Jump to content

Schimbare distributie esuata?


Remus G
 Share

Postare recomandată

Salut.Nu am avut ce face si m-am bagat sa schimb distributia la nou achizitionata masina golf 4, 1,4 16V, caci parea am "obosita". M-am folosit de AutoData si am reusit destul de usor sa schimb toate curelele si toate rolele. Problema e ca de atunci masina este foarte zgomotasa, mai rau ca un motor diesel. Porneste la prima cheie dimineata, se infige, nu consuma mai mult, nu mananca ulei. Parca e un diesel uzat. E posibil sa fie defezaj intre axele cu came? Desi am respectat semnele din Autodata, am pus totul ca la "carte", nu stiu ce sa-i mai fac sa fie mai silentioasa. Imi scapa ceva? Mai trebuie facut ceva si nu-mi dau seama? Astept si parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Programul Autodata daca nu e original e posibil sa aiba greseli,cel mai bine trebuia la demontare sa faci niste semne pe axe si sa numeri dintii dintre ele,punand noua curea la fel ca pe cea veche.In cazul tau cred ca trebuie sa refaci punerea la punct.Pana si un dinte diferenta are efecte negative.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa fi intins prea tare cureaua de distributie. Daca este bine pusa la punc incearca sa mai slabesti un pic cureaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici un DIY pe aceasta tema de pe un forum nemtesc pentru crosscheck:

http://vwforum.ro/index.php?showto...st&p=745629

Colegul Nemet_tt a schimbat distributia dupa acest DIY. Il poti intreba pe el cum a aliniat. Motorul de 1.6 16v si cel de 1.4 16v sunt aproape indentice dpdv al distributiei.

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu unul am decis sa o schimb in service. Consider ca nu am destula experienta (si nici sculele necesare :D ). Marti, pe 10, a facut taica-miu programare si se duce cu ea sa-i schimbe distributia si uleiurile. O sa revin cu impresii (dupa ce termin cu sesiunea :D ) sau intra frate-miu si posteaza el :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am promis, revin cu detalii despre distributie.

Au fost schimbate:

- curelele de distributie (2)

- rolele intinzatoare (4)

-pompa de apa (care se pare ca si curgea :vaidecapulmeu: )

-antigelul (sau lichidul de racire, cum i-o zice :Driver: )

-filtrul de ulei, filtrul de benzina

-uleiul (4 litri park)

-cureaua de accesorii (1)

In total toata afacerea a costat 1600 de roni. Nu stiu daca e mult sau putin (aici sper sa va dati si voi cu parerea) si inca nu am mers cu masina sa vad cum se prezinta; a condus-o taica-miu si acum baga mai multa caldura (se pare ca era de vina pompa de apa), acul de la temperatura lichidului de racire se ridica mai repede (tot pompa cred ca era cauza) si nu mai are scartaitul enervant pe care il avea in primele 5 minute cand o porneam (cauza fiind, conform mecanicului, una din rolele intinzatoare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

remus... ai verificat tensionarea rolei intinzatoare? ai rotit-o corect?

ce poti sa faci e sa o pui dinou la punct sa vezi daca e decalata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

remus... ai verificat tensionarea rolei intinzatoare? ai rotit-o corect?

ce poti sa faci e sa o pui dinou la punct sa vezi daca e decalata

Am verificat si am rotit-o corect, numai ca eu cred ca am rotit-o prea mult..adica am intins-o prea tare... Am sa incerc sa o mai destind putin... desi nu prea imi vine sa cred ca e de acolo motivul motorului incat este asa zgomotos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
maurice2001

Cand face zgomot e data cu un dinte mai in fatza.De tras ,trage de rupe .

Daca e data cu un dinte mai in spate motorul e supersilentios in schimb nu trage.

Asta e parerea mea.Asa am patit si eu cand am pus distributia pe a mea.Am pierdut semnele si am desfacut-o de 3 ori :D

P.S.Daca ai rezolvat problema ,te rog spune-ne si noua ce a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Sincer, am dat-o si cu un dinte-n fata..si cu unu in spate..nimic. Tot foarte zgomotasa..plus ca am observat ca nu mai mergea nici socul automat... La rece tremura ingrozitor. Asa ca nu mi-a ramas decat sa o duc la doctor specialist care, impreuna cu un tester, mi-a pus distributia. NU stiu nici la ora actuala ce i-a facut..mi-a spus ca era de la arbore..un dinte defazaj...si intre axele cu came, la fel. Acum merge si socul..si nu mai e zgomotoasa.

Daca mecanicul a folosit si testerul in acelasi timp cand aseza cureaua pe pinioane, nu aveam nici o sansa sa o nimeresc numai cu scule mecanice.

Cam atat.

Stima.

Modificat de Remus G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 years later...

Vin aici cu o intrebare pentru cei care cunosc acest motor si anume dupa schimbarea distributiei cand motorul ajunge la 90 de grade imi arunca epc urmat de check engine si esp si bineinteles ca imi taie pedala de acceleratie.Ieri seara am scos bobinele cate una in mers si am descoperit ca mergea in trei de mult si zgura in capul pistonului(nr 2) ud(clei nu alta)astazi am luat alta pe beru pentru ca mai era una beru si doua bosch iar cea din 2004 era originala vw moarta.Motorul in ralanti trepideaza ca un diesel dar porneste la sfert si tot imi arunca la pornire epc si check engine apoi urmeaza esp.Am fost artizanul distributiei pusa pe vechile semne de acum trei ani axa came/vilbrochen si volant pentru verificare dar ceva nu se leaga...sa fie undeva un defazaj care a scapat...nu inteleg ca eroarea asta o mai aveam pe caldura prea mare vara dar scoteam borna la baterie si disparea fiind bobina pe duca.Eroarea fiind P0107 de pe o interfata elm care o aveam si inainte de a schimba bobina dar imediat dupa schimbare a disparut dar la nici 10 minute a reaparut in ralanti.In caz ca distributia are decalaj ar trebui sa apara aceste erori sau poate fi doar ceva electric gen specifice acestui cod de eroare?Am intrat in pana de idei sincer...am participat la punerea distributiei destul de adanc dar nu credeam ca o sa arunce asa tare cu erori...
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vin si cu rezolvarea poate ajuta pe cineva...nu ai ce sa gresesti la acesta distributie cum de altfel era ok dar se pare ca cilindrul cu numarul 3 este cu probleme desi am schimbat bobina care era moarta au disparut erorile dar masina merge tot in trei pistoane iar prin urmare i am facut vant rapid sa si bata capul cu ea viitorul propietar.Prin urmare sa nu mai aud in viata mea de ceaunele vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

pai si asta numesti tu rezolvare ? sa vinzi masina cu defect ca sa o rezolve altul? .........fratilor , intelegeti o data pentru totdeuna .........ai probleme cu un cilindru - test compresie -daca ai valoare buna , peste 10 bari, controlezi bujie , injector , fisa,bobina , mufa injector, ecu ...........nu ai compresie- segmenti-supape-scaune-semeringuri -si in cazuri foarte rare zgarieturi - ovalizare cilindru ...............si cam asta ar fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca stii istoricul masinii ca sa ti dai cu parerea si munca depusa plus banii ingropati...ai dat si reputatie negativa ca sa te simti bine dar nu este bai .Ca sa cumperi o masina cu 2650 de euro plus taxe de inscriere si sa mai pui inca 200 mii plus munca mea cred ca inseamna ceva ca mai apoi sa faca fel si fel de figuri aparent din senin iti spun eu ca o iei razna dar nu a fost si cazul meu...am spus celui care a luat masina si stia clar ce sa facut la ea si a fost foarte multumit...ca m am exprimat eu asa poate ai inteles altceva si eram dator cu o explicatie chiar daca este offtopic dar se poate sterge daca moderatorii considera ca este necesar.Apare foarte multa uzura si piesele cad in sistem domino...nu am mai avut rabdarea sa bag iar mia de euro sa caut defectul la o masina de aproape 20 de ani...cateodata trebuie sa renuntam chiar daca nu , ne place acest lucru si sa trecem mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!