste motorul mai turat?

Epuratorul l-ai curatat? Am aflat de la un mecanic ca e de efect curatatul astuia daca nu s-a facut pana acum in sensul ca motorul trage bine cu chestia asta curata/desfundata.

Modificat de alexanderdj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relantiul da sta in jurul a 700, dar are un mic tremurat la relanti. Am observat ca dispare acel tremurat daca scot furtunasul vacumatic care intra in regulatorul de presiune si porneste mai bine fara el.

Socul merge da, epuratorul nu l-am curatat, am auzit ca la 1.6 nu prea ar fi probleme cu el, mai mult la 1.4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu prin suspendarea acelui regulator am scapat de pornirile greoaie dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la cald parca nu mai are putere, uita-te daca la admisia de aer in filtrul de aer ai o bifurcatie prin care trage aer rece sau aer fierbinte dintre colectorul de evacuare. Motorul are putere cu atat mai mare cu cat aerul din admisie este mai rece adica mai dens deci mai mult. ( de aia exista intercooler-racitor de aer la turbo). Daca la bifurcatia aceea clapeta este blocata permanent pe aer fierbinte, iti dai seama pe canicula ce inseamna pentru motor sa traga aer la sute de grade in admisie.

Sau pur si simplu ai prins o benzina proasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La care bifurcatie te referi la mine arata ca in poza capacul cu filtrul de aer?

post-22767-0-17798400-1342074329_thumb.j

post-22767-0-35125000-1342074820_thumb.j

Modificat de bgy23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi comportament l-am observat si eu in zilele toride, unde in bord arata peste 30C temperature aerului de afara.

Numai la mersul in oras am avut fealingul asta de lipsa de putere si parca mai zgomotos ca de obicei.

De curiozitate am verifica temperatura aerul din admisie si era in medie cu 20C mai mult (aprope 50C citea pe Intake air temperature).

Ma gandesc ca la temperatura asta aerul este rarefiat deci si ECU-ul e calibrat sa injecteaza mai putina benzina sa tina Lambda aprope de 1, ca doar e EURO4.

Ca o concluzie personala traseul de air intake la motoarul meu este destul de lung si sinuos pana ce intra in cilindri (sub forma de "U" de la grila fata pana in spate unde e manifold intake).

Drept urmare personal cred ca in zilele toride unde aerul intra deja cu peste 30C, viteza de mers in oras este mica cu slab airflow la motor => creste temperatura de sub capota, pe toate plasticele de admisie, traseu lung de admisie face ca aerul aspirat sa fie mai mult in contact cu mediu "tevile calde" toate astea duc la scaderea masei de amestec aer/benzina si implicit puterea scade.

E o observatie ce am facut-o de-a lungul a ultimelor veri cu zile de peste 30C, foarte clar intalnita in mijlocul zilei si la mersul in oras aglomerat. Alta poveste in celelate anotimpuri.

Asta cred ca poate motorul si cam aici sunt limitele de proiectare hardware si calibrari soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ebi pana la urma la bifurcatia aceea clapeta pentru aer cald la cate grade trebuie sa fie inchisa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Cristi, este foarte adevarat, densiatatea aerului cald este mai mica. Daca vrei sa faci o imbunatatire iti montezi cold air intake.

De exemplu la o masina puternica ,gen porsche GT2, fiind turbo se simte o diferenta mare intre noapte si zi intr-o zi de vara, intercoolerele neputand raci suficient aerul, asta spun si cei de la porsche, a fost si la Top Gear America.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Attached Thumbnails

  • post-16527-0-65806100-1338816084_thumb.jpg
  • post-16527-0-49438200-1338816093_thumb.jpg
  • post-16527-0-88377900-1338816105_thumb.jpg

Nu stiu la cate grade trebuie sa comute clapeta de pe aer fierbinte pe aer rece din fata. Eu am deschis capota pe canicula cu motorul pornit si clapeta era tot pe aer fierbinte ceea ce este absurd. (atentie, cu motorul pornit) In orice caz am blocat-o pe timpul verii cu un creion permanent pe aer rece si am scos si conducta flexibila infipta in capacul de la evacuare. Si masina merge mai bine si consuma mai putin. (avand putere mai mare, apesi mai putin pe acceleratie).

Nu stiu daca toate masinile din grupul VAG au asa ceva, dar stiu ca Daciile vechi cel putin din anii 1980+ aveau o clapeta care manual o puneai vara/iarna.

( pozele sunt luate dintr-un post de la colegul RDU-ca sa nu fiu acuzat de plagiat -sunt valabile pt. un motor pe benzina 1,4 16V)

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la 1.6 16V unde se afla localizata aceasta clapeta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant postul lui Ebi dar am vazut ca ai scris acolo ca ai blocato cu un creion,dar nu sta singura fara sa ii mai pui acel creion

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

macar scoate acel tub care face legatura cu galeria de evacuare.

post-8085-0-58347000-1342117476_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant postul lui Ebi dar am vazut ca ai scris acolo ca ai blocato cu un creion,dar nu sta singura fara sa ii mai pui acel creion

Daca nu pun creionul sta pe aer cald. Este un termostat care la cald impinge clapeta pe rece. Cred ca termostatul este defect. Arcul tine clapeta pe cald, de aceea am intepenit-o cu un creion pe rece.

Acum si cine nu are nici o defectiune, tot se poate plange de performante mai slabe pe caldura, mai ales cei cu turbo. Sa nu mai vorbim de altitudine. La peste 4000m performantele motorului scad cu 40%. ( In Colorado de ex. unde este si o cursa automobilistica).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

ar fi o varianta...sa tragem o conducta de la AC la carcasa filtrului :D si a mea simte din greu caldurile de afara :(

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

habar nu aveam ca exista termostat acolo,dar daca scot acel racord din carcasa de la galerie si ii pun un dop la acel racord fara sa mai umblu la tubulatura de aer oare rezolv ceva?

Si eu am bagat de seama la cald ca trage mai greu dar nu i-am dat importanta ci mai degraba i-am dat "forje" :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate-l si atat,nu pune dop pe nicaieri.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca termostatul este bun si pui dop, la termostat nu va ajunge aer cald ca sa comute pe rece, va ramane pe tras aer cald, dar fiind dopul, motorul nu va avea aer deloc. Daca termostatul este rau, la fel.

Daca termostatul este bun si scoti furtunul de la galerie, iarasi nu va ajunge aer cald la termostat si nu va comuta pe aer proaspat din fata, va trage aer mai statut din compartimentul motorului.

Asa ca daca termostatul este bun, nu trebuie facuta nici o modificare. Numai daca este rau termostatul,ajuta scoaterea furtunului dar atunci tot nu trage aer din fata. Trebuie blocata clapeta cumva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tie cum iti trage aer de afara,ai priza de aer in masca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cu motor benzina 1,4 16V si AC, am priza de aer proaspat in masca fata. Parca la cele fara AC este doar o teava care se apropie de masca pt. ca au considerat ca in mers vine aer proaspat in teava mai usor ca nu ai atatea tevaraie si radiator in plus ca si la cele cu AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu toate au priza de aer in masca.nu are nicio legatura cu AC-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de an si de motorizare...

la 1.4 pana prin 2000 e o simpla teava in dreptul distributiei

dupa 2000 au pus aceasta clapeta care comuta cu aerul cald de la galeria de evacuare

iar in rest trage aer undeva din fata pe langa farul stang

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la masina din semnatura am o gaura la marginea capacului de pe motor.

Si m observat si eu ca la cald trage putin mai slab.

62587598220310101333482.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!