Jump to content

Intrebari configurare O2,


mehigh
 Share

Postare recomandată

Salutare baieti,

Dupa cum multi stiti Octi 2 al meu l-am luat undeva la inceputul lui Decembrie 2004, si am pus urmatoarele optiuni :

Model : Octi 2 Elegance, 1,9 TDI PD :

1. Radio CD MP3 cu magazie 6 CD on board (merita din plin)

2. Duze stropitoare incalzite (iarna sunt divine)

3. Maxi dot (este acel display mare intre acele de la bord; avantaje: se citeste mult mai usor informatia, si ai mai multe informatii in acelasi timp)

4. Pachet de drumuri grele (merita din plin)

5. Monitorizare presiune in pneuri (la cealalalta Octavie care am avut-o, am avut de 2 ori pana pe la 170 si pana am oprit cauciucul era muci :) !!)

6. Culoare Sahara Bej si tapiserie Ivory

Ce mi-as fi pus si imi pare rau ca nu am pus :

1. Scaune fata incalzite

2. Xenoane

3. ESP

4. Oglinda antiorbire

Dar am avut un prag de 19000 Euro pe care nu am vrut sa-l depasesc. Masina a costat in configuratia de mai sus 19011 Euro.

Dupa parerea mea Elegance merita mult mai mult ca un Ambiente pe care il accesorizezi putin!!!

Iar diferenta intre motorul de 1.9 si cel de 2.0 nu este asa de mare, mai ales in oras. Ma asteptam sa fie mai pregnanta diferenta.

Sa auzim numai de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 182
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • raz.ro

    24

  • Diesel

    17

  • shkoda

    14

  • mehigh

    13

Top Posters In This Topic

Topicul merge inainte, thx guys pt raspunsuri...

La cei 46 de euro cat costa TPM-ul inclin sa cred ca nu ar

trebui sa lipseasca din lista optionalelor (un prieten a

facut un control al directiei la un Opel, acceptat cu

placere de cei de la service pt ca nu-i ieftin si tocmai

gasisera un fraier. In final s-a descoperit ca de fapt

avea o roata ceva mai desumflata decat celelalte.

ESP

Am intrat pe skoda.ch (Elvetia) si ESP este inclus in

varianta Elegance la Octavia 2. ;)

Legat de alarma

Nici eu nu sunt incantat sa se umble la masina daca nu e

ceva defect, chiar daca operatia se face la Avia sau PoRo.

Cu toate acestea eu exclud din optionale alarma si

chiar telecomanda pt inchidere centralizata pentru ca am

vazut ca existe alarme care ofera mai mult decat cea OEM,

au suport pt inchidere centralizata si pager.

Mai mult ca sigur ca nu sunt fortat sa pun o alarma care

exista in service ci pot sa achizitionez din alta parte

una care imi place, ei neavand altceva de facut decat

sa o monteze.

Cand sunt anuntat sa vin sa-mi ridic masina, o duc in

service sa-i puna alarma. Suna neplacut dar eu zic ca e

mai bine asa...

Capace vs. Jante.

Am scris in topic mai devreme ca pornesc de la varianta

Ambiente (fara jante) si nu de la Elegance (are jante).

Nu sunt bani de jante (400+ euro), ghinion, bugetul este

limitat si in general prefer confortul in detrimentul

sportivitatii.

Daca raman fara capace atunci poate o sa iau un set de

jante din aliaj.

Pachet drumuri grele

Am vazut cum arata Oct1 cu motor TDI avand pachetul

acesta: oribil.

Am citit pe forum suficient incat sa concluzionez ca nu e

neaparat necesar asa ca am zis pas.

Bye!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mehigh: Legat de alarma... Dealerii vor sa aiba vanzarea suplimentata si de vanzarea si montarea de accesorii si nu accepta montarea alarmei in alta parte decat in service-ul propriu. Orice echipament cumparat de la alt furnizor si doar montat la service-ul propriu poate constitui (pe viitor) o motivare a unor eventuale disfunctionalitati ale sistemelor masinii.

O stiu din experienta proprie a unui echipament audio care afecteaza acumulatorul masinii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mehigh: Legat de alarma... Dealerii vor sa aiba vanzarea suplimentata si de vanzarea si montarea de accesorii si nu accepta montarea alarmei in alta parte decat in service-ul propriu. Orice echipament cumparat de la alt furnizor si doar montat la service-ul propriu poate constitui (pe viitor) o motivare a unor eventuale disfunctionalitati ale sistemelor masinii.

O stiu din experienta proprie a unui echipament audio care afecteaza acumulatorul masinii!

<{POST_SNAPBACK}>

Deci pute chifteaua.

Nu ramane decat sa sper ca vand alarme facute de producatori precum ungo sau viper...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate... Decand s-a inchis vechiul topic cu Octavia2 (echivalentul lui Astept GolfV din sectiunea Golf), se deschid topic-uri aiurea cu subiecte de toata jena. Vezi acest topic botezat generic Octavia 2 (!)...

<{POST_SNAPBACK}>

L-am botezat asa pt ca ma intereseaza configurarea unei Skoda Octavia si nu Fabia, Superb, Tour...

In plus am completat descrierea la topic incat sa fie clar pt toata lumea ca aici

se vorbeste despre configurarea unei Skoda Octavia 2.

Titlul la topic este limitat la un nr redus de caractere. Descrierea nu a intrat si la titlu incat iata.. arata sec. Scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la PoRo mi-au spus si mie ca e obligatoriu sa pun alarma la ei. Iar ei pun Viper. Numai ca, asa cum spuneam mai sus, sa vezi exact ce module iti pun cu alarma respectiva. Mie nu mi-au pus modulul de deschidere centralizata (9 USD) si aveam probleme cu deschiderea centralizata (care functiona din telecomanda numai cand vroia muschii ei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.......

5. Monitorizare presiune in pneuri (la cealalalta Octavie care am avut-o, am avut de 2 ori pana pe la 170 si pana am oprit cauciucul era muci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poti spune te rog niste aspecte legate de TMP. De ex. daca iti afiseaza presiunea din fiecare cauciuc in parte sau doar tipa cand ceva nu e in regula.

<{POST_SNAPBACK}>

Iti spune doar cand se lasa o roata. Nu are nici un fel de senzor de presiune. Pur si simplu foloseste senzorii de la ABS. Adica masoara numarul de rotatii a fiecarei roti. Daca o roata este mai desunflata atunci are alt numar de rotatii. Si se aprinde becul la bord. Nu spune care roata, dar pentru mine e suficiet!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata ce se va mai putea configura pentru Noua Octavia: un pachet sport! (...)

"A Sporty Package for the New Octavia

In Curierul National din 22 martie 2005 a fost publicata traducerea comunicatului de presa al Skoda-Auto legat de pachetul sport pentru Skoda Octavia (postat pe acest forum in 14 martie). Iata cum suna acesta:

"Skoda Auto oferă un tuning pentru versiunea liftback a noii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Praktiker, la sectiunea Auto, am vazut niste smecherii pe post de capacele de valva, care indica presiunea din roti. Marcajele sunt pe culori si valoarea presiunii (verde-2.0 bar). Pretul nu era mare, dar nu ma interesa in acel moment acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Praktiker, la sectiunea Auto, am vazut niste smecherii pe post de capacele de valva, care indica presiunea din roti. Marcajele sunt pe culori si valoarea presiunii (verde-2.0 bar). Pretul nu era mare, dar nu ma interesa in acel moment acest lucru.

<{POST_SNAPBACK}>

Si cat crezi ca vor "rezista" ispitelor?

On-topic: Constat ca TPM ofera informatii limitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai la tehnica militara pe roti exista sisteme de monitorizare a presiunii din roti, si de umflare a rotilor in timpul mersului. Sunt foarte scumpe si destul de greu de realizat.

@DRAPAR. Cred ca imi vor rezista pana la urmatoarea vizita la Praktiker.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a parut rau, dupa ce am comandat-o, dupa mp3-player si trapa electrica, dar cand am vazut ce preturi au ca optionale, m-am desumflat.

Totusi, trapa ramane un vis frumos. Daca va mai permiteti inca 700 E la pretul de achizitie, luati-o, ca va transforma masina intr-o adevarata limuzina. Eu am mers cu un Opel Astra de prin '94, cu trapa, si a fost super. Desi e departede a fi asa, te simti ca intr-o decapotabila.

Despre TPM: un gadget inutil, pentru un sofer experimentat.

Despre duze stropitoare incalzite: daca ai lichid spalare preparat pentru inghet, nu iti trebuie duze incalzite. Daca nu il ai preparat, cred ca duzele nu incalzesc si vasul rezervor.

Scaunele incalzite ar fi ceva, dar te poti lipsi, ca se strica des si de obicei nu te urci iarna in masina in tricou.

Pachetul drumuri grele: am dubii asupra valorii acestuia, la 140 E. Cred ca doar inalta masina, facand-o instabila.

Senzori parcare- da, pot fi utili intr-un oras aglomerat, daca parchezi des lateral, cu spatele, etc. Nu am vazut cum functioneaza, dar daca iti comunica informatii precise, ar fi ceva. Totusi, scump, fata+spate - 500E.

Pregatirea univesala telefon (cu hands-free) mi se pare foarte utila, pentru cine are 200E in plus.

Jantele tin doar de design, asa ca nu comentez.

In incheiere: daca ai bani sa-ti "accesorizezi" o masina de 17000 E la greu si sa o faci de 20000E, de ce nu te duci din start la o alta clasa de masina, considerata mai buna ? Chiar daca iei un model mai slab accesorizat, eu zic ca merita, ca ai o alta masina. Mie imi ajunge Ambiente, cu covorase si cheie cu telecomanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a parut rau, dupa ce am comandat-o, dupa mp3-player si trapa electrica, dar cand am vazut ce preturi au ca optionale, m-am desumflat.

Totusi, trapa ramane un vis frumos. Daca va mai permiteti inca 700 E la pretul de achizitie, luati-o, ca va transforma masina intr-o adevarata limuzina. Eu am mers cu un Opel Astra de prin '94, cu trapa, si a fost super. Desi e departede a fi asa, te simti ca intr-o decapotabila.

Despre TPM: un gadget inutil, pentru un sofer experimentat.

Despre duze stropitoare incalzite: daca ai lichid spalare preparat pentru inghet, nu iti trebuie duze incalzite. Daca nu il ai preparat, cred ca duzele nu incalzesc si vasul rezervor.

Scaunele incalzite ar fi ceva, dar te poti lipsi, ca se strica des si de obicei nu te urci iarna in masina in tricou.

Pachetul drumuri grele: am dubii asupra valorii acestuia, la 140 E. Cred ca doar inalta masina, facand-o instabila.

Senzori parcare- da, pot fi utili intr-un oras aglomerat, daca parchezi des lateral, cu spatele, etc. Nu am vazut cum functioneaza, dar daca iti comunica informatii precise, ar fi ceva. Totusi, scump, fata+spate - 500E.

Pregatirea univesala telefon (cu hands-free) mi se pare foarte utila, pentru cine are 200E in plus.

Jantele tin doar de design, asa ca nu comentez.

In incheiere: daca ai bani sa-ti "accesorizezi" o masina de 17000 E la greu si sa o faci de 20000E, de ce nu te duci din start la o alta clasa de masina, considerata mai buna ? Chiar daca iei un model mai slab accesorizat, eu zic ca merita, ca ai o alta masina. Mie imi ajunge Ambiente, cu covorase si cheie cu telecomanda.

<{POST_SNAPBACK}>

In primul rand bugetul nu este 20000 mii ci maxim 19.

Cunosti exemple de masini dintr-o clasa considerata superioara care costa intre 18.000 - 18500 pt motorizare diesel de ~ 100CP? Adica ceva apropiat de 1.9TDI.

Masina costa in ziua de azi aproape 17.000. Si iata ce optionale as pune in momentul de fata, toate costa in total 1844 euro (DDP 1.5%):

Covorase, Jumbo box, TPM, luneta, maxi-dot, duze incalzite, ESP, climatronic,

oglinzi laterale heliomate, senzor de ploaie, vopsea metalizata.

Daca nu o sa am banii acestia, as renunta la ultimele trei si as ajunge la 1236.

Alarma care sa aiba grija si de inchiderea centralizata se ia dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Packul de drumuri grele, intr-adevar, face suspensia foarte rigida si se simte orice denivelare din drum, cat de mica ar fi ea, insa daca acest pack n-ar exista, balansul va fi mult mai mare si scutul, de plastic, va atinge de pamant pana se va sparge.

In legatura cu alarma, ti-o recomand cu mare placere pe cea din fabrica. Gandeste-te ca cei care ti-o vor monta iti vor desface multe si sigur nu le vor mai monta la loc asa cum au fost ele la inceput. Si vei scapa si de o telecomanda in plus! Alegerea este a ta, insa eu ti-am zis, iti recomand cu mare placere pe cea din fabrica! Eu sunt multumit de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosti exemple de masini dintr-o clasa considerata superioara care costa intre 18.000 - 18500 pt motorizare diesel de ~ 100CP? Adica ceva apropiat de 1.9TDI.

<{POST_SNAPBACK}>

Stiu si eu... Poate un Passat mai slab dotat... Dar nu stiu cat ajunge, am sa ma uit. Am zis si eu asa, nu neaparat adresat tie, ca unii isi iau octavi asi baga in ea de o fac chiar de 22000 E, bani cu care sigur iti iei passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a parut rau, dupa ce am comandat-o, dupa mp3-player si trapa electrica, dar cand am vazut ce preturi au ca optionale, m-am desumflat.

Totusi, trapa ramane un vis frumos. Daca va mai permiteti inca 700 E la pretul de achizitie, luati-o, ca va transforma masina intr-o adevarata limuzina. Eu am mers cu un Opel Astra de prin '94, cu trapa, si a fost super. Desi e departede a fi asa, te simti ca intr-o decapotabila.

Despre TPM: un gadget inutil, pentru un sofer experimentat.

Despre duze stropitoare incalzite: daca ai lichid spalare preparat pentru inghet, nu iti trebuie duze incalzite. Daca nu il ai preparat, cred ca duzele nu incalzesc si vasul rezervor.

Scaunele incalzite ar fi ceva, dar te poti lipsi, ca se strica des si de obicei nu te urci iarna in masina in tricou.

Pachetul drumuri grele: am dubii asupra valorii acestuia, la 140 E. Cred ca doar inalta masina, facand-o instabila.

Senzori parcare- da, pot fi utili intr-un oras aglomerat, daca parchezi des lateral, cu spatele, etc. Nu am vazut cum functioneaza, dar daca iti comunica informatii precise, ar fi ceva. Totusi, scump, fata+spate - 500E.

Pregatirea univesala telefon (cu hands-free) mi se pare foarte utila, pentru cine are 200E in plus.

Jantele tin doar de design, asa ca nu comentez.

In incheiere: daca ai bani sa-ti "accesorizezi" o masina de 17000 E la greu si sa o faci de 20000E, de ce nu te duci din start la o alta clasa de masina, considerata mai buna ? Chiar daca iei un model mai slab accesorizat, eu zic ca merita, ca ai o alta masina. Mie imi ajunge Ambiente, cu covorase si cheie cu telecomanda.

<{POST_SNAPBACK}>

Consider ca nu ai dreptatein privinta TPM-ului. De cate ori ai avut tu pana pe spate ? Cand ai pana pe fata iti inteleg punctul de vedere. dar in spate nu-i asa. Masina este bine antifonata, iar daca ai si muzica data tare, mergi cu 180-190, pana simti tu ca trage dreapta sau stanga, cauciucul este muci!. Nu iti trebuie 2 Km sa strici un cauciuc ,ci doar cateva sute de metri la viteza aia.

Iarasi , in legatura cu duzele, te contrazic : intr-o iarna am plecat la Piatra Neamt, si a fost un viscol urat de tot iar pe masina se depunea zapada inghetata, asa ca o pojghita, pana si pe faruri care sunt calde se punea!!! Ingheta tot, si stergatoare si duze si tot. Normal ca lichidul nu ingheta, dar daca duzele erau bocna, nu avea pe unde sa iasa.

Iar pachetul de drumuri grele este chiar super util. (Parerea mea :D ). Nu mai comparati Octi 1 cu Octi 2, la capitolul asta. Octi 2 este mult mai inalta in fata. Poti parca linistit la bordura fara sa atingi. La Octi 1 nici nu se punea problema!!!

Pachetul de drumuri grele din fabrica include un scut foarte rezistent, care acopera totul in fata, si nu mai este deloc lasat ca la Octi 1, suspensia este un pic mai tare, iar garda la sol e inaltata, cred , cu aproximativ 2 cm. La noi in tara si la drumurile nostre il consider o optiune obligatorie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, trapa ramane un vis frumos. Daca va mai permiteti inca 700 E la pretul de achizitie, luati-o, ca va transforma masina intr-o adevarata limuzina. Eu am mers cu un Opel Astra de prin '94, cu trapa, si a fost super. Desi e departede a fi asa, te simti ca intr-o decapotabila.

<{POST_SNAPBACK}>

Well...o sa-mi spun parerea...sper sa nu provoc controverse prea mari. Trapele indiferent daca electrice sau manuale erau la moda prin anii 90-96 cand AC-urile erau cam raritati ca dotari de serie pe multe masini de serie.De exemplu E-Class cu 4 ochi din 95 nu avea AC in serie ci doar extra...si costa in functie de varianta in jur de 4000-5000 DM. Bineinteles ca o trapa la 1200DM era o alternativa ieftina la o instalatie de climatizare... Si asta se intampla la multe modele de masini...AC-ul era o dotare scumpa si de mare lux in acei ani...Chiar si azi nu e chiar o bagatela...

As pune un pariu ca acel Opel Astra de prin 94, cu care ai fost, nu avea AC...

In zilele noastre trapele reprezinta o raritate...le gasesti in serie la unele masini japoneze (de ex. Subaru Forester) dar in rest acest optional nu se prea comanda...pentru ca exista Climatronic sau AC in cel mai rau caz...Iar 4 geamuri electrice sau chiar 2 iti aerisesc masina in cateva secunde...

Asta e perceptia mea ca observator al pietei auto...bineinteles, nu e litera de lege.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianciocalau

Sa stii ca trapa are utilizatea ei... de ex. ieri, eram cu un prieten la o trecere de pietoni asteptand verdele, si la un moment dat mare scandal intre doua "persoane" dintr-un Mecedes alb (evident!!) cu trapa si o "persoana" de pe cealalta parte a drumului (pedestru). Si ca sa se faca bine inteles, unul din indivizi a iesit jumate pe trapa si a recitat ceva, dupa care au demarat fericiti in tromba :D

Modificat de horgarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va aruncati pe trapa... in marea majoritate a cazurilor, sunt generatoare de zgomote. Si nu este deloc placut sa auzi un clantanit deasupra ta. Dupa un timp incep sa "planga" la spalatorie sau cand le lasi parcate in ploaie...

Daca ai climatizare buna si un motor la care sa nu se simta cei 5-6 cp rapiti de compresorul AC nici nu merita luata in seama, pentru ca nu aduce mult confort in plus.

Senzorul de presiune in pneuri poate fi folositor... dar si ala poate fi generator de alarme false si nu e placut sa ai becuri aprinse in bord tot timpul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In oferta de la Metro care mi-a venit azi acasa am vazut niste senzori de parcare la 2.380.000 lei setul de 4 senzori cu un afisaj digital a distantei care se poate fixa pe oglinda retrovizoare.

Nu stiu insa daca cei de la Skoda se baga la un montaj la asa ceva, si cat ar costa. Daca ii montezi altundeva probabil pierzi garantia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, fara trapa. Dar cu senzori, macar pe spate, ca daca mai ridici si tetierele, parchezi de parca ai avea camion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorii de parcare sunt f buni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare pt. cei cu Octavia 2 (limuzina).

Este util stergatorul de hayon sau merge si fara el?

Intreb deoarece mi se pare ca acel stergator afecteaza putin estetica eleganta a masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu azi o O2 cu stergator ..e urata rau , macar daca gaseau un loc sa-l mai ascunda putin sau sa-l faca mai discret ! Singurul lucru de apreciat este ca arata mai bine decat la O1 unde chiar ca e un bat aruncat pe luneta :)

Nu stiu cat de util e .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!