Jump to content

VW Passat B3


Adi01
 Share

Postare recomandată

As dori sa schimb filtru de benzina .. dar unde este amplasat acesta ?

Ce ulei recomandati pentru Motorul acesta ? 1.8i

Filtru de aer abia l-am schimbat , bujiile , fisele ..

Unde as putea sa gasesc un manual in engleza / romana etc pentru aceasta masina si unde pot vedea seria motor?

P.S. masina de cand am luat-o mergea ... in aproape 3 pistoane ( nush cum sa ma exprim ) adica daca scoteam fisa de la bujia 4 ... se auzea clar ca merge in 3 ( la turatie se auzeau bataiele alea ) dar cand puneam fisa .. nu se mai auzeau asa tare ... am schimbat bujiile dar tot la fel ... dupa vreo 400 de km .. am scos bujia 4 si am vazut ca era pietrificata cu ulei ! acu recent a inceput sa mearga in 3 clar ...se aud bataiele alea .. am inteles ca poate sa fie si de la bobina de inductie ? sau este vreo supapa / segment blocat ?

P.P.S. Relantiul sta Fix la 900 de ture .. Si nu oscileaza DELOC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrul de benzina se afla fix dedesuptul masinii in fata rezervorului pe partea dreapta a masinii, este prins de caroserie cu o brida cu surub, cat despre faptul ca ai scos bujia pietrificata ar trebui sa verifici compresia la motor si dupa caz sa strangi bani pentru investitii...[zgomotul acela la accelerare poate sa fie ori de la avans ori de la presiunea mica de ulei,care ar trebui putin masurata] :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.manualeauto.ro/do/cauta?where=t...mp;x=44&y=8

La celelalte intrbari ti-a rsp colegul , dar ar mai fi ceva de spus

In ce faza auzi acel taknit, in decelerare sau in accelerare?

Daca il auzi in decelerare ,( si mai exact sa fie sunet de fier ), pregatestete sa schimbi cuzinetii de la Arborele Cotit

Daca il auzi in accelerare (-//-) si in mersul normal , atunci poate fi joc de boltz la piston

Daca acel zgomot este relativ identic cu cel de avans si ma refel cum e la Dacii cand pun astia gazolina, atunci problema poate fi de la : un tachet blocat, sa fie sarita de la punct , supapa fisurata, ciobita

Spor la reparat

Modificat de passat no1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si multumesc pt sfaturi .. acu am alta problema ( MARE ) .... acu 2 zile ... am dat sa completez cu antigel in vas ( am uitat sa precizez ca odata la 50 de km fac completare cu vreo 2 l de apa sau antigel ca o pierde si chiar nush pe unde ! ) si acel dop magic s-a rupt ! ( DE AICI INCEP MINUNILE SI PROSTIILE CARE S-AU TINUT IN LANT ! ) ... la naiba sa il ia ... am mers a doua zi asa cu ea .. fara apa cam 15 KM ... ( temperatura la bord era de 70 de grade ) si se aprinsese becu la ulei ... ce naiba... din a 5a o scot pe liber si... s-a oprit motorul in mers...ok ... bag a 4a si porneste ... merg ce merg... am ajuns la o benzinarie ... am luat ulei .. 1l .. am pus ... Dupa ce am pus am vazut pe sticla ca scrie DIESEL 20W40 ! ( IDIOT CE SUNT Nu M-AM MAI UITAT CA ERA DE DIESEL CI DOAR 20W40 de care pun eu ) am injurat am inceput sa lovesc lucruri si am pornit motoru ... dupa inca vreo 500 de m .. statea la relantiu dar se aprindea iara becu la ulei .. dar daca o turam disparea... am mai oprit odata la alta benzinarie si am luat inca 1l de ulei 20W40 de benzina ... ok .. am plecat.. nu s-a mai aprins... statea la relantiu .. ok ... ajung unde trebuie .. si imi spune omu de acolo ca senzoru la temperatura este la apa si nu la motor ( deci motoru avea peste 100 de grade clar ! ) pt ca am pus apa cam 2 L si bolborosea rau dadea si afara in timp ce era oprit si m-am gandit sa nu fac soc termic ( dar asta dupa ce am pus apa ) si am stat vreo 5 min tot bolborosea acolo ... iesea .. am mai pus oleaca inca 500ml am pus capacu si am dat sa pornesc... CANCI nu pornea.... ( am si bendixu cam dus si dupa vreo 5 chei am omorat si bateria ! ) am impinso cu inca vreo 3 oameni si a luat-o in R ... si pe esapament iesea un fum ALLLB ALB si nici la relantiu nu statea.. trebuia sa o turez eu ca sa steie .. a pus el mana si a spus ca e abur si ca garnitura de la chiulasa e pe moarte ... ok .. trebuia sa ajung acasa... am mers eu ce am mers cu ea turata si la stop si etc... am ajuns... am deschis capota ... era ulei improscat si pe capota si pe la motor ..si pe dedesupt... cand era pornita pe jos... si arunca intr-una picaturi de ulei de am luat si eu pe moaca cateva.. am oprit... si nu pornea... ok .. am lasat-o sa se raceasca.... dupa vreo 5 ore .. am dat cheie .. si a luat-o ... statea la relantiu .. ok... am lasat-o pornita asa .. cam 5 min .. temperatura in bord era la 80 de grade... caldura nu venea .. in masina ( ci aer rece insotit de un miros de "handel") si dupa ce am pornit farurile .. relantiu de la 900 de rpm a scazut pe la 800.. am plecat .. cand am bagat a doua si am luat picioru de pe acceleratie .. la fel .. dadea in nas si nu statea la relantiu .... Maine ma gandeam sa dau comanda de garnitura de chiulasa dar am spus sa intru sa va cer si voua sfaturile ! .. pt ca sincer.. am chinuit-o e vina mea .. dar tin la ea si vreau sa o fac ! ( invatatura de minte sa imi fie :offtopic: ) va multumesc

P.S. Uleiu aruncat.. care se afla si pe capota si pe la motor era .. asa maro ... culoarea cafelei cu lapte ...

Modificat de Adi01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu este urmatorul

Duo la un nene bun , si dai frumusel chiulasa jos, ca garnitura e flenduri.

Cea ce ai patit u acuma se numeste , arderea garniturii de chiulasa, si intrarea uleiului in apa , tocmai de aceea culoarea uleiului este ca cea de Cafea cu lapte , tot din cauza asta pierdea uleiul , si tot din cauza asta bolboroseala in vasul de expansiune.

Dupa ce schimbi garnitura , fa o spalare a motorului( in interior) cu o anumita solutie (am uitat cum ii spune) , cerifica putin starea , cuzinetilor de la arborele cotit , si pompa de apa .

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care ar fi costu ? manopera de schimbare a garniturii de chiulasa ?... e greu accesibila garnitura de chiulasa la modelul asta ? o garnitura e 64 de ron ... dar manopera cam la cat ar ajunge.. eu maine o bag in service..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sa o luam in ordine

1 o garnitura de chiulasa , nu te duce mai mult de 80-90 ron

2 in mod normal , garnitura o gasesti peste tot ( magazine de piese auto import )

3 ar fi bine sa te gandesti si la ceva mai multi bani pt manopera , eventuale piese de schimb, si asa mai departe

4 manopera la pt schimbul garniturii nu cred ca poatre sa treaca de 250 ron

5 parerea mea ca acum cand umbli la motor sa schimbi (asta in cazul in care dispui de ceva bani mai multi) semeringurile de supape ( kam 25 ron ) , sa ai in calcul si o eventuala schimbare a kitului de distributie ( nu vreau sa te alarmez acum si sa te pun pe jar dar la demontare se gasesc multe defecte a consumabilelor)

6 Gaseste un service bun , sau un mecanic bun care sa iti faca treaba buna .

7 un total la toata lucrarea ( piese de schimb , ulei nou filtre , manopera ) te duci cam in 1000 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicu care imi schimba si garnitura de chiulasa si distributia si semeringurile .. imi ia 100 euro .. garnitura am gasit la 63 de ron ... curea la 35 de ron .. semeringurile de la supape am gasit la 30 de ron ... apoi vad sa iau uleiu si filtru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un pret de manopera destul de bun , dar conteaza sa fie si de cal.

Nu schimba doar cureaua daca tot te-ai apucat , schimba si rola pt ca e cea mai importanta ( rola trebuie sa fie vreo 60-70)

Un ulei Mobil 1 10w40 e destul de bun pt motoarele astea si costa 1 mil 4 litri , 25-30 ron un filtru si daca tot il schimbi punei si un aditiv 2+2 costa cam 25 ron

Stiu ca unt multe si poate ma crezi nebun dar face bine la sanatatea motorului, mai aleas daca vrei sa o mai tii o perioada

bafta la reparatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o desfacut chiulasa.. garnitura era rupta intr-un colt... ce spuneam eu mai sus sau in alt post ca merge aproape in 3... e.. are o supapa sparta ... are o ciobitura o supapa cam de 1/2cm si pe pistonul acela era depus ca un fel de amestecatura de ulei cu benzina... se vedea ca nu a lucrat ! ... culmea ca tragea masina .. scurma rotile cu a 2a fara probleme... si nici nu vedeam cand lua 100 ... maine tre sa ma duc cu chiulasa la rectificat.. acu sa vad daca e sa iau un set intreg de supape...:banghead: uffa asa era masina de cand am luat-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat chiulasa .. a fost alezata... schimbata supapa si semeringurile de la supape.. facute toate supapele... si la axa cu came nu stiu ce naiba o mai facut.. oricum o lista intreaga.. OK .. am dus toata masina la alt mecanic sa o asambleze ca ala era cum sa spun eu "puturos" si va fi gata maine .. mecanicul acesta s-a uitat sub capota si a pus mana pe pistoane si a simtit la mana umed...acuma intrebarea mea este urmatoarea: umezeala aceea e posibil sa fi aparut de la condens ? eu am apa in ulei deci trebuie schimbat si filtru si uleiul dar mi-a spus ceva si de segmenti ca daca intra apa sa fi dereglat segmentii.. e adevarat ? am luat tot ce trebuie si garnitura si tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e un truc al mecanicilor, cand vor sa te ''agate''.

Aum sa-ti spun de ce : cand dai chiulasa jos apa existenta in motor ramane la acelasi nivel cu blocul motor, si e normal sa se mai duca ceva apa acolo, de unde apare si condensul acela.

Uleiul trebuie sa-l schimbi obligatoriu , la fel si filtrul

Ceea ce ti-a spus el este adevarat doar in cazul in care ai mers mult cu motorul asa , in rest nu ai de ce sa te temi .

Dupa ce termina de reparat fai si un test de compresie la cald si la rece

MULTA BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine e gata masina am luat ulei si filtru ... trebuie sa mai iau o garnitura de cauciuc de la capacu culbutori ... ca lipseste ...iar de mers nu aveam cum sa merg mult asa cu el pt ca... Cand era rece motorul pornea... statea la relantiu .. o lasam 5 min statea... dar pe toba ieseau aburi de apa... daca plecam si bagam a doua si luam picioru de pe acceleratie se oprea motoru si nu mai pornea ! .. doar daca o impingeam pornea... si am dus-o imediat la service... si eh... acu intrebarea mea este ... Motorul acesta cum draku in 3 pistoane propulsa masina la 180Km/h ( atat am prins cu ea ) si facea scart si cu a doua dupa ce faceam o plecare mai rapida .. :Driver:

Modificat de Adi01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

supapa s-a spart poate chiar in ziua cand ai vazut ca nu sta la ralanti.poate ai prins 180,dar in zilele bune nu in ziua cand spui ca scotea fum alb si trebuia sa o tii accelerata ca sa nu moara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope .... cand am luat masina ... mergea in 3... am crezut ca e de la o bujie sau o fisa ... am schimbat si fisele si bujiile si tot la fel .. si scotea fum mult ( cei drept erau -20 de grade afara ) prin decembrie asa si am spus ca e de la frig si e abur... cu ea in starea aia am prins 180 ... si fugea... era sparta supapa dupa ce am discutat peste vreo saptamana cu un mecanic ... si nu stiu cum naibii a ghicit.. apoi am mers cu ea in starea asta ( ne avand ce sa fac si lipsa dinero ) pana am bagat-o sa o fac.... deci cum e posibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GAta am luat masina ... motoru nici nu se aude cand e pornit.. nu mai scoate pic de fum .. iar de mers.. merge Incredibil .. sunetu si etc.. maine ma duc sa iau electromotor sa il schimb.. ulei am pus Texaco 5W30 ... e bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor

Cum nu am dreptul sa deschid un nou topic am decis sa postez aici (per sa nu se supere nimeni)

As avea si eu o problema cu masina mea ..... Sunt posesor de passat B3 1.9 diesel aspirat. Motorul proaspat facut (pana in 3000 km) bloc alezat, scos la cota 1 , schimbat pistoane(pe comanda) segmenti chit garnituri chiulasa supape, baie, cuzineti ,ambreiaj, electromotor,pompa apa etc...

Problema ar fi ca decurand a ainceput sa imi mearga in 3 pistoane....am fost cu injectoarele la facut(schimbat duze,tarat) si tot in 3 merege......ce-i drept dadeau cam multa motorina......

Masina cand o pornesc merge normal..pana se incalzeste....cu se incalzeste cum o ia razna si merge in 3....parerea varului meu(mecani cu care dealtfel am facut si motorul cu distributie cu tot ce trebuie) ar fi ca ar fi in vina unui tachet (hdraulic)...si totodata axul care antreneaza pompa de ulei.....sincer nu stiu ce sa ii mai fac

PS:daca are cineva un ax de care am mentionat mai sus de la vreun motor schimbat ..... pls mail me la Coxty_bau@yahoo.com

Astept si eu cate o parere la ce credeti ca ar putea sa aibe....

Multumesc si va rog sa imi scuzati eventualele greseli gramaticale (sunt dupa 14 ore de munca)

Daca se poate muta acest replay si transforma in topic...

Modificat de c0xty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general problema asta se manifesta cand capul hidraulic din capatul pompei este uzat, din cauza asta ti-a decalibrat si duzele

Du pompa la rectificat

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Va salut , am si eu o problema , am oprit la un peco , am alimentat si dupa circa 5 km a aparut un zgomot la accelerare , (cum se auzea cand ai mers cu gazolina , am dat toata benzina jos am pus alta aceeasi batae , am verificat bujiile lisele sunt ok am schimbat injectoarele nici-o imbunatatire are cineva injectoare de vw 2000 16v an 91 , sau un sfat , am fost la service dar degeaba sa cumpar injectoare , ca chipurile de acolo sunt , am pus , cum am spus altele si tot asa se aude daca nu o turez merge frumos fara zgomot dar cand accelerez incepe sa zornae .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum nu mai porneste la cheie , trasa porneste dar nu mai sta la relantiu , bujiile le afuma rau , am verificat distributia nu a sarit de la punct , cand am scos bujiile afara si am dat la automat arunca pe la buji benzina pana pe capota ....a mai patit vre-un coleg ceva asemanator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare am un vw passat din 1998 cred ca este varianta b3 deoarece nu ma pricep prea bine ..sunt in cipru deci masina este cu volan pe dreapta

1.8 T are 150 cp si pierd ulei in zona... urmatoare ! am cooler de ulei in spate la filtru de ulei iarasi in spatele filtrului am un senzor cred care intra in motor sau unde naiba se duce ca uma pricep prea bine sa explic si teava care intra ins enzor pierde ulei cum pot remedia problema daca cineva ma poate ajuta pot trimite poze pe messenger id : manuellytto ca sa vedeti concret despre ce e vb

Modificat de BadMove
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca passatul e b5.

Pune pozele aici, sa le vada mai multi.

Mai multe pareri nu strica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e b5 iar din cate am inteles din descrierea problemei pierde ulei la conectarea tevii de tur care merge la turbo, daca nu ma insel. Tot acolo mai poate sa piarda ulei la garnitura termoflot (ii intre suportul pt filtru ulei si radiatorul de ulei). Incearca sa mai strangi piulita inca un pic (ai grija ca sa ajungi la acea garnitura trebui sa dai jos filtrul de ulei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!