Jump to content

Panou sigurante golf3


Tintome
 Share

Postare recomandată

Aceste 2 mufe vin impreuna?Am desfacut Panoul si mufa neagra si cea verde atirnau in spatele panoului de sigurante,si eu le am impreunat,vreau sa intreb daca am facut bine?O sa pun o poza sa vedeti despre ce este vorba!

post-30731-0-73705500-1366213525_thumb.j

Modificat de v@sy
Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic nou!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 374
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • paul_ral

    27

  • Tracto

    21

  • b-66-six

    16

  • SethBv

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu sunt impreuna. Ele sunt lasate liber si se folosesc in cazul in care faci un upgrade (geamuri el., oglinzi el.,....etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai,eu am geamuri si oglinzi electrice!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream la faptul ca instalatia electrica (panoul cu sigurante si relee) e pregatita pt. toate optiunile.

A fost doar un exemplu cel cu geamurile, oglinzile,...

Se pot urmari firele din mufa verde si neagra pana in mufele din spatele panoului si asa se poate afla pt. ce sunt.

Aici vezi pt. ce e fiecare fir de la mufele de pe spatele panoului:  http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor a, si eu 2 probleme:

1. nu imi merg stergatoarele spate , am incercat deja alt motoras alt releu releul face zgomot cand actionez stergatoaele dar in spate la motoras nu ajunge curent .la trecerea sprea haion firele nu par intrerupte, mai era cineva cu aceasi problema pe forum dar nu a postat rezolvarea.

 

2. mi-am montat cliamtronic modelul de italia(aftermarket  cred)

 

merge oki dar din relelele de sub capota iese un fir verde care nu stiu unde trebuie conectat su cea mai mare problema din instalatia climatronicului iese un fir care cel de la care l-am laut l-a marcat "panou k7" nu am idee insa la ce se refera ,ma paote lumina cineva?

 

,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

cum pot vedea mai bine conexiunile din spatele placii de relee? daca il ridici din locasul lui tot nu iti ramane suficient spatiu datorita panoului metalic din bord(din dreptul genunchiului). nu cred ca ar fi indicat sa scot toate mufele din tablou..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe spate la relee nu vezi decat mufele care intra. Conexiunile sunt in interior. Mufele nu ies doar daca tragi de ele pt. ca au o siguranta care le blocheaza.

Ca sa vezi mufele, scoti blocul din locasul lui si tragi de el in jos cu releele indreptate spre podea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema pe circuitul pompei de combustibil, uneori face figuri si nu ajunge curent la pompa; cand se intampla asta nu am curent in nici un locas al sigurantei(18);releul e ok, ajunge tensiune in el doar ca atunci cand pui contactul ar trebui sa dea impuls cateva secunde intre pozitiile 2 si 3 din soclul releului(cateodata nam tensiune acolo ->nu baga pompa presiune si motorul nu porneste :tuktuk: ) eu m-am gandit sa nu fie vrun fir al pompei intrerupt pe la iesire din panou... daca ma poate ajuta cineva cu niste pareri multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut tuturor, stie cineva daca firele micute din poza a2a  sunt masa pentru becurile butoanelor electrice   ,,,,,,?


Ma refer la mufa cu siguranta de geamuri electrice , care mai are si 4  sau 5 fire cap ,,, daca sunt masa   ?


poza lui Paul  a2a de la pagina 5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firul maro este masa si pentru macarele si pentru butoane, curentul pentru butoane este un fir cu mufa verde parca.

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

motorase


scuze motorasle farurilor au cazut ambele odata, butonul de reglaj merge am probat la alta masina, au sigurante separat, sau comandate de un releu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.nu mi mai functioneaza stergatoarele.cand am luat masina stergatorul de pe spate nu functiona dar cand actionam maneta se auzea un zgomot.cele de pe fata au functionat normal pana intr o bunqa zi.stergatoarele mergeau la un anumit tempo si dintr o data incepeau sa stearga la o viteza mult mai mare intruna nereusind sa le opresc decat foarte greu.practic actionam maneta in toate pozitiile dar fara rezultat.dupa ce reuseam sa le opresc le porneam din nou si totul revenea la normal o scurta perioada de timp asta pana intr o buna zi cand dupa aceeasi problema n au mai pornit deloc nici cele depe fata.acum cand actionez maneta nu se mai aude nici un zgomot nimic.are cineva vreo idee despre vreo posibila cauza?poate fin arsa siguranta?

Modificat de frunza_paul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepe prin a verifica siguranta ,este a cincea de la stanga la dreapta. Daca siguranta este ok ,verifica cu un aparat de masura si control sau cu un bec daca iti ajunge tensiune in mufa de la motoras in momentul cand actionezi levierul de comanda al stergatoarelor. Mai poti verifica si daca contactele levierului de comanda a stergatoarelor nu sunt slabite sau oxidate. O alta cauza poate sa fie si griparea motorasului, la mine el a fost de vina, cand l-am desfacut am ramas uimit de cata rugina era in el ,practic a ramas intepenit... Ca vrem noi sau nu in timp apa patrunde si in el. Poti sa scrii sus in dreapta : probleme stergatoare de parbriz si sa dai un search si vei fi directionat acolo unde sa  mai dezbatut  pe larg aceasta problema, eu iti doresc succes in remedierea problemei :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut. ma puteti ajuta cu o problema!la punere contact pompa de benzina asi face treaba dar injectorul{monopunct} nu deschide sa pulverizeze benzina pt a initia pornirea ,cu alte cuvinte nu porneste din prima .abia la a doua ancercare se produce aprinderea cu demarorul cuplat cam 7_8 secunde ceea ce mi se pare un timp cam mare.dupa ce a pornit merge brici,dar la fiecare pornire are aceiasi simptoma.golf 3 abs 1,8 benzina 1994 ,va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salut pana acuma nu m-am regasit in niciuna din probleme.

Imi poate spune cineva ce numar are releul pentru bujiile incandescente la un g3 1.9 td. Mentionez ca firele care duc la bujii nu mai sunt, dar in bord se aprinde becu"ca si cum ar incalzii"!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e releul de deasupra sigurantelor in pozitia cea mai din dreapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat manualul pt tipurile de golf disel(62 ron)dar pt problema mea imi arata doar schema ,iar releul ar fi la pozitia nr 12"mentionez ca este un releu alb dar fara nici un numar inscriptionat pe el" cred ca trebuie sa ajung la un electrician auto. este cineva din constanta care ar putea sa ma indrume la un electrician auto?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine e 142 si are 7 pini din cate imi aduc aminte. Si pozitia e 12.

Spuneai in postul anterior ca nu duc fire la bujii. Din maufa rotunda din dreapta motorului trebuie sa-ti vina 2 fire pana pe sina care alimenteaza bujiile in dreptul bujiei 4 (mufa pe scheme e T24, pinii 8 si 16

Pt. releu, daca il ai pe cel cu 7 pini, iti pot da eu semnificatia pinilor.

 

 

glowplugrelaypinout.jpg

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma am vazut mai bine  si numarul de pe releu este 104 pe pozitia 12. pana acuma nu am vazut la nimeni nr de releu "104". in legatura cu siguranta de 50V pt bujii lipseste din cutiuta neagra de deasupra la bidonasu "lichidului de frana"si este legata cu niste sarma de cupru. Am sa fac o poza maine la blocu le relee si am s-o afisez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

releul 104 este releu cu 4 pini (releu normal, dar cu asezarea pinilor altfel). Am vazut ca mai exista si varianta cu siguranta deasupra blocului cu relee

ECM-1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine arata asa:post-145592-0-22506100-1418835441_thumb.post-145592-0-66261100-1418835448_thumb.          Sa caut alte relee oare?precizez ca ami merge cam tot in afara de bujiile incandescente"an plus am gasit 2 mufe taiate 1 maro,1 rosu in blocu de relee.

Modificat de baltaretu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic. acuma am citit.       post-145592-0-75403400-1418845926_thumb.        si nr 120 din imaginea precedenta ce este?

Modificat de baltaretu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca 120 de la tine, are functia lui 136 din poza pusa de mine si e legat cu releul 104. (http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=302148 )

Referitor la firele taiate, maro este un -, iar rosu poate fi o alimentare; unde sunt taiate? Daca sunt taiate la intrarea in mufele din spatele blocului de relee, incearca sa faci o poza sa vedem pt. ce e mufa respectiva

 

Aici ( http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html) gasesti semnificatia pinilor la mufele din spate

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este in felul urmator: am reusit sa leg alte 2 fire de la bujiile incandescente"1 fir pana in interior, iar al 2lea de la siguranta motorului,tot in interior" Apoi am facut in felut urmator: am unit firele,am pus contactu,prima oara s-a auzit clikul de la pompa iar dupa 7 sec clikul de la releu pt bujii" proba facuta cu aparatu de masura. Toate bune si frumoase,cand imi masoara iar bujiile constat ca ele incalzeau :(.  Dupa asta am desfacut legatura de la cabluri si nu se mai incalzeau "spun asta ca dupa ce am desfacut legaturile de la cabluri motoru se auzea mai clar",altceva nu stiu ce sa mai fac ca nu-s electrician "am avut un prieten electrician ajutor,asta ca sa nu imi dau singur foc la masina:)". Am sa afisez niste poze in zilele urm.       Am uitat sa spun ca,dupa ce a decuplat releul de la bujii concomitent cu aparatu de masura pe bujii"nu mai inregistra nimic" dupa pornire toate cele...

Modificat de baltaretu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alte 2 fire de langa bujiipost-145592-0-75241000-1419181914_thumb.post-145592-0-45046500-1419181918_thumb., spoi de cea care spuneam de la siguranta motorului"lipsa siguranta"post-145592-0-83045600-1419181909_thumb. si cea din interior post-145592-0-72190800-1419181925_thumb. aici am inteles ca o sa am nevoie de un push starter sau un buton rectractabil de amperaj mai mare.   Iar siguranta de pe blocu de relee 50A lipseste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!