Jump to content

Consumul de curent din baterie


120 L
 Share

Postare recomandată

Scoti prin grila fata fire legate la minusul bateriei si borna minus scoasa, inchizi capota armezi din telecomanda si masori. La mine dupa 15 sec a scazut la 20 ma. Sa ai ampermetrul conectat pe 20A caci la armare trage 7-8 A minim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 120 L

    14

  • BLiTZ

    6

  • florin berdila

    5

  • Al Bundy

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut am o mica problema am facut o masurare si dupa intrarea in standby pe multimetru imi apare 0.07 A ceea ce mi se pare foarte mult si bateria mi se termina cam in 2 saptamani

astept niste sugestii referitor la remediere de unde si cum sa incep

astept raspunsuri :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ii multicel 70 ma fata de 20 25 ma ce zice cartea , dar numai daca incerci sa scoti pe rand sigurante sa vezi daca o sa scada , atuncea iti poti da seama care ii problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am gasit cum se poate reduce timpul de intrare in stand-by.

La adaptare pe centrala electrica (modulul 09) pe canalul 001 este deconectare Clema 30G ce la setarea standard este de 30 minute. Modificand valoarea (nu este exprimat in secunde) se poate obtine un timp mai mic sau mai mare.

E corect ce am dedus eu? Opinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incep cu sigurantele, si mai astept si alte opinii si sugestii va multumesc :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifici in primul rind ( sau elimini ) consumatorii suplimentari montati dupa fabrica ( radio-cd, statie, alarma, gps...etc )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am o mica problema am facut o masurare si dupa intrarea in standby pe multimetru imi apare 0.07 A ceea ce mi se pare foarte mult si bateria mi se termina cam in 2 saptamani

astept niste sugestii referitor la remediere de unde si cum sa incep

astept raspunsuri :)

La logan e 70 mA si nu descarca bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu alarma si radio-cd am facut si nu sunt ele problema

dar intre timp :) am vazut aseara ca mia zburat oglinda stanga cu totul in parcare, miau ramas doar cablurile atarnand , ce oameni .......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Al Bundy: Se descarca in functie de baterie si consum...logic. Vine cam 2A/zi cu autodescarcarea proprie si aflii nr de zile simplu :)

fili_costi: mda...nasol sa ai oglinzi smechere...precis a fost o comanda. O iei pe sigurante incepind de la baterie si gasesti. Asa am descoperit si eu simplu. Treci aici cauza dupa.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

In weekendul asta am avut o surpriza neplacuta. Am parcat masina vineri seara (dupa un drum de 100 de km) si cand sa plec duminica... surpriza! Dadeam de cheie si nu invartea electromotorul absolut deloc! Bateria moarta complet. E posibil sa se descarce asa subit, fara sa dea niciun semn de oboseala anterior? Am pornit-o impinsa si am facut drumul de 100 km inapoi spre Bucuresti. Azi dimineata a pornit fara probleme, dupa o noapte de stat parcata. Cred ca are vreo 5 ani bateria, si o sa merg la cineva sa mi-o verifice.. dar mi se pare ciudat sa se descarce asa dintr-o data, fara sa dea niciun semn de imbatranire inainte de asta.

P.S. offtopic: Afecteaza cu ceva distributia faptul ca am pornit-o impinsa in marsarier?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur n-ai lasat semnalizarea dreapta cand ai oprit, fapt ce ti-a tinut aprinsa pozitia dreapta toata noaptea si a terminat bateria ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.S. offtopic: Afecteaza cu ceva distributia faptul ca am pornit-o impinsa in marsarier?

La motorul 1,2 HTP acest lucru e interzis. La al tau vad ca e generatia veche derivat din motorul de Favorit, deci e ok.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur n-ai lasat semnalizarea dreapta cand ai oprit, fapt ce ti-a tinut aprinsa pozitia dreapta toata noaptea si a terminat bateria ?

Eu zic ca nu am lasat niciun bec aprins, cred ca l-as fi vazut. Mereu arunc o privire dupa ce incui, sa nu fie geamuri deschise etc. Oricum, imi dau seama din raspunsul tau ca e putin probabil sa ma lase bateria asa subit. Cel mai probabil ceva mi-a mancat-o timp de 2 nopti cat a stat nepornita. Sa vad cum se comporta in perioada urmatoare...

120 L: 1. Ca sa fie totul clar: la 1,2 HTP e interzisa pornirea prin impingere in marsarier sau e interzisa pornirea prin impingere (indiferent daca e inainte sau inapoi)?

2. Sa inteleg ca masina mea o pot porni impinsa inainte sau inapoi fara sa am probleme?

Va multumesc pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine bateria e din 2008, masina o folosesc mai mult in weekend (in timpul saptamanii sunt la serv) dar in cazul in care e racoare afara, sambata dimineata porneste greu

e normal sau bateria e pe duca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminbej: e interzis in orice fel la HTP. La tine e permis in orice fel..:)

CrisH: Fa o verificare la un atelier de electrica pentru ca altfel nu ai de unde sa stii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

va salut.

la mine este a doua baterie care ma lasa aiurea sau aproape aiurea. intr0adevar am lucrat cateva ore la masina cu usa deschisa, vreo doua zile cate 2 ore, mai inchideam, mai deschideam si asa mai departe. in orice caz nu mi se pare deloc justificat faptul ca o baterie foarte buna nu mai face nimic dupa cateva zile de nepornit si cateva ore de lucru in care nu soliciti partea electrica. inteleg consumurile astea gen prima jumatate de ora dar ma tem sa nu fure pe undeva curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba este foarte posibil sa fie o problema mai delicata. Nu ai altceva de facut decat sa masori valoarea consumatorilor in gol. Adica, inseriezi frumos la borna plus un ampermetru, il scoti afara de sub capota apoi inchizi capota, incui masina si armezi. Dupa maxim 30 minute citesti valoare curentului absorbit de baterie. Daca ai o valoare mai mare de 25mA, ai o problema.

Atentie: mare grija pe unde lasi atarnat cablul de la borna plus atunci cand inchizi capota.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut.ma poate ajuta cineva cu o problema electrica din cauza alarmei.am avut o alarma after market cand am cumparat masina(partner) nu functiona asa ca am demontato de pe masina pentru ca din cauza ei nu mergea nici cd player-u am taiat doua fire maro pentru ca ele duceau in spate prin prag si nam putut sa scot pragu,in schema maro-parking light.Problema e ca daca las siguranta de la inchidere (de fabrica) imi consuma toata bateria.de atunci stau cu siguranta scoasa .nu stiu cum sa fac cu firele ale a maro poate e de la ele.

leas uni intre ele dar nu ma pricep si nu vreau sa fac vreun scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce masina vb ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Daca mai exista posesori de acumulatori HEXA-DELKOR rog sa posteze tensiunea masurata inainte de prima pornire ( chiar si masuratori mai vechi ) dupa minim 12 ore de stationare in sezonul rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masurat azi dupa 3 ani din nou si consumul este intre 10-20 ma, deci ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 years later...
florin berdila

Am aparatul de masurq înseriat pe baterie și e dat pe 10 A și îmi arata ca 

 Am u  consum în stenbai de 0'15A e bine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este bine, este mult 150 mA. Normal ar fi in jur de 20-30 mA (in funcție de Nr. de calculatoare de pe mașină. Ceva consuma curent în standby.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin berdila

Trebuia domnule sa am 0'020 atunci era 20miliamperi nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!