Jump to content

Intrebari configurare O2,


mehigh
 Share

Postare recomandată

Din cate stiu eu, la pachetul partial, ai imbracate in piele doar volanul, schimbatorul de viteze si frana de mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • raz.ro

    24

  • Diesel

    17

  • shkoda

    14

  • mehigh

    13

Top Posters In This Topic

Si eu stiam ca amortizoarele sunt intarite. Asa mi-a spus si tipul de la dealer cand mi-am luat masina si ma gadeam daca sa pun sau nu pachetul. Si nu numai vanzatorul, ci mi-au spus de pe la toate service-urile, ca sunam sa ma interesez cum e cu scutul (nu-mi venea sa cred ca nu e de fier). In plus de asta asa am observat si pe Octaviile a 2 prieteni care au. Cel putin la OII mi-a spus unul ca daca ia gropi se simte parca n-ar avea amortizoare si arcuri pe spate, ca e f rigida.

Iar micsorarea stabilitatii vine din inaltare.... ma rog, o fi cum spuneti voi, eu doar spun ce mi-au spus altii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pe Octavia 2 pachet de drumuri grele si pot sa spun ca e rigida...nicidecum moale si nu am simtit efecte de balans... sau arcuri moi..nici poveste de asa ceva.

Pe Octavia 1 nu am pachet si suspensia e mult mai moale comparativ cu O2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drasto_2004

greseala mea,am modificat si la semnatura.eu am pus si tapiterie Duo Ivory deci si pe scaune am o combinatie de piele cu textil.eu nu stiu daca am si pe usi piele.

aseara la intalnire cineva mi-a spus ca este foarte posibil sa fie.vom vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La piele "partial" ai doar schimbator si frana. Pentru volan, mai dai 100e.

err... vorbeai de tapiterie textil/stofa

Modificat de gallax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca mergi normal pe un drum prin oras cu tot felul de gropite, nu neaparat mari,  in care cade roata cu viteza, se aude de parca nu ai mai avea bucse. Cam asa era suspensia si al Clio si a inceput sa pice dupa 30000 km. Sper ca astia de la skoda stiu ce au facut cand au rigidizat suspensia la O2, ca altfel... :)

<{POST_SNAPBACK}>

Cam asa-s la mai toate masinile vag, si la passatul meu era asa, suspensia este in general setata mai tare, daca iei gropile in viteza se aude urat si ti se pare ca se rupe masina in 2:) Dar nu e chiar asa, sunt destul de fiabile, la cate gropi am luat eu cu vechiul meu passat tot ce am schimbat au fost 2 bucse si atat in vreo 3 ani.

De exemplu la opel vectra sau ford mondeo care le-am mai condus pot sa trec in viteza peste gropi, sine de tramvai etc, ca nu se aude nimic si sunt absorbite mai bine.

Dar cu toate asta o masina cu suspensii setate asa gen vw/skoda/etc se aseaza mult mai bine pe drum la viteze mai mari....plus ca te face sa treci usurel peste gropi si sa menajezi masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cu toate asta o masina cu suspensii setate asa gen vw/skoda/etc se aseaza mult mai bine pe drum la viteze mai mari....plus ca te face sa treci usurel peste gropi si sa menajezi masina :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Da, mare dreptate ai - te face sa conduci mai cu grija, pt ca auzi suspensia. E un mare serviciu pe care ti-l face masina, sa auzi suspensiile cum trancane. Pe bune. Chiar ma gandeam la faza asta cand injuram gropile de prin jud. Suceava.

Ma gandeam ca daca as avea un mercedes, cu suspensii bune si foarte bine antifonat, ai trece prin gropi ca si cu un hovercraft (asa se scrie ?), dar sub tine suspensia lucreaza, se macina, se uzeaza, desi masina e propiectata sa nu se auda. Asa, la skoda le auzi si mergi mai cu grija. Dar cata grija am avut si de renault-ul ala... Mai bine o haiam tare cat era in garantie, ca sa mai schimbe si aia ceva.

Cat despre pachetul de drumuri grele, exista intr-adevar o dilema: se inmoaie suspensia sau se intareste ? Eu sunt multumit de inaltimea masinii si nu am lovit niciodata nimic cu scutul de plastic, desi am incalecat pietre destul de mari. Doar suspensia mi se pare cam tare si daca kitul de drumuri grele ar fi inmuiat-o poate ar fi fost o chestie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai zis pe undeva. La drumuri grele suspensia se "inmoaie", adica devine ceva mai flexibila. Dar are alte elemente constructive, mai fiabile, ca sa nu zicem mai "intarite".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai zis pe undeva. La drumuri grele suspensia se "inmoaie", adica devine ceva mai flexibila. Dar are alte elemente constructive, mai fiabile, ca sa nu zicem mai "intarite".

<{POST_SNAPBACK}>

Poate ca asta au si facut cehii... "suspensie mai fiabila". Insa in prezentarile comerciale o denumesc "intarita". Ar fi fost chiar culmea sa-i spuna "mai fiabila" si sa dea de gandit la cumparatori... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca intrebi vanzatorul care e difenta dintre suspensia stock si drumuri grele sigur nu stie ce sa-ti raspunda, sau te abureste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De o pagina se discuta de pack-ul de drumuri grele :lol: ... Sa auzim parerea celor fara pack si apoi a celor cu pack! Sa stiu daca iau sau sa nu pack-ul de drumuri grele! :lol:

Later edit PS: Si la Fabia s-a discutat si s-a ras-discutat subiectul si tot n-am pack de drumuri grele! :lol:

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pachetul are 2 features:

1 - scutul de fier

2- suspensie modificata - inca nu stim in ce sens e modificata.

1. Scutul de fier este cu adevarat folositor daca te hotarasti sa iti imbunatatesti timpii pe vreun circuit de macadam. Baia de ulei nu mai e asa de jos ca la O1, asa ca e aproape exclus sa dai cu scutul de pamant sau de vreo piatra mai mare, daca mergi cat de cat cu simtul raspunderii. Eu nu am atins inca nimic pe dedesubt. Cred ca as putea incaleca o caramida pusa pe sosea pe cant. Mai degraba am atins cu partea din spate pe dedesubt, cand urcam pe borduri. Cred ca erau presurile totusi.

2. Eu am fara pachet si suspensia e rigida, probabil din cauza unor amortizoare cu gaz cu un raspuns intarziat. Nu as putea sa spun ca e o suspensia sportiva, ca am vazut eu un reportaj cu un M3 modificat si ala are supensie sport. Adica e rigida, ca la O2, dar parca mai avea ceva in plus. :banghead:

Tare as vrea sa merg cu una cu pachet, si imi dau seama care sunt diferentele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat ca nu prea mai intra JUG pe forum, sa va spuna el ce patzanie a avut cu Fabia lui RS, ca ati vedea ce bun e packul de drumuri grele :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de proiectoare ce ziceti? Merita sa mai dau 170 euro si sa le pun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca da.. intotdeauna mi-am echipat masina cu faruri de ceata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pachet de drumri grele si cred ca face banii numai prin faptul ca inalta masina si baga scutul ala metalic. Pe un drum de tara/munte merge beton si nu te stresezi la toate pietrele si gropile.

Pe SN aveam niste urme de "ciocan" pe scut cam in dreptul baii mama mama. Si nu am fost cu ea la raliu ci doar a trebuit sa merg usurel printr-un sat de munte pe un drum care arata ca o albie de rau, iar cand am ras o bucata pe "burta masinii" nu stiam cum s-o iau in spate si sa plec mai departe.

Nu stiu daca caroseria are un ruliu mai pronuntat ca nu am mers cu O2 fara pachet dar suspensia este destul de rigida ala mine.

Am luat si denivelari din alea meseriase de iti cade roata cu totul in ele plus o mica rampa la vro 140km/h de am decolat cu masina si s-a comportat f bine.

Pachetul partial de piele e misto eu mi-am pus si pe volan plus multifunctional cu radio si arata si se simte beton. Am pus mina la reprezentanta pe una cu volan simplu si nu se compara ca nu avea aderenta. Iar maxi-dotu ala face toti banii ca arata misto gen clasa sup. merc/bmw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine imi zice si mie la Ambiente daca comand tapiterie Graham Achat sau Graham Grey (textila nu piele!) imi pun pe usi si culoarea asta ? Pentru ca in pdf-ul de preznetare si brosuri vad ca usile nu sunt negre (dar mi se pare ca scaunele au piele-textila in brosuri).

Faza este ca la configurare poti sa alegi scaune textila piele da nu zice nicaieri daca portierele vin cu culoarea scaunelor ?

ambiente.jpg

Modificat de raz.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comentariul imaginii de mai sus:

Pai Octavia2 are la orice nivel de echipare airbag-uri frontale sofer si pasager.

Acolo se spune "airbag pasager" suplimentar fata de Classic, la Ambiente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu si-a luat nimeni de pe forum tapiterie alta decat culoarea neagra (si nu de piele) sa-mi zica si mie daca usile vin in culoarea scaunelor ? Aveti toti neagra? :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am comandat Achat, si vin si fetzele de la usi bej, de la bagheta aia metalica in jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu si-a luat nimeni de pe forum tapiterie alta decat culoarea neagra (si nu de piele) sa-mi zica si mie daca usile vin in culoarea scaunelor ? Aveti toti neagra?  :banghead:

<{POST_SNAPBACK}>

Ambiente cu tapiţerie Achat, scaune bej, jumătatea inferioară a bordului bej, planşele uşilor cu toate spaţiile de depozitare bej, marginea superioară a uşilor din acelaşi material cu partea superioară a bordului. E fain de tot interiorul! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambiente cu tapiţerie Achat, scaune bej, jumătatea inferioară a bordului bej, planşele uşilor cu toate spaţiile de depozitare bej, marginea superioară a uşilor din acelaşi material cu partea superioară a bordului. E fain de tot interiorul!  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

asta-i veste buna ca vine si restul interiorului in 2 culori :))

Dar acuma intrebarea de baza : cat de repede se murdaresc, am vazut pe cineva pe forum si pe autovit ca zicea ca se murdareasc repede...si daca se murdaresc cum se spala ?

Mai este o culoare care imi place mai mult "graham grey" dar aia mi se pare mult mai sensibila la murdarie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta-i veste buna ca vine si restul interiorului in 2 culori ;)

Dar acuma intrebarea de baza : cat de repede se murdaresc, am vazut pe cineva pe forum si pe autovit ca zicea ca se murdareasc repede...si daca se murdaresc cum se spala ?

Mai este o culoare care imi place mai mult "graham grey" dar aia mi se pare mult mai sensibila la murdarie ?

<{POST_SNAPBACK}>

Graham Grey arată la fel de bine, doar că nuanţa bate puţin spre... gri albastru... e chestia de gust!

Cu murdărirea, treaba stă la fel, indiferent de culoare! eu am avut 6 ani maşină cu interior deschis (şi copil mic!) şi s-a menţinut excelent, fără huse! Sunt atâtea soluţii, sprayuri, ş.a. de curăţat interiorul, încât orice pată, oricât ar fi de nashpa, nu are nici o şansă! Dar să ştii că, totuşi, dacă nu faci prostii mari în maşină, chiar nu se murdăreşte! Deci, şterge grija asta de pe listă! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Graham Grey arată la fel de bine, doar că nuanţa bate puţin spre... gri albastru... e chestia de gust!

Cu murdărirea, treaba stă la fel, indiferent de culoare! eu am avut 6 ani maşină cu interior deschis (şi copil mic!) şi s-a menţinut excelent, fără huse! Sunt atâtea soluţii, sprayuri, ş.a. de curăţat interiorul, încât orice pată, oricât ar fi de nashpa, nu are nici o şansă! Dar să ştii că, totuşi, dacă nu faci prostii mari în maşină, chiar nu se murdăreşte! Deci, şterge grija asta de pe listă!  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

thanks, m-am linistit ;)

Acuma sa vad daca gasesc macar imagini cu interior grey si bej, la bej am vazut imagini cu scaunele de piele si ma gandesc ca aproape este identic cu cele de textila.

Eventual in cel mai rau caz imi iau niste huse daca culoarea este sensibila..dar eu o sa comand si airbaguri laterale si nu stiu daca exista huse in .ro care sa lase airbagul sa treaca prin ele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici o husa nu lasa sa treaca airbag-ul. Se face un decupaj, sau se "taie si insaileaza" asa de forma in locul acela pentru airbag-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!