Jump to content

Skoda Octavia FL 2009


breb02

Postare recomandată

mi se pare frumoasa in draci octavia cu facelift.

modificarile pe care le-au adus skoda nu au fost multe insa au fost facute cu bun gust si atat interiorul cat si exteriorul arata mult, mult mai bine.

enjoy !!!

Link către comentariu
  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • breb02

    29

  • bZ1

    6

  • Adrian_S

    4

  • Roger

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Confirm. Dupa o scurta plimbare in seara asta (multumesc breb), pot spune ca nu au facut rabat deloc la materiale si finisari, spatiu suficient, iar ce mi s-a parut mai interesant in cazul acestui motor, a fost izolarea fonica. Am impresia ca este imbunatatita fata de Octi 2.

Felicitari inca o data !

L.E. am uitat sa iau aparatul sa fi facut poze cu stopurile, asa cum a cerut un coleg, mai sus. Data viitoare :D

Link către comentariu

Iata si configuratia completa...asa cum e in carea de service:

1AT electronic stabilization program (ESP)

1D0 without towing attachment

1KD disc brakes, rear

1N3 speed-related variable steering assist (Servotronic)

1NL covers for alloy wheels

2UA standard design

3FA without roof insert (standard roof)

3GA without cargo area

3KD left and right sports front seat type 1

3L3 manual height adjustment for front seats

3QT 3-point seat belts with tensioner and height adjustment, front

3S4 preparation for roof load rack

4A0 without seat heater

4K3 radio remote controlled central locking operated from inside and safe securing

4R4 power windows with comfort operation andcircuit breaker

4UF driver's and front passenger airbag with front passenger airbag deactivation

4X1 side airbag front

5RQ outer right rear view mirror: convex

5SL outer left rear view mirror: non-spherical

6FB body-colored outer rear view mirror housings

6Y0 without cruise control warning system

7A0 without CD changer/CD player

7AH electronic vehicle immobilization devicewith alarm system, passenger compartmentcontrol and backup horn

7P4 manually adjustable lumbar support in front seats

7Q0 without navigation device

7X1 ultrasonic park distance control

8DN radio "LOW I"

8GU alternator 140A

8L5 roof antenna and "diversity" window antenna

8QL key for locking system with remote control

8RM eight loudspeakers (passive)

8WB front fog lights

8X0 without headlight washer system

9AK Climatronic with impact pressure control free of cfc

9P1 seat belt warning light, electric contact in buckle

9W0 w/o car phone preparation/installation

B02 type approval Belgium

E0A no special edition

F0A no special purpose vehicle, standard equipment

G02 front shock absorption

HH7 tires 205/55 R 16 91V

J0L battery 340 A (70 Ah)

QG1 service interval prolongation

QN2 drawer under right front seat

0GG emissions concept EU 4

L07 suspension range 07

Motorul este BXE

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Super weekend...cu o "mica: excursie la Hannover. 500km dus + 500 intors.

Cam 11 ore de condus...si vreo 7 de vizitat standurile de la CeBIT (daca aveti ocazia, nu ratati...MERITA), totul intr-o zi :rolleyes:

Prima poza este cu un consum instant pe autostrada. Restul sunt concluziile drumului la intors. La dus a fost 5,8%, dar a fost zi si am mers putin mai tare. I-am dat chiar si 200km...ca de, Germania are autostrazi fara limta de viteze :cheers:. Mai nasol e cand ai "co-pilotul" in dreapta :P

post-37474-1236629025_thumb.jpg

post-37474-1236629184_thumb.jpg

post-37474-1236629319_thumb.jpg

post-37474-1236629403_thumb.jpg

post-37474-1236629545_thumb.jpg

Modificat de breb02
Link către comentariu

Uau,nice :icon_thumright: Asa de ,,mic" este consumul?Ma gandeam ca fiind de abia in rodaj ar trebui sa fie mai maricel.Banuiesc ca ai avut si pasageri si ceva bagaje.Dar acum,depinde si la cate ture schimbi viteza si de drumurile pe care ai mers.Motorul mi se pare cel mai potrivit atat pentru putere cat si pentru consum.

Off:de curiozitate,cat mananca la 200?

Modificat de Adrian2008
Link către comentariu

Discutiile despre viteza maxima sunt interzise pe vwforum. De asemenea, exista topic-uri care trateaza subiectul consumului.

Au fost ascunse posturile off-topic. Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Nu am apucat sa vad cat consuma la 200km/h ... o sa ma uit data viitoare si o sa postez, la topicul de consum :icon_thumright:

Link către comentariu

ideea este ca maxim 192 poti prinde.. nu vad cum ai avut 200... si`ti zic eu.. undeva aproape de 9.

Modificat de bZ1
Link către comentariu
  • 1 month later...

Masina are aproape 5500 km. Nici o problema pana acum...in afara faptului ca din cand in cand tot tre sa ii pun motorina. Dar m-am obisnuit cu asta.

Am observat doar o usoara scadere a nivelului uleiului la motor.

O sa ma uit mai des si daca scade prea mult mai pun.

La sf lui iunie ma asteapta un drum spre Romanica...sper sa termine astia autostrada Arad-Bucuresti pana atunci :)

Link către comentariu
  • 4 months later...

Un mic update la aproape 18.000km:

-per total masina isi merita fiecare cent

-am avut 3 "probleme cu ea" din care 2 le-am rezolvat

- dupa ce am facut pana pe minunata autostrada Buc-Pit (cred ca am explicat pe undeva pe aici cand si cum, nu mai repet), intre 100-120 km/h se auzea un huruit, un fel de zgomot infundat. Am fost la service si au zis ca rulmentul de pe roata care facuse pana nu mai functiona cum trebuia. Rulmentul a fost schimbat pe garantie. Problema a disparut.

- pe colturile de langa placa cu numere de inmatriculare, pe bara fata, se dusese in unele locuri vopseaua. Foarte mici portiunile, dar daca nu faceam nimic probabil ca problema s-a fi agravat. Probabil de la spalat excesiv pe bara fata (mea culpa), unde se aduna si se intaresc toti tantarii si mustele. Din nou, la service, mi-au schimbat bara fata complet, tot pe garantie. Bucuria mea ca si asa o zgariasem putin pe dreapta dupa ce am luat cu fata o tufa :)

-ultima problema, de care am mai scris, este zgomotul care se aude in momentul cand dau drumul la pedala de acceleratie. Am fost la 2 service-uri, la unul au zis ca au schimbat "eletrovane" (in franceza). Din unele discutii de pe forum am inteles ca ar fi EGR ??? Nu sunt sigur, dar oricum asta nu a rezolvat problema. La al doilea service cica ar fi normal sunetul. LOL, m-au facut sa rad, dar pricum mi-am facut o programare la un test-drive cu mecanicul la volan si eu langa el. Sa vedem ce o sa zica atunci. Zgomotul nu este strident, daca este radioul pornit nici macar nu se aude. Dar oricum stiu eu ca e acolo si vreau sa rezolv problema. Va mai tin la curent cu problema asta.

Consumul este excelent. Intradevar motorul nu este ideal pentru mers dimineata 2 km la serviciu. Este un motor de drum lung, unde nu am scos niciodata peste 6%.

Pe la 12.000km scazuse putin nivelul uleiului, am mai pus 0,5l si de atunci vad ca sta constant la mijlocul zonei hasurate. Credeti ca ar trebui sa mai pun 0,5 sa ajung in partea de sus?

De asemenea am inteles de pe la altii (si scrie si prin manual) ca pe la 10-15.000 km ar trebui facuta schimbare a rotilor de pe fata pe spate si invers ??? E recomandat?

In rest toate sunt bune si frumoase. Climatizarea este super. Iarna in max 2 min baga caldura. ACul isi face treaba foarte bine. Sonorozarea este mai mult deca ce imi doream eu, asa ca nu am ce comenta la asta. Portbagajul imens, si de foarte multe ori deschiderea hatchback s-a dovedid extrem de utila. Pe cine am mai dus in spate au laudat spatiul foarte mare si comfortul. Nu vreau sa fiu rau, dar imi pare bine ca pana acum am avut sansa sa conduc 95% din kilometri in afara Romaniei. Diferenta este IMENSA si nu poti avea o parere pana nu incerci.

Pana data viitoare ... numai bine!

Modificat de breb02
Link către comentariu

Si eu a trebuit sa completez exact pe la 12.000 cu 0.4l de ulei - la un drum pe dealul negru spre Rm. Valcea, unde recunosc ca nu am menajat mashina absolut deloc, si cu inca 4 persoane in mashina. La intoarcere, in pante, mi se aprindea atentionarea de check oil level dupa care se stingea cand reveneam la drum drept - am completat si totul a revenit la normal.

cu problema care o ai cu acel sunet.. chiar nu stiu ce sa zic, eu n`am auzit nimic suspect pana acum si nici acum dupa accidentul suferit, sper sa rezolvi cat mai repede.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am mai pus si restul de ulei care il mai aveam...si acum e putin peste zona hasurata. Nu mai verificasem de mult si scazuse destul de mult.

post-37474-1254594655_thumb.jpg

post-37474-1254594700_thumb.jpg

post-37474-1254594736_thumb.jpg

post-37474-1254594919_thumb.jpg

Modificat de breb02
Link către comentariu
  • 4 months later...

Am schimbat becurile de pe faza scurta (erau niste H7 Sony de 55W) cu unele de 100W. Sau kW ... ma rog. Ideea e ca am pus mai puternice. Credeti ca e vreo probema?

Link către comentariu

In primul rand nu cred ca Sony s-au apucat sa fabrice becuri.

Apoi , nu e indicat sa pui becuri de 100w intr-un far de plastic, care sigur este no name si nu are nici protectie UV.

Incearca Philips Extreme power .

Link către comentariu

Probabil ai dreptate...Philips or fi fost...o sa ma uit ca le am in portbagaj.

Si aceste Philips Extreme power sunt de 55w?

Poti te rog sa fii mai explicit cu aceasta protectie UV? Dauneaza carcasei de plastic a farului? Sau de ce zici ca ar fi o problema ?

Link către comentariu

Da, extreme power sunt de 55w si au o lumina mult mai buna si mai alba decat cele originale ale masinii.Mai sunt si alte becuri pe care le poti folosi si care sunt "sigure". Mi-aduc aminte ca si eu am folosit candva, la o Dacia Nova becuri de 100w si la un moment dat a inceput sa-mi iasa fum de sub bord.Firul care aprindea becul de faza lunga de pe tabloul de bord,nefiind calculat pentru o putere asa de mare , s-a topit.

Vezi aici:http://vwforum.ro/index.php?showtopic=19254., discutii despre becuri.

Protectia se refera la sticla farului care de fapt e plastic si care se deterioreaza .

Link către comentariu

Tinand cont de faptul ca ai faruri cu lupa eu zic sa iti pui un kit de xenon si sunt sigur ca vei fi multumit de rezultat! :huh:

PS:Becurile Extreme Power Costa 120 lei iar un kit de xenon costa 250 lei,insa diferenta e imensa!

Link către comentariu

E foarte bun xenonul, cu conditia sa-l nimeresti pe cel care nu-ti face probleme.

Eu am renuntat dupa ce m-am amagit cu el sase luni.

Chestia cea mai deranjanta era ca bruia foarte tare radioul atunci cand nu erai foarte aproape de vreun releu.

Plus jocul de lumini pe care-l ai gratis.

Link către comentariu
Am schimbat becurile de pe faza scurta (erau niste H7 Sony de 55W) cu unele de 100W. Sau kW ... ma rog. Ideea e ca am pus mai puternice. Credeti ca e vreo probema?

@ breb02 : E mare problema, cablajul Skodei n-are deloc "tolerante" iar diametrele conductorilor sunt gandite cam la limita ptr ceea ce a dorit constructorul, deci nu e deloc indicat sa ii dai ce nu poate sa suporte ... De la 55W la 100 W e aproape dublu ca putere, lesne de calculat ce curent trece prin cabluri... :blink:

Modificat de radiomaniack
Link către comentariu

breb, de ce-ti trebuie tie lumini mai puternice? Nu ai autostrazile luminate?

Lasa xenonul AM, ca nu esti in Ro, mai ales ca inca ai garantie.

Pune Philips XP sau Osram Nightbraker de 55w.

Link către comentariu

Am venit Austria - Germania -Belgia pe timp de noapte...deci au mers destul de mult becurile....si nu s-a intamplat nimic. Poate astea FL or avea ceva "toleranta" :)

Ma mai gandesc daca trec inapoi pe 55w.... adevarul e ca imi place asa cum e, pt ca se vede mai bine.

breb, de ce-ti trebuie tie lumini mai puternice? Nu ai autostrazile luminate?

Lasa xenonul AM, ca nu esti in Ro, mai ales ca inca ai garantie.

Pune Philips XP sau Osram Nightbraker de 55w.

Unde gasesc si cam cat ma costa?

OFF: cand ne vedem la o bere? te astept pe la mine intr-o seara.

Modificat de breb02
Link către comentariu
  • 2 months later...

Philips Extreme Power it is !

Se vede o mare diferenta intre becurile noi si cele din fabrica. Va recomand cu incredere.

Le gasiti aici

Link către comentariu
  • 2 years later...

Au trecut aproape 3 ani de la ultima postare, ma apropii de 100k km si cauciucurile din fabrica sunt cam duse.

Asa ca am trecut la papuci noi. Rezultatul in imagini :)

Cu prima ocazie fac niste poze si la lumina.

post-37474-0-12451800-1364673523_thumb.j

post-37474-0-58541700-1364673625_thumb.j

post-37474-0-42965600-1364673635_thumb.j

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!